BMW iX3: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18.0–17.6; Električni doseg u km (WLTP)[2]: 461–471
Troškovne prednosti električnih automobila.
Električna vozila već odavno nisu samo ulaganje u budućnost. Već danas nude širok raspon prednosti, koje postaju sve uvjerljivije sa svakom novom generacijom modela. Električno vozilo skuplje je kupiti od vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem usporedive veličine. Međutim, tijekom cijelog vijeka trajanja, ukupni trošak vlasništva je niži.
Leasing, financiranje, usluge i osiguranje.
Vaš novi potpuno električni BMW je nadohvat ruke. Proširite ponudu za leasing ili financiranje po mjeri s atraktivnim uslugama i osiguranjem u jednom paketu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
Svakodnevne prednosti električnih automobila.
Uz BMW električno vozilo, mobilnost postaje sve lakša i lakša, posebno u gradovima. Autobusne trake često su odobrene i za privatna električna vozila. Naknade za parkiranje obično su smanjene ili čak ukinute.
Baterije s impresivnim vijekom trajanja.
Baterije za električna vozila razvijene su s najvećom pažnjom. Vozači mogu pozitivno utjecati na radni vijek baterije električnog vozila prilagodbom vlastitog ponašanja u vožnji. Između ostalog, održavanjem preporučenog stanja napunjenosti od 10-80%. Inteligentna regulacija topline prilagođava bateriju optimalnoj radnoj temperaturi i sprječava pregrijavanje.
Besplatna vožnja u tzv. 'zonama niskih emisija'.
Samo vozila koja su u skladu s određenim standardima emisije smiju voziti u 'zonama niske emisije'. Potpuno električni BMW modeli mogu besplatno voziti u tim zonama pod uvjetom da ispunjavaju važeće zahtjeve. Njemački Zakon o električnoj mobilnosti također omogućuje posebne dozvole za vožnju u zabranjenim zonama i zonama s mirnim prometom.
Utjecaj električnih automobila na okoliš.
Prednosti regenerativnog kočenja kod električnih automobila.
Regenerativno kočenje poznato je i kao rekuperacija ili obnavljanje energije. U tom procesu, kinetička se energija pretvara u električnu energiju kada vozilo koči. Domet električnog vozila ovisi o ponašanju u vožnji i vrsti rute. Dodatna prednost je manje zagađenje uzrokovano abrazijom čestica kočnica.
BMW i5 M60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,6 - 18,2; Električni domet, WLTP u km[2]: 455 - 516
Poboljšana učinkovitost.
Učinkovitost vozila pokazuje udio isporučene energije koja se stvarno koristi za potisak vozila prema naprijed. Uzmu li se u obzir propisani EU ciklus vožnje (WLTP) i gubici nastali tijekom punjenja i pražnjenja baterije, učinkovitost trenutne BMW generacije električnih pogonskih sustava je oko 75%.
Pri vožnji BMW električnog vozila, oko 75% napunjene energije zapravo se koristi za pogon vozila. Kod vozila pokretana motorom s unutarnjim izgaranjem, učinkovitost u usporedivim uvjetima je oko 33%. Gubici učinkovitosti kod motora s unutarnjim izgaranjem rezultat su otpadne topline.
Širok izbor modela BMW električnih automobila.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,6; Električni domet, WLTP u km[2]: 491
BMW i4 M50 xDrive: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 21,9; Električni domet, WLTP u km[2]: 416
BMW i5 eDrive40 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,9 - 15,9; Električni domet, WLTP u km[2]: 498 - 582
BMW i5 M60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,6 - 18,2; Električni domet, WLTP u km[2]: 455 - 516
BMW i5 eDrive40 Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,3-16,5; Električni domet, WLTP u km[2]: 483-560
BMW i5 M60 xDrive Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,8-18,3; Električni domet, WLTP u km[2]: 445-506
BMW i7 xDrive60 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,3 - 18,5; Električni domet, WLTP u km[2]: 572 - 624
BMW i7 M70 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,7 - 20,8; Električni domet, WLTP u km[2]: 490 - 559
BMW iX1 eDrive20: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,2–16,7; Električni domet, WLTP u km[2]: 430–443
BMW iX2 xDrive30: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,7–17,6; Električni domet, WLTP u km[2]: 417–421
BMW iX xDrive40: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 21,4–21,3; Električni domet, WLTP u km[2]: 403–404
BMW iX M60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 24,7; Električni domet, WLTP u km[2]: 500
Često postavljana pitanja.
Sve o elektromobilnosti.
Potrošnja i emisija CO2.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,6; Električni domet, WLTP u km[2]: 491
BMW i4 M50 xDrive: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 21,9; Električni domet, WLTP u km[2]: 416
BMW i5 eDrive40 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,9 - 15,9; Električni domet, WLTP u km[2]: 498 - 582
BMW i5 M60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,6 - 18,2; Električni domet, WLTP u km[2]: 455 - 516
BMW i5 eDrive40 Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,3-16,5; Električni domet, WLTP u km[2]: 483-560
BMW i5 M60 xDrive Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,8-18,3; Električni domet, WLTP u km[2]: 445-506
BMW i7 xDrive60 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,3 - 18,5; Električni domet, WLTP u km[2]: 572 - 624
BMW i7 M70 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,7 - 20,8; Električni domet, WLTP u km[2]: 490 - 559
BMW iX1 eDrive20: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,2–16,7; Električni domet, WLTP u km[2]: 430–443
BMW iX2 xDrive30: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,7–17,6; Električni domet, WLTP u km[2]: 417–421
BMW iX xDrive40: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 21,4–21,3; Električni domet, WLTP u km[2]: 403–404
BMW iX M60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 24,7; Električni domet, WLTP u km[2]: 500
[1] Službeni podaci za potrošnju goriva, emisiju CO2, potrošnju električne energije i električni domet utvrđeni su prema propisanom mjernom postupku i odgovaraju Europskoj Uredbi (EZ) 715/2007 u važećoj verziji. Za raspone, podaci utvrđeni prema WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu (u ovom slučaju dostupnu na njemačkom tržištu). Za vozila koja su novohomologirana od 1. siječnja 2021. postoje samo službeni podaci prema WLTP-u. Osim toga, NEDC vrijednosti brišu se iz potvrda o sukladnosti od 1. siječnja 2023. Uredbom EZ-a 2022/195. Za više informacija o NEDC i WLTP mjernim postupcima posjetite www.bmw.com/wltp
Dodatne informacije o potrošnji goriva i službenoj emisiji CO2 za model novih osobnih automobila možete pronaći u „Smjernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova osobna vozila“, besplatno dostupnim na svim prodajnim mjestima, na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Njemačka, i pod https://www.dat.de/co2/.
[2] Domet ovisi o različitim čimbenicima, posebno o: individualnom stilu vožnje, karakteristikama rute, vanjskoj temperaturi, grijanju/klimatizaciji, predklimatizaciji.
[3] Učinak punjenja ovisi o stanju napunjenosti, temperaturi okoline, individualnom profilu vožnje i upotrebi pomoćnih potrošača. Prikazani rasponi temelje se na najboljem slučaju WLTP-a. Vrijeme punjenja odnosi se na temperaturu okoline od 23 stupnja Celzijusa nakon prethodne vožnje i može se razlikovati ovisno o načinu korištenja.
[4] Domet u km nakon 10 minuta punjenja velikom snagom određen je prema DIN70080 u WLTP ciklusu. Ovisi o opremi vozila, individualnom profilu vožnje, temperaturi okoline, statusu punjenja i korištenju dodatnih potrošača.