Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I KRUŽNA.
Održivost je jedan od temeljnih ciljeva za BMW Grupu i čvrsto je usidren unutar korporativne strategije. Istodobno se može osvrnuti na dugu tradiciju kada je u pitanju pitanje kako se može postići daljnji napredak u održivom gospodarenju. Deklarirani cilj je sveobuhvatan pristup s tri stupa koja se protežu duž cijelog lanca dodane vrijednosti: ekološki, društveni, ekonomski kao i fokus na kružno gospodarstvo. Unutar ove sheme, razvoj električnih vozila ključni je čimbenik – ali ne i jedini: za BMW Grupu, održivost se proteže od opskrbnog lanca, preko razvoja i proizvodnje, pa sve do kraja faze uporabe svih vozila.
BMW VEHICLE FOOTPRINT.
Promjena počinje s transparentnošću.
Kako mogu saznati ekološki otisak mog budućeg vozila? BMW Vehicle Footprint je odgovor. Četiri ključna kriterija održivosti – UTJECAJ NA KLIMU, UČINKOVITOST, KRUŽNOST, LANAC NABAVE – i opsežna procjena životnog ciklusa (LCA) koju je potvrdila Njemačka agencija za tehničku inspekciju, mogu vam pružiti sveobuhvatnu sliku.
NAŠA OBVEZE.
- 01 BMW Grupa se obvezala na poštivanje Pariškog klimatskog sporazuma i pratećeg cilja od 1,5 stupnjeva.
- 02 BMW Grupa je znanstveno potvrdila sve kratkoročne ciljeve smanjenja CO2 (Science-Based-Target inicijativa, SBTi) i, uz to, čak je još uvijek kao jedini proizvođač automobila (od veljače 2023.) odredila zaseban cilj CO2 za lanac opskrbe.
- 03 Nadalje, BMW Grupa se posvetila cilju klimatske neutralnosti (SBTi “net zero”).
OTKRIJTE NAŠ HOLISTIČKI PRISTUP ODRŽIVOSTI I i5.
JASNI CILJEVI.
2025.
Neue Klasse će postaviti nova mjerila za održivost.
Početak proizvodnje BMW iFactory Debrecen, Mađarska:
- nema fosilnih izvora energije za rad postrojenja
- kontinuirano širenje kružnog gospodarstva materijala i energije
- potpuno električni modeli
2030.
Ušteda od 40% CO2 tijekom cijelog životnog ciklusa vozila znači:
- 20% u opskrbnom lancu
- 80% u proizvodnji
- 50% u fazi korištenja
- U 2030. godini potpuno električna BMW i MINI vozila trebala bi činiti najmanje 50% svih isporuka.
Dugoročno
Jasan je cilj BMW Grupe postati klimatski neutralan u skladu sa SBTi. Kako bi se to osiguralo, tvrtka je definirala specifične ciljeve i prekretnice za 2030. godinu.
ODRŽIVOST JE STALNI DIO STRATEGIJE BMW GRUPE.
NAŠ SVEOBUHVATNI PRISTUP OD TRI STUPCA.
Ekološki.
BMW Grupa se osjeća dužnom postići ciljeve Pariškog klimatskog sporazuma i smanjiti emisije CO2 u cijelom lancu dodane vrijednosti, poštujući sve ekološke smjernice. Bitne sastavnice su zaštita okoliša, učinkovito upravljanje raspoloživim resursima i daljnji razvoj kružnog gospodarstva kao ključnog temeljnog elementa.
Društveno.
BMW Grupa sebe vidi kao poduzeće i poslodavca s društvenom odgovornošću za vlastite zaposlenike i društvo. Zbog toga veliku vrijednost pridaje zdravlju, raznolikosti i mogućnostima razvoja svoje radne snage. Kao globalno poduzeće, BMW Grupa je jednako svjesna svoje odgovornosti prema društvu.
Ekonomski.
BMW Grupa je svjesna svoje ekonomske važnosti i organizira svoje korporativno upravljanje u skladu s odgovornim načelima usmjerenim ka povećanju vrijednosti poslovanja na održivoj osnovi. Od ključne je važnosti poštivanje smjernica, koje smatramo kamenom temeljcem za dugoročni uspjeh i koje su čvrsto ugrađene u našu korporativnu kulturu. Ovim pristupom nastojimo izbjeći financijsku štetu i gubitak povjerenja u nas od samog početka. Posljedično, naše postupanje s mogućim rizicima nikada ne gubi iz vida budućnost i posljedice za našu tvrtku.
IZVJEŠĆE BMW GRUPE.
INTEGRIRANO IZVJEŠĆE O TRENUTNOM STATUS QUO.
BMW Grupa svoju odgovornost vidi u održivosti, mjerljivosti i transparentnosti svog izvještavanja.
- Od 2020. godine kombiniramo svoje godišnje izvješće s našim izvješćem o održivosti kako bismo proizveli jedno jedinstveno izvješće.
- Godine 2022. BMW Group dobio je nagradu Building Public Trust Award za najbolje izvješćivanje o održivosti među DAX 40 kompanijama.
- Ovo kombinirano izvješće nudi precizan pregled naših ciljeva u području održivosti te također prikazuje ostvarene godišnje ciljeve.
OCJENE ODRŽIVOSTI BMW-a.
BMW GRUPA U ORGANIZACIJAMA KAO ŠTO JE ECOVADIS.
BMW Grupa vidi vanjske ocjene kao vrlo važan način pružanja objektivnih procjena partnerima i kupcima. Kao stvar načela, stoga uvijek tražimo da se zahtjevi za vanjskim izjavama upute priopćenjima za tisak BMW Grupe i Voditeljima ključnih kupaca BMW Grupe kako bismo dobili konačnu sliku o određenim temama ili problemima.
USLUGE.
BMW Grupa ima širok spektar instrumenata i usluga za podršku B2B korisnicima u postizanju njihovih ciljeva održivosti kako bi mogli organizirati svoje vozilo na još učinkovitiji i održiviji način. Podaci o floti alata pružaju jedan od primjera ovoga: Ovaj alat nudi veliki broj usluga i pruža različite podatke o vozilima za vlasnike BMW ili MINI voznog parka. Podaci o voznom parku nude se u pet modula i pokrivaju više od deset relevantnih slučajeva primjene za upravljanje voznim parkom. Oni se kreću od upravljanja kilometražom i ugovorima do statusa vozila i pružanja GPS položaja. Servis, održavanje i potrošnja su dodatno uključeni. Od 2023. u ponudu će dodatno biti uključena tri nova niza usluga o održivosti. Podacima se može pristupiti ili izravno putem web stranice ili fleksibilno putem sučelja (API).
PREKRETNICE NA PODRUČJU ODRŽIVOSTI.
ODRŽIVOST IMA DUGU TRADICIJU U BMW GRUPI.
- 1970e
- 2000
- 2010e
- 2020e
1972.
BMW 1602 Elektro predstavljen je javnosti kao prvo vozilo BMW-a s električnim pogonom na Olimpijskim igrama u Münchenu.
1973.
BMW Group prvi je proizvođač automobila u svijetu koji je imenovao vlastitog dužnosnika za okoliš.
2000.
Održivost postaje temeljno načelo vodilje u korporativnoj strategiji BMW Grupe.
Od 2001.
Članstvo BMW grupe u UN Global Compactu. Objavljeno je prvo BMW-ovo izvješće o održivosti.
2007.
Tehnološki razvoj BMW EfficientDynamics na smanjenju potrošnje goriva pokazuje put u budućnost.
2009.
Održivost postaje stalni korporativni cilj za BMW Grupu.
2011.
Održivost je sastavni dio procesa nabave i bitan kriterij kupnje.
2012.
Definicija deset ciljeva održivosti koje treba postići do 2022.
2013.
BMW i3 javnosti se predstavlja kao pionir u elektromobilnosti.
Od 2014.
Ocjena BMW grupe putem platforme EcoVadis.
2020.
Određivanje ambicioznih ciljeva za smanjenje CO2 u cijelom lancu dodane vrijednosti.
Od 2020.
Održivost je u središtu strateške orijentacije BMW grupe.
2021.
BMW i Vision Circular kao pionir kružnog gospodarstva. Prvo objedinjeno izvješće objavljeno je za 2020. godinu.
ČESTA PITANJA
Kako je održivost ugrađena u BMW Grupu?
Specifični ciljevi BMW grupe usmjereni su na smanjenje emisije CO2, povećanje učinkovitosti resursa i daljnje poboljšanje društvenih i ekoloških standarda. Iz tog su razloga još u srpnju 2020. godine definirani jasno definirani ciljevi koji se trebaju provesti do 2030. godine. Spektar se proteže od tema kao što su smanjenje CO2 i elektromobilnost preko kružnog gospodarstva, ekoloških i društvenih standarda do društvene odgovornosti.
Naše akcije usmjerene su prema ispunjenju težnji da budemo najuspješniji i najuspješniji premium proizvođač za individualnu mobilnost. Kako bismo postigli ovaj cilj, imamo veći broj i sve opsežnija rješenja održivosti. Istodobno, nastojimo ispuniti svoju odgovornost za održavanje društvenih i etičkih standarda.Kako se BMW Grupa razlikuje od svojih konkurenata po pitanju održivosti?
BMW Grupa vrlo ozbiljno shvaća svoj svestrani pristup temi održivosti. Zbog toga su sve tri dimenzije održivosti (okoliš, socijalna pitanja, odgovorno korporativno upravljanje) bitan čimbenik u donošenju odluka za sve projekte. Iz tog razloga utjelovljujemo mjere usmjerene na održivost unutar cijele tvrtke, posebno od dizajna, preko razvoja i proizvodnje, do prodaje. Nadalje, koristimo ciljane mjere kako bismo motivirali naše trgovačke odjele da postanu održiviji u različitim područjima djelovanja.
Je li BMW Group član EcoVadisa? Kako je rangiran u međunarodnoj usporedbi u cijeloj industriji?
BMW Grupa je član EcoVadisa i nalazi se među 2% najboljih unutar ljestvice za sektor: EcoVadis rezultat (do 11/2022) je 75/100, u usporedbi s prosjekom za sektor od 45/100.