Web-stranica trenutačno nije dostupna u cijelosti.

Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

BMW Special Sales Održivost Pregled Održiva budućnost BMW grupe

Budućnost je električna, digitalna i kružna.

Održivost je jedan od temeljnih ciljeva za BMW Grupu i čvrsto je usidren unutar korporativne strategije. Istodobno se može osvrnuti na dugu tradiciju kada je u pitanju pitanje kako se može postići daljnji napredak u održivom gospodarenju. Deklarirani cilj je sveobuhvatan pristup s tri stupa koja se protežu duž cijelog lanca dodane vrijednosti: ekološki, društveni, ekonomski kao i fokus na kružno gospodarstvo. Unutar ove sheme, razvoj električnih vozila ključni je čimbenik – ali ne i jedini: za BMW Grupu, održivost se proteže od opskrbnog lanca, preko razvoja i proizvodnje, pa sve do kraja faze uporabe svih vozila.

0:00
0:00 /  0:00

BMW Vehicle footprint.

Kako mogu saznati ekološki otisak mog budućeg vozila? BMW Vehicle Footprint je odgovor. Četiri ključna kriterija održivosti – UTJECAJ NA KLIMU, UČINKOVITOST, KRUŽNOST, LANAC NABAVE – i opsežna procjena životnog ciklusa (LCA) koju je potvrdila Njemačka agencija za tehničku inspekciju, mogu vam pružiti sveobuhvatnu sliku.

 

Kontaktirajte nas za više informacija

Otkrijte naš holistički pristup održivosti i i5.

0:00
0:00 /  0:00

Jasni ciljevi.

BMW Special Sales Održivost Pregled Ciljevi 2025 Pogled sa strane BMW vozilo stoji

2025.

Neue Klasse će postaviti nova mjerila za održivost.

Početak proizvodnje BMW iFactory Debrecen, Mađarska:

  • nema fosilnih izvora energije za rad postrojenja
  • kontinuirano širenje kružnog gospodarstva materijala i energije
  • potpuno električni modeli
BMW Special Sales Održivost Pregled Ciljevi 2030 Čovjek u srebrnoj odjeći za zaštitu od topline

2030.

Ušteda od 40% CO2 tijekom cijelog životnog ciklusa vozila znači:

  • 20% u opskrbnom lancu
  • 80% u proizvodnji
  • 50% u fazi korištenja
  • U 2030. godini potpuno električna BMW i MINI vozila trebala bi činiti najmanje 50% svih isporuka.
BMW Special Sales Održivost Pregled Ciljevi 2050 Muškarac i žena ispred konceptnog automobila BMW

Dugoročno.

Jasan je cilj BMW Grupe postati klimatski neutralan u skladu sa SBTi. Kako bi se to osiguralo, tvrtka je definirala specifične ciljeve i prekretnice za 2030. godinu.

Održivost je stalni dio strategije BMW Grupe.

Naš sveobuhvatni pristup od tri stupca.

Proglašeni cilj BMW grupe je pokriti sve tri dimenzije održivosti: ekološku, društvenu i ekonomsku u cijelom lancu dodane vrijednosti. Ovdje ova tri stupa čine okvir za djelovanje i zajednički doprinose postavljenim ciljevima. Uz transparentnost naših ciljeva i rezultata, ovaj sveobuhvatan pristup temeljna je osnova za suradnju temeljenu na povjerenju s našim B2B klijentima.

Izvješće BMW grupe.

BMW Special Sales Održivost Pregled Izvješće BMW Grupe plava infografika s konceptnim automobilom BMW

Integrirano izvješće o trenutnom status quo.

BMW Grupa svoju odgovornost vidi u održivosti, mjerljivosti i transparentnosti svog izvještavanja.

 

  • Od 2020. godine kombiniramo svoje godišnje izvješće s našim izvješćem o održivosti kako bismo proizveli jedno jedinstveno izvješće.
  • Godine 2022. BMW Group dobio je nagradu Building Public Trust Award za najbolje izvješćivanje o održivosti među DAX 40 kompanijama.
  • Ovo kombinirano izvješće nudi precizan pregled naših ciljeva u području održivosti te također prikazuje ostvarene godišnje ciljeve.

Ocjene održivosti BMW-a.

BMW Special Sales Održivost Pregled EcoVadis Logo

BMW grupa u organizacijama kao što je EcoVadis.

BMW Grupa vidi vanjske ocjene kao vrlo važan način pružanja objektivnih procjena partnerima i kupcima. Kao stvar načela, stoga uvijek tražimo da se zahtjevi za vanjskim izjavama upute priopćenjima za tisak BMW Grupe i Voditeljima ključnih kupaca BMW Grupe kako bismo dobili konačnu sliku o određenim temama ili problemima.

 

Molimo kontaktirajte nas za dodatne informacije.

Usluge.

BMW Grupa ima širok spektar instrumenata i usluga za podršku B2B korisnicima u postizanju njihovih ciljeva održivosti kako bi mogli organizirati svoje vozilo na još učinkovitiji i održiviji način. Podaci o floti alata pružaju jedan od primjera ovoga: Ovaj alat nudi veliki broj usluga i pruža različite podatke o vozilima za vlasnike BMW ili MINI voznog parka. Podaci o voznom parku nude se u pet modula i pokrivaju više od deset relevantnih slučajeva primjene za upravljanje voznim parkom. Oni se kreću od upravljanja kilometražom i ugovorima do statusa vozila i pružanja GPS položaja. Servis, održavanje i potrošnja su dodatno uključeni. Od 2023. u ponudu će dodatno biti uključena tri nova niza usluga o održivosti. Podacima se može pristupiti ili izravno putem web stranice ili fleksibilno putem sučelja (API).

BMW Special Sales Održivost Pregled Podaci o voznom parku Vozilo BMW vozi se cestom ispred planinskog krajolika

Podaci o floti – nove usluge održivosti.

Procjena i transparentnost za brojke CO2 u procjeni udjela vožnje bez emisija za PHEV vozila – potencijalna analiza i preporuka za elektrifikaciju voznog parka.

BMW Special Sales Održivost Pregled

BMW rješenja za punjenje.

Praktično punjenje na nekoliko stotina tisuća javnih punionica u Europi električnom energijom iz 100% zelene energije. Također nudimo individualna rješenja za punjenje kod kuće i na poslu.

Prekretnice na području održivosti.

Održivost ima dugu tradiciju u BMW grupi.

Česta pitanja.