BMW i5[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 19,5-15,9; Električni doseg u km (WLTP): 477–582
AKTUALNI BMW SERIJE 5.
BMW serije 5 je utjelovljenje dinamičnih i sportskih voznih karakteristika. Kao poslovna limuzina, SUV ili Touring. Elegantan izvana. Luksuzan iznutra. Opremljen najsuvremenijom tehnologijom za veću sigurnost i udobnost. Osobito dinamične i sportske vozne osobine. S precizno podešenim ovjesima i snažnim motorima.
- 442 (601) kW (KS)
- 0–100 od 3.8 Sek

BMW i5 M60 xDrive Limuzina.
BMW i5 M60 xDrive[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6 - 18,2; Električni doseg u km (WLTP): 455 - 516
- do 442 (601) kW (KS)
- 0–100 od 3.9 s

BMW i5 M60 xDrive Touring
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20.8-18.3; Električni doseg u km (WLTP): 445-506
- do 250 (340) kW (KS)
- 0–100 od 6.0 s

BMW i5.
- do 340 KS
- ubrzanje 0-100 za 6.1 s

BMW i5 Touring.
- do 460 (625) kW (KS)
- 0–100 od 3.9 s

BMW X5 M modeli.
- do 219 (298) kW (KS)
- 0–100 od 6.1 s
BMW X5.
- do 535 (727) kW (KS)
- 0–100 od 3.5 s

BMW serije 5 M modeli.
- do 153 (208) kW (KS)
- 0–100 od 7.5 s
BMW serije 5 Limuzina.
- do 220 (299) kW (KS)
- 0–100 od 6.3 s
BMW serije 5 Plug-in-hibrid.
- do 145 (197) kW (KS)
- 0–100 od 7.5 s
BMW serije 5 Touring.
- do 220 (299) kW (KS)
- 0–100 od 6.4 s
BMW serije 5 Touring Plug-in Hibrid.
DODATNE TEME.
BMW ELEKTROMOBILNOST.
BMW FINANCIAL SERVICES.
PREGLED BMW-a SERIJE 5.
BMW serije 5 nastavlja koncept "New Class". Kombinira tehnološke inovacije, snažne motore i značajke udobnosti iz luksuzne klase.
Već pola stoljeća, Iconic elementi kao što su dvostruka bubrežasta rešetka i "Hofmeister kink" na C stupu njegov su zaštitni znak. Osim toga, BMW serije 5 je prvo vozilo koje je uvelo poznati sustav naziva za seriju modela. Prva znamenka označava seriju modela. Druge dvije znamenke daju informaciju o motorizaciji. Od BMW-a serije 5 nadalje, sve buduće serije modela nazivaju se prema ovom sustavu.
BMW serije 5 je pionir u svojoj klasi od samog početka i predstavlja vrh među poslovnim limuzinama u cijelom svijetu. Saznajte više o pola stoljeća BMW-a serije 5.
PRVA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW E12)
Godine 1972. BMW lansira limuzinu za višu srednju klasu. Njegov tvorac je legendarni dizajner Paul Bracq. Ovo vozilo je prvi BMW serije 5. Već sada pokazuje sve karakteristične značajke po kojima će se isticati u budućnosti. Među njima su upečatljiva maska hladnjaka s dvostrukim prednjim svjetlima, produžena silueta i pogon na stražnje kotače tipičan za BMW. Ovjes objedinjuje sportski duh, sigurnost i udobnost. U kokpitu je fokus na strogoj funkcionalnosti. Njegova unutrašnjost impresionira visokokvalitetnim materijalima i nizom praktičnih značajki.
Sljedeće godine dolaze snažnije verzije motora. Prije svega BMW 525 sa 107 kW (145 KS), a potom i BMW 528 sa 121 kW (165 KS).
Od 1977. nadalje, poklopac motora se diže u svim vozilima. Stražnja svjetla postaju veća. 6-cilindrični modeli, BMW 525 i 528, primaju dvostruke rasplinjače. I više snage kao rezultat. S gotovo 700.000 ukupno proizvedenih modela, proizvodnja se nastavlja do pojave nasljednika.
Razdoblje proizvodnje: 1972. – 1981.
Motori: 1,8 – 3,5 litara (66 – 160 kW, 90 – 218 KS), 4 i 6 cilindara
Duljina/širina/visina: 4620 mm/1690 mm/1425 mm
DRUGA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW E28)
Tehnički napredak se nastavlja. Osim toga, dizajn postaje fokusiraniji, s detaljima kao što je aerodinamički podignut stražnji dio. Tipični prednji dio s dvostrukim prednjim svjetlima u rešetki hladnjaka ostaje. U unutrašnjosti su opcionalno dostupne tehničke inovacije poput ABS-a, zračnih jastuka, elektroničke kontrole motora, katalizatora ispušnih plinova i putnog računala. Gotovo svi motori sada imaju ubrizgavanje kroz razvodnik.
Godine 1983. prvi model BMW-a serije 5 opremljen je dizelskim motorom. BMW 524td proizvodi 85 kW (115 KS) i najbrža je dizelska limuzina na svijetu u to vrijeme.
Godine 1985., uz BMW M535i, predstavljen je prvi BMW M5. Postavlja temelje nizu sportskih limuzina. Oni pokazuju da iznimne vozne karakteristike nisu isključiva domena egzotičnih sportskih automobila. BMW M5 se u potpunosti proizvodi ručno. Dijeli 3,5-litreni redni 6-cilindrični motor s BMW-om M635CSi i isporučuje impresivnih 210 kW (286 KS). Unatoč ovom rezultatu, njegov izgled ostaje nenametljiv i elegantan.
Još 1974. godine BMW M GmbH isporučuje M verzije BMW-a E12 u ograničenim količinama. Vrhunac je BMW M535i. Sa svojim prepoznatljivim prednjim spojlerom i 6-cilindričnim motorom koji daje 160 kW (218 KS), postavlja standarde – i optički i atletski. Do kraja 1987. više od 722.000 vozila iz serije 5 sišlo je s proizvodne trake.
Razdoblje proizvodnje: 1981. – 1987.
Motori: 1,8 – 3,5 litara (66 – 210 kW, 90 – 286 KS), 4 i 6 cilindara
Duljina/širina/visina: 4620 mm/1700 mm/1415 mm
TREĆA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW E34)
Ovaj BMW serije 5 pojavljuje se 1988. Znatno je veći i širi od svog prethodnika. Čak, štoviše, aerodinamičniji. Kao rezultat toga, svi modeli BMW-a serije 5 s motorima s unutarnjim izgaranjem ubrzavaju preko 200 km/h. Zahvaljujući dugom međuosovinskom razmaku, vozilo je sportsko i dinamično. Još jedan doprinos dolazi od gotovo optimalne raspodjele mase 50:50 između prednje i stražnje osovine. Počevši od 4-cilindričnog BMW-a 518i do snažnog BMW-a M5 sa 232 kW (315 KS), koji je već dostupan u godini lansiranja.
Godine 1991. BMW serije 5 Touring privlači pažnju. Po prvi put, BMW predstavlja karavan u višoj klasi srednje veličine. Jedan poseban detalj je stražnji prozor. Može se otvoriti neovisno o vratima prtljažnika. Iste godine, vrata dobivaju pojačanu zaštitu od bočnog sudara za veću sigurnost.
Godine 1992. BMW 525iX dolazi na tržište. To je prvi BMW serije 5 s pogonom na sve kotače. U isto vrijeme, V8 motori se ugrađuju u modele BMW serije 5. Motori u BMW-u 530i i BMW-u 540i rade posebno tiho i snažno. BMW M5 zadržava svoj redni 6-cilindrični motor. Međutim, obujam mu je povećan na 3,8 litara. Time se također povećava snaga na 250 kW (340 KS). Osim toga, BMW M5 je sada dostupan i kao Touring model. Proizvodnja limuzine je prekinuta 1995. BMW serije 5 Touring ostaje dostupan do 1996. Ukupno je isporučeno 1,3 milijuna vozila ovog modela.
Razdoblje proizvodnje: 1988. – 1996.
Motori: 1,8 – 4,0 litara (83 – 250 kW, 113 – 340 KS), 4, 6 i 8 cilindara
Duljina/širina/visina: 4720 mm/1751 mm/1412 – 1421 mm
ČETVRTA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW E39)
Nova generacija BMW-a serije 5 veća je od svog prethodnika. Ipak, zahvaljujući povećanoj upotrebi laganog aluminija u šasiji, masa ostaje gotovo ista. Kao rezultat, vozilo dobiva na vrijednostima agilnosti, stabilnosti i preciznosti vožnje. Nadalje, BMW serije 5 dostupan od 1995. ima izvanrednu zaštitu od hrđe jer je veliki dio karoserije vruće pocinčan. Aerodinamika je također impresivna. Ova serija BMW 5 ima najbolji koeficijent otpora svoje klase. Deset opcionalnih zračnih jastuka dodatno ga čini posebno sigurnim.
Novi BMW serije 5 Touring također je dostupan od 1997. Godine 1998., prvi put kao dizel, postavlja nove standarde diljem svijeta u smislu performansi i učinkovitosti s rednim 6-cilindričnim common-rail pogonskim agregatom. Moderni motori nadahnjuju svojim impresivnim performansama i glatkim radom. Počevši od 4-cilindričnog dizel motora do snažnog V8 cilindričnog motora sa 294 kW (400 KS) u BMW-u M5.
Obnavljanje modela BMW serije 5 2000. godine dovodi do legendarnih svjetala za vožnju u obliku prstena oko prednjih svjetala. Svjetla za maglu su također okrugla, za razliku od uglatih kao u prošlosti. S više od 1,48 milijuna isporučenih vozila – uključujući 266.000 Touring modela – BMW serije 5 postavlja novi prodajni rekord do kraja svoje proizvodnje 2004. godine.
Razdoblje proizvodnje: 1995. – 2004.
Motori: 2,0 – 5,0 litara (85 – 294 kW, 115 – 400 KS), 4, 6 i 8 cilindara
Duljina/širina/visina: 4775 – 4805 mm/1800 mm/1435 – 1445 mm
PETA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW E60, E61)
Chris Bangle odgovoran je za karakteristične oblike BMW-a serije 5 Limuzine koji je dostupan od 2003. Izmjenične konkavne i konveksne površine stvaraju jedinstvenu međuigru svjetla i sjene. Radni koncept preuzet je iz BMW-ovih limuzina luksuzne klase. Vozač upravlja BMW-om serije 5 pomoću iDrive-a, dok Head-Up zaslon projicira najvažnije detalje relevantne za vozače izravno u njihovo vidno polje na vjetrobranskom staklu. Novi BMW serije 5 Limuzina velik je, i prostraniji od svojih prethodnika. Međutim, zahvaljujući laganoj konstrukciji s aluminijskim prednjim dijelom, zapravo je do 75 kg lakši. Prilagodljiva svjetla za zavoje i kočiona svjetla dostupna su na zahtjev. Osim toga, BMW serije 5 opremljen je Dynamic Drive aktivnom smanjenjom mogućnošću prevrtanja i aktivnim tempomatom (ACC). Redni 6-cilindrični motori impresioniraju i kao dizeli sa common rail tehnologijom i u benzinskim verzijama s Bi-VANOS-om.
Od početka 2005., BMW M5 dolazi na tržište kao limuzinska i Touring verzija. Njegov moćni 5-litreni V10 motor s 373 kW (507 KS) čini ga jednim od najbržih karavana na svijetu.
Godine 2007. prolazi kroz modernizaciju. Ove promjene utječu na svjetla, odbojnike i prerađeni iDrive sustav.
Razdoblje proizvodnje: 2003. – 2010.
Motori: 2,0 – 5,0 litara (120 – 373 kW, 163 – 507 KS), 4, 6, 8 i 10 cilindara
Duljina/širina/visina: 4841 – 4855 mm/1846 mm/1468 – 1512 mm
BMW SERIJE 5 GRAN TURISMO.
(BMW F07)
Paralelno s razvojem BMW-a serije 5, BMW stvara potpuno novi segment vozila. BMW serije 5 Gran Turismo elegantan je poput limuzine. Fleksibilan kao Sports Activity Vehicle. I sportski poput klasičnog Gran Turisma. Kombinira eleganciju, velikodušnu razinu udobnosti i vozne dinamike tipične za BMW.
Kupeovska krovna linija, prošireni bočni pogled i prepoznatljiva BMW bubrežasta rešetka stvaraju skladan učinak. Stražnja svjetla u obliku slova L i vodoravne linije stvaraju dojam širine stražnjeg dijela.
Dynamic Driving Control s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji je dio standardne opreme čini BMW serije 5 Gran Turismo posebno dinamičnim i učinkovitim. Tehničke inovacije kao što su prednja osovina s dvostrukim poprečnim nosačima, integrirana V stražnja osovina i opcionalno integralno aktivno upravljanje poboljšavaju držanje ceste i skretanje. Unutrašnjost je prostrana i svestrana. Povišen položaj sjedenja i veliki prozori daju vozačima jasniji pogled. Visokokvalitetni materijali stvaraju luksuznu atmosferu. BMW iDrive vozačima daje jednostavan i intuitivan način upravljanja sustavima pomoći kao što su Lane Change Warning, BMW Night Vision i High-Beam Assistant. A trajno instalirana internetska veza povezuje vozilo s BMW Online i BMW Teleservices.
Razdoblje proizvodnje: 2009. – 2017.
Motori: 2,0 – 4,4 litre (135 – 330 kW, 184 – 450 KS), 4, 6 i 8 cilindara
Duljina/širina/visina: 4998 mm/1901 mm/1559 mm
ŠESTA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW F10, F11)
Godine 2010. nova generacija BMW-a serije 5 prvi put je ugledala svjetlo dana. Ukupna prodaja premašuje dva milijuna. Razlozi za to su sportski i elegantni dizajn, tipično zadovoljstvo u vožnji i velik broj tehnoloških inovacija. Inteligentni BMW pogon na sve kotače BMW xDrive raspodjeljuje pogonsku snagu na kotače prema situaciji. V8-cilindar s BMW TwinPower Turbom i 300 kW (407 KS) dostupan je kao najjači benzinski motor. Najsnažniji dizel je redni 6-cilindrični agregat snage 200 kW (300 KS).
Od rujna 2010. M paket pruža daljnju sportsku nadogradnju za interijer i eksterijer. M sportski ovjes, M aerodinamički paket i M naplatcio od lake legure pretvaraju ovu agilnu sportsku zvijezdu u iznimnog sportaša. Ekskluzivni detalji u unutrašnjosti su sportska sjedala u M dizajnu, M kožni upravljač, M ručica mjenjača i M ukrasne obloge.
2013. donosi reviziju dizajna. Dodatne mogućnosti motorizacije proširuju ponudu. Xenon prednja svjetla i Bluetooth handsfree uređaj sada su standardna oprema. Od 2016. godine BMW 530e dostupan je kao hibridna verzija. Sa svojim plug-in hibridnim pogonom, vozilo može voziti bez emisija ispušnih plinova. Vozna dinamika, udobnost i učinkovitost ostaju na istoj visokoj razini.
Razdoblje proizvodnje: 2010. – 2017.
Motori: 2,0 – 4,4 litre (105 – 423 kW, 143 – 575 KS), 4, 6 i 8 cilindara
Duljina/širina/visina: 4899 – 5039 mm/1860 mm/1464 – 1471 mm
SEDMA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW G30, G31)
U 2017. BMW serije 5 postavlja novi vrhunac u ponudi sportskih poslovnih limuzina. I čini to optički, s tipičnim BMW-ovim proporcijama, dugim međuosovinskim razmakom, produženim poklopcem motora i elegatnom krovnom linijom. Jasne površine i precizno isklesane konture naglašavaju bubrežastu rešetku BMW-a. Izravno je povezana s prednjim svjetlima i impresivno naglašava širinu vozila.
Dostupan je širok raspon motora. Među njima je - naravno - i učinkovit hibridni pogon. Opcionalni prilagodljivi ovjes i integralno aktivno upravljanje povećavaju voznu dinamiku. Progresivni sustavi pomoći jamče sigurnost. Opcionalno dostupan Driving Assistant Professional pruža automatsku podršku za funkcije kao što je držanje voznog traka kako bi se osigurala opuštenija vožnja.
U 2020., bubrežasta rešetka doživljava redizajn. Prednja svjetla s opcionalnim laserskim svjetlom postaju ravnija. Ponudi su dodane nove vanjske boje. U unutrašnjosti, nova udobna sjedala dostupna su na zahtjev. Sustavi pomoći prošireni su tako da uključuju Emergency Corridor Assistant i City Braking Activation.
Razdoblje proizvodnje: 2017. – danas
Motori: 1,6 – 4,4 litre (135 – 390 kW, 184 – 530 KS), 4, 6 i 8 cilindara
Duljina/širina/visina: 4936 – 4972 mm/1868 mm/1483 – 1498 mm
OSMA GENERACIJA BMW-a SERIJE 5.
(BMW G60)
Sportski dizajn BMW-a serije 5 reinterpretiran je s osmom generacijom. Karakteristični elementi dizajna kao što su tipične BMW proporcije, dugačak međuosovinski razmak, produženi poklopac motora i linija krova implementirani su s posebnom elegancijom. Ekskluzivni detalji kao što su “Iconic Glow” osvijetljena BMW bubrežasta rešetka, velikodušno proporcionalan panoramski stakleni krov i kristalni Interaction Bar daju novom BMW-u serije 5 izuzetno vlastitu osobnost.
Širok raspon motorizacije je izvanredan: najnovija generacija BMW-a serije 5 dostupna je s klasičnim benzinskim ili dizelskim motorima. Ali također i kao potpuno električni BMW i5, plug-in hibrid ili M automobil visokih performansi.
Sigurnost i udobnost su sastavni dio svake motorizacije. Sveobuhvatne tehnologije pomoći i povezivosti čine duga putovanja udobnim dok BMW Live Cockpit Professional nudi opsežan pregled svih relevantnih informacija o vožnji.
Razdoblje proizvodnje: od 2023.
Motori: 2,0–3,0 litre, elektromotor (145 – 442 kW, 197 – 601 KS), 4 i 6 cilindra
Duljina/širina/visina: 5060 mm/1900 mm/1505 – 1515 mm
BMW serije 5 Limuzina[3]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 6,4-0,6; Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 157–13
BMW serije 5 Limuzina plug-in hibrid[1][3]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,0–0,6; Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 23–13; Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,2–19,9; Električni doseg, WLTP u km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6–18,2; Električni doseg, WLTP u km: 455–516
BMW i5 Limuzina[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6–15,9; električni domet u km: 455–582
BMW serije 5 Touring: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 6,2–5,3; Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 163–140
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Potrošnja energije Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,8–18,3; električni doseg u km: 455–506
BMW i5 Touring[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,8–16,5; električni doseg u km: 455–560
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA.
Potrošnja i emisija CO2.
BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6–18,2;
Električni domet, WLTP u km: 455-516
BMW i5 Limuzina[1]:
Potrošnja električne energije Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,6–15,9;
Električni doseg u km: 455–582
BMW serije 5 Limuzina[3]:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 6,4–0,6;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 157–13
BMW serije 5 Limuzina plug-in hibrid[1][3]:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,0–0,6;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 23–13;
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,2–19,9;
Električni doseg, WLTP u km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
Potrošnja električne energije Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,8–18,3;
Električni doseg u km: 455–506
BMW i5 Touring[1]:
Potrošnja električne energije Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,8–16,5;
Električni doseg u km: 455–560
BMW serije 5 Touring:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 6,2–5,3;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 163–140
[1] Domet ovisi o različitim čimbenicima, posebno o: individualnom stilu vožnje, karakteristikama rute, vanjskoj temperaturi, grijanju/klimatizaciji, predklimatizaciji.
[2] Model više nije dostupan za naručivanje kao novo vozilo.
[3] Za plug-in hibrid: ponderirano, kombinirano (EC AC Charge Weighted)
Brojke za performanse, potrošnju i emisije CO2 odnose se na vozila sa standardnim prijenosom.
Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom i odgovaraju Europskoj Uredbi (EC) 715/2007 u važećoj verziji. Za raspone, podaci utvrđeni prema WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu (u ovom slučaju dostupnu na njemačkom tržištu). Za vozila koja su novohomologirana od 1. siječnja 2021. postoje samo službeni podaci prema WLTP-u. Osim toga, NEDC vrijednosti brišu se iz potvrda o sukladnosti od 1. siječnja 2023. Uredbom EZ-a 2022/195. Za više informacija o NEDC i WLTP mjernim postupcima posjetite www.bmw.com/wltp
Dodatne informacije o potrošnji goriva i službenoj emisiji CO2 za model novih osobnih automobila možete pronaći u „Smjernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova osobna vozila“, besplatno dostupnim na svim prodajnim mjestima, na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Njemačka, i pod https://www.dat.de/co2/.
Podaci o performansama benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste gorivo RON 98. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu s Uredbom EU 715/2007. Također se može koristiti bezolovni RON 91 i viši s maksimalnim udjelom etanola od 10% (E10). BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.