Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
BMW EFFICIENT DYNAMICS: INOVATIVNE TEHNOLOGIJE.
BMW EfficientDynamics: tehnologija sutrašnjice, sada serijski.
BMW u svojim vozilima teži maksimalnoj dinamici uz minimalnu potrošnju. Kako bi se to postiglo, mnoge su inovativne tehnologije implementirane od karoserije, preko pogonskog sklopa, do sustava pomoći vozaču, što povećava učinkovitost i smanjuje potrošnju. Saznajte više o laganoj konstrukciji, aerodinamičkim mjerama i učinkovitim konceptima vožnje BMW-a.
BMW u svojim vozilima teži maksimalnoj dinamici uz minimalnu potrošnju. Kako bi se to postiglo, mnoge su inovativne tehnologije implementirane od karoserije, preko pogonskog sklopa, do sustava pomoći vozaču, što povećava učinkovitost i smanjuje potrošnju. Saznajte više o laganoj konstrukciji, aerodinamičkim mjerama i učinkovitim konceptima vožnje BMW-a.
BMW EFIKASNA LAGANA KAROSERIJA – INTELIGENTNA BMW KONSTRUKCIJA.
BMW EfficientLightweight primjer je kako se učinkovita i dinamična vožnja savršeno kombinira. Zahvaljujući upotrebi posebno laganih i krutih materijala, kao što su karbon u putničkoj ćeliji, aluminij u šasiji, čelik visoke čvrstoće u karoseriji ili ultra moderne legure magnezija u motoru, istodobno se smanjuje potrošnja goriva te su poboljšane performanse i dinamika.
S prvim serijski proizvedenim putničkim ćelijama izrađenim od karbona, BMW i revolucionirao je automobilsko inženjerstvo i postavio nove standarde za BMW u laganoj konstrukciji. Zahvaljujući visokoj čvrstoći, materijal putnicima nudi najbolju moguću zaštitu u nesrećama, a ipak je dovoljno lagan da uravnoteži dodatnu težinu visokonaponske baterije. Rezultat je veća sigurnost u kombinaciji s izdašnom i udobnom razinom prostranosti, koja istovremeno štedi težinu - i time dodatno poboljšava dinamiku.
BMW i3 je prvo vozilo u kojem se visokotehnološki materijalni karbon ikad koristio za serijsku proizvodnju velikih razmjera. Dugo je vrijeme uporaba karbona bila ograničena jer se morao proizvoditi ručno. Danas BMW grupa sama proizvodi karbonska vlakna i ploče od karbonskih vlakana, što omogućava serijsku proizvodnju u velikim količinama.
AERODINAMIKA.
Aerodinamičke mjere za poboljšanje učinkovitosti iz BMW EfficientDynamics.
Dobre ideje ne moraju uvijek biti komplicirane: zahvaljujući ciljanim aerodinamičnim mjerama kao što su otvori za zrak na prednjem odbojniku, Air Performance kotači ili Air Breather iza luka prednjih kotača, vaš BMW može postići optimizirani koeficijent otpora. Ovome su dodani aerodinamički optimizirani donji dio i pojednostavljeni omjeri vozila definirani AERO GENES-om. To pozitivno utječe na učinkovitost i stabilnost u vožnji, a istovremeno smanjuje razinu buke u kabini.
Air Performance kotači
Laka pobjeda nad vjetrom: pojednostavljeni kotači optimizirani težinom s umetcima pružaju optimalno usmjeravanje za usmjeravanje zraka uz bokove vašeg BMW-a i na taj način poboljšavaju aerodinamiku vozila.
Active Air Stream prednja rešetka.
Active Air Stream prednja rešetka zna kada motoru, kočnicama i ostalim komponentama treba zrak i automatski otvara otvore za zrak. Ako nije potreban daljnji usis zraka, on ih ponovno zatvara. To poboljšava aerodinamiku, a potrošnja goriva pada.
Air Curtain.
Vi imate kontrolu nad svojim vozilom, zračna zavjesa kontrolira zračni tok. To je zato što smanjuje otpor tijela na zrak na zapanjujuće jednostavan, ali vrlo učinkovit način. Njegovi kanali za sužavanje ubrzavaju zračni tok i vode ga pored kotača. To smanjuje zračnu turbulenciju u kućištima kotača i smanjuje otpor zbog karoserije, kao i potrošnju goriva i emisiju CO2.
BMW KONCEPTI POGONA.
Pogonski sustavi usmjereni na budućnost za maksimalnu učinkovitost.
Pri razvoju svojih vozila BMW se neprestano oslanja na nove i inovativne koncepte pogona. Istražite učinkovite opcije pogona kao što su plug-in hibrid, eDrive, vodikov pogon ili nova 48-voltna mild hibridna tehnologija.
BMW 48-VOLTNA BLAGA HIBRIDNA TEHNOLOGIJA.
Kao dopuna motoru s unutarnjim izgaranjem, električni motor osigurava veću učinkovitost i dinamiku.
Mild hibrid posebna je varijanta hibridnog pogonskog sustava. Vozilo ne koristi svoj električni motor kao neovisni pogon, već ga uključuje, pored motora s unutrašnjim izgaranjem, u skladu sa situacijom. To smanjuje potrošnju i povećava domet. Istodobno, električni pogon može pojačati motor sa izgaranjem pružajući instant snagu. Kod mild hibrida baterija se tijekom putovanja puni isključivo prilikom kočenja zbog oporavka.
BMW PLUG-IN-HYBRID.
Učinkovita kombinacija motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora.
BMW-ova vozila s hibridnim pogonom - poznata i kao plug-in hibridi - imaju dva pogonska sustava: motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor. U vezi s najsuvremenijim litij-ionskim baterijama visokih performansi, to ne dovodi samo do povećanog dometa već i do dodatne snage i dinamike. Punjenje baterije može se izvršiti putem uobičajenih utičnica i stanica za punjenje ili također pomoću regeneracije energije kočenja. U procesu poznatom kao rekuperacija, kinetička energija vozila pretvara se natrag u električnu energiju tijekom postupka kočenja i dovodi u bateriju.
BMW ELEKTRIČNI POGON.
Čisto električna vozila s eDrive – za maksimalan domet i učinkovitost.
BMW-ova električna vozila s eDriveom orijentirana na budućnost napajaju se isključivo električnom energijom. Koncept potpuno električnog pogona upravljanja bez motora s unutarnjim izgaranjem i ne treba fosilno gorivo za pogon vozila. Kao rezultat toga, BMW električni automobili nemaju lokalnu emisiju u stvarnom načinu vožnje. Potrebna električna energija pohranjuje se u bateriju koja određuje električni domet. Punjenje se može izvršiti iz uobičajene utičnice, na BMW Wallboxovima ili na javnim punionicama.
BMW HIDROGEN POGON.
Vozila na vodikove gorive ćelije: budućnost neograničene mobilnosti bez emisija.
Nakon četiri godine razvoja, prvi modeli BMW iX5 Hydrogen s pogonom na vodik izlaze na ceste. Automobile na vodik pokreće elektromotor, zbog čega se svrstavaju i u električne automobile. Ključna razlika u odnosu na ostala električna vozila: vozila na vodik sama proizvode električnu energiju i ne dobivaju je iz integrirane baterije koja se mora puniti iz vanjskog izvora energije. Umjesto toga, vozila na vodik imaju vlastitu učinkovitu elektranu izravno u vozilu u obliku gorivih ćelija. To proizvodi čisto električnu energiju iz vodika i kisika. Tehnologija vodikovih gorivih ćelija jamči brzo punjenje, ali također pruža sve prednosti električne vožnje s velikim ubrzanjem, nultim emisijama kao i glatkom i tihom vožnjom.