BMW EfficientLightweight

VIŠE BRZINE. MANJE TEŽINE.

BMW EfficientLightweight.

VIŠE BRZINE. MANJE TEŽINE.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight je izuzetan primjer kako se učinkovita vožnja i vozna dinamika savršeno kombiniraju. Zahvaljujući upotrebi posebno laganih i krutih materijala - poput ugljika u putničkoj ćeliji, aluminija u šasiji, čelika visoke čvrstoće u karoseriji ili ultramodernih legura magnezija u motoru - potrošnja goriva se smanjuje, a istovremeno su performanse vožnje i dinamika poboljšani.

VIŠE BRZINE. MANJE TEŽINE.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight je izuzetan primjer kako se učinkovita vožnja i vozna dinamika savršeno kombiniraju. Zahvaljujući upotrebi posebno laganih i krutih materijala - poput ugljika u putničkoj ćeliji, aluminija u šasiji, čelika visoke čvrstoće u karoseriji ili ultramodernih legura magnezija u motoru - potrošnja goriva se smanjuje, a istovremeno su performanse vožnje i dinamika poboljšani.

Read more
BMW M4 Coupé Mala masa

NISKA TEŽINA. VELIKA UBRZANJA.

NISKA TEŽINA. VELIKA UBRZANJA.

Od stražnje osovine do aluminijskog prednjeg donjeg dijela branika, od M lakometalnih kotača do CFRP krova, BMW M4 Coupé daje primjer kako možete otkriti raznolikost tehnologije BMW EfficientLightweight.

BMW M4 Coupé: (1):
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 9.1 (8.3)
Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 209 (194)

 

Pročitajte više

VISOKA KRUTOST I SIGURNOST: PUTNIČKA ĆELIJA OD UGLJIKA.

Putnička kabina od ugljikovih vlakana

VISOKA KRUTOST I SIGURNOST: PUTNIČKA ĆELIJA OD UGLJIKA.

BMW i revolucionira automobilski inženjering s prvim serijama koje imaju proizvedenu putničku ćeliju od ugljika - postavljajući nove standarde u laganoj konstrukciji. Zahvaljujući svojoj visokoj čvrstoći, materijal pruža putnicima najbolju moguću zaštitu od nezgoda, ali je još uvijek dovoljno lagan da se uravnoteži dodatna težina visokonaponske baterije. Rezultat je veća sigurnost u kombinaciji s velikodušnom i udobnom razinom prostranosti koja istodobno štedi težinu - i time dodatno povećava dinamiku.

 

BMW i3 i BMW i8 su prva vozila u kojima je visokotehnološki materijal ugljika korišten za proizvodnju serije velikih razmjera. Dugo je vremena upotreba ugljika bila ograničena jer je morala biti proizvedena ručno. Danas, BMW grupa proizvodi ugljična vlakna i ploče od ugljičnih vlakana, što omogućuje veliku serijsku proizvodnju.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • Podaci izvan zagrada odnose se na osnovni model s prijenosom s osnovnom opremom; podaci u zagradama na modelu s opcijski dostupnim prijenosom (vidi posebnu opremu).

    Vrijednosti potrošnje goriva, emisije CO2 i potrošnje energije određene su prema europskoj Uredbi (EC) 715/2007 u verziji koja se primjenjuje u trenutku odobrenja tipa. Podaci se odnose na vozilo s osnovnom konfiguracijom u Njemačkoj, a prikazani raspon uzima u obzir opcijsku opremu i različite veličine kotača i guma na odabranom modelu.

    (1) Vrijednosti su primjenjive do 15.04.2018. Provjerite dostupnost kod vašeg BMW zastupnika.

    Vrijednosti vozila označene s (3) već se temelje na novom WLTP propisu i prevedene su natrag u NEDC-ekvivalentne vrijednosti kako bi se osigurala usporedba vozila. [S obzirom na ta vozila, za poreze vezane uz vozila ili druge trošarine temeljene (barem između ostalog) na emisiji CO2, vrijednosti CO2 mogu se razlikovati od ovdje navedenih vrijednosti.]

    Specifikacije učinkovitosti CO2 određene su u skladu s Direktivom 1999/94/EC i Europskom uredbom u svojoj trenutnoj verziji koja se primjenjuje. Prikazane vrijednosti temelje se na potrošnji goriva, vrijednosti CO2 i potrošnji energije prema NEDC ciklusu za klasifikaciju.

    Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i specifičnoj emisiji CO2 novih osobnih automobila mogu se izvući iz "priručnika o potrošnji goriva, emisiji CO2 i potrošnji energije novih osobnih automobila" koji je dostupan na svim prodajnim mjestima i na https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.