Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

UPRAVLJANJE.
ODGOVORNO KORPORATIVNO UPRAVLJANJE ZA ODRŽIVIJE STVARANJE VRIJEDNOSTI.
Korporativno upravljanje znači djelovati u skladu s načelima odgovornog upravljanja tvrtkom usmjerenog na stvaranje održive vrijednosti. U BMW Grupi, ova težnja uključuje sve odjele BMW Grupe. Ključni kamen temeljac korporativne kulture ovdje su:
- Poštivanje propisa i važećeg zakona
- Korporativno upravljanje s jasnim ciljevima usmjerenim prema interesima svih dionika
- Vrhunski ekološki i društveni standardi kao i dužna pažnja u opskrbnim lancima
- Transparentno izvještavanje i korporativna komunikacija
- Suradnja temeljena na povjerenju između Uprave, Nadzornog odbora i zaposlenika
USKLAĐENOST.

Integritet je dio načina na koji gledamo na sebe.
Za BMW Grupu, usklađenost je puno više od pridržavanja važećeg zakona i propisa unutar tvrtke. Sukladnost je dio načina na koji vidimo sebe, kao i kultura integriteta koja se provodi u praksi i obvezujući okvir za sve poduzetničke aktivnosti – diljem svijeta.

Naš sustav upravljanja sukladnošću (CMS).
CMS koji se primjenjuje u cijeloj BMW grupi temelji se na pristupu Spriječi-Otkrij-Reagiraj. Njime su definirane posebne mjere prevencije, praćenja, kontrole i reagiranja. CMS se temelji na situaciji rizika tvrtke i obuhvaća sva relevantna područja usklađenosti:
- Prevencija prijevara
- Kontrola izvoza
- Sprječavanje pranja novca
- Usklađenost s antimonopolskim zakonom
- Prevencija korupcije
- Ljudska prava
- Zaštita podataka
- Tehnička usklađenost
NAŠI CILJEVI.
HOLISTIČKA; MJERLJIVA ODRŽIVOST SA SPECIFIČNIM CILJEVIMA.
BMW Grupa teži postati najuspješniji i najuspješniji premium proizvođač za individualnu mobilnost. U isto vrijeme želimo ispuniti svoju odgovornost u odnosu na društvene i etičke standarde. U središtu naših specifičnih ciljeva je smanjenje emisija CO2, povećanje učinkovitosti resursa i cirkularnosti kao i značajno poboljšanje društvenih i ekoloških standarda. Zbog toga smo u srpnju 2020. postavili jasno definirane ciljeve koje namjeravamo provesti do 2030. godine.
smanjenje CO2
Do 2030. godine nastojimo značajno smanjiti emisije CO2 u našem radu za više od 40% po vozilu u usporedbi s 2019. godinom. Naš dugoročni cilj kao tvrtke je postati potpuno klimatski neutralan. Iz tog razloga, posvetili smo se SBTi i potvrdili smo sve kratkoročne ciljeve CO2. Do danas smo jedini proizvođač automobila s namjenskim ciljem CO2 za opskrbni lanac koji je potvrdio SBTi (status veljača 2023.).
Elektromobilnost
Fokusiramo se i na širenje elektromobilnosti. Zbog toga želimo da najmanje 50% naše prodaje globalnih vozila bude u potpunosti električna u 2030. godini. Putem BMW-a i MINI Charginga svojim partnerima osiguravamo infrastrukturu stanica za punjenje prema našim korisnicima automobila. Ova shema znači da je javno punjenje moguće čak i sa 100% zelenom energijom u cijelom našem sustavu punjenja unutar Europe.
Kružna ekonomija
Naša su vozila razvijena tako da se njihove komponente mogu opsežno oporabiti i reciklirati. Ovaj koncept nazivamo "Dizajn za recikliranje". Kroz ovu shemu možemo djelomično iskoristiti vrijedne materijale iz procesa recikliranja i tako izbjeći korištenje primarnih materijala.
Ekološki i društveni standardi
Kao tvrtka s globalnim djelovanjem, predani smo ekološkim i društvenim standardima – u vlastitoj tvrtki iu suradnji s dobavljačima diljem svijeta. Naše smjernice, poput poštivanja ljudskih prava i konvencija o zaštiti na radu, navedene su u standardu održivosti BMW Grupe za mrežu dobavljača.
Djelatnici
Znamo – i također pokazujemo – vrijednost naših zaposlenika. Kroz veliki broj mogućnosti razvoja i podrške, atraktivna radna mjesta, zdravstvene ponude i širok raspon programa raznolikosti, zaposlenicima nudimo okruženje koje autentično odražava naše poštovanje prema njima.
Društvo
Kao tvrtka s globalnim djelovanjem, svjesni smo svoje društvene odgovornosti. Naša predanost ima za cilj pomoći ljudima i kulturama diljem svijeta da se zbliže i izgrade bolje razumijevanje društvenih pitanja.
NOVI POTICAJI ZAHVALJUJUĆI REDOVITOJ RAZMJENI S DIONICIMA.

Kao globalno aktivna tvrtka, BMW Grupa djeluje u visoko međusobno povezanom svijetu. Zahvaljujući XChange platformama kao što su rad°hub, FUTURE FORUM i BMW Group Dialogue, stvaramo intenzivnu razmjenu koja ne samo da prikazuje nove izglede svima uključenima, već također pruža priliku za promjenu. Kao rezultat toga, mi smo u procesu redovite, recipročne razmjene s našim dionicima što nam omogućuje definiranje naših ciljeva u skladu s aspektima poslovanja i održivosti:
- Usklađenost s Pariškim klimatskim sporazumom
- Društvena odgovornost za zaposlenike
- Ekološki i društveni aspekti kao i poštivanje ljudskih prava
- Održivo financiranje i EU taksonomija
- Odgovorno korporativno upravljanje
INTEGRIRANO IZVJEŠĆE O STATUS QUO.

BMW Grupa svoju odgovornost vidi u mjerljivosti i transparentnosti svojih izvješća o održivosti. Zbog toga od 2020. kombiniramo naše godišnje izvješće s našim izvješćem o održivosti kako bismo stvorili integrirano izvješće Grupe. Izvješće BMW Grupe slijedi okvirne strukture izvješćivanja o održivosti i neovisno je certificirano.
NAŠA STRATEGIJA ODRŽIVIH FINANCIJA.
Održivost je od tada postala važan kriterij na financijskim tržištima. Ulagači i analitičari sve više uzimaju u obzir aspekte zaštite okoliša, društva i upravljanja (ESG) u svojim financijskim odlukama. Putem EU taksonomije, Europska unija također ima za cilj klasificirati poduzeća na temelju kriterija održivosti.
NAŠA ZAŠTITA PODATAKA.
Zaštita podataka naših kupaca, pravo na informacijsko samoodređenje i suverenitet podataka ima posebno visok prioritet:
- U načelu se osobni podaci prikupljaju u skladu sa zakonima i standardima kao što su Opća uredba EU o zaštiti podataka i međunarodni sigurnosni standard SO / IEC 27001
- Osobni podaci se prikupljaju i koriste samo ako je to zakonski odobreno i ako su sve pogođene osobe dale svoj pristanak
- Sve se aplikacije provjeravaju prema trenutnim IT sigurnosnim mjerama
- Interna komunikacija odvija se isključivo preko visoko sigurne veze