Izjava o pristupačnosti.
BMW AG (u daljnjem tekstu "BMW") dizajnira svoju internetsku stranicu tako da bude dostupna u skladu s odredbama" Barrierefreiheitsstärkungsgesetz des Bundes (BFSG)". Ova izjava o pristupačnosti odnosi se na ponudu na web stranici www.bmw.hr .
Konkretno, BFSG obvezuje pružatelje usluga, između ostalog, da dizajniraju usluge e-trgovine tako da budu dostupne i upotrebljive osobama s invaliditetom na uobičajeni način, bez posebnih poteškoća i, u načelu, bez vanjske pomoći. Ti su zahtjevi detaljnije navedeni u "Verordnung zum Barrierefreiheitsstärkungsgesetz (BFSGV)", prema kojem se uvijek mora poštivati najsuvremenija tehnologija. Osim tehničkih zahtjeva, zakonski propisi obvezuju pružatelje usluga da određene informacije učine dostupnim u pristupačnom obliku.
Opći Opis Usluge i Opisi i Objašnjenja potrebna za Razumijevanje Rada usluge.
BMW na svojoj internetskoj stranici nudi razne usluge e-trgovine (u daljnjem tekstu "usluge") koje kupcima omogućuju kupnju proizvoda i usluga putem interneta. Dostupne usluge opisane su u nastavku.
Mrežni sadržaj koji nije dio opisanih usluga možda (još) nije potpuno dostupan.
Naručivanje vozila putem interneta.
Naručivanje vozila putem interneta započinje na BMW-ovoj početnoj stranici . Ovisno o dostupnosti, za narudžbe vozila dostupne su različite opcije:
Postoje različiti načini pristupa ovim opcijama:
Pretraživanjem novih vozila. Kupci mogu tražiti automobile s određenim konfiguracijama. Nakon što odaberu vozilo, mogu kupiti, iznajmiti, financirati ili zatražiti savjetovanje ovisno o dostupnosti. Također mogu pregledati slična vozila i/ili dodati vozilo na svoju listu želja.
BMW ConnectedDrive.
Kupcima se pružaju digitalne usluge za svoje vozilo u BMW Online trgovini za BMW ConnectedDrive . Oni mogu dodati usluge za vozilo koje već posjeduju i kupiti ih putem interneta. Ponuđene usluge ovise o vozilu kupca i mogu se razlikovati. Potreban je BMW ID i vozilo mora biti povezano s BMW ID-om.
Dodaci i usluge.
Kupci dobivaju dodatke za iskustvo vožnje u BMW internetskoj trgovini za dodatnu opremu . Mogu tražiti dodatnu opremu za vozila u različitim kategorijama proizvoda i kupovati putem interneta.
Osim vozila, kupci mogu odabrati dijelove i dodatnu opremu putem internetske stranice, ovisno o dostupnosti. Ovisno o dostupnosti, kupci mogu odabrati i pakete servisa i održavanja vozila putem web stranice.
Online zakazivanje termina.
Korisnici mogu rezervirati servisni termin kod BMW partnera koristeći web stranicu odabirom željenih, pojedinačnih usluga za vozilo u već vlasništvu i zakazivanjem termina. Potreban je BMW ID i vozilo mora biti povezano s BMW ID-om.
Testna vožnja.
Kupci mogu rezervirati probnu vožnju u vozilu željene serije modela pomoću web stranice unosom svojih osobnih podataka i odabirom željenog datuma i vremena kao i BMW partnera na koji žele krenuti na ovu probnu vožnju.
Usklađenost sa zahtjevima pristupačnosti.
BMW AG nastoji svoju web stranicu učiniti dostupnom na različite načine i pripremiti je za korištenje pomoćnih tehnologija. U tu svrhu, razvoj internetskih stranica je u skladu s tehničkim standardima Europske norme EN 301 549 i kriterijima uspješnosti Smjernica o pristupačnosti internetskog sadržaja (WCAG) 2.1 navedenih u njima na razinama sukladnosti A i AA.
Relevantne podstranice internetske stranice također pružaju informacije potrebne u skladu s BFSG-om na pristupačan način.
Odgovorno tijelo za nadzor tržišta.
Zemljište za nadzor tržišta za prepreke za promet proizvoda i usluga, Magdeburg
Povratne informacije i kontakt.
Slobodno nas kontaktirajte ako imate bilo kakvih pitanja.
Tel.: 01/6301-999
E-mail: info@tomic.hr
Dostupnost: Mon. - Fri.: 08:00 - 16:00 (except on public holidays)
Ažuriranje Izjave.
Ova izjava o pristupačnosti zadnji je put ažurirana 2025-06-28.