BMW Special Sales Održivost Pregled Održiva budućnost BMW grupe

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I KRUŽNA.

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I KRUŽNA.

Održivost je jedan od temeljnih ciljeva za BMW Grupu i čvrsto je usidren unutar korporativne strategije. Istodobno se može osvrnuti na dugu tradiciju kada je u pitanju pitanje kako se može postići daljnji napredak u održivom gospodarenju. Deklarirani cilj je sveobuhvatan pristup s tri stupa koja se protežu duž cijelog lanca dodane vrijednosti: ekološki, društveni, ekonomski kao i fokus na kružno gospodarstvo. Unutar ove sheme, razvoj električnih vozila ključni je čimbenik – ali ne i jedini: za BMW Grupu, održivost se proteže od opskrbnog lanca, preko razvoja i proizvodnje, pa sve do kraja faze uporabe svih vozila.

Pročitajte više

BMW VEHICLE FOOTPRINT.

BMW Održivost Ekološki otisak vozila Video

Promjena počinje s transparentnošću.

Kako mogu saznati ekološki otisak mog budućeg vozila? BMW Vehicle Footprint je odgovor. Četiri ključna kriterija održivosti – UTJECAJ NA KLIMU, UČINKOVITOST, KRUŽNOST, LANAC NABAVE – i opsežna procjena životnog ciklusa (LCA) koju je potvrdila Njemačka agencija za tehničku inspekciju, mogu vam pružiti sveobuhvatnu sliku.

NAŠA OBVEZE.

  • 01 BMW Grupa se obvezala na poštivanje Pariškog klimatskog sporazuma i pratećeg cilja od 1,5 stupnjeva.
  • 02 BMW Grupa je znanstveno potvrdila sve kratkoročne ciljeve smanjenja CO2 (Science-Based-Target inicijativa, SBTi) i, uz to, čak je još uvijek kao jedini proizvođač automobila (od veljače 2023.) odredila zaseban cilj CO2 za lanac opskrbe.
  • 03 Nadalje, BMW Grupa se posvetila cilju klimatske neutralnosti (SBTi “net zero”).

OTKRIJTE NAŠ HOLISTIČKI PRISTUP ODRŽIVOSTI I i5.

JASNI CILJEVI.

BMW Special Sales Održivost Pregled Ciljevi 2025 Pogled sa strane BMW vozilo stoji

2025.

Neue Klasse će postaviti nova mjerila za održivost.

Početak proizvodnje BMW iFactory Debrecen, Mađarska:

  • nema fosilnih izvora energije za rad postrojenja
  • kontinuirano širenje kružnog gospodarstva materijala i energije
  • potpuno električni modeli
Pročitajte više
BMW Special Sales Održivost Pregled Ciljevi 2030 Čovjek u srebrnoj odjeći za zaštitu od topline

2030.

Ušteda od 40% CO2 tijekom cijelog životnog ciklusa vozila znači:

  • 20% u opskrbnom lancu
  • 80% u proizvodnji
  • 50% u fazi korištenja
  • U 2030. godini potpuno električna BMW i MINI vozila trebala bi činiti najmanje 50% svih isporuka.
Pročitajte više
BMW Special Sales Održivost Pregled Ciljevi 2050 Muškarac i žena ispred konceptnog automobila BMW

Dugoročno

Jasan je cilj BMW Grupe postati klimatski neutralan u skladu sa SBTi. Kako bi se to osiguralo, tvrtka je definirala specifične ciljeve i prekretnice za 2030. godinu.

Pročitajte više

ODRŽIVOST JE STALNI DIO STRATEGIJE BMW GRUPE.

NAŠ SVEOBUHVATNI PRISTUP OD TRI STUPCA.

Proglašeni cilj BMW grupe je pokriti sve tri dimenzije održivosti: ekološku, društvenu i ekonomsku u cijelom lancu dodane vrijednosti. Ovdje ova tri stupa čine okvir za djelovanje i zajednički doprinose postavljenim ciljevima. Uz transparentnost naših ciljeva i rezultata, ovaj sveobuhvatan pristup temeljna je osnova za suradnju temeljenu na povjerenju s našim B2B klijentima.
BMW Special Sales Održivost Pregled

Ekološki.

BMW Grupa se osjeća dužnom postići ciljeve Pariškog klimatskog sporazuma i smanjiti emisije CO2 u cijelom lancu dodane vrijednosti, poštujući sve ekološke smjernice. Bitne sastavnice su zaštita okoliša, učinkovito upravljanje raspoloživim resursima i daljnji razvoj kružnog gospodarstva kao ključnog temeljnog elementa.

BMW Special Sales Održivost Pregled Društveno Zaposlenici BMW-a ispred zgrade sa šarenim balonima u zraku

Društveno.

BMW Grupa sebe vidi kao poduzeće i poslodavca s društvenom odgovornošću za vlastite zaposlenike i društvo. Zbog toga veliku vrijednost pridaje zdravlju, raznolikosti i mogućnostima razvoja svoje radne snage. Kao globalno poduzeće, BMW Grupa je jednako svjesna svoje odgovornosti prema društvu.

Društveno BMW Special Sales Održivost Pregled Ekonomski Unutrašnji prikaz proizvodnje i skladišta BMW-a

Ekonomski.

BMW Grupa je svjesna svoje ekonomske važnosti i organizira svoje korporativno upravljanje u skladu s odgovornim načelima usmjerenim ka povećanju vrijednosti poslovanja na održivoj osnovi. Od ključne je važnosti poštivanje smjernica, koje smatramo kamenom temeljcem za dugoročni uspjeh i koje su čvrsto ugrađene u našu korporativnu kulturu. Ovim pristupom nastojimo izbjeći financijsku štetu i gubitak povjerenja u nas od samog početka. Posljedično, naše postupanje s mogućim rizicima nikada ne gubi iz vida budućnost i posljedice za našu tvrtku.

IZVJEŠĆE BMW GRUPE.

INTEGRIRANO IZVJEŠĆE O TRENUTNOM STATUS QUO.

BMW Special Sales Održivost Pregled Izvješće BMW Grupe plava infografika s konceptnim automobilom BMW

BMW Grupa svoju odgovornost vidi u održivosti, mjerljivosti i transparentnosti svog izvještavanja.
 

  • Od 2020. godine kombiniramo svoje godišnje izvješće s našim izvješćem o održivosti kako bismo proizveli jedno jedinstveno izvješće.
  • Godine 2022. BMW Group dobio je nagradu Building Public Trust Award za najbolje izvješćivanje o održivosti među DAX 40 kompanijama.
  • Ovo kombinirano izvješće nudi precizan pregled naših ciljeva u području održivosti te također prikazuje ostvarene godišnje ciljeve.

OCJENE ODRŽIVOSTI BMW-a.

BMW GRUPA U ORGANIZACIJAMA KAO ŠTO JE ECOVADIS.

BMW Special Sales Održivost Pregled EcoVadis Logo

BMW Grupa vidi vanjske ocjene kao vrlo važan način pružanja objektivnih procjena partnerima i kupcima. Kao stvar načela, stoga uvijek tražimo da se zahtjevi za vanjskim izjavama upute priopćenjima za tisak BMW Grupe i Voditeljima ključnih kupaca BMW Grupe kako bismo dobili konačnu sliku o određenim temama ili problemima.

USLUGE.

BMW Grupa ima širok spektar instrumenata i usluga za podršku B2B korisnicima u postizanju njihovih ciljeva održivosti kako bi mogli organizirati svoje vozilo na još učinkovitiji i održiviji način. Podaci o floti alata pružaju jedan od primjera ovoga: Ovaj alat nudi veliki broj usluga i pruža različite podatke o vozilima za vlasnike BMW ili MINI voznog parka. Podaci o voznom parku nude se u pet modula i pokrivaju više od deset relevantnih slučajeva primjene za upravljanje voznim parkom. Oni se kreću od upravljanja kilometražom i ugovorima do statusa vozila i pružanja GPS položaja. Servis, održavanje i potrošnja su dodatno uključeni. Od 2023. u ponudu će dodatno biti uključena tri nova niza usluga o održivosti. Podacima se može pristupiti ili izravno putem web stranice ili fleksibilno putem sučelja (API).

Pročitajte više

PODACI O FLOTI – NOVE USLUGE ODRŽIVOSTI.

BMW Special Sales Održivost Pregled Podaci o voznom parku Vozilo BMW vozi se cestom ispred planinskog krajolika
  • Procjena i transparentnost za brojke CO2 u procjeni udjela vožnje bez emisija za PHEV vozila – potencijalna analiza i preporuka za elektrifikaciju voznog parka.

BMW RJEŠENJA ZA PUNJENJE.

BMW Special Sales Održivost Pregled

Praktično punjenje na nekoliko stotina tisuća javnih punionica u Europi električnom energijom iz 100% zelene energije. Također nudimo individualna rješenja za punjenje kod kuće i na poslu.

PREKRETNICE NA PODRUČJU ODRŽIVOSTI.

ODRŽIVOST IMA DUGU TRADICIJU U BMW GRUPI.

BMW Special Sales Održivost Pregled BMW 1602

1972.

BMW 1602 Elektro predstavljen je javnosti kao prvo vozilo BMW-a s električnim pogonom na Olimpijskim igrama u Münchenu.

BMW Special Sales Održivost Pregled

1973.

BMW Group prvi je proizvođač automobila u svijetu koji je imenovao vlastitog dužnosnika za okoliš.

BMW Special Sales Održivost Pregled Prekretnica 2000 Ruka izbliza sa zelenom klicom u zemlji

2000.

Održivost postaje temeljno načelo vodilje u korporativnoj strategiji BMW Grupe.

BMW Special Sales Održivost Pregled Članstvo United Nations Global Compact Logo

Od 2001.

Članstvo BMW grupe u UN Global Compactu. Objavljeno je prvo BMW-ovo izvješće o održivosti.

BMW Special Sales Održivost Pregled

2007.

Tehnološki razvoj BMW EfficientDynamics na smanjenju potrošnje goriva pokazuje put u budućnost.

BMW Special Sales Održivost Pregled

2009.

Održivost postaje stalni korporativni cilj za BMW Grupu.

BMW Special Sales Održivost Pregled Prekretnica 2011 Srebrne komponente u skladištu

2011.

Održivost je sastavni dio procesa nabave i bitan kriterij kupnje.

BMW Special Sales Održivost Pregled

2012.

Definicija deset ciljeva održivosti koje treba postići do 2022.

BMW Special Sales Održivost Pregled

2013.

BMW i3 javnosti se predstavlja kao pionir u elektromobilnosti.

BMW Special Sales Održivost Pregled

Od 2014.

Ocjena BMW grupe putem platforme EcoVadis.

BMW Special Sales Održivost Pregled

2020.

Određivanje ambicioznih ciljeva za smanjenje CO2 u cijelom lancu dodane vrijednosti.

BMW Special Sales Održivost Pregled

Od 2020.

Održivost je u središtu strateške orijentacije BMW grupe.

BMW Special Sales Održivost Pregled

2021.

BMW i Vision Circular kao pionir kružnog gospodarstva. Prvo objedinjeno izvješće objavljeno je za 2020. godinu.

ČESTA PITANJA

  • Kako je održivost ugrađena u BMW Grupu?
  • Kako se BMW Grupa razlikuje od svojih konkurenata po pitanju održivosti?
  • Je li BMW Group član EcoVadisa? Kako je rangiran u međunarodnoj usporedbi u cijeloj industriji?