BMW iX3: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18.0–17.6; Električni domet, WLTP u km: 461–471
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
Troškovne prednosti električnih automobila.
Električna vozila već odavno nisu samo ulaganje u budućnost. Već danas nude širok raspon prednosti, koje postaju sve uvjerljivije sa svakom novom generacijom modela. Električno vozilo skuplje je kupiti od vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem usporedive veličine. Međutim, tijekom cijelog vijeka trajanja, ukupni trošak vlasništva je niži.
Leasing, financiranje, usluge i osiguranje.
Vaš novi potpuno električni BMW je nadohvat ruke. Proširite ponudu za leasing ili financiranje po mjeri s atraktivnim uslugama i osiguranjem u jednom paketu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
Svakodnevne prednosti električnih automobila.
Uz BMW električno vozilo, mobilnost postaje sve lakša i lakša, posebno u gradovima. Autobusne trake često su odobrene i za privatna električna vozila. Naknade za parkiranje obično su smanjene ili čak ukinute.
Baterije s impresivnim vijekom trajanja.
Baterije za električna vozila razvijene su s najvećom pažnjom. Vozači mogu pozitivno utjecati na radni vijek baterije električnog vozila prilagodbom vlastitog ponašanja u vožnji. Između ostalog, održavanjem preporučenog stanja napunjenosti od 10-80%. Inteligentna regulacija topline prilagođava bateriju optimalnoj radnoj temperaturi i sprječava pregrijavanje.
Besplatna vožnja u tzv. 'zonama niskih emisija'.
Samo vozila koja su u skladu s određenim standardima emisije smiju voziti u 'zonama niske emisije'. Potpuno električni BMW modeli mogu besplatno voziti u tim zonama pod uvjetom da ispunjavaju važeće zahtjeve. Njemački Zakon o električnoj mobilnosti također omogućuje posebne dozvole za vožnju u zabranjenim zonama i zonama s mirnim prometom.
Utjecaj električnih automobila na okoliš.
Prednosti regenerativnog kočenja kod električnih automobila.
Regenerativno kočenje poznato je i kao rekuperacija ili obnavljanje energije. U tom procesu, kinetička se energija pretvara u električnu energiju kada vozilo koči. Domet električnog vozila ovisi o ponašanju u vožnji i vrsti rute. Dodatna prednost je manje zagađenje uzrokovano abrazijom čestica kočnica.
BMW i5 M60 xDrive Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,5–19,4; Električni domet, WLTP u km: 473–474
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
Poboljšana učinkovitost.
Učinkovitost vozila pokazuje udio isporučene energije koja se stvarno koristi za potisak vozila prema naprijed. Uzmu li se u obzir propisani EU ciklus vožnje (WLTP) i gubici nastali tijekom punjenja i pražnjenja baterije, učinkovitost trenutne BMW generacije električnih pogonskih sustava je oko 75%.
Pri vožnji BMW električnog vozila, oko 75% napunjene energije zapravo se koristi za pogon vozila. Kod vozila pokretana motorom s unutarnjim izgaranjem, učinkovitost u usporedivim uvjetima je oko 33%. Gubici učinkovitosti kod motora s unutarnjim izgaranjem rezultat su otpadne topline.
Širok izbor modela BMW električnih automobila.


BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,8; Električni domet, WLTP u km: 510
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,9; Električni domet, WLTP u km: 433
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i5 eDrive40 Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,9; Električni domet, WLTP u km: 513
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i5 M60 xDrive Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,5–19,4; Električni domet, WLTP u km: 473–474
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i5 eDrive40 Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,6–18,5; Električni domet, WLTP u km: 494–496
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i5 M60 xDrive Touring: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,2–20,1; Električni domet, WLTP u km: 454–456
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i7 xDrive60 Limuzina: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 22,3–22,2; Električni domet, WLTP u km: 515–517
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW i7 M70 xDrive Limousine: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,7; Električni domet, WLTP u km: 490
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW iX1 eDrive20: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,1; Električni domet, WLTP u km: 431
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW iX2 xDrive30: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,7–17,6; Električni domet, WLTP u km: 418–421
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW iX xDrive60: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 21,9; Električni domet, WLTP u km: 564
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
BMW iX M70 xDrive: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,5; Električni domet, WLTP u km: 522
Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
Često postavljana pitanja.
Sve o elektromobilnosti.
Potrošnja i emisija CO2.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana) [1]: 17,8; Električni domet, WLTP u km: 510
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupé [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,9; Električni domet, WLTP u km: 433
BMW i5 eDrive40 Limousine [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,9; Električni domet, WLTP u km: 513
BMW i5 M60 xDrive Limousine [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 19,5–19,4; Električni domet, WLTP u km: 473–474
BMW i5 eDrive40 Touring [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 18,6–18,5; Električni domet, WLTP u km: 494–496
BMW i5 M60 xDrive Touring [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 20,2–20,1; Električni domet, WLTP u km: 454–456
BMW i7 xDrive60 Limuzina [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 22,3–22,2; Električni domet, WLTP u km: 515–517
BMW i7 M70 xDrive Limousine [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,7; Električni domet, WLTP u km: 490
BMW iX1 eDrive20 [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,1; Električni domet, WLTP u km: 431
BMW iX2 xDrive30 [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 17,7–17,6; Električni domet, WLTP u km: 418–421
BMW iX xDrive60 [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 21,9; Električni domet, WLTP u km: 564
BMW iX M70 xDrive [2]: Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana)[1]: 23,5; Električni domet, WLTP u km: 522
[1] Službeni podaci za potrošnju goriva, emisiju CO2, potrošnju električne energije i električni domet utvrđeni su prema propisanom mjernom postupku i odgovaraju Europskoj Uredbi (EZ) 715/2007 u važećoj verziji. Za domete, podaci utvrđeni prema WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu (u ovom slučaju dostupnu na njemačkom tržištu). Za vozila koja su novohomologirana od 1. siječnja 2021. postoje samo službeni podaci prema WLTP-u. Osim toga, NEDC vrijednosti brišu se iz potvrda o sukladnosti od 1. siječnja 2023. Uredbom EZ-a 2022/195. Za više informacija o NEDC i WLTP mjernim postupcima posjetite www.bmw.com/wltp
Dodatne informacije o potrošnji goriva i službenoj emisiji CO2 za model novih osobnih automobila možete pronaći u „Smjernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova osobna vozila“, besplatno dostupnim na svim prodajnim mjestima, na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Njemačka, i pod https://www.dat.de/co2/.
[2] Navedene vrijednosti temelje se na obveznom WLTP postupku mjerenja. Stvarne vrijednosti ovise o različitim čimbenicima, npr. težini tereta, stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, pomoćnoj potrošnji električne energije (uključujući klima uređaj), gumama, zdravstvenom stanju baterije.
[3] Učinak punjenja ovisi o stanju napunjenosti, temperaturi okoline, individualnom profilu vožnje i upotrebi pomoćnih potrošača. Prikazani rasponi temelje se na najboljem slučaju WLTP-a. Vrijeme punjenja odnosi se na temperaturu okoline od 23 stupnja Celzijusa nakon prethodne vožnje i može se razlikovati ovisno o načinu korištenja.
[4] Domet u km nakon 10 minuta punjenja velikom snagom određen je prema DIN70080 u WLTP ciklusu. Ovisi o opremi vozila, individualnom profilu vožnje, temperaturi okoline, statusu punjenja i korištenju dodatnih potrošača.