Web-stranica trenutačno nije dostupna u cijelosti.

Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

Električni automobili. Baterijska i pogonska tehnologija.

Kako radi električni automobil.

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,6; Električni domet, WLTP u km: 491

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i5 M60 xDrive Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,5–19,4; Električni domet, WLTP u km: 473–474

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i3: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1] : 16,6-15,3; Električni domet, WLTP u km: 278–307

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

Što električni automobil čini posebnim.

Električni pogon i motor s unutarnjim izgaranjem BMW električnog automobila

Električni motori impresioniraju svojim snažnim ubrzanjem.

U usporedbi s motorom s unutarnjim izgaranjem, snaga električnog pogona oslobađa se još dinamičnije. Kada se vozi, njegova puna snaga isporučuje se bez odmaka.

Baterija BMW električnog automobila u odnosu na spremnik goriva

Akumulator električnog automobila zamjenjuje spremnik goriva.

Vozite na struju, umjesto na gorivo. Električni automobil nema spremnik za benzin ili dizel. Ima bateriju za električni automobil, dobro zaštićenu da izdrži nesreću, zajedno sa sustavom za punjenje.

BMW električni automobil Regenerativno kočenje naspram konvencionalnog kočenja

Rekuperacija puni bateriju tijekom kočenja.

Automobili s električnim motorom imaju regenerativni sustav kočenja. Za razliku od konvencionalnih kočionih sustava, on obnavlja energiju. To je poznato kao obnavljanje energije ili rekuperacija.

Baterija BMW električnog automobila. Dobro je znati.

Kapacitet, snaga punjenja ili težina. Za baterije električnih automobila koristi se mnogo izraza. Kratak pregled.

Energetski paket BMW električnog automobila

Baterije električnih automobila su u biti energetski paketi.

Baterije električnih automobila su mobilni spremnici energije. Baterije električnih automobila sastoje se od velikog broja baterijskih ćelija. Ove ćelije se pune električnom energijom iz punionice i prenose je na elektromotor. Količina energije koju baterija električnog automobila može pohraniti u kilovat satima (kWh) izračunava se iz broja i energetskog sadržaja ćelija, često izraženih u obliku kapaciteta. Snaga punjenja u kilovatima (kW) pokazuje koliko će se brzo električni automobil puniti na stanici za punjenje.

Dug radni vijek je svojstvena vrijednost baterije električnog automobila.

Poput motora s unutarnjim izgaranjem, baterija električnog automobila je najvrjednija komponenta BMW-a. Između ostalog, cijena baterije električnog automobila ovisi o njenom kapacitetu. Ukratko, što više energije baterija električnog automobila može pohraniti, to više košta. Međutim, vozači mogu pozitivno utjecati na radni vijek baterije električnog automobila prilagodbom vlastitog ponašanja u vožnji. Ugrađene funkcije također pomažu u njenoj zaštiti.

BMW Električni automobil optimizirajte vijek trajanja baterije

Kako pozitivno utjecati na radni vijek baterije vašeg električnog automobila.

Baterija za električni automobil razvijena je s najvećom pažnjom. Međutim, domet i performanse punjenja s vremenom opadaju u skladu s normalnim procesom starenja. To je poznato kao State of Health (SoH ili stanje zdravlja). Ovaj izraz izražava maksimalni energetski kapacitet rabljene baterije električnog automobila u usporedbi s novom. Niži SoH znači kraći domet. Ali radni vijek baterije možete produžiti pažljivim postupanjem i opreznim stilom vožnje.

Preporuke za optimizaciju vijeka trajanja baterije vašeg električnog automobila.

Kako baterija električnog automobila zadržava visoku razinu energije.

Baterija za električni automobil dizajnirana je za sve vrste svakodnevnih situacija u vožnji, ali je podložna fizički induciranom starenju. Jedan aspekt njenog starenja povezan je s vremenom odnosno starošću u godinama. Što se dosljednije izbjegavaju visoka stanja napunjenosti i temperatura baterije kada je vozilo parkirano, to je manje njegovo starenje povezano s vremenom. Na drugi aspekt starenja značajno utječe broj ciklusa punjenja i pražnjenja. To je ono što je poznato kao cikličko starenje. Smanjuje se, između ostalog, predvidljivim stilom vožnje i umjerenom snagom punjenja.

BMW električni automobil Proces starenja

Dugoročno iskustvo na primjeru BMW-a i3.

Trajnost baterija BMW električnih automobila demonstrira naš pionir električnih automobila, BMW i3. Promatramo proces starenja njegove baterije za električni automobil od 2013. A čak i prije toga, tijekom razvoja BMW-a i3, analizirali smo proces starenja simulirajući ga u složenim testovima vožnje i punjenja.

Rukovanje baterijom BMW električnog automobila

Najbolji preduvjeti za novije generacije BMW-a.

U usporedbi s trenutnim modelima, rani modeli BMW-a i3 imali su vrlo male baterije električnih automobila. No, zahvaljujući tehničkom napretku i većim baterijama, novije generacije električnih automobila BMW ponovno su bolje opremljene za suočavanje sa starenjem. Međutim, budući da na to u pojedinačnim slučajevima utječu mnogi čimbenici, nemoguće je dati općenitu izjavu o procesu starenja pojedinih vozila.

Struktura električnog motora. Jednostavno objašnjena.

Električni pogon BMW električnog automobila

Kako radi električni pogon.

Električni motor pretvara struju u kretanje. Ima dvije ključne komponente: rotor i stator. Kao što mu ime kaže, rotor se okreće. To se događa međudjelovanjem magnetskog polja rotora i statora. Magnetsko polje rotora stvaraju magneti ili struja, ovisno o vrsti motora. Električni motor prenosi to okretno gibanje na kotače putem prijenosa s 1 brzinom. Kada pogledate ciklus vožnje (WLTP), učinkovitost elektromotora je više od tri puta veća od učinkovitosti motora s unutarnjim izgaranjem. BMW električna vozila često su opremljena vrlo učinkovitim sinkronim motorima pobuđenim strujom, takozvanim CESM-ovima.

Vožnja električnog BMW-a. Jedinstveno iskustvo.

Električni BMW vozi opuštajuće tiho, ali u isto vrijeme na poznat način. Kad stanete na papučicu gasa, ubrzava trenutačno, snažno i s izvrsnom modulacijom. A tu je i precizan osjećaj papučice pri kočenju. Također ima nisko težište jer je baterija smještena u donjem dijelu vozila. Vaš se BMW također može pohvaliti izvrsnim držanjem ceste.

BMW električni automobil Način vožnje

Zašto električni automobil ubrzava tako brzo.

Korištenje mjenjača s 1 brzinom znači da vaš električni BMW neprimjetno ubrzava bez promjene stupnja prijenosa. Okretni moment je tu čim pritisnete papučicu gasa. Kada maknete nogu s papučice, vaš BMW usporava jednako spremno, ovisno o vašim željama i odabranoj postavci povrata energije.

Kako BMW koči s inteligentnom rekuperacijom.

Kočioni sustav električnog BMW-a analizira situacije kočenja za maksimalnu učinkovitost i iskorištava puni potencijal rekuperacije elektromotora. Po potrebi se aktivira i konvencionalni sustav kočenja. Ova inteligentna interakcija obnavlja maksimalnu energiju, nježna je za kočnice i smanjuje emisije čestica iz kočnica.

BMW električni modeli

    • BMW i4 eDrive40 Gran Coupé

    • Električni domet (WLTP)[2]

      510 km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      0:30 h

    • BMW M

      BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé

    • Električni domet (WLTP)[2]

      433 km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      0:30 h

    • BMW M

      BMW i5 eDrive40 Touring

    • Električni domet (WLTP)[2]

      {techdata.electricRangeWltpCombined} km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      {techdata.charge_DC_10_80} h

    • BMW M

      BMW i5 M60 xDrive Touring

    • Električni domet (WLTP)[2]

      454–456 km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      0:30 h

    • BMW M

      BMW i7 M70 xDrive Limuzina

    • Električni domet (WLTP)[2]

      490 km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      0:34 h

    • BMW i7 xDrive60 Limuzina

    • Električni domet (WLTP)[2]

      515–517 km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      0:34 h

    • BMW iX1 eDrive20

    • Električni domet (WLTP)[2]

      {techdata.electricRangeWltpCombined} km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      {techdata.charge_DC_10_80} h

    • BMW iX2 xDrive30

    • Električni domet (WLTP)[2]

      {techdata.electricRangeWltpCombined} km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      {techdata.charge_DC_10_80} h

    • BMW iX xDrive60

    • Električni domet (WLTP)[2]

      {techdata.electricRangeWltpCombined} km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      {techdata.charge_DC_10_80} h

    • BMW iX M70 xDrive

    • Električni domet (WLTP)[2]

      522 km

    • Vrijeme punjenja istosmjernom strujom (10-80% stanje napunjenosti)[3]

      0:35 h

BMW i5 eDrive40 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i5 M60 xDrive Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,5–19,4; Električni domet, WLTP u km: 473–474

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i5 eDrive40 Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i5 M60 xDrive Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,2–20,1; Električni domet, WLTP u km: 454–456

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i7 xDrive60 Limuzina: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 22,3–22,2; Električni domet, WLTP u km: 515–517

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW i7 M70 xDrive Limuzina: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,7; Električni domet, WLTP u km: 490

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW iX1 eDrive20: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW iX2 xDrive30: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW iX xDrive60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

BMW iX M70 xDrive: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,5; Električni domet, WLTP u km: 522

Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.

Pitanja i odgovori o baterijama i električnim motorima.

Više informacija.

Domet BMW električnog automobila

Električni doseg. 

Naši električni automobili imaju doseg koji vam jednostavno omogućuje putovanje na veće udaljenosti. Planer rute pokazat će vam gdje možete napuniti automobil dok ste na putu.

BMW električni automobili Punjenje kod kuće

Punjenje kod kuće.

Napunite svoj električni automobil ili plug-in hibridno vozilo preko noći ili između putovanja. Započnite dan spremni za pokret i praktično prilagodite punjenje svojeg električnog BMW-a svojem svakodnevnom životu.

Potrošnja i emisija CO2.

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,8; Električni domet, WLTP u km: 510

BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,9; Električni domet, WLTP u km: 433

BMW i5 eDrive40 Limousine [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW i5 M60 xDrive Limousine [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,5–19,4; Električni domet, WLTP u km: 473–474

BMW i5 eDrive40 Touring [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW i5 M60 xDrive Touring [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,2–20,1; Električni domet, WLTP u km: 454–456

BMW i7 xDrive60 Limuzina [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 22,3–22,2; Električni domet, WLTP u km: 515–517

BMW i7 M70 xDrive Limuzina [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,7; Električni domet, WLTP u km: 490

BMW iX1 eDrive20 [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW iX2 xDrive30 [2] : Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW iX xDrive60 [2] : Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: {techdata.electricConsumption}; Električni domet, WLTP u km: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW iX M70 xDrive[2] : Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,5; Električni domet, WLTP u km: 522