Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
AKTUALNI BMW SERIJE 6.
Vrhunski sportski kupei su desetljećima sastavni dio BMW-ovog DNK. Inovacija, napredak i vrhunska tehnologija omogućuju simbiotsku interakciju sportskog duha i dinamike vožnje, udobnosti putovanja i luksuzne opreme. BMW serija 6 je estetski ugodno vozilo čija se ekskluzivnost temelji na elegantnoj eleganciji i nadmoći bez premca.
PREGLED BMW SERIJE 6.
Otkako je sredinom 1970-ih lansiran prvi BMW serije 6, predstavljao je dizajn, luksuz i tehničku evoluciju, baš kao i njegovi prethodnici – veliki coupéi. Novo izdanje luksuznog coupéa iz 2000-ih donosi ovu tradiciju u novo tisućljeće. Isto se ne odnosi samo na nasljednika već i na BMW serije 6 Gran Turismo.
5 KARAKTERISTIKA BMW SERIJE 6.
- 01 Estetski ugodan, moćan izgled
- 02 Izvanredna dinamika vožnje
- 03 Izuzetna udobnost
- 04 Vrhunske inovacije
- 05 Izvrsna veza sa svim uslugama uz BMW ConnectedDrive
KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 6.
Saznajte više o povijesti i razvoju vrhunskog BMW coupéa. Ovdje možete otkriti prekretnice ovog estetski ugodnog, sportskog vozila koje nudi jedinstvenu kombinaciju performansi, udobnosti i ekskluzivnosti.
KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 6.
Saznajte više o povijesti i razvoju vrhunskog BMW coupéa. Ovdje možete otkriti prekretnice ovog estetski ugodnog, sportskog vozila koje nudi jedinstvenu kombinaciju performansi, udobnosti i ekskluzivnosti.
PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 6.
(BMW E24)
Sa svojim dolaskom u prodajne salone 1976. godine, BMW serija 6 jedan je od najbržih coupéa s četiri sjedala dostupnih u to vrijeme. Tijekom svoje proizvodnje od preko 13 godina, automobil ostaje na čelu tehničkog napretka, uključujući ubrizgavanje u usisnu granu, modernu elektroniku i pročišćavanje ispušnih plinova pomoću katalitičkih pretvarača.
Coupé je dizajnirao tadašnji glavni dizajner Paul Bracq. Zbog toga BMW serije 6 ima nisku liniju pojasa što omogućuje velika bočna stakla. Dinamična bočna linija ističe eleganciju koja proizlazi iz jasnih linija i smanjenih proporcija, a istodobno postiže neusporedivu dinamiku. Ovu sliku podcrtava šiljasta prednja strana s karakterističnim, uzdignutim dvostrukim bubregom.
Od 1978. BMW 635CSi još više naglašava sportski karakter vozila – s pojačanim stabilizatorima i snažnijim amortizerima. Godine 1982. BMW serije 6 je rekonstruiran. 1984. BMW M635CSi pojavljuje se na njemačkim cestama i predstavlja najvišu evolucijsku fazu sportskog kupea s četiri sjedala. Opremljen motorom BMW M88, koji se također koristi u BMW-u M1, pojačani 5-stupanjski sportski mjenjač, prerađeno podvozje i snažniji kočioni sustav pružaju užitak vožnje kakav su M modeli oduvijek imali.
Godine 1987., drugo ažuriranje modela osigurava da su prednja svjetla i motori ponovno najmoderniji.
Razdoblje proizvodnje: 1976 – 1989
Motori: 2,8 – 3,5 litara (135 – 210 kW, 184 – 286 KS), 6-cilindarski
Duljina/širina/visina: 4 – 4.815 mm/1.725 – 1.740 mm/1.355 – 1.365 mm
DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 6.
(BMW E63, E64)
Novo izdanje BMW serije 6 iz 2003. pod utjecajem je tadašnjeg glavnog dizajnera Chrisa Banglea. BMW ponovno stvara sintezu sportskog duha i udobnosti, vidljive izvana u tečnim linijama. Izdužene proporcije te duboka, duga i široka silueta, u kombinaciji s udubljenim putničkim prostorom, prenose dinamiku i samopouzdanje. S profinjenim, ali snažnim motorima i dosljednim laganim dizajnom, vozilo nudi iznenađujuću razinu agilnosti. Gotovo savršena raspodjela osovinskog opterećenja od približno 50:50 daje odlučujući doprinos.
Početkom 2004. BMW serije 6 Cabrio spaja užitak vožnje na otvorenom sa atletskom izvrsnošću. Izdan iste godine, BMW M6 opremljen je V10 motorom i 373 kW (507 KS). Ima specifičnu snagu (po litri zapremine) usporedivu s motornim sportskim vozilima.
Ažuriranje modela iz 2007. ima suptilne promjene u dizajnu koje dodatno naglašavaju sportski izgled coupéa. Unutra se također mogu otkriti nove stvari – na primjer, posebna revizija kontrola. Motori su učinkovitiji. 8-cilindarski motor zapremine 4,8 litara i 270 kW (367 KS) sada pokreće BMW 650i Coupé i BMW 650i Cabrio.
Razdoblje proizvodnje: 2003 – 2010
Motori: 3,0 – 5,0 litara (190 – 373 kW, 258 – 507 KS), 6-, 8- i 10-cilindarski
Duljina/širina/visina: 4.820 mm/1.855 mm/1, 374 mm
TREĆA GENERACIJA BMW SERIJE 6.
(BMW F06, F12, F13)
Sljedeća generacija BMW-a serije 6 ponovno kombinira iznimnu udobnost putovanja i estetiku s izvanrednim performansama. Međuigra jasnih linija podsjeća na valove koji se razbijaju o pramac motornog čamca. Zajedno sa svojom širokom širinom, ravnom siluetom i proširenim oblikom, rezultat je kombinacija stilske elegancije i snažne dinamike. Interijer je impresivan zahvaljujući svom luksuznom izgledu i detaljima, kao što je samostojeći kontrolni zaslon.
BMW serije 6 Cabrio ima krov od tkanine čije peraje naglašavaju produženi oblik. Motori sa 6 i 8 cilindara također pružaju impresivan pogon i snagu potrebnu za opušteni užitak u vožnji.
BMW serije 6 Gran Coupé dostupan je od 2012. Ovo značajno veće vozilo nudi još više prostora i udobnosti, simpatično povezujući prednja sa stražnjim sjedalima. Vozila su sada dostupna i u M verzijama, sportskim automobilima visokih specifikacija s vrhunskim performansama zahvaljujući 4,4-litrenom V8 motoru s M TwinPower Turbo tehnologijom. U sklopu facelifta 2015., automobili su dobili nove BMW bubrege te prednje i stražnje pregače, koje još više naglašavaju širinu. Dodatne posebne boje i opcije opreme dostupne su od 2017., uključujući BMW ConnectedDrive, LED prednja svjetla i hi-fi sustav zvučnika kao standard.
Razdoblje proizvodnje: 2011 – 2018
Motori: 3,0 – 4,4 litre (235 – 441 kW, 320 – 600 KS), 6- i 8-cilindarski
Duljina/širina/visina: 4.894 – 5.007 mm/1.894 mm/1.365 – 1.392 mm
BMW SERIJE 6 GRAN TURISMO.
(BMW G32)
Vrhunska udobnost putovanja, vrhunska dinamika vožnje i luksuzan prostor – nasljednik BMW-a serije 5 Gran Turismo ima sve. Vozilo je lansirano tijekom Međunarodnog sajma automobila (IAA) u Njemačkoj 2017. i dostupno je kod zastupnika u studenom iste godine.
BMW serije 6 Gran Turismo iznimno je okretan zahvaljujući svojoj laganoj konstrukciji koja koristi aluminij i čelik visoke čvrstoće. Sa svojim učinkovitim motorima, visoko podešenim komponentama ovjesa i opcijskim integriranim upravljanjem, BMW pruža sportsko, odlučno i udobno iskustvo vožnje. Potpora dolazi od standardnog zračnog ovjesa stražnje osovine i opcionalnog prilagodljivog ovjesa.
Tečne linije i krovni profil nalik kupeu obećavaju sportsku eleganciju koju naglašavaju dugački poklopac motora i uvučena putnička kabina. Upečatljiv, snažan prednji dio i široki rep ukazuju na samouvjereni izgled vozila.
U unutrašnjosti će vozači i putnici pronaći luksuznu, prostranu unutrašnjost, s opcijskim panoramskim staklenim krovom i keramičkim detaljima na komandama. 2020. godine prednji i stražnji dio redizajnirani su kao dio ažuriranja modela. Standardna oprema sada uključuje dinamičku unutarnju rasvjetu, a dostupan je i opcijski 4-zonski automatski sustav kontrole klime. Motori su još učinkovitiji i, kao dodatna oprema, Driving Assistant Professional nudi upozorenja na prijelazu i pomoćnu traku za hitne slučajeve.
Razdoblje proizvodnje: 2017 – 2023
Motori: 2,0 – 3,0 litre (140 – 250 kW, 190 – 340 KS), 4- i 6-cilindarski
Duljina/širina/visina: 5.091 mm / 1.902 mm / 1.538–1.540 mm
Potrošnja goriva i emisije CO2.
BMW serije 6 Gran Turismo:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 8,8–5,3
Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 201–140
Službene brojke o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu određene su u skladu s propisanim mjernim postupkom iu skladu s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. WLTP brojke uzimaju u obzir svaku dodatnu opremu u slučaju raspona. Za vozila koja su nedavno homologirana od 01.01.2021., službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o metodama mjerenja NEDC i WLTP možete pronaći na www.bmw.de/wltp