PREGLED BMW SERIJE 6.

Otkako je sredinom 1970-ih lansiran prvi BMW serije 6, predstavljao je dizajn, luksuz i tehničku evoluciju, baš kao i njegovi prethodnici – veliki coupéi. Novo izdanje luksuznog coupéa iz 2000-ih donosi ovu tradiciju u novo tisućljeće. Isto se ne odnosi samo na nasljednika već i na BMW serije 6 Gran Turismo.

Pročitajte više

5 KARAKTERISTIKA BMW SERIJE 6.

  • 01 Estetski ugodan, moćan izgled
  • 02 Izvanredna dinamika vožnje
  • 03 Izuzetna udobnost
  • 04 Vrhunske inovacije
  • 05 Izvrsna veza sa svim uslugama uz BMW ConnectedDrive
BMW serije 6 modeli tročetvrtinski pogled straga ispred plaže

KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 6.

Saznajte više o povijesti i razvoju vrhunskog BMW coupéa. Ovdje možete otkriti prekretnice ovog estetski ugodnog, sportskog vozila koje nudi jedinstvenu kombinaciju performansi, udobnosti i ekskluzivnosti.

Pročitajte više

KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 6.

PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 6.

BMW 635CSi (E24) tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

(BMW E24)

Sa svojim dolaskom u prodajne salone 1976. godine, BMW serija 6 jedan je od najbržih coupéa s četiri sjedala dostupnih u to vrijeme. Tijekom svoje proizvodnje od preko 13 godina, automobil ostaje na čelu tehničkog napretka, uključujući ubrizgavanje u usisnu granu, modernu elektroniku i pročišćavanje ispušnih plinova pomoću katalitičkih pretvarača.

 

Coupé je dizajnirao tadašnji glavni dizajner Paul Bracq. Zbog toga BMW serije 6 ima nisku liniju pojasa što omogućuje velika bočna stakla. Dinamična bočna linija ističe eleganciju koja proizlazi iz jasnih linija i smanjenih proporcija, a istodobno postiže neusporedivu dinamiku. Ovu sliku podcrtava šiljasta prednja strana s karakterističnim, uzdignutim dvostrukim bubregom.

 

Od 1978. BMW 635CSi još više naglašava sportski karakter vozila – s pojačanim stabilizatorima i snažnijim amortizerima. Godine 1982. BMW serije 6 je rekonstruiran. 1984. BMW M635CSi pojavljuje se na njemačkim cestama i predstavlja najvišu evolucijsku fazu sportskog kupea s četiri sjedala. Opremljen motorom BMW M88, koji se također koristi u BMW-u M1, pojačani 5-stupanjski sportski mjenjač, ​​prerađeno podvozje i snažniji kočioni sustav pružaju užitak vožnje kakav su M modeli oduvijek imali.

 

Godine 1987., drugo ažuriranje modela osigurava da su prednja svjetla i motori ponovno najmoderniji.
 

Razdoblje proizvodnje: 1976 – 1989

Motori: 2,8 – 3,5 litara (135 – 210 kW, 184 – 286 KS), 6-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4 – 4.815 mm/1.725 – 1.740 mm/1.355 – 1.365 mm

DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 6.

BMW serije 6 Coupé (E63) tročetvrtinski pogled s boka u mirovanju

(BMW E63, E64)

Novo izdanje BMW serije 6 iz 2003. pod utjecajem je tadašnjeg glavnog dizajnera Chrisa Banglea. BMW ponovno stvara sintezu sportskog duha i udobnosti, vidljive izvana u tečnim linijama. Izdužene proporcije te duboka, duga i široka silueta, u kombinaciji s udubljenim putničkim prostorom, prenose dinamiku i samopouzdanje. S profinjenim, ali snažnim motorima i dosljednim laganim dizajnom, vozilo nudi iznenađujuću razinu agilnosti. Gotovo savršena raspodjela osovinskog opterećenja od približno 50:50 daje odlučujući doprinos.

 

Početkom 2004. BMW serije 6 Cabrio spaja užitak vožnje na otvorenom sa atletskom izvrsnošću. Izdan iste godine, BMW M6 opremljen je V10 motorom i 373 kW (507 KS). Ima specifičnu snagu (po litri zapremine) usporedivu s motornim sportskim vozilima.

 

Ažuriranje modela iz 2007. ima suptilne promjene u dizajnu koje dodatno naglašavaju sportski izgled coupéa. Unutra se također mogu otkriti nove stvari – na primjer, posebna revizija kontrola. Motori su učinkovitiji. 8-cilindarski motor zapremine 4,8 litara i 270 kW (367 KS) sada pokreće BMW 650i Coupé i BMW 650i Cabrio.

 

Razdoblje proizvodnje: 2003 – 2010
Motori: 3,0 – 5,0 litara (190 – 373 kW, 258 – 507 KS), 6-, 8- i 10-cilindarski
Duljina/širina/visina: 4.820 mm/1.855 mm/1, 374 mm

TREĆA GENERACIJA BMW SERIJE 6.

BMW serije 6 Coupé (F13) tročetvrtinski pogled sprijeda ispred plaže

(BMW F06, F12, F13)

Sljedeća generacija BMW-a serije 6 ponovno kombinira iznimnu udobnost putovanja i estetiku s izvanrednim performansama. Međuigra jasnih linija podsjeća na valove koji se razbijaju o pramac motornog čamca. Zajedno sa svojom širokom širinom, ravnom siluetom i proširenim oblikom, rezultat je kombinacija stilske elegancije i snažne dinamike. Interijer je impresivan zahvaljujući svom luksuznom izgledu i detaljima, kao što je samostojeći kontrolni zaslon.

 

BMW serije 6 Cabrio ima krov od tkanine čije peraje naglašavaju produženi oblik. Motori sa 6 i 8 cilindara također pružaju impresivan pogon i snagu potrebnu za opušteni užitak u vožnji.

 

BMW serije 6 Gran Coupé dostupan je od 2012. Ovo značajno veće vozilo nudi još više prostora i udobnosti, simpatično povezujući prednja sa stražnjim sjedalima. Vozila su sada dostupna i u M verzijama, sportskim automobilima visokih specifikacija s vrhunskim performansama zahvaljujući 4,4-litrenom V8 motoru s M TwinPower Turbo tehnologijom. U sklopu facelifta 2015., automobili su dobili nove BMW bubrege te prednje i stražnje pregače, koje još više naglašavaju širinu. Dodatne posebne boje i opcije opreme dostupne su od 2017., uključujući BMW ConnectedDrive, LED prednja svjetla i hi-fi sustav zvučnika kao standard.

 

Razdoblje proizvodnje: 2011 – 2018

Motori: 3,0 – 4,4 litre (235 – 441 kW, 320 – 600 KS), 6- i 8-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4.894 – 5.007 mm/1.894 mm/1.365 – 1.392 mm

BMW SERIJE 6 GRAN TURISMO.

BMW serije 6 Gran Turismo (G32) tročetvrtinski pogled sprijeda u mirovanju

(BMW G32)

Vrhunska udobnost putovanja, vrhunska dinamika vožnje i luksuzan prostor – nasljednik BMW-a serije 5 Gran Turismo ima sve. Vozilo je lansirano tijekom Međunarodnog sajma automobila (IAA) u Njemačkoj 2017. i dostupno je kod zastupnika u studenom iste godine.

 

BMW serije 6 Gran Turismo iznimno je okretan zahvaljujući svojoj laganoj konstrukciji koja koristi aluminij i čelik visoke čvrstoće. Sa svojim učinkovitim motorima, visoko podešenim komponentama ovjesa i opcijskim integriranim upravljanjem, BMW pruža sportsko, odlučno i udobno iskustvo vožnje. Potpora dolazi od standardnog zračnog ovjesa stražnje osovine i opcionalnog prilagodljivog ovjesa.

 

Tečne linije i krovni profil nalik kupeu obećavaju sportsku eleganciju koju naglašavaju dugački poklopac motora i uvučena putnička kabina. Upečatljiv, snažan prednji dio i široki rep ukazuju na samouvjereni izgled vozila.

 

U unutrašnjosti će vozači i putnici pronaći luksuznu, prostranu unutrašnjost, s opcijskim panoramskim staklenim krovom i keramičkim detaljima na komandama. 2020. godine prednji i stražnji dio redizajnirani su kao dio ažuriranja modela. Standardna oprema sada uključuje dinamičku unutarnju rasvjetu, a dostupan je i opcijski 4-zonski automatski sustav kontrole klime. Motori su još učinkovitiji i, kao dodatna oprema, Driving Assistant Professional nudi upozorenja na prijelazu i pomoćnu traku za hitne slučajeve.

 

Razdoblje proizvodnje: 2017 – danas

Motori: 2,0 – 3,0 litre (140 – 245 kW, 190 – 333 KS), 4- i 6-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5.091 mm/1.902 mm/1.538 mm

BMW rabljena vozila ispred BMW zastupništva

BMW RABLJENA VOZILA.

BMW serije 6 Gran Turismo (G32) tročetvrtinski pogled sprijeda u mirovanju sa modelom

BMW SERIJE 6 GRAN TURISMO.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • BMW serije 6 Gran Turismo:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 8,8–5,3
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 201–140

    Službene brojke o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu određene su u skladu s propisanim mjernim postupkom iu skladu s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. WLTP brojke uzimaju u obzir svaku dodatnu opremu u slučaju raspona. Za vozila koja su nedavno homologirana od 01.01.2021., službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o metodama mjerenja NEDC i WLTP možete pronaći na www.bmw.de/wltp