BMW Special Sales Održivost Društveno Dvoje ljudi s tri psa u koritu rijeke

DRUŠTVENO.

FOKUS ODRŽIVOSTI JE NA LJUDIMA.

DRUŠTVENO.FOKUS ODRŽIVOSTI JE NA LJUDIMA.

U BMW Grupi, fokus održivosti je posebno usmjeren na socijalne aspekte s naglaskom na standarde rada i ljudska prava. Zabrinuti smo zbog posljedica našeg ekonomskog poslovanja na pojedince i društvene skupine duž cijelog lanca dodane vrijednosti. Međutim, to također uključuje pogled prema unutra: BMW Grupa je svjesna svoje odgovornosti kao poslodavac i uključuje ovaj aspekt u svoje napore usmjerene prema održivosti.

Pročitajte više

IMPLEMENTACIJA STANDARDA RADA I LJUDSKIH PRAVA U BMW GRUPI.

PRIMJENA U SVIJETU.

BMW Special Sales Održivost Društveno Radni standardi i ljudska prava Čovjek s alatom na drvetu

Međunarodno priznate smjernice za ekološke i društvene kriterije su mjerilo za cijeli lanac dodane vrijednosti u BMW grupi.

Ovo posebno utječe na:

  • Smjernice za multinacionalna poduzeća Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD)
  • Vodeća načela Ujedinjenih naroda o poslovanju i ljudskim pravima
  • Deset načela UN-ovog Globalnog sporazuma
  • Sadržaj ICC poslovne povelje za održivi razvoj
  • Deklaracija o čišćoj proizvodnji Programa Ujedinjenih naroda za okoliš (UNEP)

Ova su pravila pretvorena u kodekse i načela unutar tvrtke uz sudjelovanje naših predstavnika zaposlenika i stoga usmjeravaju naše postupke u skladu s tim.

OPSKRBNI LANCI.

BMW Special Sales Održivost Društveno Lanac opskrbe Skladište s paketima

Automobilska industrija usko je integrirana u globalne opskrbne lance. Standard održivosti BMW Grupe za mrežu dobavljača zahtijeva poštivanje ljudskih prava u svakoj karici ovih lanaca. Kako bismo ostvarili svoju ekološku i društvenu odgovornost, provodimo višefazni proces dužne pažnje u nabavi i mreži dobavljača. Ugovori za trgovce i uvoznike za BMW Grupu također zahtijevaju obvezu poštivanja usklađenosti i ljudskih prava.

BMW GRUPA KAO POSLODAVAC.

BMW Special Sales Održivost Društveno Uvjeti zaposlenika Osoba koja vari u zaštitnoj odjeći

Uvjeti zaposlenika.

Zaposlenici imaju različite zahtjeve u organizaciji svog rada. Iz tog razloga, BMW Group nudi individualnu kreativnu slobodu kroz instrumente kao što su:

  • fleksibilno radno vrijeme
  • mobilni rad
  • dodatnih slobodnih dana u zamjenu za odgovarajuće smanjenje plaće
  • godišnji odmori
  • stalna i privremena rješenja za nepuno radno vrijeme

U 2021. ove su mjere pridonijele tome da BMW Grupa zadrži svoju vodeću poziciju najpopularnijeg proizvođača automobila na ljestvici najatraktivnijih svjetskih poslodavaca obrazovne ustanove Universum. (Najatraktivniji poslodavci u svijetu važeći od 2021.)

Pročitajte više
BMW Special Sales Održivost Društveno Raznolikost Izbliza žena i dva muškarca u tamnoj odjeći

Raznolikost.

BMW Grupa vidi raznolikost kao snagu. Raznolika radna snaga u svakodnevni rad uvodi različita gledišta, iskustva i vještine – čime se jača inovativna snaga i konkurentnost. Zbog toga koristimo tečajeve, razgovore i formate dijaloga kako bismo među zaposlenicima i rukovodećim osobljem podigli svijest o pozitivnom doprinosu koji raznolikost može dati unutar tvrtke. Nadalje, BMW Group promiče raznolikost i jednake mogućnosti u razvoju osoblja. Ključna načela kao što su zaštita od diskriminacije, jednako postupanje prema svim zaposlenicima i poštovanje u svakodnevnom poslovanju čvrsto su ukorijenjena u smjernicama, koje uključuju primjere kao što su Kodeks ponašanja BMW Grupe ili Kodeks BMW Grupe o ljudskim pravima i radnim uvjetima.

Pročitajte više
BMW Special Sales Održivost Društveno Interkulturalna komunikacija tamnoputi muškarac u plavoj odjeći u grupi ljudi

Interkulturalna komunikacija.

Kao tvrtka s multinacionalnom radnom snagom i lokacijama na šest kontinenata, dio smo društva. Iz tog razloga naša ekološka, ​​ekonomska i društvena odgovornost također se proteže izvan naše osnovne djelatnosti – predani smo boljim životnim uvjetima i mogućnostima obrazovanja, kao i međukulturalnoj komunikaciji. Ljudi iz više od 110 zemalja uspješno surađuju unutar same BMW grupe. Širok spektar ponude za osobni razvoj, kvalifikacije i obuku, kao i formati dijaloga usmjereni su na promicanje interkulturalne komunikacije. Štoviše, od 2011. godine, zajedno sa Savezom civilizacija Ujedinjenih naroda (UNAOC), redovito dodjeljujemo Nagradu za međukulturnu inovaciju za projekte koji traže konstruktivna rješenja za međunarodne napetosti i sukobe.

Pročitajte više
BMW Special Sales Održivost Hub Društveno Angažman zaposlenika Čovjek koji stoji u drvenoj konstrukciji zgrade

Predanost zaposlenika.

Brojni zaposlenici BMW Grupe diljem svijeta uključeni su u društvene i ekološke svrhe. BMW Grupa aktivno promiče način niskog praga ulaska u ovu društvenu uključenost, kao što je kroz Social Week, s nizom predavanja i probnih događaja, ili Social Marketplace, digitalnu platformu na kojoj zaposlenici mogu dobiti i razmijeniti informacije o dobrotvornim projektima. Osim toga, mnogi su zaposlenici uključeni u interne mreže. Među njima su ženske mreže na brojnim lokacijama ili BMW Group PRIDE, inicijativa posvećena na prekograničnoj osnovi interesima LGBTQ+* zajednice. Deset godina posebno zaslužni angažmani nagrađivani su nagradom BMW Grupe za društveni angažman. Svaka nagrada nosi iznos od 10.000 € i izravno koristi dotičnom projektu pomoći.

Pročitajte više