BMW M serije BMW M automobili se voze na trkaćoj stazi

PREGLED POVIJESTI BMW M MODELA.

Strast prema moto sportu, ekskluzivnost i savršenstvo - pridružite nam se na putovanju kroz gotovo 50 godina BMW M automobila! Upoznat ćemo vas s vozilima od legendarnih BMW-a M1 i M3 do sadašnjeg BMW-a M8. Otkrijte izuzetne performanse i priliku za personalizaciju modela s BMW Individual i BMW M Performance dijelovima.

Pročitajte više

PREGLED POVIJESTI BMW M MODELA.

BMW M

BMW M1 (E26).

BMW M serije BMW M1 E26 tročetvrtinski pogled sprijeda u mirovanju

Svojim bezvremenskim klinastim oblikom, prvo vozilo koje je razvilo tadašnje BMW Motorsport GmbH krajem sedamdesetih dobiva oduševljen doček. Oblik je razvio dizajnerska legenda Giorgio Giugiaro, a oblik se temelji na BMW -u Turbo, studiji iz 1972. koju je radio dugogodišnji BMW -ov dizajner Paul Bracq. Uski bubrezi, sklopivi farovi i jasno nacrtane linije kombiniraju estetiku i dinamiku. Performanse su također legendarne: do 1983. to je najbrže serijsko vozilo u Njemačkoj. Super-sportski automobil sa srednjim motorom postiže najveću brzinu od preko 260 km/h, uspostavljajući tradiciju cestovnih vozila M.

Od 1979. do 1981. godine proizvedeno je samo 460 vozila - sva ručno izrađena. Svatko tko ima sreću voziti BMW M1 govori o njegovom izuzetnom stilu vožnje, fleksibilnoj dinamici zavoja i brzom okretanju motora od 3,5 litre.

Razdoblje proizvodnje: 1978. - 1981. godine

Motori: 3,5 litre (204 kW, 277 KS)[1], 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.359 mm / 1.824 mm / 1.138 mm

BMW SERIJE 1 M COUPÉ (E82).

BMW M serije BMW serije 1 M Coupé E82 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Iako BMW 1 oduševljava vozače koji cijene sportski duh i izvanrednu upravljivost u kompaktnom vozilu od 2004. godine, BMW 1 M Coupé dostupan je tek od 2011. Dva turbopunjača povećavaju redni 6-cilindarski benzinski motor na 250 kW (340 KS). U kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i širim tragom od uobičajenog BMW -a 1, ovo pruža doživljaj vožnje s izvanrednom dinamikom. Do 2012. proizvedeno je više od 6.300 vozila. Tri godine kasnije BMW -u M2 pridružuje se serija, nastavljajući koncept spajanja kompaktnog vozila s najboljim karakteristikama sportskog automobila.

Razdoblje proizvodnje: 2011 - 2012

Motori: 3,0 litara (250 kW, 277 KS)[1], 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.380 mm / 1.803 mm / 1.420 mm

BMW M2 (F87, G87).

BMW serije M BMW M2 G87 pogled sprijeda vožnja ulicom

 

Od 2015. BMW M2 nasljednik je BMW-a 1 M Coupé i nastavlja dinamičnu, snažnu kompaktnu seriju koju su uspostavili BMW 2002 Turbo i BMW M3 (E30).

 

Prepoznatljiva, samouvjerena vanjština vozila sa svojim širokim krilima i velikim otvorima na prednjoj branici dokaz su toga. 6-cilindrični, turbo benzinski motor ima impresivan okretni moment i snagu, koji se prenose na cestu putem opcijskog mjenjača s dvostrukom spojkom. BMW M2 Competition, s dodatnom snagom od 30 kW (40 KS), preuzeo je 2018. i nadmašio ga je samo BMW M2 CS (Club Sport). Ovo ima proizvodni ciklus od samo 2.200 vozila i motor koji proizvodi 331 kW (450 KS). U svakoj verziji, M šasija osigurava čisto, pregledno upravljanje, preciznu kontrolu i užitak u vožnji.

 

Druga generacija BMW-a M2 pojavit će se 2022., u godini 50. obljetnice BMW M GmbH - i svojim nepogrešivim M karakterom pokazuje se kao posveta čistom osjećaju motosporta. S novom ekspresivnom vanjštinom u klasičnom dizajnu kutije, kompaktnim proporcijama i upornim stavom, obećava čisti užitak u vožnji s maksimalnom kontrolom upravljanja. Savršeno podešene komponente šasije iz BMW-a M i snažan BMW M TwinPower Turbo 6-cilindrični benzinski motor omogućuju ubrzanje od 0-100 km/h za 4,1 sekundu i najveću brzinu od 250 km/h zahvaljujući impresivnim brojkama snage od 338 kW (460 KS).

 

Razdoblje proizvodnje BMW M2: 2015. – danas, M2 Competition: 2018. – 2020., M2 CS: 2020.

 

Motori: 3,0 litre (338 kW, 460 KS)[1], 6-cilindrični

 

Duljina/širina/visina: 4.580 mm / 1.887 mm / 1.403 mm

BMW M3 (E30/2S, E30/2SC, E36/2S, E36/2CS, E36/4S, E46/2S, E46/2CS, E90/92/93, F80, G80).

BMW M serije BMW M3 G80 pogled sprijeda u vožnji ulicom

Izvorno, BMW M3 (E30/2S, E30/2SC) trebao je biti cestovna verzija trkaćeg vozila. Međutim, interes je toliko velik da se proda mnogo više od 5.000 vozila potrebnih za odobrenje Grupe A. Ekstremna dinamika odmah je vidljiva na vanjskom dijelu; od širokih blatobrana i kultnih stražnjih krila do novoprojektiranog C stupa. U unutrašnjosti se nalazi i sve što se pokazalo vrijednim u utrkama: kočioni diskovi s unutarnjom ventilacijom, sportski mjenjač s donjim lijevim prvim stupnjem prijenosa, 2,3-litreni 4-cilindarski benzinski motor sa 143 kW (200 KS).

Dok trkaća verzija ide od pobjede do pobjede, BMW M3 premašuje sva prodajna očekivanja: Prodano je više od 18.000 vozila, uključujući i kabriolet verziju. Kao i revidirana Evolution verzija od 154 kW (220 KS) i BMW M3 Sport Evolution s zapreminom od 2,5 litre i 166 kW (238 KS).

1992. druga generacija BMW -a M3 (E36) nastavlja priču o uspjehu. Vozilo je očito odraslije. Postoje samo manje vizualne promjene u usporedbi s običnim modelom, poput aerodinamički optimiziranih vanjskih retrovizora M. No, ispod poklopca motora postoje radikalne promjene: Ugrađeni benzinski motor sa 6 cilindara sa 210 kW (286 KS) i promjenjivim bregastim osovinama iznad glave (sustav VANOS) pruža ubrzanje koje oduzima dah. Od 1995. model je ažuriran kako bi dao ne samo 200 cm3 veće zapremine, već i 236 kW (321 KS).

Na prijelazu tisućljeća lansirana je treća verzija BMW -a M3 (E46), a godinu dana kasnije i BMW M3 kabriolet. Oni nastavljaju temeljni koncept koji stoji iza BMW -a M3, kombinirajući što je moguće manju težinu s što većom dinamikom vožnje. M geni evidentni su u doživljaju vožnje od 252 kW (343 KS). Vanjski dijelovi Coupéa i Convertiblea razlikuju se od standardnih modela svojim širim nagibom, rešetkama na prednjim branicima i powerdomeom na haubi.

BMW M3 proizvedeni između 2007. i 2013. sada su opremljeni brojnim novim značajkama. Kao i obični modeli, dostupna su tri karoserije: limuzina (E90), kupe (E92) i kabriolet (E93). Po prvi put, BMW M3 ima V8 motor. 4-litreni motor isporučuje 309 kW (420 KS) i vrti se do 8300 o/min – serijski motor s najvećim brojem okretaja koji je BMW ikada napravio! S opcijskim paketom M Driver's, automobil postiže maksimalnu brzinu od 280 km/h.

Od 2014. godine, peta generacija BMW-a M3 (F80) ponovno se oslanja na linijski 6-cilindrični benzinski motor koji je, prvi put u BMW-u M3, opremljen turbopunjačima. Motor daje najveći okretni moment pri 1.850 o / min, omogućujući brzo ubrzanje, bez obzira na okolnosti. BMW M3 Limuzina s 317 kW (432 KS) jedini je dostupan dizajn karoserije - povezani Coupé i Cabrio sada se zovu BMW M4. Produžeci blatobrana, vanjski retrovizori M i tamni M karbonski krov također pokazuju vanjskom svijetu da ovo vozilo ima izuzetnu upravljivost i dinamiku vožnje. 2016. dolazi do predstavljanja BMW -a M3 Competition s motorom koji isporučuje 331 kW (450 KS) i standardno koristi prilagodljivo M podvozje.

U 2018. BMW M3 CS proizvodi se samo tri mjeseca, a motor dodaje dodatnih 7 kW (10 KS) kako bi dosegao 338 kW (460 KS).

BMW M3 (G80) dostupan je od 2021. godine s radikalno drugačijim izgledom od standardne limuzine zbog velikog, visokog bubrega. Nastavlja koncept spajanja sportskog duha, dinamike i svakodnevne praktičnosti prethodnog BMW-a M3-sportska limuzina opremljena je ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i motorom od 353 kW (480 KS). Dostupan je i BMW M3 Competition koji nudi 375 kW (510 KS). 8-stupanjski M Steptronic mjenjač s Drivelogic-om omogućuje brzu promjenu stupnja prijenosa za maksimalnu dinamiku vožnje, u kombinaciji s precizno podešenim M podvozjem.

Period proizvodnje BMW M3: 1986. - danas

Motori: 2,3-4,0 litara (143-375 kW, 200-510 KS), 4-, 6- i 8-cilindarski

Duljina / širina / visina: 4.346 - 4.794 mm / 1.680 - 1.887 mm / 1.370 - 1.431 mm

BMW M4 (F82, F83, G82).

BMW M serije BMW M4 G82 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW serije 4 zamjenjuje kupe serije 3 i predstavlja jasan iskorak. Očito dizajnirano od nule, ovo se vozilo značajno razlikuje od BMW-a serije 3 po uvučenom putničkom prostoru, duljem poklopcu motora i kraćim prevjesima - a sve to dovodi do izražajnijeg i snažnijeg izgleda. To se također odnosi na BMW M4 Coupé i M4 Coupé Competition (2016. - 2020.) koji isporučuju 331 kW (450 KS), kao i na M4 Coupé CS iz 2017. i 2018. sa 338 kW (460 KS). U međuvremenu, M4 je dostupan kao GTS Coupé (2017. - 2018.), pogonjen sa 368 kW (500 KS). M4 kabriolet i kabriolet M4 Competition donose dašak svježine. Sva vozila koriste 3,0-litarski 6-cilindrični benzinski motor s dvostrukim pomičnim turbopunjačem.


Znatno duža i šira druga generacija postavlja jasne vizualne naglaske s dvostrukom rešetkom maske koji stoji visoko i nagnut prema naprijed. U BMW-u M4 s ručnim mjenjačem 3-litarski 6-cilindrični M TwinPower Turbo motor isporučuje 353 kW (480 KS). BMW M4 Competition ima BMW 8-stupanjski M Steptronic s Drivelogic i 375 kW (510 KS).

Uz opcijski M Driver’s paket postiže brzinu od 290 km/h. Dinamičnost i agilnost naglašene su preciznim, beskompromisnim dizajnom.

Period proizvodnje BMW M4: 2014. - danas

Motori: 3,0 litara (317-375 kW, 431-510 KS)[1], 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.671 - 4.794 mm / 1.870 - 1.887 mm / 1.383 - 1.394 mm

BMW M5 (E28S, E34S, E34/5S, E39S, E60, E61, F10, F90).

BMW M serije BMW M5 F90 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Vizualno, prvi BMW M5 (E28S) 1985. jedva da se razlikovao od standardne limuzine. No, ručno izrađena vozila imaju ažurirani BMW M1 motor i stoga mogu doseći brzinu od preko 250 km/h. S više od 2.200 proizvedenih vozila postavljeni su temelji za vrhunsku verziju jedne od najuspješnijih sportskih limuzina.

Godine 1988. novi BMW serije 5 uključuje i novi M5 (E34S). Ovo u početku isporučuje 232 kW (315 KS), ali 1992. motori su ponovno projektirani. Sada izvlače 250 kW (340 KS) iz obujma 3,8 litara, a u ograničenom izdanju od manje od 900 jedinica, automobil je dostupan i kao M5 Touring. Zahvaljujući besprijekornom iskustvu u vožnji i preciznom upravljanju, ovaj M5 također se pouzdano i kompetentno nosi sa svakom situacijom.

Od 1998. do 2003. BMW M5 (E39S) osvaja autocestu s 8-cilindričnim motorom koji isporučuje zapreminu od 5 litara i 294 kW (400 KS). U ovom trenutku, to je savršen primjer sportske limuzine - idealne za svakodnevnu uporabu, zahvaljujući svojim performansama i dinamici, koja odgovara gotovo svakom sportskom automobilu.

Nasljedni model (E60) pojavljuje se u izložbenim salonima 2005. godine, a slijedi ga Touring verzija (E61) 2007. godine, koja je ujedno i posljednji M5 u ovom obliku karoserije. Opremljen 10-cilindričnim motorom, njegovih 373 kW (507 KS) ubrzava vozilo do 305 km/h uz opcijski M Driver's Package.

Godine 2011. BMW M GmbH prvi put oprema M5 (F10) s dvostrukim turbo motorom. Motor isporučuje 412 kW (560 KS) i u to je vrijeme najmoćniji model u BMW-ovoj ponudi. Dvije godine kasnije, prvi model M5 Competition dostupan je s laganim povećanjem performansi na 423 kW (575 KS), a 2014. godine 8-cilindrično posebno izdanje "30 godina M5" posebno je projektirano za proizvodnju 441 kW (600 KS). Postavljanje najvećeg okretnog momenta između 1.500 i 5.750 okretaja u minuti neobično je - pa kapacitet ubrzanja postoji, bez obzira na okolnosti.

Trenutni BMW M5 (F90) ostao je vjeran liniji proizvoda od 2017. godine i kombinira tipičan M sportski duh s udobnošću i elegancijom BMW -a 5 Limuzina. Prepoznatljivi motor iz prethodnog M5, novi M xDrive pogon na sve kotače i 8-stupanjski M Steptronic mjenjač znače snažno ubrzanje i izuzetnu dinamiku vožnje tipične su značajke ovog vozila iz BMW M GmbH. Ovo je samo 2018. nadmašilo BMW M5 Competition, koje isporučuje 18 kW (25 KS) više, iznoseći 460 kW (625 KS) na ulice. Ograničeno na samo godinu dana proizvodnje, BMW M5 CS (Competition Sport) ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,0 sekunde sa 467 kW (635 KS). Karbonski dijelovi smanjuju težinu izuzetno sportske limuzine, koja se na zahtjev može elektronički kontrolirati od 305 km/h.

Period proizvodnje BMW M5: 1985. - 1995., 1998. - 2003., 2005. - danas

Motori: 3,5-5,0 litara (302 kW, 410 KS)[1], 6, 8 i 10 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.620 - 4.966 mm / 1.700 - 1.903 mm / 1.400 - 1.512 mm

BMW M6 (E63, E64, F06, F12, F13).

BMW M serije BMW M6 F13 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Prethodnik M6, BMW M635CSi, već je sišao s proizvodne linije 1984. Opremljen preuređenim BMW M1 motorom, njegovih 210 kW (286 KS) čini coupé koji je dizajnirao Paul Bracq jednim od najbržih sportskih automobila dostupnih na vrijeme.

Godine 2005., sa završetkom BMW-a 8 (E31), BMW je ponovno lansirao na tržište kupe luksuzne klase. Dizajnirano pod vodstvom Chrisa Banglea, vozilo ima tipične karakteristike M Coupéa: iznimno snažan 10-cilindrični motor s 373 kW (507 KS), karakterističan i samouvjeren dizajn te prilagodljivo podvozje koje ne samo da jamči udobnost, već i preciznost i vožnju dinamika. To vrijedi i za verzije automobila sa fiksnim krovom i za kabriolet.

Njegov nasljednik predstavljen je 2012. Motor sada ima dva cilindra manje, ali znatno veću snagu. Twin-turbo V8 benzinski motor isporučuje 412 kW (560 KS) ili, kao i kod M6 Competition, 423 kW (575 KS) . Motor Competition Coupéa renoviran je sredinom 2015. godine i daje 441 kW (600 KS) na autocestu, zahvaljujući 7-stupanjskom mjenjaču s dvostrukom spojkom. S opcijskim paketom vozača M, BMW M6 postiže brzinu od 305 km/h. Ova izvedba ogleda se u Coupéu, Cabriolu i od 2013. Gran Coupéu.

Period proizvodnje BMW M6: 2005. - 2018

Motori: 4,4- 5,0 litara (373- 441 kW, 507- 600 KS)[1], 8 i 10 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.871 - 4.898 mm / 1.855 - 1.899 mm / 1.372 - 1.377 mm

BMW M8 COMPETITION (F91, F92, F93).

BMW M serije BMW M8 F92 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju sa modelom

M8 Coupé mogao je postojati gotovo 30 godina. Početkom 1990-ih BMW-ovi inženjeri razvili su prototip BMW-a M8 s V12-cilindričnim motorom temeljenim na E31 Coupéu.

No, trebalo je do 2019. godine da se prvi potpuno označeni BMW M8 Competition Coupé (F92), Convertible (F91) i Gran Coupé (F93) pojave u salonima. S dva paralelna turbopunjača, 8-cilindrični motor može se pohvaliti izlaznom snagom od 625 KS (460 kW) koja uz opcijski M Driver's Package omogućuje brzine znatno iznad 300 km/h.

Čak i kad je parkiran, očito je da je BMW M8 savršena kombinacija sportskog duha i luksuza. Radikalne linije su dinamične, a opet iznimno elegantne. Pojedinosti poput crne kromirane rešetke hladnjaka i crnih kapica zrcala visokog sjaja ističu sportski karakter automobila: To je naglašeno standardnim karbonskim krovom. Štoviše, prilagodljivo M podvozje, koje se prilagođava trenutnim uvjetima vožnje i podržava BMW M xDrive, osigurava neusporedivu dinamiku vožnje. Bilo da se radi o Coupéu, kabrioletu ili četverovratnom Gran Coupéu, ova vozila nude superlative u svakom pogledu.

Razdoblje proizvodnje BMW M8 Competition: 2019. - danas

Motori: 4,4 litre (460 kW, 625 KS)[1], 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.867 - 5.098 mm / 1.907 - 1.948 mm / 1.353 - 1.420 mm

BMW X3 M COMPETITION (F97).

BMW M serije BMW X3 M F97 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji

M verzija BMW-a X3 prvi put je dostupna 2019. Sa svojim izuzetno snažnim BMW M TwinPower Turbo 6-cilindričnim twin-turbo benzinskim motorom visokih performansi, vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 4 sekunde. M xDrive pogon na sva četiri kotača s aktivnim M diferencijalom osigurava da se punih 353 kW (480 KS) može osloboditi svaki put – fascinantna kombinacija X i M gena. Isto vrijedi i za model BMW X3 M Competition sa 375 kW (510 KS).

BMW X3 M svoju snagu pokazuje i izvana. Vodoravne linije ramena povezuju prednju stranu sa samouvjerenim stražnjim dijelom. Crni bubreg sjajnog sjaja i elementi M rešetke sa strana sa svojim trodimenzionalnim strukturama izvana nagovještavaju visokokvalitetnu tehnologiju koja čeka u vozilu: Na primjer, M sportska sjedala nude izuzetnu bočnu potporu ili M unutrašnjost obloge od ugljika. Tako je vozilo uvijek spremno za pokazivanje na bilo kojem terenu.

Period proizvodnje BMW X3 M: 2019. - danas

Motori: 3,0 litara (353-375 kW, 480-510 KS)[1], 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.726 mm / 1.897 mm / 1.669 mm

BMW X4 M (F98).

BMW M serije BMW X4 M F98 pogled s boka u mirovanju

Model M lansiran je s drugom generacijom BMW-a X4 2019. godine. Sportska elegancija osnovnog modela još je jasnije i preciznije predstavljena: ekskluzivni elementi dizajna, od usisnika zraka u braniku do poklopaca retrovizora, naglašavaju atletski karakter SAV/Coupé crossovera. Vozilo dijeli tehničke specifikacije i motore s BMW-om X3 M: BMW X4 M ima 353 kW (480 KS), a X4 M Competition 375 kW (510 KS) i ima, nakon redizajn modela, enormni okretni moment od 650 Nm. Zahvaljujući opcijskom M Driver’s paketu, vozila postižu maksimalnu brzinu od 280 odnosno 285 km/h. BMW X4 M kombinira izvanredne performanse i ekskluzivnost s izražajnim temperamentom.
Period proizvodnje BMW X4 M: 2019. - danas

Motori: 3,0 litara (353-375 kW, 480-510 KS)[1], 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.758 mm / 1.927 mm / 1.618 mm

BMW X5 M (E70, F85, F95).

BMW M serije BMW X5 M F95 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju

Drugu generaciju BMW-ovog prvog sportskog SUV-a 2009. godine redizajnirao je BMW M GmbH, čime je stvoren prvi BMW X5 M (E70). Pokretan s dva turbopunjača, 4,4-litreni V8-cilindrični benzinski motor, jedan od najčešće korištenih M motora, proizvodi 408 kW (555 KS). Zajedno s X6 M, ovo je prvi put da BMW M has xDrive na sve kotače-kao M verziju, naravno. Vozilo ima skromni izgled i klasičnu M dinamiku vožnje.

To nastavlja model nasljednik (F85) i 4,4-litreni twin-turbo motor, koji na autocestu dovodi 423 kW (575 KS) zahvaljujući novom 8-stupanjskom M mjenjaču. Ovdje poboljšana aerodinamika treće generacije BMW-a X5 čini ostalo, poboljšana tipičnim M elementima kao što su otvori za zrak.

Sljedeća generacija BMW-a X5 M (F95) majstorski kombinira gene M i X u performansama i dinamici vožnje s luksuznim interijerom i udobnošću. Dvostruki turbopunjeni 8-cilindrični benzinski motor isporučuje 441 kW (600 KS) s BMW-om X5 M i 460kW (625 KS) s BMW-om X5 M Competition. S opcijskim paketom M Driver's SUV doseže maksimalnu brzinu od 290 km/h.

Period proizvodnje BMW X5 M: 2009. - 2013., 2015. - danas

Motori: 4,4 litre (408-460 kW, 555-625 KS)[1], 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.854 - 4.948 mm / 1.933 - 2.013 mm / 1.739 - 1.762 mm

BMW X6 M (E71, F86, F96).

BMW M serije BMW X6 M F96 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

Godine 2008. BMW X6 (E71) privlači pozornost kao BMW-ov prvi Coupé/SAV crossover. Godinu dana kasnije, M model BMW X6 M privlači ljude koji žele najbolje od oba svijeta: SAV i sportski automobil; nesputanu dominaciju i izvanrednu voznu dinamiku. Kombinacija M xDrive i 4,4-litrenog M TwinTurbo 8-cilindričnog benzinskog motora 408 kW (555 KS) daje SAV-u neviđenu agilnost – bez obzira na teren.

Godine 2015. druga generacija X6 M (F86) spremna je za upotrebu, s poznatim 4,4-litrenim twin-turbo motorom iz M5 i X5 M, s (423 kW) 575 KS . S opcijskim M paketom vozača, vozilo kombinira profil nalik kupeu s velikim usisima zraka i postiže 280 km/h.

2019. dolazi do prelaska modela na X6 M Competition (F96). To donosi njegovu zastrašujuću snagu od 460 kW (625 hp) iz M xDrivea s aktivnim M diferencijalom na autocestu i kombinira prednosti stražnjeg i pogona na sve kotače. Ekskluzivni M naglasci, poput crne prednje rešetke ili M škrga s integriranim M logom, dodatno naglašavaju prepoznatljiv izgled. BMW X6 M kombinira luksuz s nadmoćnošću i ekstremnim sportskim ponašanjem - izuzetna kombinacija!

Period proizvodnje BMW X6 M: 2009. - danas

Motori: 4,4 litre (408-460 kW, 555-625 KS)[1], 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.876 - 4.948 mm / 1.983 - 2.019 mm / 1.684 - 1.695 mm

PRVA GENERACIJA.

BMW serije M BMW XM G09 pogled sprijeda u vožnji ulicom

(BMW G09)

Opremljen modernom plug-in hibridnom tehnologijom, BMW XM donosi sportskih 480 kW (653 KS) na cestu zahvaljujući svom novorazvijenom V8 motoru i sa svojih 83 km čisto električnog dometa[2] omogućuje gotovo tiho i bez emisija vožnja. I optički, velike i snažne proporcije pokazuju njegovu beskompromisnu individualnost. S novim, nepogrešivim dizajnom prednjeg dijela, marka BMW M dodatno se etablira unutar luksuznog segmenta.

 

Dobitna kombinacija spajanja BMW M i BMW X elemenata zajedno s beskompromisnim standardom luksuza kako bi se proizvelo nešto potpuno novo također se sustavno nastavlja unutar unutrašnjosti BMW-a XM. Prednji dio prikazuje orijentaciju prema performansama. I u tipičnom BMW M stilu, fokus je jasno na vozaču. Novo grupiranje zaslona BMW zakrivljenog zaslona stvara most između tradicionalne orijentacije vozača i modernog digitalnog karaktera.

 

Prednji dio izrazito usmjeren na vozača u kontrastu je s ugodnom i luksuznom atmosferom salona straga. Ovo je mjesto gdje putnici nailaze na utočište sa slavnim karakterom i materijalima vrhunske kvalitete, nadahnutim površinama i izražajnim detaljima. Krov sa svojom trodimenzionalnom strukturom prizme predstavlja optički vrhunac u stražnjem dijelu. Zajedno s ambijentalnim svjetlom, ovaj element impresivno prenosi međuigru progresivnog luksuza i udobnosti.

 

Razdoblje proizvodnje: od kraja 2022

 

Motori: 4,4-litreni (230–430 kW, 313–585 KS)[1][3], 6 i 8-cilindarski motor s unutarnjim izgaranjem + elektromotor (145 kW, 197 KS)[3][4][5], snaga sustava 350–550kW (475–748 KS) [1][3][4][5][6]

BMW M serije BMW M8 F92 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju sa modelom

BMW M8 COUPÉ.

BMW M serije BMW X4 M F98 pogled s boka u mirovanju

BMW X4 M.

BMW i Serije BMW i5 M60 xDrive G60 BEV 2023

BMW i5 M60 xDrive.

BMW M serije BMW M8 Cabrio F91 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW M8 CABRIO.

BMW M serije BMW X5 M F95 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju

BMW X5 M.

BMW M serije BMW M8 Gran Coupé F93 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW M8 GRAN COUPÉ.

BMW M serije BMW X6 M F96 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW X6 M.

Potrošnja goriva i CO2 emisije.

BMW M2 Coupé:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km[1][7]: 10,2–9,6
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km[1][7]: 231–218
 

BMW M3 limuzina:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 10,4–9,8
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 234–223
 

BMW M3 Touring:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 10,4–10,1
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 235–229
 

BMW M4 Coupé:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 10,1–9,9
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 230–226
 

BMW M4 Cabrio:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 10,2
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 233–231
 

BMW M5:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: -[3]
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: -[3]
 

BMW M8 Coupé:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 11,4–11,0
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 260–251
 

BMW M8 Cabrio:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 11,6–11,2
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 264–255
 

BMW M8 Gran Coupé:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 11,6–11,2
Emisije CO2 u g/km (kombinirano[1][7]): 265–256

BMW X3 M:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 11,0–10,6
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 250–241
 

BMW X4 M:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 10,8–10,5
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 247–238
 

BMW X5 M:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 13,1–12,9
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 295–291
 

BMW X6 M:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7]: 12,9–12,7
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 292–288
 

BMW XM[3]:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano)[1][7][8]: -[3]
Emisije CO2 u g/km (kombinirano)[1][7]: 45–35
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km[1][7]: 33,6–32,5
Električni doseg u km[1][2][7]: 76–83

 

[1] Podaci o učinku benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste gorivo RON 98. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu s Uredbom EU 715/2007. Također se može koristiti bezolovni RON 91 i viši s maksimalnim udjelom etanola od 10% (E10). BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.
 

[2] Doseg ovisi o različitim čimbenicima, posebno o: individualnom stilu vožnje, karakteristikama rute, vanjskoj temperaturi, grijanju/klimatizaciji, predklimatizaciji.
 

[3] Privremene brojke; brojke koje nedostaju bile su nedostupne u vrijeme objave. Privremene brojke.
 

[4] Za plug-in hibrid: električni pogon ovisno o razini napunjenosti baterije.
 

[5] Za plug-in hibrid: Na temperaturama ispod nule, potpuno električni pogonski sustav dostupan je tek nakon nekoliko kilometara vožnje, nakon što se baterija zagrije na radnu temperaturu.
 

[6] Sastoji se od pogona motora s unutarnjim izgaranjem (specificirane nazivne vrijednosti) i električnog pogona (do specificirane nazivne vrijednosti). Električni pogon ovisno o razini napunjenosti baterije.
 

[7] Službeni podaci za potrošnju goriva, emisiju CO2, potrošnju električne energije i električni doseg utvrđeni su prema propisanom mjernom postupku i odgovaraju Europskoj Uredbi (EZ) 715/2007 u važećoj verziji. Za dosege, podaci utvrđeni prema WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu (u ovom slučaju dostupnu na njemačkom tržištu). Za vozila koja su novo homologirana od 1. siječnja 2021. postoje samo službeni podaci prema WLTP-u. Osim toga, NEDC vrijednosti brišu se iz potvrda o sukladnosti od 1. siječnja 2023. Uredbom EZ-a 2022/195. Za više informacija o NEDC i WLTP mjernim postupcima posjetite www.bmw.com/wltp
 

Dodatne informacije o potrošnji goriva i službenoj emisiji CO2 za model novih osobnih automobila možete pronaći u „Smjernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova osobna vozila“, besplatno dostupnim na svim prodajnim mjestima, na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Njemačka, i pod https://www.dat.de/co2/.
 

[8] Za plug-in hibrid: ponderirano, kombinirano (EC AC Charge Weighted).

Službeni podaci za potrošnju goriva, emisiju CO2, potrošnju električne energije i električni doseg utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom i u skladu su s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. Podaci u WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu. Za novotipizirana vozila od 01.01.2021 više ne postoje službeni podaci prema NEDC-u, već samo prema WLTP-u. Za više informacija o WLTP i NEDC mjernim postupcima, pogledajte www.bmw.de/wltp

 

Za više informacija o službenoj potrošnji goriva i službenoj specifičnoj emisiji CO2 novih osobnih automobila pogledajte „Vodič o potrošnji goriva, emisiji CO2 i potrošnji električne energije novih osobnih automobila“ koji je besplatno dostupan na svim prodajnim mjestima od Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, i na https://www.dat.de/co2/.

 

 

Pročitajte više

Potrošnja goriva i CO2 emisije.

  • BMW M2 Coupé**:
    Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 10,2–9,6
    Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 231–218

    BMW M3 limuzina:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,1–9,8
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 231–223

    BMW M3 Competition Touring:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,4–10,1
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 235–229

    BMW M4 Coupé:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,1–9,8
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 230–223

    BMW M4 Cabrio:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,2
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 233–231

    BMW M5:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,3–11,1
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 259–253

    BMW M8 Coupé:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,4–11,0
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 260–251

    BMW M8 Cabrio:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,6–11,2
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 264–255

    BMW M8 Gran Coupé:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,6–11,2
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 265–256

    BMW X3 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,0–10,6
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 250–241

    BMW X4 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,8–10,5
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 247–238

    BMW X5 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 13,1–12,8
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 296–288

    BMW X6 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 12,9–12,6
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 293–284

    BMW XM*,**:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 1,6–1,5
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 36–33
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 30,1–28,9


    * Na temperaturama ispod 0 stupnjeva Celzijevih, čisto električni način vožnje ovog plug-in hibrida neće biti dostupan sve dok se baterija ne zagrije do operativnog stanja nakon što vozilo prijeđe nekoliko kilometara.

    ** Privremene brojke.

    Službeni podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 utvrđeni su u skladu s obveznim postupkom mjerenja iu skladu su s Uredbom (EU) 715/2007 koja je važeća u trenutku homologacije. U slučaju raspona, brojke u WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu. Za novotipizirana vozila od 01.01.2021 više ne postoje službeni podaci prema NEDC-u, već samo prema WLTP-u. Za više informacija o postupcima mjerenja WLTP i NEDC, pogledajte www.bmw.de/wltp.

    Za više informacija o službenoj potrošnji goriva i službenoj specifičnoj emisiji CO2 novih osobnih automobila pogledajte „Vodič o potrošnji goriva, emisiji CO2 i potrošnji električne energije novih osobnih automobila“ koji je besplatno dostupan na svim prodajnim mjestima od Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, i na https://www.dat.de/co2/.