Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
NAJBOLJE VRIJEME KRUGA. ČAK I KAD NEMA KRUGA.
Vozna dinamika i učinkovitost BMW-a X6 M.
BMW X6 M nudi koncentriranu snagu koju pogon M xDrive učinkovito prenosi na podlogu. Izvanredna trakcija je zajamčena. Brze promjene stupnjeva prijenosa obavljene automatski ili ručno omogućava serijski osmerostupanjski mjenjač M Steptronic. M kompozitne kočnice nude uvjerljivo kratke, trkaće zaustavne putove. Tehnologije BMW EfficientDynamics jamče postizanje izvanrednih performansi u kombinaciji s iznimnom učinkovitošću.
BMW X6 M nudi koncentriranu snagu koju pogon M xDrive učinkovito prenosi na podlogu. Izvanredna trakcija je zajamčena. Brze promjene stupnjeva prijenosa obavljene automatski ili ručno omogućava serijski osmerostupanjski mjenjač M Steptronic. M kompozitne kočnice nude uvjerljivo kratke, trkaće zaustavne putove. Tehnologije BMW EfficientDynamics jamče postizanje izvanrednih performansi u kombinaciji s iznimnom učinkovitošću.
8-STUPANJSKI MJENJAČ M STEPTRONIC SA SUSTAVOM DRIVELOGIC.
Osmerostupanjski mjenjač M Steptronic postavlja nove standarde dinamike i brzine promjene stupnjeva prijenosa. Neobično mali rasponi stupnjeva i iznimna brzina promjena omogućavaju najbolju isporuku snage na svim brzinama, čime se osim performansi poboljšava i učinkovitost. Broj okretaja motora na velikim brzinama smanjuje osmi stupanj prijenosa, a tako se smanjuju i potrošnja goriva te buka motora. U položajima "D" i "S" stupnjevi prijenosa mogu se M ručicom na središnjoj konzoli ili ručicama uz upravljač birati ručno. U ručnom režimu rada "S" mjenjač M Steptronic ne mijenja automatski u viši stupanj, pa motor po potrebi može postići maksimalan broj okretaja.
Vozač također može vrlo brzo mijenjati stupnjeve prijenosa i na najvećim brzinama te pritom funkcijom Drivelogic odabrati jedan od triju režima promjene: od udobnog i vrlo učinkovitog do trkaćeg s osobito kratkim vremenima promjena. Promjene stupnjeva s minimalnim gubitkom trakcije i pretvarač momenta koji ostaje zatvoren u svim režimima vožnje poslije kretanja stvaraju izvanredno izravnu vezu motora i pogonskih kotača. M mjenjač jedinstven je i po tome što u mirovanju nema automatskog prijenosa snage između motora i mjenjača, pa se tako sprečava tzv. puzanje. Međutim, pri manevriranju ili u nekoj drugoj situaciji kratak pritisak na papučicu gasa aktivira funkciju "puzanja na zahtjev".
xDRIVE SA M ZNAČAJKAMA.
Inteligentan BMW-ov pogon na sve kotače.
Inteligentan sustav pogona na sve kotače BMW xDrive za BMW M vozila glatko raspoređuje snagu na osovine. Kako bi istodobno omogućio vrhunsku trakciju, izvanredno držanje smjera i najsigurniju vožnju, elektronički nadzorni sustav u svakom trenutku munjevito prilagođava raspored pogonske sile na kotače. Također se suprotstavlja podupravljanju i preupravljanju te tako dodatno poboljšava slijeđenje smjera vozila i njegove vozne značajke.
Vrlo dinamično u najoštrije zavoje.
U BMW M vozilima sustav xDrive više snage šalje na stražnju osovinu što također pridonosi naprednim dinamičkim obilježjima. Prvenstvo pri raspodjeli snage imaju stražnji kotači, a tek poslije njih prednji. Tako se na najmanju mjeru smanjuje sklonost podupravljanju, osobito u brzoj vožnji zavojima. To znači da vozač može ubrzati ranije i s više snage, u potpunosti iskorištavajući potencijal vozila za dinamičnu vožnju. Po želji se na prednju osovinu može poslati do 50 posto više okretnog momenta. Kad je sustav dinamičkog nadzora stabilnosti posve isključen, vozilom se može čak i nadzirano driftati.
M KOMPOZITNE KOČNICE.
U kompozitne M kočnice ugrađeni su znanje i iskustvo stečeno u automobilističkom sportu što im omogućava zadržavanje učinkovitosti i sprječavanje slabljenja u najekstremnijim uvjetima vožnje. Uporaba različitih otpornih materijala za posljedicu ima odličnu toplinsku stabilnost, dug radni vijek i iznimno točno nadzirano kočenje. Kompozitni materijali smanjuju masu kočnica što pozitivno utječe na brzinu reakcija, dinamiku, ubrzanje i potrošnju goriva.
Perforirani, ventilirani kočni diskovi sa šesteroklipnim kliještima sprijeda jamče optimalno kočenje po kiši i poboljšavaju hlađenje. Plavo obojene kompozitne M kočnice s prepoznatljivim M logotipom ističu sportski izgled diskova i karakterističan, autentičan M dizajn.
KARAKTER TRKAČA.
Sa svojom neodoljivom dinamikom, impresivnom agilnošću i preciznim upravljanjem, BMW X6 M postavlja nove standarde u svom segmentu. Launch Control omogućuje vam start sa savršenim početkom. S opcijama Dynamic Drive, Dynamic Performance Control i prilagodljivi ovjes, možete prilagoditi postavke vozila kako bi odgovarale odgovarajućim uvjetima vožnje.
Launch Control
Funkcija Launch Control omogućava zagrijanom motoru najbrže ubrzanje s mjesta. DSC gumbom vozač najprije isključuje sustav dinamičkog nadzora stabilnosti (DSC), a zatim aktivira funkciju Launch Control. Sljedeći je korak programom vožnje 3 odabrati sekvencijski način rada, čvrsto pritisnuti papučicu kočnice te do kraja pritisnuti papučicu gasa. Kad se na zaslonu instrumentne ploče upali simbol startne zastavice, motor je s papučicom gasa pritisnutom do poda automatski postigao optimalan broj okretaja. Ne otpuštajući papučicu gasa vozač skida nogu s kočnice, a vozilo počinje maksimalno ubrzavati sve dok se ne otpusti papučica gasa. Osmerostupanjski mjenjač M Steptronic stupnjeve prijenosa bira tako da je pri mijenjanju naviše uvijek raspoloživ sljedeći optimalan broj okretaja motora. Ta će značajka svakako oduševiti vozače koji vole dinamičnu, sportsku vožnju.
Dinamički nadzor performansi
Dinamički nadzor performansi (Dynamic Performance Control, DPC) ubrzava reakcije i optimira voznu dinamiku raspodjeljujući pogonsku snagu među kotačima na stražnjoj osovini. U kombinaciji s drugim sustavima namještanja ovjesa, DPC omogućava još bolje slijeđenje smjera i voznu dinamiku. Posebno prilagođen M vozilima, kut upravljača je smanjen čime mu se povećana točnost održavanja smjera.
Stražnja osovina osim diferencijala ima dva elektronički nadzirana prijenosnika, što sustavu DSC omogućava stalan nadzor situacije u vožnji i u vožnji zavojima šalje više okretnog momenta na stražnji vanjski kotač.Dinamička vožnja
Pri vožnji zavojima ili pri naglim promjenama smjera hidraulički aktivno nadzirani amortizeri sustavom dinamičke vožnje smanjuju naginjanje karoserije. Tako se povećava udobnost i ubrzavaju reakcije, a upravljanje je još preciznije. Naposljetku vozač može u potpunosti iskoristiti izvanredno visok dinamički vozni potencijal BMW-a M.
Kad vozite ravno, dvije polovice stabilizatora stalno su odvojene kako ne bi bilo utjecaja na amortiziranje i ovjes te da im se omogući optimalan rad. Sustav brojnim senzorima analizira situaciju na cesti i u skladu s bočnim ubrzanjem smanjuje njihanje karoserije. Aktivni nadzor njihanja između prednje i stražnje osovine olakšava nadzor vozila u kritičnim situacijama. Zbog posebne M kalibracije s većim momentom njihanja na stražnjoj osovini automobil ima bolja vozna svojstva. Zahvaljujući posebno ugođenom upravljačkom sustavu, automobil izravnije i aktivnije reagira na pokrete upravljača i promjene opterećenja.Prilagodljivi ovjes
prilagodljivi ovjes neprestano prilagođava karakteristike amortizera kako bi odgovarale trenutnoj situaciji vožnje i površini ceste. Pomoću tipke za voznu dinamiku na središnjoj konzoli, vozač može prilagoditi ovjes kako bi odgovarao njihovim trenutačnim postavkama - od udobnog ali visokog dinamičkog potencijala vožnje, sve do ekstremno sportskih postavki koje naglašavaju aktivan stil vožnje i čisto M zadovoljstvo u vožnji. U Comfort načinu rada, amortizeri reagiraju tiho, smanjujući iritantno okomito gibanje vozila na neravnim površinama. U Sport i Sport+ načinu rada, s druge strane, amortizeri su postavljeni na M-specifičnu čvrstoću za dodatno sportsko zadovoljstvo u vožnji na zavojitim seoskim cestama, gdje se najbolje mogu uživati u specifičnim M performansama vozila. Kretanje kotača i karoserije se smanjuje na minimum kako bi se postigla maksimalna vozna dinamika na jednostavnim cestama. Unaprijed programirane postavke u M Drive izborniku mogu se izravno odabrati pomoću M tipke na upravljaču.
Pokret se mjeri senzorima na svakom kotaču koje zatim analizira kontrolna jedinica. Amortizeri se prilagođavaju u djeliću sekunde. Postavke kompresije i odbijanja amortizera se stalno prilagođavaju pojedinačno jedna od druge. Rezultat: iznimno držanje ceste zahvaljujući optimalnim amortizerima i ovjesu na svakom kotaču.
M DRIVER'S PAKET.
M Driver's paket povećava najveću brzinu sa standardnih 250 km/h na 280 km/h. M Driver's paket može se odmah naručiti pri kupnji novog vozila ili se kasnije može lako dodati. Svi ostali tehnički podaci ostaju nepromijenjeni nakon instalacije. To također uključuje bon za školu vožnje BMW M Intensive Training kao dio usluge BMW Driving Experience. Ako se M Driver's paket kupi više od jedanput, trening Driving Experience može se prebaciti na drugačiji trening, uključujući i dodatnu naplatu.
M DRIVE.
M Drive omogućava individualno namještanje osobnih vozačkih režima, od udobnog krstarenja cestom do sportskih, iznimno brzih reakcija pri vožnji trkaćim stazama. Jedan od dvaju pohranjenih profila (i svih postavki spremljenih u njima) bira se jednostavnim dodirom jednog od dvaju M Drive gumba na M kožnatom upravljaču.
Gumbi M dinamičke vožnje za zasebno namještanje postavki podvozja i ovjesa smješteni su na središnjoj konzoli oko ručice mjenjača. Neovisno jedno o drugome, vozač može birati režim DSC, karakteristike performansi motora, postavke prilagodljivog ovjesa, značajke servosustava M Servotronic, opcije 8-stupanjskog mjenjača M Steptronic i prikaz Head-Up Displaya. S pomoću iDrive izbornika mogu se sastaviti podrobne postavke vozila koje se pohranjuju pritiskanjem jednog od dvaju M Drive gumba na M kožnatom upravljaču.
M SERVOTRONIC.
Servosustav M Servotronic u svim situacijama pomaže vozaču da potpuno nadzire automobil. Dinamički prilagođava servosustav upravljača brzini vožnje te jamči izravno i precizno upravljanje čak i na vrlo velikim brzinama. Također jamči vrhunsku udobnost smanjujući silu potrebnu za zakretanje upravljača što je od velike pomoći pri parkiranju i manevriranju ili u vožnji kroz uske i zavojite uličice te na zavojitim cestama.
Kontrolna jedinica iskorištava senzore brzine vozila kako bi servoupravljač najbolje prilagodila svakoj situaciji. Djelovanje servosustava upravljača nadzire elektronički sklop, pa je mnogo precizniji od klasičnih hidrauličkih servosustava koji se za rad oslanjaju na vrtnju motora.
Usto, s M Servotronicom sila potrebna za upravljanje vozilom na malim brzinama uvelike je smanjena. Povećanjem brzine vožnje sustav djeluje sve slabije kako bi omogućio što izravnije reakcije i tako zajamčio najbolje održavanje smjera vožnje te kontakt s cestom. Sustav M Servotronic posebno je prilagođen M vozilima i nudi tri režima rada koji se odabiru pritiskom gumba.
TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENTDYNAMICS.
Funkcija Auto Start-Stop
Funkcija Auto Start-Stop omogućava da se gorivo troši samo kad se vozilo doista kreće. Dok vozilo stoji na semaforu ili se nalazi u prometu stani-kreni, funkcija Auto Start-Stop štedi gorivo gašenjem motora čim se vozilo posve zaustavi, a vozač je zakočio do mirovanja.
Signal na informacijskom zaslonu pokazuje da je funkcija aktivirana. Čim vozač premjesti stopalo s papučice kočnice na papučicu gasa, motor se u djeliću sekunde automatski pali.
Funkcija nikad ne radi nauštrb udobnosti i sigurnosti jer se ne aktivira ako motor nije postigao idealnu radnu temperaturu, ako unutrašnjost nije dovoljno zagrijana/ohlađena, ako je napon akumulatora prenizak ili vozač zakreće upravljač. Središnje računalo pali motor kad je potrebno, čak i ako automobil miruje, primjerice ako se automobil pokrene ili se vjetrobran zamagli. Pritiskom na gumb funkcija Auto Start/Stop može se u svakom trenutku isključiti.Obnavljanje energije kočenja
Svaki put kad vozač koči stvara se kinetička energija, a sve donedavna ta se energija u automobilima gubila. Obnavljanje energije kočenja iskorištava taj dugo zanemarivan potencijal. Tako se od oslobođene kinetičke energije koja nastaje kad vozač skine stopalo s papučice gasa ili počne kočiti stvara električna energija. Proizvedenom se električnom energijom puni akumulator. Inteligentno upravljanje energijom znači da alternator više ne treba stalno raditi što smanjuje opterećenje tog generatora. Rezultat su smanjena potrošnja i poboljšane performanse – klasične prednosti tehnologije BMW EfficientDynamics.