BMW EfficientDynamics potrošnja i emisije

POTROŠNJA I EMISIJE.

BMW EfficientDynamics: Pojedinosti o mjernom postupku potrošnje goriva i emisije CO2 kao i informacije o dizelskoj tehnologiji.

Potrošnja goriva i emisija CO2 novih vozila određuju se standardiziranim postupkom. U rujnu 2018. godine, prethodno primjenjivi Novi europski ciklus vožnje (NEDC) zamijenio je realniji ciklus vožnje nazvan WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Ovo je pojačano RDE testom (stvarne emisije u vožnji), kojim se mjere zagađivači koji se emitiraju izravno na cestu. S novim ispitnim postupcima, potrošači će u budućnosti moći bolje procijeniti potrošnju goriva i emisije svojih vozila. Na ovoj stranici možete dobiti i korisne informacije o održivosti i učinkovitosti dizelskih motora.

Pročitajte više
POTROŠNJA I EMISIJE.BMW EfficientDynamics: Pojedinosti o mjernom postupku potrošnje goriva i emisije CO2 kao i informacije o dizelskoj tehnologiji.

5 ČINJENICA O WLTP TESTNOJ PROCEDURI.

  • 01 Novo zakonsko mjerenje potrošnje WLTP-a ima praktičniju osnovu.
  • 02 Ispitivanja se provode dulje vrijeme, pri većim brzinama i s dinamičnijim napredovanjem.
  • 03 Standardne vrijednosti novog mjernog postupka bliže su stvarnim podacima o potrošnji.
  • 04 Pojedinosti nude veći stupanj transparentnosti u pogledu predviđenih troškova goriva.
  • 05 WLTP mjerna tehnika postupno se primjenjuje od 1. rujna 2017. godine.

WLTP MJERNA TEHNIKA.

Precizan postupak ispitivanja za dobivanje najrealnijih mogućih vrijednosti potrošnje goriva i emisije CO2.

WLTP mjerna tehnika temelji se na globalno prikupljenim, stvarnim podacima o vožnji, što će rezultirati da utvrđene vrijednosti budu i realnije. Među promjenama koje to uključuje su redefinirani, znatno stroži uvjeti ispitivanja i veće brzine, zajedno sa znatno dužim trajanjem testa (30 umjesto 20 minuta).
Kako bi se preciznije odredile emisije CO2, u postupak ispitivanja uključene su i opcije standardne opreme i posebne opreme za vozilo. To će proizvesti dvije vrijednosti za svaki tip vozila: najnižu i najveću moguću vrijednost standardne potrošnje u skladu s aerodinamikom, težinom i otporom kotrljanja. Zahvaljujući WLTP-u moći ćete bolje procijeniti potrošnju vozila i emisiju CO2. U slučaju određene konfiguracije vozila, pojedinačna standardna vrijednost bit će izravno naznačena. Čak i s ovim ispitnim postupkom, odstupanja će i dalje biti moguća u stvarnom radu. Bez obzira na to, svakodnevna potrošnja i emisije CO2 i dalje su podložni različitim uvjetima topografije, klime i osobne tehnike vožnje. Također utječu i prometna situacija, trenutno opterećenje i upotreba uređaja kao što je klima uređaj. Jedno je sigurno: uvjeti ispitivanja realniji su nego prije, što znači da se na papiru mogu očekivati veća potrošnja goriva i vrijednosti CO2, kao i niži rasponi za električna vozila. Međutim, to nema nikakvog negativnog utjecaja na stvarnu potrošnju goriva ili doseg. Osim toga, BMW grupa uvijek radi na novim tehnologijama kako bi poboljšala potrošnju i domet.
Sva vozila BMW grupe koja se mogu naručiti u zemljama EU28 + odobrena su u skladu s WLTP metodom.
Međutim, u Njemačkoj zakonodavac precizira da će se vrijednosti izmjerene WLTP-om u početku priopćavati proračunom koji će ih vraćati na vrijednosti NEDC. U tu je svrhu Komisija EU razvila tehniku korelacije koja će u jednakoj mjeri biti obvezujuća za sve proizvođače vozila.
Ova je faza namijenjena pojednostavljenju promjene. Njegovo trajanje ovisit će o odgovarajućem nacionalnom zakonodavstvu i stoga će se razlikovati od zemlje do zemlje.
Od rujna 2018. svi proizvođači automobila zakonski su obvezni testirati u skladu s WLTP-om sva vozila koja se prodaju u EU, kao i u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu i Izraelu (EU28 +).
Od siječnja 2021., sve zemlje koje usvoje zakonodavstvo EU-a za registraciju vozila morat će izdavati i priopćavati WLTP vrijednosti za sva vozila.

Pročitajte više

WLTP U USPOREDBI SA NEDC.

Learn more about the differences between the old and the new test procedure.

Testna procedura
NEDC
WLTP

REAL DRIVING EMISSIONS (RDE).

Realistično mjerenje emisija onečišćujućih tvari vozilom na cesti.

Od sredine svibnja 2016. mjerenja stvarnih emisija u vozilu (RDE) obavezna su za sve proizvođače vozila u EU, kao i u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu i Izraelu. U ovim RDE testovima emisije onečišćujućih tvari, poput čestica i dušikovih oksida (NOx), mjere se izravno na cesti. Ova metoda određuje prosječne vrijednosti emisije koje se mogu očekivati tijekom svakodnevne vožnje.
Kako bi dodatno smanjio vrijednosti onečišćujućih tvari u svakodnevnoj upotrebi, BMW Group u svojim modelima primjenjuje različite tehnologije za smanjenje emisija ispušnih plinova.
BMW BluePerformance mjere, na primjer, smanjuju emisiju dušikovih oksida u dizelskim motorima. Uvođenjem nove generacije 6-cilindričnih motora za dizel od 2020. godine, katalizator za pohranu smješten blizu motora zamijenjen je još učinkovitijim SCR sustavom, također blizu motora. Kao rezultat toga, pretvorba NOx se dodatno poboljšava, posebno tijekom gradske vožnje. Drugi SCR katalitički pretvarač, smješten kao i prije u donjem dijelu, pruža dodatnu potporu i, ovisno o vozilu, ima vlastiti sustav za doziranje AdBlue.
BMW Group je prvi proizvođač vozila koji je u serijsku proizvodnju uveo kombinaciju katalizatora za pohranu NOx i SCR sustava. Utvrđivanjem dvostrukog doziranja AdBlue, BMW ponovno postavlja nove standarde u pročišćavanju ispušnih plinova i smanjenju onečišćujućih tvari.
Nadalje, od 2006. dizel vozila su standardno opremljena filtrima za čestice kako bi se smanjile čestice. I u modelima s benzinskim motorima, posebni filtri za čestice ponovno rade u cijelom rasponu.
BMW proizvodi vozila EU6d od 01.10.2020 - već tri mjeseca prije pravno obvezujućeg datuma 01.01.2021. Za razliku od EU6c, EU6d standard ispušnih plinova sada također definira granične granične vrijednosti broja čestica i dušikovih oksida u RDE pokusnim pokusima.
Odobrenje EU6d jamči da vaše vozilo udovoljava trenutno najstrožim EU graničnim vrijednostima.



Pročitajte više

MOTORI SA BMW TWIN POWER TURBO TEHNOLOGIJOM.

Snažni i efikasni: BMW benzinski i dizelski motori.

Inovativni benzinski i dizelski motori s tehnologijom BMW TwinPower Turbo čine središte svakog BMW-a. Kombiniraju najnovije sustave ubrizgavanja, potpuno promjenjivu kontrolu performansi i inovativnu tehnologiju turbopunjača.

Pročitajte više
BMW EfficientDynamics BMW TwinPower Turbo benzinski motori

BMW TwinPower Turbo benzinski motori.

Inovativni trocilindrični benzinski motor s iznimnom uglađenošću, četverocilindrični benzinski motor i ravni TwinPower Turbo ravni šestocilindrični benzinski motor, višestruki dobitnik nagrade " Engine of the Year Award ", postavili su standarde. U svojoj najnovijoj generaciji obitelj motora BMW EfficientDynamics pokazala se štedljivijom, nižom emisijom i snažnijom od svojih prethodnika.

Kako bi se povećala učinkovitost i dinamika, ovaj inovativni paket - prekretnica u strategiji BMW EfficientDynamics - kombinira najnoviju tehnologiju ubrizgavanja i potpuno promjenjivu regulaciju ventila Valvetronic, uključujući dvostruki VANOS s inovativnom tehnologijom turbopunjača. Rezultat je posebno učinkovit pogonski sustav koji impresivno ilustrira priznatu BMW-ovu stručnost u motorizaciji.

Pročitajte više
BMW EfficientDynamics BMW TwinPower Turbo dizelski motori

BMW TwinPower Turbo dizelski motori.

U BMW Twin Power Turbo dizelskim motorima odražava se sustavna primjena principa BMW EfficientDynamics: kombinirajući vrhunske vrijednosti u ekonomičnosti, iskorištenju snage i radnim karakteristikama s malom potrošnjom goriva. Nema sumnje u njihovu učinkovitost i dinamiku. Ipak, istovremeno, BMW TwinPower Turbo trocilindrični dizelski motori koji služe kao idealni ulazni motori, inovativni četverocilindrični dizelski motori TwinPower Turbo i posebno snažni redni TwinPower Turbo šestocilindrični dizelski motori obavljaju svoj posao sa izuzetno malo emisija i malo trenja. Stoga je zajamčena maksimalna zabava u vožnji. Dizelski pogonski agregati s laganom aluminijskom konstrukcijom obitelji motora BMW EfficientDynamics imaju turbo punjenje s promjenjivom geometrijom turbine. Ubrizgavanje goriva odgovornost je najnovije generacije common rail izravnog ubrizgavanja.

Pročitajte više
BMW EfficientDynamics BMW pogled izbliza na dizelski motor

BMW DIZELSKI MOTORI: PROGRESIVNI, ODRŽIVI I EFIKASNI.

Dizel nije samo važan ekonomski motor, već je i inovativan i vrlo učinkovit pogonski sustav koji daje održivi doprinos postizanju klimatskih ciljeva. Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji ubrizgavanja AdBlue, emisija dušika u modernim BMW dizelskim vozilima teži prema nuli. Dodatni postupci pročišćavanja ispušnih plinova dodatno se koriste za daljnje smanjenje emisije onečišćujućih tvari. Prema tome, dizelski motor istovremeno je učinkovit i održiv pogonski sustav, posebno za vozače koji redovito prelaze velike udaljenosti. Unutar BMW grupe, sve vrste pogona paralelno se podvrgavaju daljnjem razvoju i usavršavanju.

ČINJENICE O DIZELU.

Bilo da se radi o održivosti, isplativosti ili učinkovitosti, mnogo je dobrih razloga koji podržavaju moderne dizelske motore. Ipak, često nedostaju činjenice i pozadinske informacije. Oblikujte vlastitu sliku s ovdje predstavljenim informativnim pregledom na temu dizelskog pogona i emisija onečišćujućih tvari.

Pročitajte više
  • Dizel i okoliš
  • Filtri za sitnu prašinu i čestice
  • Što je točno CO2?
  • Što NOx znači?
  • EU standard ispušnih plinova
  • Ekološke zone
  • Naljepnica s emisijama
BMW EfficientDynamics efikasna vožnja

EFIKASNA VOŽNJA SA BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EfficientDynamics inovativne tehnologije iz BMW EfficientDynamics

INOVATIVNE TEHNOLOGIJE IZ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

FAQ - MJERNE METODE ZA POTROŠNJU I EMISIJE.

Vaša pitanja. Naši odgovori.

  • Što je WLTP?
  • Što je WLTP ciklus vožnje?
  • Što za mene znači WLTP?
  • Što je RDE?
  • Što je EU6?
  • Što znači selektivna katalitička redukcija (SCR)?
  • Što je BluePerformance?
  • Što je filtar čestica?
  • Što WLTP znači za električna i hibridna vozila?