Žena gleda u daljinu. BMW prolazi iza nje.

NE TREBAM NEKOGA TKO JE UVIJEK TU – SAMO NEKOGA TKO BRZO STIŽE.

Vjerujte našem standardu. BMW Roadside Assistance.

NE TREBAM NEKOGA TKO JE UVIJEK TU – SAMO NEKOGA TKO BRZO STIŽE.Vjerujte našem standardu. BMW Roadside Assistance.

Dobar je osjećaj znati točno kome se možete obratiti ako dođe do najgoreg. Uz BMW Breakdown i Accident Assistance, kompetentni kontakt udaljen je samo jedan poziv - i to zapravo svakodnevno, 365 dana godišnje. Bilo telefonom, klikom u iDrive izborniku ili putem BMW Connected App - BMW-ov specijalist je uvijek dostupan.

Pročitajte više
Žena vadi sigurnosni trokut iz prtljažnika svog BMW-a.

BMW BREAKDOWN ASSISTANCE.

U stručnim rukama svakodnevno: uživajte u maksimalnom zadovoljstvu, sigurnosti i praktičnosti u vožnji sa svojim BMW-om. Naše BMW Breakdown i Accident Assistance usluge osiguravaju da se također pobrinete za hitne slučajeve. Samo se obratite na telefonsku liniju BMW Breakdown Assistance ako vam je potrebna pomoć na cesti na terenu: poslat ćemo BMW Servicemobile izravno vama ili dogovoriti pomoć na cesti putem odabranih partnera za suradnju. Ako je potrebno, organizirat ćemo rezervaciju taksija ili hotela za vas.

BMW Breakdown Assistance Austria: 0800-21 53 99

Imate li kakvih pitanja vezanih za BMW Breakdown Assistance? Ako da, možete nas kontaktirati telefonski na +49-89-58 80 99 556 u svim zemljama koje su pokrivene sa BMW Breakdown Assistance.

  • Lokalni Breakdown Assistance

    U većini slučajeva već ćemo vam moći pomoći telefonski. Ako vam je potrebna pomoć na licu mjesta, odmah ćemo poslati BMW Servicemobile ili organizirati BMW pomoć na cesti za vas od strane odabranih stručnjaka. Mi snosimo troškove za ovu uslugu (do maksimalno 100 EUR). Napomena: pomoć na cesti na licu mjesta ograničena je isključivo na vraćanju tehničke ispravnosti vašeg vozila.

  • Pomoć sa probušenim gumama i problema na putu

    Pružamo pouzdanu pomoć u slučaju probušenih guma. Ako je vaš BMW opremljen sa runflat gumama i ne postoje zamjenske gume u roku od četiri sata, vraćaju se i troškovi dodatnih usluga - isključujući troškove samih guma. U slučaju manjih nesporazuma, npr. ako su vaši ključevi zaključani u automobilu ili izgubljeni ili ako je dodana pogrešna vrsta goriva, mi ćemo vam rado organizirati pomoć. Imajte na umu da ne preuzimamo nikakvu odgovornost za troškove pomoći na cesti na licu mjesta, niti za usluge mobilnosti iznad i ispod navedenog okvira.

  • Usluge vučne službe do najbližeg BMW servisnog partnera

    Ako se problem ne može otkloniti na licu mjesta, mi ćemo pokriti troškove vuče vašeg BMW-a do najbližeg BMW servisnog partnera.

  • Nastavak putovanja sa taksijem

    Ako ste imali nezgodu i morate nastaviti putovanje taksijem, mi ćemo pokriti troškove jedne ili više taksi vožnji do limita od 65 EUR-a.

  • Smještaj u hotelu

    Ako trebate prenoćiti u hotelu zbog kvara, pokrivat ćemo troškove hotelskog smještaja za sve putnike do popravka automobila ili najviše četiri noći (kategorija hotela do četiri zvjezdice). Ovo je podložno tome da je mjesto gdje se dogodila nezgoda udaljeno više od 50 kilometara od mjesta vašeg prebivališta.

  • Zamjensko vozilo

    Nadoknadit ćemo troškove zamjenskog vozila do završetka popravaka, najviše tri radna dana plus vikend u vašoj domovini, a najviše pet radnih dana plus vikend u inozemstvu. Imajte na umu da dostupnost zamjenskih vozila može varirati. Opći uvjeti usluga iznajmljivanja komercijalnih automobila mogu nametati geografska ograničenja za uporabu njihovih vozila.

  • Ostale usluge koje osiguravaju bezbrižnu mobilnost

    Pored gore navedenih usluga i kako biste bili potpuno mobilni, pokrivamo troškove sljedećih usluga do ukupnog maksimalnog iznosa od 500 EUR po kvaru.

    Ako okolnosti zahtijevaju, također ćemo podmiriti troškove povratka kući vlakom ili zrakoplovom - do maksimalno navedenog iznosa.

    Ako imate troškove za preuzimanje vašeg vozila, pokrit ćemo ih do maksimalno navedenog iznosa. Ako je potrebno, mi ćemo organizirati da se vozilo vrati vama, pod uvjetom da popravak traje više od tri radna dana od vremena dolaska vozila u radionicu do očekivanog vremena dovršetka. U tom slučaju vaše prebivalište mora biti također udaljeno više od 100 kilometara od mjesta gdje se dogodila nezgoda. Povratak vozila iz inozemstva može potrajati desetak dana (konsolidirani prijevoz).*

    * Napomena za ovu uslugu: troškovi višestrukih zasebnih usluga pruženih za vašu potpunu mobilnost mogu se nadoknaditi samo do ukupnog maksimalnog iznosa od 500 EUR po kvaru.

  • Nadoknada troškova

    Kao temeljno načelo, mogu se pokriti samo troškovi prirode i obima koji su dogovoreni s BMW Breakdown Assistance. Općenito govoreći, mi vodimo računa o troškovima svih BMW usluga pomoći pri kvaru izravno u vaše ime. Ako iznimno trebate platiti usluge, odmah ćemo vam ih nadoknaditi. Da bismo to učinili, potrebne su nam originalne fakture za korištene usluge (npr. tvrtke za popravak vozila) zajedno s kopijom računa za popravak i ispunjenom obavijesti o kvaru.

  • Djelokrug

    BMW Breakdown Assistance usluge pomoći pri kvaru vrijede za putovanja u sljedeće europske zemlje:

    Albanija, Andora, Austrija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Cipar, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Makedonija, Malta, Monako, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugal, Rumunjska, Srbija, Crna Gora, Švedska, Švicarska, Slovačka, Slovenija, Španjolska (uključujući Kanarske otoke) i Turska.

    Imate li kakvih pitanja u vezi s BMW Breakdown Assistance? Ako da, možete nas kontaktirati telefonom na 0800-21 53 99 u Austriji i na + 49-89-58 80 99 556 u svim ostalim zemljama koje pokriva BMW Breakdown Assistance.

  • Sveobuhvatne usluge mobilnosti za dvije godine

    U ovoj ponudi nalaze se sveobuhvatne usluge mobilnost sukladno sa postojećim BMW Breakdown Assistance općim uvjetima korištenja jamstva na razdoblje od dvije godine za sva BMW-ova nova vozila koja su prvi put registrirana 1. siječnja 2011. ili kasnije.

  • Obnavljanje mobilne garancije

    Nakon isteka razdoblja garancije od 24 mjeseca, možete odlučiti želite li obnoviti BMW Breakdown Assistance mobilno jamstvo u slučaju kvara za svoj BMW. Ukoliko tada zakazani servis motornog ulja obavite u ovlaštenoj radionici za BMW, garancija BMW Breakdown Assistance automatski se obnavlja za daljnja 24 mjeseca do maksimalno kraja desete godine nakon početne registracije. Datum kada slijedi slijedeći servis motornog ulja određuje vaše putno računalo, prema vašem individualnom stilu vožnje. Unos u servisnu knjižicu vašeg vozila ili račun za uslugu služi kao dokaz.

    Čak i ako niste imali nijednu uslugu zamjene motornog ulja koju je obavljala ovlaštena BMW radionica, ništa vas ne može spriječiti da obnovite mobilno jamstvo. Ako tada dogovorite da sljedeću uslugu zamjene motornog ulja izvrši ovlaštena BMW radionica, jamstvo mobilnosti BMW Breakdown Assistance automatski se obnavlja u daljnja 24 mjeseca, ali s maksimalnim trajanjem do deset godina nakon početne registracije. Napominjemo: BMW Breakdown Assistance istječe u svim slučajevima na kraju desete godine od datuma kada je vaše vozilo prvi put registrirano.

  • Izuzeci od mobilnog jamstva

    Prava servisa u sklopu jamstva BMW Breakdown Assistance ne gube se ako druge servisne i popravne radove - uključujući sve potrebne usluge zamjene motornog ulja - obavljaju neautorizirane radionice. Međutim, usluge iz BMW Breakdown Assistance isključuju se ako je gubitak pokretljivosti vozila rezultat nepoštivanja intervala pregleda i servisa koji je odredio proizvođač ili ako pregled, servis i druge popravke izvrši neautorizirana radionica čiji rad ne udovoljava zahtjevima proizvođača.

Žena izlazi iz BMW-a dok priča na telefon.

BMW ACCIDENT ASSISTANCE.

Brza, stručna podrška BMW Accident Assistance pruža vam olakšanje kada je potrebno - i osigurava da ste dobro i brine o vama i vašem BMW-u, čak i u izuzetnim okolnostima.

 

Kada nazovete BMW Accident Assitance, dobivate jasne upute kako se ponašati na mjestu nesreće. U vaše ime zovemo policiju, kontaktiramo najbližeg BMW servisnog partnera i, ako je potrebno, organiziramo uslugu vučne službe. Daljnje usluge uključuju rješavanje svih formalnosti osiguranja, dogovaranje zamjenskog vozila i pružanje savjeta o alternativnim mogućnostima nastavka putovanja.

 

Kako biste nam pomogli da na najučinkovitiji način organiziramo našu pomoć, navedite svoje ime, svoj BMW model prema dokumentu o registraciji vozila i vašem trenutnom položaju prilikom poziva. Za više informacija o BMW-ovoj telefonskoj liniji za nesreće upitajte svog BMW partnera i BMW servisnog partnera na 0800 2155 55.

BMW Accident Austria telefonska linija: 0800-215 110

Samo se obratite putem telefona na BMW Accident Assistance liniju u slučaju nezgode ako vam je potrebna pomoć na cesti na licu mjesta.

 

Vaše prednosti na prvi pogled:

 

Pomoću BMW Accident Assistance možete se odmah pouzdati u brzu i stručnu pomoć.

 

• Cjelodnevna usluga 365 dana u godini
• Pohranjivanje podataka o nesreći
• Organizacija vučne službe
• Kontaktiranje najbližeg BMW servisnog partnera
• Organizacija zamjenskog vozila (rent-a-car) i savjeti za alternativne načine nastavka putovanja
• Profesionalni popravak oštećenja prema standardima proizvođača

  • BMW Accident usluge telefonske linije

    Jedan poziv. Svi odgovori. Vučna služba, zamjensko vozilo ili namirenje potraživanja: BMW Accident Management brine o svim bitnim detaljima u slučaju hitnosti.
    Usluge na prvi pogled:

    • Besplatna 24-satna telefonska podrška
    • Kontaktiranje policije i službi za pomoć
    • Organizacija vučne službe i zamjenskog vozila (rent-a-car) za vrijeme popravka vozila
    • Kontaktiranje najbližeg BMW servisnog partnera
    • BMW partner pomaže vam prilikom ispunjavanja izvješća za osiguravajuću kuću
    • Organizacija popravka u BMW ovlaštenoj radionici
    • Briga o fakturama i namirom potraživanja osiguravajuće kuće od strane BMW partnera
    • Generalne smjernice kako se ponašati u slučaju nesreće
    • Savjet za alternativne opcije nastavka putovanja
    • Povezani troškovi poput usluge vuče, troškova popravka, zamjenskog vozila itd. nisu uključeni u uslugu

  • Profesionalni popravak u slučaju nesreće

    Vrhunska kvaliteta, zadržavanje optimalne vrijednosti - tehnološki napredak znači da popravak BMW vozila postaje sve sofisticiranija stvar. Samo će vaš BMW servisni partner biti u mogućnosti udovoljiti ovom zahtjevu. Visoko kvalificirani stručnjaci tehnički i vizualno vraćaju vaš BMW u prvobitno stanje i osiguravaju da zadovoljava sve specifikacije ispitivanja u slučaju sudara. Originalni BMW dijelovi se koriste isključivo za popravak vašeg vozila. Ako je vašem BMW-u potrebno novo lakiranje, to se provodi pomoću ekološki prihvatljive boje iz BMW ColorSystem.

  • Informacije o spašavanju putnika

    Posebno nakon teške prometne nesreće, vrijeme je najvažnije kada spasilačke službe trebaju izvući ozlijeđene osobe iz vozila. Zbog toga im je potrebno dati što više i brže informacija o automobilu u što kraćem roku. Gdje mu je akumulator? Gdje su zračni jastuci? U kojim se trenucima vozilo može brzo i sigurno otvoriti? Zato smo došli do ideje BMW Rescue Information za hitne službe, BMW Rescue Charts za spašavanje i posebne naljepnice za vjetrobransko staklo.

  • BMW Rescue Charts

    BMW Rescue Charts opskrbljuje hitne službe važnim informacijama koje će im pomoći da dobiju brz, siguran pristup putnicima. BMW Rescue Charts možete ispisati kao PDF datoteku i držati ga iza vozačevog sunčevog vizira. One su u boji kako bi ih bilo lakše pratiti. Zbog toga preporučujemo ispisivanje grafikona za spašavanje vašeg vozila pomoću pisača u boji.

    Pravna napomena: Sadržaj listova sa podacima o spašavanju namijenjen je isključivo obučenim pripadnicima spasilačkih službi, za tehničko spašavanje osoba.

  • Naljepnica za vjetrobransko staklo

    Vaš BMW partner može vam nabaviti naljepnicu na kojoj piše da se Rescue chart nalazi u automobilu. Tako da spasioci na prvi pogled znaju da u automobilu postoji Rescue chart za spašavanje, dok naljepnica mora biti postavljena na dnu vjetrobranskog stakla, na vozačevoj strani. Vaš BMW partner rado će vas savjetovati.

JEDNIM KLIKOM DO BMW ROADSIDE ASSISTANCE PUTEM BMW CONNECTED APP.

Prikaz BMW Road Side Assistance na pametnom telefonu putem Connected App.

JEDNIM KLIKOM DO BMW ROADSIDE ASSISTANCE PUTEM BMW CONNECTED APP.

Čak i tijekom svakodnevnog života susrećemo se s mongo podataka i dojmova. Ako se tada dogodi izvanredna situacija, ključno je biti u mogućnosti registrirati sve važne detalje na prvi pogled. Intuitivno i sigurno. Aplikacija BMW Connected uspostavlja kontakt izravno s BMW Breakdown i Accident Assistance, a samim tim i s nadležnom osobom za kontakt.

BMW Accident Assistance putem kontrolnog zaslona.

BMW ACCIDENT CALL.

Brže, lakše, još sigurnije: inovativni BMW Accident Call nudi trenutnu podršku za manje nesreće pri maloj brzini. Senzori omogućavaju vašem BMW-u da otkriva nesreće u nižim rasponima brzina, automatski prikazuje upozorenje na iDrive Monitoru i nudi vozaču izravnu vezu s BMW Accident Assistance. Jednim klikom pomoću iDrive kontrolera vozač povezuje izravno BMW-ove stručnjake, koji zatim pružaju profesionalnu podršku na temelju poslanih podataka relevantnih za vozilo putem daljinskog pristupa ili na licu mjesta.

Vaše prednosti na prvi pogled.

• Automatska detekcija nesreće
• Jednim klikom dobijate pomoć
• Automatsko prenošenje lokacije
• Trenutačna BMW podrška
• Usluga vučne službe ako je potrebno
• Kontakt sa autoriziranim/odobrenim BMW servisnim partnerom

  • Zahtjevi / Dostupnost

    Zahtjevi

    • Dodatna oprema BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive i Intelligent Emergency Call dostupni u Srpnju 2017. Ponuda može varirati ovisno o državi i BMW modelu.

    Dostupnost

    • Radi tehničkih poteškoća nije moguće detektirati svaku nesreću automatski. U takvim rijetkim slučajevima, BMW Accident Call može se manualno aktivirati.