Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

UPRAVLJANJE.
ODGOVORNO KORPORATIVNO UPRAVLJANJE ZA ODRŽIVIJE STVARANJE VRIJEDNOSTI.
Korporativno upravljanje znači djelovati u skladu s načelima odgovornog upravljanja tvrtkom usmjerenog stvaranju vrijednosti. U BMW Grupi ova težnja uključuje sve odjele BMW Grupe. Ključni temelji korporativne kulture ovdje su:
- Poštivanje propisa i važećeg zakona
- Korporativno upravljanje s jasnim ciljevima usmjerenim prema interesima svih dionika
- Vrhunski ekološki i društveni standardi kao i dužna pažnja u opskrbnim lancima
- Transparentno izvještavanje i korporativna komunikacija
- Suradnja temeljena na povjerenju između Uprave, Nadzornog odbora i zaposlenika
USKLAĐENOST.

Integritet je dio načina na koji gledamo na sebe.
Za BMW Grupu, usklađenost je puno više od pridržavanja važećeg zakona i propisa unutar tvrtke. Sukladnost je dio načina na koji vidimo sebe, kao i kultura integriteta koja se provodi u praksi i obvezujući okvir za sve poduzetničke aktivnosti – diljem svijeta.

Naš sustav upravljanja sukladnošću (CMS).
CMS koji se primjenjuje u cijeloj BMW grupi temelji se na pristupu Spriječi-Otkrij-Reagiraj. Njime su definirane posebne mjere prevencije, praćenja, kontrole i reagiranja. CMS se temelji na situaciji rizika tvrtke i obuhvaća sva relevantna područja usklađenosti:
- Prevencija prijevara
- Kontrola izvoza
- Sprječavanje pranja novca
- Usklađenost s antimonopolskim zakonom
- Prevencija korupcije
- Ljudska prava
- Zaštita podataka
- Tehnička usklađenost
NOVI POTICAJI ZAHVALJUJUĆI REDOVITOJ RAZMJENI S DIONICIMA.

Kao globalno aktivna tvrtka, BMW Grupa djeluje u visoko međusobno povezanom svijetu. Zahvaljujući XChange platformama kao što su rad°hub, FUTURE FORUM i BMW Group Dialogue, stvaramo intenzivnu razmjenu koja ne samo da prikazuje nove izglede svima uključenima, već također pruža priliku za promjenu. Kao rezultat toga, mi smo u procesu redovite, recipročne razmjene s našim dionicima što nam omogućuje definiranje naših ciljeva u skladu s aspektima poslovanja i održivosti:
- Usklađenost s Pariškim klimatskim sporazumom
- Društvena odgovornost za zaposlenike
- Ekološki i društveni aspekti kao i poštivanje ljudskih prava
- Održivo financiranje i EU taksonomija
- Odgovorno korporativno upravljanje
NAŠA STRATEGIJA ODRŽIVIH FINANCIJA.
Održivost je od tada postala važan kriterij na financijskim tržištima. Ulagači i analitičari sve više uzimaju u obzir aspekte zaštite okoliša, društva i upravljanja (ESG) u svojim financijskim odlukama. Putem EU taksonomije, Europska unija također ima za cilj klasificirati poduzeća na temelju kriterija održivosti.
NAŠA ZAŠTITA PODATAKA.
Zaštita podataka naših kupaca, pravo na informacijsko samoodređenje i suverenitet podataka ima posebno visok prioritet:
- U načelu se osobni podaci prikupljaju u skladu sa zakonima i standardima kao što su Opća uredba EU o zaštiti podataka i međunarodni sigurnosni standard SO / IEC 27001
- Osobni podaci se prikupljaju i koriste samo ako je to zakonski odobreno i ako su sve pogođene osobe dale svoj pristanak
- Sve se aplikacije provjeravaju prema trenutnim IT sigurnosnim mjerama
- Interna komunikacija odvija se isključivo preko visoko sigurne veze