Skip to main content

Web-stranica trenutačno nije dostupna u cijelosti.

Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

TRENUTNI BMW i MODELI.

Pođite s nama na putovanje kroz povijest BMW električnih automobila. Od 2010. BMW i radi na automobilima s potpuno električnim i djelomično električnim pogonom. I u isto vrijeme razvija novi holistički pristup automobilskom inženjerstvu i održivosti. Otkrije sve BMW i modele.

    Sortirajte prema: Istaknuto
    Sortirajte prema: Najniža cijena
    Sortirajte prema: Najviša cijena
    Sortirajte prema: Snaga (KS)
    BMW i7 M70 Limousine
    BMW i7 M70 Limousine
    • 485 (659) kW (KS)
    • ubrzanje 0-100 za 3,7 s
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Sedan.

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,3-20,8; Električni doseg u km (WLTP): 488–560

    BMW i7 xDrive60 Limousine
    • do 544 KS
    • ubrzanje 0-100 za 4,7 s
    BMW i

    BMW i7 Limuzina.

    BMW i5 M60
    BMW i5 M60
    • 442 (601) kW (KS)
    • ubrzanje 0-100 za 3,8 s
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Limuzina.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6-18,2; Električni doseg u km (WLTP): 455-516

    BMW i5 M60 xDrive Touring
    BMW i5 M60 xDrive Touring
    • 442 (601) kW (KS)
    • ubrzanje 0-100 za 3,9 s
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Touring

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20.8-18.3; Električni doseg u km (WLTP): 445-506

    BMW i5 eDrive40 Limousine
    • do 340 KS
    • ubrzanje 0-100 za 6 s
    BMW i

    BMW i5 Limuzina.

    BMW i4 M50 Gran Coupé
    BMW i4 M50 Gran Coupé
    • 400 (544) kW (KS)
    • ubrzanje 0-100 za 3,9 s
    BMW M

    BMW i4 M50 Gran Coupé.

    BMW i4 M50[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 22,5-18,1; Električni doseg u km (WLTP): 414–519

    BMW i4 eDrive35 Gran Coupé
    • do 286 KS
    • ubrzanje 0-100 za 6 s
    BMW i

    BMW i4 Gran Coupé.

    BMW iX M60
    BMW iX M60
    • 455 (619) kW (KS)
    • ubrzanje 0-100 za 3,8 s
    BMW M

    BMW iX M60 Sports Activity Vozilo.

    BMW iX M60[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 24,7-22,0; Električni doseg u km (WLTP): 500–563

    BMW iX xDrive50
    • do 523 KS
    • ubrzanje 0-100 za 4,6 s
    BMW iX3
    • do 286 KS
    • ubrzanje 0-100 za 6,8 s
    BMW i

    BMW iX3.

    BMW iX1 xDrive30
    • do 313 KS
    • ubrzanje 0-100 za 5,6 s
    BMW i

    BMW iX1.

    DALJNJE TEME.

    I Modeli Održivost

    ODRŽIVOST.

    BMW i7 spojen na stanicu za punjenje ispred poslovne zgrade

    BMW ELEKTROMOBILNOST.

    BMW i5 parkiran ispred financijskog instituta

    BMW FINANCIJSKE USLUGE.

    PREGLED: POVIJEST BMW i MODELA.

    Otkrijte budućnost mobilnosti upravo sada. Sportski ili snažni, luksuzna limuzina ili udoban SUV: imamo BMW i modele za svaku situaciju.

    BMW i5.

    BMW i5 potpuno je električna verzija poslovne limuzine. Dinamika vožnje kombinira se sa sportskim dizajnom i inteligentnim sustavima pomoći u vožnji.

    BMW i5 Limuzina u Frozen Pure Grey Metallic na obalnoj cesti na Mediteranu

    PRVA GENERACIJA (G60).

    2023. godine BMW i5 najavljuje novo doba. To je prvi model u BMW-u serije 5 s potpuno električnim pogonskim sustavom. Sa 250 kW (340 KS) snage, BMW i5 eDrive40 uzbudljivog je i sportskog duha. Njegov domet od 582 km[1] daje mu svakodnevnu praktičnost i osigurava bezbrižnost na velikim udaljenostima. Opsežni sustavi pomoći kao što su Driving Assistant Professional i BMW Live Cockpit Professional osiguravaju veću sigurnost i udobnost.

    Vizualno, BMW i5 slijedi uspješne korake BMW-a serije 5, s dodanim funkcionalnim detaljima dizajna. Njegov izgled ima tipične proporcije BMW-a, s dugim međuosovinskim razmakom, produženim poklopcem motora i pokretnom linijom krova. Istaknuti elementi kao što su osvijetljena BMW Iconic Glow bubrežasta rešetka, veliki panoramski stakleni krov i kristalna Interaction Bar naglašavaju njegovu luksuznu prirodu.

    BMW i5[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,9-15,9; Električni doseg u km (WLTP): 497–582

    BMW i5 Limuzina M60 xDrive u Fire Red Metallic boji, parkiran na krovu garaže

    BMW i5 M60 (G60).

    BMW i5 M60 isporučuje snagu BMW-a M. Živahnih 442 kW (601 KS) znači maksimalnu brzinu od 230 km/h. Od 0 do 100 km/h može ubrzati za samo 3,8 sekundi. A zahvaljujući kočionom sustavu BMW M Sport, također se brzo zaustavlja. Inteligentni BMW xDrive pogon na sve kotače prilagođava vozilo novim uvjetima u djeliću sekunde. Rezultat je optimalna trakcija i stabilnost. Integralno aktivno upravljanje jednako je fleksibilno – okretno pri parkiranju i stabilno pri velikim brzinama. S isključivo električnim dometom do 516 km[1], idealno je opremljen i za svakodnevna putovanja i za duga putovanja.
     

    Vizualno, performanse BMW-a i5 M60 odražavaju se u njegovom izgledu. Noću, posebno, osvijetljena rešetka hladnjaka s BMW bubregom Iconic Glow stvarno privlači pažnju. Po želji, eksterijer se može dodatno poboljšati karbonskim dijelovima, kao što su ručno izrađena vanjska ogledala. Ili M stražnji spojler, koji vozilo čini još stabilnijim pri velikim brzinama.


    Unutrašnjost je također sportska. Prozračna sportska sjedala nude optimalnu podršku. Kultni indikatori u stilu M poboljšavaju prikaz instrumenata za uzbudljiv i dinamičan izgled. Po želji, kokpit se može transformirati u koncertnu dvoranu, uz opcijski Bowers & Wilkins Surround Sound System. 17 zvučnika i 655 vata daju puni raspon emocija vašim omiljenim pjesmama.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6-18,2; Električni doseg u km (WLTP): 455-516

    BMW i7.

    BMW i7 prva je potpuno električna luksuzna limuzina. Kombinira električne performanse i uzbudljivu zabavu kako bi stvorio nezaboravno iskustvo vožnje.

    BMW i7 Limuzina u Frozen Deep Gray Metallic, parkiran ispod krova futurističke zgrade

    PRVA GENERACIJA (G70).

    BMW i7 je lice nove luksuzne klase. Od 2022. pokazuje da elegancija, izvanredne vozne karakteristike i održivost daju više od zbroja svojih dijelova.

    Vanjski izgled govori jezikom monolitnog dizajna, dok kultna prednja strana plijeni pažnju. Osvijetljene bubrežaste rešetke stvarno ostavljaju dojam. Aerodinamična, dvodijelna LED prednja svjetla odišu elegancijom. Po želji je dostupna i premium verzija: BMW Iconic Glow kristalna prednja svjetla s pozadinskim osvjetljenjem Swarovski kristala. U kombinaciji s impresivnim svjetlosnim efektima “Great Entrance Moments”, dobrodošlica vozaču pruža nezaboravne trenutke.

    Kvalitetni materijali krase interijer. Merino koža, kašmir vuna i Swarovski kristali odaju dojam luksuza. Višenamjenski kristalni element BMW Interaction Bar kombinira vizualnu i dodirnu kontrolu. Zajedno s 14,9" BMW zakrivljenim zaslonom visoke razlučivosti, rezultat je jedinstveni multimedijski kokpit.

    Putnici također uživaju u potpunoj udobnosti u novom BMW-u i7. Prostrani 31,3" BMW Theatre Screen stvara kino ambijent velikih razmjera. Uz kristalno čisti 4D zvuk Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System, putnici na stražnjim sjedalima uronjeni su u jedinstveno iskustvo za oči i uši.

    Majstorskih 400 kW (544 KS) omogućuje BMW-u i7 xDrive60 postizanje potpuno električnog dometa do 625 km[1], bez emisija tijekom lokalne vožnje i gotovo bez zvuka. Umjesto toga, akustičnu atmosferu osigurava BMW IconicSounds Electric. Ovu jedinstvenu zvučnu podlogu za svaki način vožnje skladao je Hans Zimmer.

    Razdoblje proizvodnje: od 2022
    Ukupni pogon vozila, učinak u kW (KS): elektromotor, 335–485 kW (455–659 KS)
    Duljina/širina/visina u mm 5,391 / 1,950 / 1,544

    BMW i7[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,7-18,4; Električni doseg u km (WLTP): 490–625

    BMW i7 M70 xDrive Limuzina u Individual Two-Tone boji u modernoj arhitektonskoj konstrukciji s planinskom panoramom u pozadini

    BMW i7 M70 (G70).

    Godine 2023. nova električna luksuzna klasa BMW i7 susreće snažne performanse BMW-a M. Rezultat je BMW i7 M70. Njegov snažni BMW M eDrive motor sa 485 kW (659 KS) ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. Executive Drive Pro uključen kao standard dodatno poboljšava dinamiku vožnje s integriranim aktivnim upravljanjem i prilagodljivim zračnim ovjesom s 2 osovine. U isto vrijeme, učinkovitost je povećana laganom strukturom i aerodinamičnim dizajnom, pokrećući BMW i7 M70 domet do 559 km[1]. Na taj ćete način stići na bilo koje svakodnevno odredište koristeći samo električni motor, bez emisija tijekom lokalne vožnje i gotovo bez zvuka.

    Vanjski izgled odražava ove impresivne karakteristike koje svi mogu vidjeti. Prošireni M High-gloss Shadowline vanjski ukrasi odaju dojam ekskluzivnosti u sjajnoj crnoj boji. Aerodinamički optimizirani M stražnji spojler i crni M Sport kočioni sustav pokazuju da je ovaj automobil spreman za akciju. Gledano sprijeda, upečatljiva bubrežasta rešetka zrači snažnom osobnošću, posebno u kombinaciji s bubrežnim osvjetljenjem Iconic Glow – pravi privlačan pogled, posebno noću. Danju, opcijska dvobojna boja BMW Individual jedinstvena je značajka koja privlači svačiju pažnju.


    Sportski i elegantan izvana, udoban i luksuzan iznutra. Ugođaj uljepšavaju visokokvalitetni materijali poput kašmir vune i Swarovski kristala. Oni su povezani s inovativnim tehnologijama, kao što su BMW Interaction Bar i BMW Curved Display. Na stražnjem sjedalu, veliki 31,3" BMW Theatre Screen šalje putnike na vizualno, kinematografsko putovanje, naravno popraćeno 4D zvukom opcijskog Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System.


    Razdoblje proizvodnje: od 2023.
    Ukupni pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 485 kW (659 KS)
    Duljina/širina/visina u mm 5,391 / 1,950 / 1,544

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,7-20,8; Električni doseg u km (WLTP): 488–560

    BMW iX.

    Vozilo nove generacije. Potpuno električni BMW iX nudi održivi luksuz. Elegantan minimalizam. Najsuvremenija motorna tehnologija. Ovdje se maksimalna udobnost susreće s monolitnim dizajnom i jedinstvenim osjećajem prostranosti.

    BMW iX električni SUV u jesen crvenoj vožnji glavnom ulicom u urbanom okruženju.

    PRVA GENERACIJA (i20).

    Pionirski duh BMW-a iX vidljiv je već izvana. Samo nekoliko vrlo karakterističnih linija naglašavaju njen puristički oblik. Besprijekorno integrirani detalji dodatno pojačavaju ovaj učinak. Dvostruka prednja svjetla su najuža koja je BMW ikada ugradio. Izražajna, okomita BMW bubrežasta rešetka dovršava T-oblik prednjeg dijela. Ručke na vratima postavljene u ravnini, vrata bez okvira i četvrtasti lukovi kotača odaju sliku ekstravagancije i sa strane.

    Ali BMW iX također se može pohvaliti impresivnom tehnologijom. Dva snažna električna motora i električni BMW xDrive pogon na sve kotače spajaju DNK BMW-a X s električnim pogonskim sustavom. Verzija BMW iX xDrive40 pruža snagu od 240 kW (362 KS) u rasponu do 564 km[1]. U međuvremenu, BMW iX xDrive50 još je snažniji, s 385 kW (523 KS) na udaljenosti do 435 km[1]. Na stanicama za brzo punjenje oba automobila postižu od 10 do 80 posto za manje od 40 minuta[2]. I u oba, inovativne tehnologije kao što su BMW iDrive i opsežni sustavi pomoći i zabave također su uključeni.

     

    Razdoblje proizvodnje: od 2021
    Ukupni pogon vozila, učinak u kW (KS): elektromotor, 240–455 kW (326–619 KS)[3]
    Duljina/širina/visina u mm 4,953 / 1,967 / 1,695–1,696

    BMW iX[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 24,7–19,4; Električni doseg u km (WLTP): 403–633

    BMW iX M60 Električni SUV u Storm Bay Metallic vožnji po izlizanoj zemljanoj cesti usred prirode

    BMW iX M60 (i20).

    BMW iX M60 je prvi električni automobil u M SUV segmentu. U svakodnevnu vožnju donosi snažne performanse bez lokalnih emisija.

    Dva potpuno električna BMW eDrive motora daju nevjerojatnih 455 kW (619 KS). Okretni moment od 1015 Nm stalno je spreman za sprint. Uz BMW IconicSounds Electric čak je i zvuk doista iznimno iskustvo. Domet od do 633 kilometra[1] vodi vas do svakog svakodnevnog odredišta bez problema.

    Izvana prevladava progresivni dizajnerski jezik: monolitan, sportski i moderan. A dinamičan prednji dio s okomitom dvostrukom bubrežastom rešetkom, uskim dvostrukim prednjim svjetlima i trodijelnim prednjim branikom pravi je spektakl. Sa strane impresioniraju 22" M aerodinamični kotači u Titanium Bronze boji. Stražnji dio s prednjim svjetlima Shadowline jednako je upečatljiv. A odozgo, opcijski panoramski Sky Lounge stakleni krov preplavljuje unutrašnjost svjetlom.

    Interijer je čist i minimalistički. Tehnologija je uvijek prisutna, ali inteligentno skrivena. Vrhunska tehnologija elegantno je uklopljena u dizajn. Na primjer, zvučnici su nevidljivo integrirani u unutrašnjost. Gumbi su svedeni na ono bitno. Učinak ugrađene tehnologije stoga je i moderan i inovativan. Na BMW zakrivljenom zaslonu bez okvira, inteligentne funkcije BMW Live Cockpit Professionala dovode vas do vašeg odredišta u udobnosti i eleganciji, uz intuitivno upravljanje dodirom ili glasom.

    BMW iX M60[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 24,7-22,0; Električni doseg u km (WLTP): 500–563

    BMW i4.

    BMW i4 prvi je BMW-ov potpuno električni Gran Coupé. Ovdje se redefiniraju izvrsna, električno pokretana dinamika vožnje, udobnost i svakodnevna praktičnost. Kao moćni BMW i4 M50, on utjelovljuje DNK BMW-a M.

    Tansanitblue Metallic BMW i4 Gran Coupé na planinskoj cesti u blizini jezera, s izlaskom sunca u pozadini

    PRVA GENERACIJA (G26).

    Potpuno električni BMW i4 Gran Coupé odaje impresivan i samouvjeren izgled. Njegov dizajn predstavlja svoju inovativnu prirodu vanjskom svijetu. Maska hladnjaka je okomita, prednja svjetla su pod dinamičnim, kosim kutom, a lukovi stražnjih kotača velikodušno naglašavaju širinu automobila.

    BMW i4 eDrive40 Gran Coupé isporučuje 250 kW (430 KS) i odmah dostupan maksimalni okretni moment obećava sportsko iskustvo električne vožnje. Njegov inovativni koncept pogona također ga održava konstantno učinkovitim. A udobnost je također idealna, jer BMW i4 Gran Coupé gotovo nečujno klizi ulicama.


    Štoviše, s optimiziranom raspodjelom težine i usklađenim komponentama šasije i pogona, upravljanje je iznimno ugodno i precizno. Domet je do 589 kilometara[1], što vas dovodi do svih uobičajenih svakodnevnih odredišta.


    Razdoblje proizvodnje: od 2021
    Ukupni pogon vozila, učinak u kW (KS): elektromotor, 210–400 (286–544)
    Duljina/širina/visina u mm: 4,783 / 1,852 / 1,448

    BMW i4[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 22,5-15,8; Električni doseg u km (WLTP): 406–589

    Mineral White Metallic BMW i4 M50 Gran Coupé vožnja kroz pustinju

    BMW i4 M50 (G26).

    BMW i4 M50 nudi sportske performanse BMW-a M – pokretan u potpunosti električnom energijom. Pokreću ga dva BMW M eDrive motora pete generacije. U načinu rada Sport Boost, isporučuje snažnih 400 kW (544 KS), neprimjetno ga katapultirajući od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi, popraćen ekspresivnom zvučnom podlogom BMW M IconicSounds Electric. M Sport kočioni sustav visokih performansi jednako ga snažno zaustavlja. Prilagodljivi M ovjes, ugrađen kao standard, osigurava maksimalnu preciznost, ali i bezbrižnost, jer potpuno električni domet od do 519 kilometara[1] znači da ni velike udaljenosti nisu problem.

    Na vanjštini, ova fuzija BMW-a M i BMW-a i očita je ne samo u detaljima kao što je M logo u bubrežastoj rešetki ili legendarni BMW i plavi prsten oko BMW logotipa – cijeli dizajn je aerodinamički optimiziran, od zatvorenog M bubrega maske do izražajnih elemenata difuzora i M stražnjeg spojlera.


    Pogled u unutrašnjost otkriva kokpit koji je dosljedno orijentiran na vozača. BMW zakrivljeni zaslon potpuno je okrenut prema vozaču. U kombinaciji s aerodinamičnom pločom s instrumentima, stvara jasan, moderan izgled. M upravljač s kontrastnim šavovima u M bojama ima sportski izgled, ali je i ugodno prianjanje. Prozračna M Sport sjedala osiguravaju udobnost svim putnicima. Čak i ako im se puls ubrza!


    Razdoblje proizvodnje: od 2021
    Ukupni pogon vozila, učinak u kW (hp): 400 (544)
    Duljina/širina/visina u mm 4,783 / 1,852 / 1,448

    BMW i4 M50[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 22,5-18,1; Električni doseg u km (WLTP): 414–519

    BMW iX3.

    Kao prvi potpuno električni SUV, BMW iX3 kombinira održive tehnologije s isprobanim karakteristikama SUV-a kako bi bio udoban, robustan i snažan. Inteligentna rješenja za punjenje zadovoljavaju maksimalnu dinamiku vožnje. Jasne, moćne konture dizajna zaokružuju cjelokupnu sliku.

    BMW iX3 Electric SUV u Kashmir Silver Metallic vožnji niz mediteransku cestu

    PRVA GENERACIJA (G08).

    BMW iX3 s električnim pogonom prvi put dolazi na scenu 2021. Čak i na prvi pogled, legendarne BMW i bubrežaste rešetke samouvjereno ističu električnu prirodu automobila. U unutrašnjosti, ambijentalno osvjetljenje unaprijed postavljeno na BMW i Blue kao standard daje dojam održivosti. Inovativni pogon pokreće se plavim gumbom Start/Stop. Njegov odgovoran pristup ide čak i dublje od ovoga: električni pogon BMW-a iX3 upravlja u potpunosti bez rijetkih metala, ali sa 120–210 kW (163–286 KS) također je iznimno snažan. Osjetljivost regeneracije kočenja, tj. rekuperacije kočione energije, može se postaviti na četiri različite razine prema željenom stilu vožnje. Na taj način BMW iX3 može prijeći do 461 km[1]. A usput se može jednostavno napuniti od 10 do 80 posto[2] za otprilike 31 minutu na stanici za brzo punjenje.

    Razdoblje proizvodnje: od 2020
    Ukupni pogon vozila, učinak u kW (KS): elektromotor, 120–210 (163–286)
    Duljina/širina/visina u mm 4,734 /1,891 /1,668

    BMW iX3[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,9-18,5; Električni doseg u km (WLTP): 453–461

    BMW iX1.

    BMW iX1 prvi je BMW-ov kompaktni SUV. Dizajn je moderan i samouvjeren. Upečatljive proporcije susreću se s monolitnim dizajnerskim jezikom. Dinamika vožnje je snažna i učinkovita zahvaljujući BMW eDrive.

    Električni SUV BMW iX1 u alpskoj bijeloj boji vozi se cestom kroz stjenoviti planinski teren

    PRVA GENERACIJA (U11).

    BMW iX1 izlazi na tržište 2022. Kao prvi potpuno električni kompaktni SAV, to je osnovni električni model među vozilima BMW X.

    S jedne strane, ima moćnu spremnost da krene u akciju tipičnu za BMW X. S druge strane, može se pohvaliti učinkovitošću BMW eDrive tehnologije. Ima posebno ravnu visokonaponsku bateriju koja je ugrađena u podvozje. I učinkovit sustav rekuperacije, koji vraća energiju generiranu kočenjem.


    Izvana, BMW iX1 odiše sportskim duhom sa snažnim uspravnim proporcijama i istaknutim prednjim dijelom. Prilikom lansiranja modela, plavi detalji odražavaju inovativnu pogonsku tehnologiju ispod poklopca motora. U modernom interijeru i dulja putovanja su užitak. Putnici mogu uživati ​​u aktivnim sjedalima koja su pojedinačno, električno podesiva. Elegantni BMW zakrivljeni zaslon bez okvira omogućuje intuitivno upravljanje glasom i dodirom. Ovo je također sučelje za moćni BMW iDrive.


    Razdoblje proizvodnje: od 2022
    Ukupni pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 230 kW (313 KS)[3]
    Duljina/širina/visina u mm 4,500 / 1,845 / 1,616

    BMW iX1[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,1-16,9; Električni doseg u km (WLTP): 417–439

    BMW i3.

    BMW i3 je pionir. Od lansiranja kombinira iznimnu dinamiku vožnje s tehnologijom okrenutom budućnosti. Inteligentna uporaba recikliranih materijala stavlja održivost u prvi plan.

    Bijeli BMW i3 električni mali automobil vozi se ispred rimske arhitekture

    PRVA GENERACIJA (i01).

    BMW i3 dolazi na tržište 2013. Ne samo da je to prvi električni BMW u standardnoj proizvodnji – to je također i prvo proizvodno vozilo koje kombinira putničku ćeliju od plastike ojačane karbonskim vlaknima s aluminijskom šasijom. To znači da teži jednako kao i konvencionalni kompaktni automobil s motorom s unutarnjim izgaranjem – unatoč bateriji. Osim toga, mnogi njegovi dijelovi izrađeni su od obnovljivih sirovina.

    Njegov električni motor postiže snagu od 125 kW (170 KS). Okretni moment prenosi punu snagu električne snage čak i pri najmanjem dodiru papučice. U 2017. dolazi BMW i3s sa 10 kW (14 KS) više. Što znači da može ubrzati od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi, 0,4 sekunde brže od BMW-a i3.


    Baterija od 33,2 kWh dodana je 2016. A u 2018. taj kapacitet raste sve do 42,2 kWh. Sada BMW i3 postiže domet od 307 km (WLTP)[1]. Na stanici za brzo punjenje s više od 50 kW, potpuno se napuni za samo 1,4 sata. Preko 250.000 vozila BMW i3 i BMW i3s sišlo je s proizvodne trake na ceste diljem svijeta.


    Razdoblje proizvodnje: 2013 – 2022
    Cjelokupni pogon vozila, performanse u kW (KS): električni motor, 125–135 (170–184), opcijski dostupan s Range Extenderom do 2018. (benzinski motor 0,65 litara, 28 kW (38 KS)
    Duljina/širina/visina u mm 3,999–4,011 / 1,775 / 1,578

    BMW i3[1][4]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 16,6-15,3; Električni doseg u km (WLTP): 278–307

    BMW i8.

    BMW i8 je prvi serijski sportski automobil s plug-in hibridnim pogonom. Na Međunarodnom sajmu automobila 2009., po prvi put je dosljedno održivi pristup ujedinjen s izvanrednim voznim karakteristikama u jednom konceptu, u kombinaciji s futurističkim i asertivnim dizajnom.

    Srebrni BMW i8 plug in hibridni sportski automobil parkiran ispred velikog hotela u glavnom gradu

    PRVA GENERACIJA (i12, i15).

    BMW i8 pokreće inovativni hibridni motor, s električnim pogonom na prednje kotače i BMW TwinPower Turbo 3-cilindričnim benzinskim motorom koji pokreće stražnje kotače. Kao rezultat toga, troši samo istu količinu benzina kao mali automobil, ali ima vozne performanse sportskog automobila. Coupé postiže najveću brzinu od 120 km/h isključivo pomoću električnog motora. Do 2019. kombinirana snaga iznosi 266 kW (362 KS), a nakon ove se penje na čak 275 kW (374 KS).

    I vizualno, BMW i8 podiže ljestvicu. To je prvo proizvodno vozilo s laserskim svjetlima, a dostupno je i kao Roadster od 2018. Ukupno je proizvedeno 20.500 ovih legendarnih vozila.


    Razdoblje proizvodnje: 2013. – 2020. godine
    Ukupni pogon vozila, performanse u kW (KS): benzinski plug-in hibridni motor 266–275 (362–374)
    Duljina/širina/visina u mm: 4,689 / 1,942 / 1,289–1,291
    Električni domet, NEDC u km: do 55 kilometara

    NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

    Potrošnja i emisija CO2.

    BMW i7 M70 xDrive Limuzina[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,7–20,8;
    Električni domet, WLTP u km: 488–560

    BMW i7 xDrive60 Limuzina[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 19,6–18,4; 
    Električni domet, WLTP u km: 591–625

    BMW i7 eDrive50 Limuzina[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,3−19,1;
    Električni domet, WLTP u km: 575 − 611

    BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6–18,2;
    Električni domet, WLTP u km: 455-516

    BMW i5 eDrive40 Limuzina[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,9–15,9;
    Električni domet, WLTP u km: 497−582

    BMW i4 M50 Gran Coupé[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 22,5–18,1;
    Električni domet, WLTP u km: 414–519

    BMW i4 eDrive40[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 19,1–16,1;
    Električni domet, WLTP u km: 491–589

    BMW i4 eDrive35[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,7–15,8;
    Električni domet, WLTP u km: 406–483

    BMW iX M60[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 24,7–22,0;
    Električni domet, WLTP u km: 500–563

    BMW iX xDrive50[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 21,2–19,5;
    Električni domet, WLTP u km: 590–633

    BMW iX xDrive40[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 21,4–19,4;
    Električni domet, WLTP u km: 403–436

    BMW iX3[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,9–18,5;
    Električni domet, WLTP u km: 453–461

    BMW iX1[1]:
    Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 18,1–16,9;
    Električni domet, WLTP u km: 417–439

    [1] Domet ovisi o različitim čimbenicima, posebno o: individualnom stilu vožnje, karakteristikama rute, vanjskoj temperaturi, grijanju/klimatizaciji, predklimatizaciji.

    [2] Učinak punjenja ovisi o stanju napunjenosti, temperaturi okoline, individualnom profilu vožnje i upotrebi pomoćnih potrošača. Prikazani rasponi temelje se na najboljem slučaju WLTP-a. Vrijeme punjenja odnosi se na temperaturu okoline od 23 stupnja Celzijusa nakon prethodne vožnje i može se razlikovati ovisno o načinu korištenja.

    [3] Privremeno povećanje <10 sekundi iznad navedene nazivne vrijednosti

    [4] Model više nije dostupan za naručivanje kao novo vozilo.

    Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom i odgovaraju Europskoj Uredbi (EC) 715/2007 u važećoj verziji. Za raspone, podaci utvrđeni prema WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu (u ovom slučaju dostupnu na njemačkom tržištu). Za vozila koja su novo homologirana od 1. siječnja 2021. postoje samo službeni podaci prema WLTP-u. Osim toga, NEDC vrijednosti brišu se iz potvrda o sukladnosti od 1. siječnja 2023. Uredbom EZ-a 2022/195. Za više informacija o NEDC i WLTP mjernim postupcima posjetite www.bmw.com/wltp

    Dodatne informacije o potrošnji goriva i službenoj emisiji CO2 za model novih osobnih automobila možete pronaći u „Smjernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova osobna vozila“, besplatno dostupnim na svim prodajnim mjestima, na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Njemačka, i na https://www.dat.de/co2/.


    Podaci o performansama benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste gorivo RON 98. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu s Uredbom EU 715/2007. Također se može koristiti bezolovni RON 91 i viši s maksimalnim udjelom etanola od 10% (E10). BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.