BMW M serije BMW M automobili se voze na trkaćoj stazi

PREGLED POVIJESTI BMW M MODELA.

Strast prema moto sportu, ekskluzivnost i savršenstvo - pridružite nam se na putovanju kroz gotovo 50 godina BMW M automobila! Upoznat ćemo vas s vozilima od legendarnih BMW-a M1 i M3 do sadašnjeg BMW-a M8. Otkrijte izuzetne performanse i priliku za personalizaciju modela s BMW Individual i BMW M Performance dijelovima.

Pročitajte više

PREGLED POVIJESTI BMW M MODELA.

BMW M

BMW M1 (E26).

BMW M serije BMW M1 E26 tročetvrtinski pogled sprijeda u mirovanju

Svojim bezvremenskim klinastim oblikom, prvo vozilo koje je razvilo tadašnje BMW Motorsport GmbH krajem sedamdesetih dobiva oduševljen doček. Oblik je razvio dizajnerska legenda Giorgio Giugiaro, a oblik se temelji na BMW -u Turbo, studiji iz 1972. koju je radio dugogodišnji BMW -ov dizajner Paul Bracq. Uski bubrezi, sklopivi farovi i jasno nacrtane linije kombiniraju estetiku i dinamiku. Performanse su također legendarne: do 1983. to je najbrže serijsko vozilo u Njemačkoj. Super-sportski automobil sa srednjim motorom postiže najveću brzinu od preko 260 km/h, uspostavljajući tradiciju cestovnih vozila M.

Od 1979. do 1981. godine proizvedeno je samo 460 vozila - sva ručno izrađena. Svatko tko ima sreću voziti BMW M1 govori o njegovom izuzetnom stilu vožnje, fleksibilnoj dinamici zavoja i brzom okretanju motora od 3,5 litre.

Razdoblje proizvodnje: 1978. - 1981. godine

Motori: 3,5 litre (204 kW, 277 KS), 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.359 mm / 1.824 mm / 1.138 mm

BMW SERIJE 1 M COUPÉ (E82).

BMW M serije BMW serije 1 M Coupé E82 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Iako BMW 1 oduševljava vozače koji cijene sportski duh i izvanrednu upravljivost u kompaktnom vozilu od 2004. godine, BMW 1 M Coupé dostupan je tek od 2011. Dva turbopunjača povećavaju redni 6-cilindarski benzinski motor na 340 KS (250 kW) ). U kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i širim tragom od uobičajenog BMW -a 1, ovo pruža doživljaj vožnje s izvanrednom dinamikom. Do 2012. proizvedeno je više od 6.300 vozila. Tri godine kasnije BMW -u M2 pridružuje se serija, nastavljajući koncept spajanja kompaktnog vozila s najboljim karakteristikama sportskog automobila.

Razdoblje proizvodnje: 2011 - 2012

Motori: 3,0 litara (250 kW, 277 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.380 mm / 1.803 mm / 1.420 mm

BMW M2 (F87).

BMW M serije BMW M2 F87 pogled s boka u vožnji ulicom

Od 2015. BMW M2 nasljednik je BMW -a 1 M Coupé i nastavlja dinamičnu, moćnu kompaktnu seriju uspostavljenu BMW -om 2002 Turbo i BMW -om M3 (E30).

Prepoznatljiv, samouvjeren vanjski izgled vozila sa širokim raširenim krilima i velikim otvorima na prednjoj pregači svjedoče tome. 6-cilindrični turbobenzinski motor ima impresivan okretni moment i snagu, prenosi se na cestu putem opcijskog mjenjača s dvostrukom spojkom. BMW M2 Competition, s dodatnom snagom od 30 kW (40 KS), preuzeo je 2018. godine, a prestigao ga je samo BMW M2 CS (Club Sport). Ova serija ima samo 2.200 vozila i motor snage 331 kW (450 KS). U svakoj verziji šasija M osigurava čisto, jasno rukovanje, preciznu kontrolu i užitak u vožnji.

Period proizvodnje BMW M2: 2015. - 2018., M2 Natječaj: 2018. - 2020., M2 CS: 2020

Motori: 3,0 litara (272-331 kW, 370-450 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.461 - 4.468 mm / 1.854 - 1.871 mm / 1.410 - 1.414 mm

BMW M3 (E30/2S, E30/2SC, E36/2S, E36/2CS, E36/4S, E46/2S, E46/2CS, E90/92/93, F80, G80).

BMW M serije BMW M3 G80 pogled sprijeda u vožnji ulicom

Izvorno, BMW M3 (E30/2S, E30/2SC) trebao je biti cestovna verzija trkaćeg vozila. Međutim, interes je toliko velik da se proda mnogo više od 5.000 vozila potrebnih za odobrenje Grupe A. Ekstremna dinamika odmah je vidljiva na vanjskom dijelu; od širokih blatobrana i kultnih stražnjih krila do novoprojektiranog C stupa. U unutrašnjosti se nalazi i sve što se pokazalo vrijednim u utrkama: kočioni diskovi s unutarnjom ventilacijom, sportski mjenjač s donjim lijevim prvim stupnjem prijenosa, 2,3-litreni 4-cilindarski benzinski motor sa 200 KS (143 kW).

Dok trkaća verzija ide od pobjede do pobjede, BMW M3 premašuje sva prodajna očekivanja: Prodano je više od 18.000 vozila, uključujući i kabriolet verziju. Kao i revidirana Evolution verzija od 220 KS (154 kW) i BMW M3 Sport Evolution s zapreminom od 2,5 litre i 238 KS (166 kW).

1992. druga generacija BMW -a M3 (E36) nastavlja priču o uspjehu. Vozilo je očito odraslije. Postoje samo manje vizualne promjene u usporedbi s običnim modelom, poput aerodinamički optimiziranih vanjskih retrovizora M. No, ispod poklopca motora postoje radikalne promjene: Ugrađeni benzinski motor sa 6 cilindara sa 286 KS (210 kW) i promjenjivim bregastim osovinama iznad glave (sustav VANOS) pruža ubrzanje koje oduzima dah. Od 1995. model je ažuriran kako bi dao ne samo 200 cm3 veće zapremine, već i 321 KS (236 kW).

Na prijelazu tisućljeća lansirana je treća verzija BMW -a M3 (E46), a godinu dana kasnije i BMW M3 kabriolet. Oni nastavljaju temeljni koncept koji stoji iza BMW -a M3, kombinirajući što je moguće manju težinu s što većom dinamikom vožnje. M geni evidentni su u doživljaju vožnje od 343 KS (252 kW). Vanjski dijelovi Coupéa i Convertiblea razlikuju se od standardnih modela svojim širim nagibom, rešetkama na prednjim branicima i powerdomeom na haubi.

BMW M3 proizvedeni između 2007. i 2013. sada su opremljeni brojnim novim značajkama. Kao i obični modeli, dostupna su tri karoserije: limuzina (E90), kupe (E92) i kabriolet (E93). Po prvi put, BMW M3 ima V8 motor. 4-litreni sklop isporučuje 420 KS (309 kW) i okreće do 8.300 okretaja u minuti-najbrži serijski motor koji je BMW ikada napravio! S opcijskim paketom M Driver's, automobil postiže maksimalnu brzinu od 280 km/h.

Od 2014. godine, peta generacija BMW-a M3 (F80) ponovno se oslanja na linijski 6-cilindrični benzinski motor koji je, prvi put u BMW-u M3, opremljen turbopunjačima. Motor daje najveći okretni moment pri 1.850 o / min, omogućujući brzo ubrzanje, bez obzira na okolnosti. BMW M3 Limuzina s 432 KS (317 kW) jedini je dostupan dizajn karoserije - povezani Coupé i Cabrio sada se zovu BMW M4. Produžeci blatobrana, vanjski retrovizori M i tamni M karbonski krov također pokazuju vanjskom svijetu da ovo vozilo ima izuzetnu upravljivost i dinamiku vožnje. 2016. dolazi do predstavljanja BMW -a M3 Competition s motorom koji isporučuje 450 KS (331 kW) i standardno koristi prilagodljivo M podvozje.

U 2018. BMW M3 CS proizvodi se samo tri mjeseca, a motor dodaje dodatnih 10 KS kako bi dosegao 460 KS (338 kW).

BMW M3 (G80) dostupan je od 2021. godine s radikalno drugačijim izgledom od standardne limuzine zbog velikog, visokog bubrega. Nastavlja koncept spajanja sportskog duha, dinamike i svakodnevne praktičnosti prethodnog BMW-a M3-sportska limuzina opremljena je ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i motorom od 480 KS (353 kW). Dostupan je i BMW M3 Competition koji nudi 510 KS (375 kW). 8-stupanjski M Steptronic mjenjač s Drivelogic-om omogućuje brzu promjenu stupnja prijenosa za maksimalnu dinamiku vožnje, u kombinaciji s precizno podešenim M podvozjem.

Period proizvodnje BMW M3: 1986. - danas

Motori: 2,3-3,0 litara (143-375 kW, 200-510 KS), 4-, 6- i 8-cilindarski

Duljina / širina / visina: 4.346 - 4.794 mm / 1.680 - 1.887 mm / 1.370 - 1.431 mm

BMW M4 (F82, F83, G82).

BMW M serije BMW M4 G82 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW serije 4 zamjenjuje kupe serije 3 i predstavlja jasan iskorak. Očito dizajnirano od nule, ovo se vozilo značajno razlikuje od BMW-a serije 3 po uvučenom putničkom prostoru, duljem poklopcu motora i kraćim prevjesima - a sve to dovodi do izražajnijeg i snažnijeg izgleda. To se također odnosi na BMW M4 Coupé i M4 Coupé Competition (2016. - 2020.) koji isporučuju 450 KS (331 kW), kao i na M4 Coupé CS iz 2017. i 2018. sa 460 KS (338 kW). U međuvremenu, M4 je dostupan kao GTS Coupé (2017. - 2018.), pogonjen sa 500 KS (368 kW). M4 kabriolet i kabriolet M4 Competition donose dašak svježine. Sva vozila koriste 3,0-litarski 6-cilindrični benzinski motor s dvostrukim pomičnim turbopunjačem.

Znatno dulja i šira druga generacija postavlja jasne vizualne naglaske s dvostrukim bubregom koji stoji visoko i nagnut prema naprijed. Uz BMW M4, 3,0-litreni benzinski motor sa 6 cilindara isporučuje 480 KS (ručni mjenjač) i 510 KS (8-stupanjski automatski mjenjač) (353 odnosno 375 kW). S opcijskim paketom vozača M postiže brzinu od 290 km/h. Dinamičnost i okretnost naglašeni su preciznim, beskompromisnim dizajnom.

Period proizvodnje BMW M4: 2014. - danas

Motori: 3,0 litara (317-375 kW, 431-510 KS), 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.671 - 4.794 mm / 1.870 - 1.887 mm / 1.383 - 1.394 mm

BMW M5 (E28S, E34S, E34/5S, E39S, E60, E61, F10, F90).

BMW M serije BMW M5 F90 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Vizualno, prvi BMW M5 (E28S) 1985. jedva da se razlikovao od standardne limuzine. No, ručno izrađena vozila imaju ažurirani BMW M1 motor i stoga mogu doseći brzinu od preko 250 km/h. S više od 2.200 proizvedenih vozila postavljeni su temelji za vrhunsku verziju jedne od najuspješnijih sportskih limuzina.

Godine 1988. novi BMW serije 5 uključuje i novi M5 (E34S). Ovo u početku isporučuje 315 KS (232 kW), ali 1992. motori su ponovno projektirani. Sada izvlače 340 KS (250 kW) iz obujma 3,8 litara, a u ograničenom izdanju od manje od 900 jedinica, automobil je dostupan i kao M5 Touring. Zahvaljujući besprijekornom iskustvu u vožnji i preciznom upravljanju, ovaj M5 također se pouzdano i kompetentno nosi sa svakom situacijom.

Od 1998. do 2003. BMW M5 (E39S) osvaja autocestu s 8-cilindričnim motorom koji isporučuje zapreminu od 5 litara i 400 KS (294 kW). U ovom trenutku, to je savršen primjer sportske limuzine - idealne za svakodnevnu uporabu, zahvaljujući svojim performansama i dinamici, koja odgovara gotovo svakom sportskom automobilu.

Nasljedni model (E60) pojavljuje se u izložbenim salonima 2005. godine, a slijedi ga Touring verzija (E61) 2007. godine, koja je ujedno i posljednji M5 u ovom obliku karoserije. Opremljen 10-cilindričnim motorom, njegovih 507 KS ubrzava vozilo do 305 km/h uz opcijski M Driver's Package.

Godine 2011. BMW M GmbH prvi put oprema M5 (F10) s dvostrukim turbo motorom. Motor isporučuje 560 KS (412 kW) i u to je vrijeme najmoćniji model u BMW-ovoj ponudi. Dvije godine kasnije, prvi model M5 Competition dostupan je s laganim povećanjem performansi na 575 KS (423 kW), a 2014. godine 8-cilindrično posebno izdanje "30 godina M5" posebno je projektirano za proizvodnju 600 KS (441 kW). Postavljanje najvećeg okretnog momenta između 1.500 i 5.750 okretaja u minuti neobično je - pa kapacitet ubrzanja postoji, bez obzira na okolnosti.

Trenutni BMW M5 (F90) ostao je vjeran liniji proizvoda od 2017. godine i kombinira tipičan M sportski duh s udobnošću i elegancijom BMW -a 5 Limuzina. Prepoznatljivi motor iz prethodnog M5, novi M xDrive pogon na sve kotače i 8-stupanjski M Steptronic mjenjač znače snažno ubrzanje i izuzetnu dinamiku vožnje tipične su značajke ovog vozila iz BMW M GmbH. Ovo je samo 2018. nadmašilo BMW M5 Competition, koje isporučuje 25 KS više, iznoseći 625 KS (460 kW) na ulice. Ograničeno na samo godinu dana proizvodnje, BMW M5 CS (Competition Sport) ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,0 sekunde sa 635 KS (467 kW). Karbonski dijelovi smanjuju težinu izuzetno sportske limuzine, koja se na zahtjev može elektronički kontrolirati od 305 km/h.

Period proizvodnje BMW M5: 1985. - 1995., 1998. - 2003., 2005. - danas

Motori: 3,5-5,0 litara (302 kW, 410 KS), 6, 8 i 10 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.620 - 4.966 mm / 1.700 - 1.903 mm / 1.400 - 1.512 mm

BMW M6 (E63, E64, F06, F12, F13).

BMW M serije BMW M6 F13 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji ulicom

Prethodnik M6, BMW M635CSi, već je sišao s proizvodne linije 1984. Opremljen preuređenim BMW M1 motorom, njegovih 286 KS (210 kW) čini coupé koji je dizajnirao Paul Bracq jednim od najbržih sportskih automobila dostupnih na vrijeme.

Godine 2005., sa završetkom BMW-a 8 (E31), BMW je ponovno lansirao na tržište kupe luksuzne klase. Dizajnirano pod vodstvom Chrisa Banglea, vozilo ima tipične karakteristike M Coupéa: iznimno snažan 10-cilindrični motor s 507 KS (373 kW), karakterističan i samouvjeren dizajn te prilagodljivo podvozje koje ne samo da jamči udobnost, već i preciznost i vožnju dinamika. To vrijedi i za verzije automobila sa fiksnim krovom i za kabriolet.

Njegov nasljednik predstavljen je 2012. Motor sada ima dva cilindra manje, ali znatno veću snagu. Twin-turbo V8 benzinski motor isporučuje 560 KS (412 kW) ili, kao i kod M6 Competition, 575 KS (423 kW). Motor Competition Coupéa renoviran je sredinom 2015. godine i daje 600 KS (441 kW) na autocestu, zahvaljujući 7-stupanjskom mjenjaču s dvostrukom spojkom. S opcijskim paketom vozača M, BMW M6 postiže brzinu od 305 km/h. Ova izvedba ogleda se u Coupéu, Cabriolu i od 2013. Gran Coupéu.

Period proizvodnje BMW M6: 2005. - 2018

Motori: 4,4- 5,0 litara (373- 441 kW, 507- 600 KS), 8 i 10 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.871 - 4.898 mm / 1.855 - 1.899 mm / 1.372 - 1.377 mm

BMW M8 COMPETITION (F91, F92, F93).

BMW M serije BMW M8 F92 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju sa modelom

M8 Coupé postoji gotovo 30 godina. Početkom 1990-ih inženjeri BMW-a razvili su prototip BMW-a M8 s V12-cilindričnim motorom na temelju E31 Coupé.

No, trebalo je do 2019. godine da se prvi potpuno označeni BMW M8 Competition Coupé (F92), Convertible (F91) i Gran Coupé (F93) pojave u salonima. S dva paralelna turbopunjača, 8-cilindrični motor može se pohvaliti izlaznom snagom od 625 KS (460 kW) koja uz opcijski M Driver's Package omogućuje brzine znatno iznad 300 km/h.

Čak i kad je parkiran, očito je da je BMW M8 savršena kombinacija sportskog duha i luksuza. Radikalne linije su dinamične, a opet iznimno elegantne. Pojedinosti poput crne kromirane rešetke hladnjaka i crnih kapica zrcala visokog sjaja ističu sportski karakter automobila: To je naglašeno standardnim karbonskim krovom. Štoviše, prilagodljivo M podvozje, koje se prilagođava trenutnim uvjetima vožnje i podržava BMW M xDrive, osigurava neusporedivu dinamiku vožnje. Bilo da se radi o Coupéu, kabrioletu ili četverovratnom Gran Coupéu, ova vozila nude superlative u svakom pogledu.

Razdoblje proizvodnje BMW M8 Competition: 2019. - danas

Motori: 4,4 litre (460 kW, 625 KS), 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.867 - 5.098 mm / 1.907 - 1.948 mm / 1.353 - 1.420 mm

BMW X3 M COMPETITION (F97).

BMW M serije BMW X3 M F97 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji

M verzija BMW-a X3 prvi je put dostupna 1993. Sa svojim visokoučinkovitim, iznimno snažnim 6-cilindričnim twin-turbo benzinskim motorom, vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h u samo 4 sekunde, a nakon redizajna, u samo 3,8 sekundi. M xDrive na svim kotačima s aktivnim M diferencijalom osigurava da se punih 480 KS (353 kW) može otpustiti svaki put-fascinantna kombinacija X i M gena. Isto vrijedi i za model BMW X3 M Competition s 510 KS (375 kW).

BMW X3 M svoju snagu pokazuje i izvana. Vodoravne linije ramena povezuju prednju stranu sa samouvjerenim stražnjim dijelom. Crni bubreg sjajnog sjaja i elementi M rešetke sa strana sa svojim trodimenzionalnim strukturama izvana nagovještavaju visokokvalitetnu tehnologiju koja čeka u vozilu: Na primjer, M sportska sjedala nude izuzetnu bočnu potporu ili M unutrašnjost obloge od ugljika. Tako je vozilo uvijek spremno za pokazivanje na bilo kojem terenu.

Period proizvodnje BMW X3 M: 2019. - danas

Motori: 3,0 litara (353-375 kW, 480-510 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.726 mm / 1.897 mm / 1.669 mm

BMW X4 M (F98).

BMW M serije BMW X4 M F98 pogled s boka u mirovanju

Model M lansiran je s drugom generacijom BMW-a X4 2019. Sportska elegancija osnovnog modela još je jasnije i preciznije predstavljena: Ekskluzivni elementi dizajna opcijskog vanjskog paketa M Carbon (više nisu dostupni kao paket nakon redizajn modela, ali kao pojedinačne komponente od ugljičnih vlakana), od otvora za zrak u braniku do poklopaca zrcala, naglašava sportski karakter crossovera SUV/Coupé. Vozilo dijeli tehničke specifikacije i motore s BMW-om X3 M: BMW X4 M ima 480 KS (353 kW), a X4 M Competition 510 KS (375 kW) i ima, nakon redizajna modela, ogroman okretni moment od 650 KS. Nm. Zahvaljujući opcijskom paketu M Driver's, vozila postižu maksimalne brzine od 280, odnosno 285 km/h. BMW X4 M kombinira izvanredne performanse i ekskluzivnost s izražajnim temperamentom.

Period proizvodnje BMW X4 M: 2019. - danas

Motori: 3,0 litara (353-375 kW, 480-510 KS), 6 cilindara

Duljina / širina / visina: 4.758 mm / 1.927 mm / 1.618 mm

BMW X5 M (E70, F85, F95).

BMW M serije BMW X5 M F95 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju

Drugu generaciju BMW-ovog prvog sportskog SUV-a 2009. godine redizajnirao je BMW M GmbH, čime je stvoren prvi BMW X5 M (E70). Pokretan s dva turbopunjača, 4,4-litreni V8-cilindrični benzinski motor, jedan od najčešće korištenih M motora, proizvodi 555 KS (408 kW). Zajedno s X6 M, ovo je prvi put da BMW ima xDrive na sve kotače-kao M verziju, naravno. Vozilo ima skromni izgled i klasičnu M dinamiku vožnje.

To nastavlja model nasljednik (F85) i 4,4-litreni twin-turbo motor, koji na autocestu dovodi 575 KS zahvaljujući novom 8-stupanjskom M mjenjaču. Ovdje poboljšana aerodinamika treće generacije BMW-a X5 čini ostalo, poboljšana tipičnim M elementima kao što su otvori za zrak.

Sljedeća generacija BMW-a X5 M (F95) majstorski kombinira gene M i X u performansama i dinamici vožnje s luksuznim interijerom i udobnošću. Dvostruki turbopunjeni 8-cilindrični benzinski motor isporučuje 600 KS (441 kW) s BMW-om X5 M i 625 KS (460 kW) s BMW-om X5 M Competition. S opcijskim paketom M Driver's SUV doseže maksimalnu brzinu od 290 km/h.

Period proizvodnje BMW X5 M: 2009. - 2013., 2015. - danas

Motori: 4,4 litre (408-460 kW, 555-625 KS), 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.854 - 4.938 mm / 1.933 - 2.013 mm / 1.739 - 1.747 mm

BMW X6 M (E71, F86, F96).

BMW M serije BMW X6 M F96 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

Godine 2008. BMW X6 (E71) privlači pozornost kao prvi BMW-ov crossover Coupé/SUV. Godinu dana kasnije, model BMW BMW X6 M privlači ljude koji žele najbolje od oba svijeta: terenac i sportski automobil; neobuzdana dominacija i izvanredna dinamika vožnje. Kombinacija M xDrive i 4,4-litrenog 8-cilindričnog benzinskog motora M TwinTurbo (555 KS/408 kW) pruža SUV-u bez presedana agilnost-bez obzira na teren.

Godine 2015. druga generacija X6 M (F86) spremna je za upotrebu, s poznatim 4,4-litrenim twin-turbo motorom iz M5 i X5 M, s 575 KS (423 kW). S opcijskim M paketom vozača, vozilo kombinira profil nalik kupeu s velikim usisima zraka i postiže 280 km/h.

2019. dolazi do prelaska modela na X6 M Competition (F96). To donosi njegovu zastrašujuću snagu od 625 KS (460 kW) iz M xDrivea s aktivnim M diferencijalom na autocestu i kombinira prednosti stražnjeg i pogona na sve kotače. Ekskluzivni M naglasci, poput crne prednje rešetke ili M škrga s integriranim M logom, dodatno naglašavaju prepoznatljiv izgled. BMW X6 M kombinira luksuz s nadmoćnošću i ekstremnim sportskim ponašanjem - izuzetna kombinacija!

Period proizvodnje BMW X6 M: 2009. - danas

Motori: 4,4 litre (408-460 kW, 555-625 KS), 8-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.876 - 4.948 mm / 1.983 - 2.019 mm / 1.684 - 1.697 mm

BMW Z3 M (E36/7, E36/8).

BMW M serije BMW Z3 M E36/8 pogled s boka u mirovanju

1995. BMW lansira puristički Z3, roadster temeljen na bivšem BMW -u 3 Compact (E36). Od 1997., koristeći motor iz bivšeg BMW-a M3 (E36), vozilo pruža izuzetne performanse, osobito u dinamici vožnje, i ostavlja daleko moćnije konkurente na slalomu. Godinu dana kasnije, verzija s fiksnim krovom dostupna je i kao M model. Od 2001. nadalje BMW opremljuje obje verzije-Coupé i Roadster-motorom nasljednika M3 (E46), stvarajući dinamičnije upravljanje s gotovo istom snagom zahvaljujući temperamentu u velikom broju okretaja.

Period proizvodnje BMW Z3 M: 1997. - 2002. godine

Motori: 3,2 litre (236-239 kW, 321-325 KS), 6-cilindrični

Duljina / širina / visina: 4.025 mm / 1.740 mm / 1.279 mm

BMW Z4 M (E85, E86, G29).

BMW M serije BMW Z4 M G29 tročetvrtinski pogled s boka u vožnji ulicom

Nasljednik Z3 Roadstera i Coupéa značajno raste u veličini i nudi znatno više udobnosti, zbog čega je dobio naziv Z4. Nakon redizajna 2006., vozilo, koje je dizajnirao Chris Bangle, dostupno je i kao Z4 M, s motorom iz BMW-a M3 (E46), ali sada punom snagom od 343 KS (252 kW). Roadster (E85) i Coupé (E86) lansirani su u isto vrijeme.

BMW nije proizveo verziju M za nasljednika E89, ali G29 je dostupan kao M40i. Sa širokim, ravnim prednjim dijelom i dugačkim poklopcem motora nastavlja dizajnerski koncept roadstera s snažnim naglascima i iznimno sportskim iskustvom u vožnji. Sve to donosi motor s 340 KS (250 kW), prilagodljivo M podvozje i M sportski diferencijal.

Period proizvodnje BMW Z4 M: 2006. - 2008., 2019. - danas

Motori: 3,0-3,2 litre (250-252 kW, 340-343 KS), 6-cilindarski

Duljina / širina / visina: 4.091 - 4.321 mm / 1.781 - 1.861 mm / 1.268 - 1.304 mm

BMW M serije BMW automobili u mirovanju ispred BMW zastupništva

BMW PROVJERENA RABLJENA VOZILA.

BMW M serije BMW M8 F92 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju sa modelom

BMW M8 COUPÉ.

BMW M serije BMW X4 M F98 pogled s boka u mirovanju

BMW X4 M.

BMW M serije BMW M8 Cabrio F91 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW M8 CABRIO.

BMW M serije BMW X5 M F95 tročetvrtinski pogled straga u mirovanju

BMW X5 M.

BMW M serije BMW M8 Gran Coupé F93 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW M8 GRAN COUPÉ.

BMW M serije BMW X6 M F96 tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

BMW X6 M.

BMW M serije BMW X3 M F97 tročetvrtinski pogled sprijeda u vožnji

BMW X3 M.

Potrošnja goriva i CO2 emisije.

  • BMW M3:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,2–9,8
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 231–223

    BMW M4:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,1–9,8
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 230–223

    BMW M5:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,3–11,1
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 259–253

    BMW M8 Coupé:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,4–11,0
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 260–251

    BMW M8 kabriolet:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,6–11,2
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 264–255

    BMW M8 Gran Coupé:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,6–11,2
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 264–156

    BMW X3 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,0–10,6
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 251–241

    BMW X4 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 10,9–10,5
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 248–238

    BMW X5 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 13,6–13,3
    Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 308–303

    BMW X6 M:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 13,3–13,1
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 305–299

    Službeni podaci o potrošnji goriva i emisijama CO2 određeni su u skladu sa obveznim mjernim postupkom i u skladu su s Uredbom (EU) 715/2007 koja je vrijedila u vrijeme homologacije. U slučaju raspona, brojke u WLTP -u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu. Za novo testirana vozila od 01.01.2021 službeni podaci više ne postoje prema NEDC-u, već samo prema WLTP-u. Više informacija o postupcima mjerenja WLTP i NEDC potražite na www.bmw.de/wltp.

    Za više informacija o službenoj potrošnji goriva i službenoj specifičnoj emisiji CO2 novih osobnih automobila pogledajte 'Vodič za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih osobnih automobila', koji je besplatno dostupan na svim prodajnim mjestima, od Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen i na https://www.dat.de/co2/.