Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.
PREPUSTITE SE POUZDANIM SUSTAVIMA.
BMW Osobni Kopilot Sustavi pomoći vozaču u BMW-u X6 M.
Povišena sjedala, sportska ergonomija: u BMW-u X6 M sve uvijek imate pod najboljom kontrolom. Međutim, ne morate sve obavljati sami, neke zadatke možete prepustiti sustavima pomoći u vožnji. Primjerice, parkiranje. Ili upravljanje snopom glavnih svjetala. Inovacije tehnologije BMW ConnectedDrive pomažu vam u različitim prometnim situacijama i uvelike pridonose udobnosti vožnje. Naravno, i većoj sigurnosti.
POGLED NAOKOLO.
Pogled naokolo uključuje funkcije pogleda straga, panoramskog pogleda i pogleda odozgo bazirane na ugrađenim kamerama. Kamere u vanjskim zrcalima i dvije širokokutne kamere sprijeda i straga omogućuju pogled od 360° oko vozila, kao i panoramske poglede područja ispred i iza vozila.
Pogled naokolo obuhvaća 360 stupnjeva oko vozila i na temelju tih podataka stvara prikaz iz ptičje perspektive za lakše manevriranje i parkiranje. Širokokutne kamere u maski i na stražnjem dijelu vozila nude panoramski pogled područja ispred i iza automobila. Zamijete li kamere vozilo koje se približava sa strane, na to će upozoriti žutim crtama oko slike i bljeskanjem upozoravajućeg žutog trokuta.
Sustavi kamera automatski se uključuju pri vožnji unatrag ili kad se pritisne gumb PDC-a ili gumb bočnog pogleda. Slike koje snimaju kamere prikazuju se na kontrolnom zaslonu. Vozač zatim može odabrati stražnju kameru, odnosno pogled odozgo ili panoramski pogled. Funkcija bočnog pogleda automatski se isključuje kad brzina vozila premaši 15 km/h.
BMW HEAD-UP DISPLAY SA M PRIKAZOM.
BMW Head-Up Display u boji s posebnim M prikazom sve informacije važne za putovanje projicira izravno u vidno polje vozača i tako mu omogućava da se posve usredotoči na vožnju. Na zaslonu se prikazuju informacije poput trenutačne brzine, savjeti navigacijskog sustava, informacije o ograničenjima brzine s upozorenjem na zabrane pretjecanja, telefonski adresari i glazbeni popisi, a tu su i upozorenja različitih sustava pomoći u vožnji. Pritiskom na gumb vozač može odabrati sportskiji M prikaz informacija. Osim digitalnog brzinomjera prikazuje i uključeni stupanj prijenosa te višebojni simbol brojača okretaja s indikatorom promjene stupnja prijenosa.
Simboli projicirani na vjetrobran prikazani su u boji i osobito visokoj razlučivosti. Slika se projicira tako da se čini da se nalazi otprilike 2,3 metra ispred vozila, U kombinaciji s optimalnim položajem omogućuje brzo i jednostavno očitavanje informacija uz vrlo malo odvraćanja pozornosti sa situacije na cesti.
Svjetlina projekcije automatski se prilagođava uvjetima vanjskog osvjetljenja. Prikaz se također može prilagoditi dnevnim i noćnim uvjetima vožnje, a i visina mu se može namjestiti prema vozačevoj visini. Vozač usto može odabrati i koje će još informacije biti prikazane uz trenutačnu brzinu te upozorenja sustava pomoći u vožnji.
BMW NIGHT VISION S DINAMIČNOM SVJETLOSNOM TOČKOM.
Odlična vidljivost čak i noću: BMW Night Vision s dinamičnom svjetlosnom snopom omogućava vozaču da noću na vrlo velikoj udaljenosti razazna ljude i velike životinje. Infracrvena (termalna) kamera ugrađena u masku vozila slike šalje na kontrolni zaslon na instrumentnoj ploči. Tako vozač može razaznati ljude i životinje na udaljenosti do oko 300 metara.
Čim infracrvena kamera noću na putu automobila zamijeti pješake ili veće životinje, na njih usmjerava dvije zasebno nadzirane dinamičke svjetlosne točke a da ih pritom ne zasljepljuje. Tako svjetlosni snop vozača i osvijetljenu osobu učinkovito upozorava na potencijalno opasnu situaciju.
U kritičnim situacijama sustav dodatno obavještava vozača upozorenjima na kontrolnom zaslonu i BMW Head-Up Displayu. Bljeskajući crveni simbol (osoba ili životinja) treperi ako sustav procijeni da je situacija kritična. Usto se oglašava zvučni signal, a kočni sustav prelazi u stanje pripravnosti za naglo kočenje. Sustav upozorenja automatski se uključuje pri pokretanju vozila. U slučaju opasnosti sustav oglašava upozorenje čak i ako kontrolni zaslon nije uključen. BMW Night Vision s dinamičnom svjetlosnom točkom inovacija je iz palete BMW ConnectedDrive.
POMOĆ U VOŽNJI.
Paket pomoći u vožnji povezuje sustav upozoravanja na napuštanje trake i sustav nadzora približavanja koje rade s kamerama i funkcijom pomoćnog gradskog kočenja.
Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen žmigavac.
Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom pomoćnog gradskog kočenja registrira vozila, funkcija upozorenja na ljude s pomoćnim gradskim kočenjem reagira na pješake. Ako je upozorenje na približavanje uključeno i vozilo ispred naglo zakoči, BMW odmah reagira. Sustav djeluje u nekoliko koraka. Najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne titrati i emitira se zvučni signal, a naposljetku vozilo samo počinje kočiti (na brzinama ispod 60 km/h). Upozorenje na pješake reagira na brzinama od 10 do 60 km/h i u slučaju neposredne opasnosti emitira upozorenje. Ako sustav upozori na mogući sudar, kočnice se istodobno pripremaju za bržu reakciju. U slučaju nužde sustav će samostalno započeti s kočenjem. Djelovanje sustava mogu omesti mrak i magla.
UPOZORENJE NA IZLAZAK IZ TRAKE.
Na brzinama većim od 20 km/h radarski sustav za upozoravanje napuštanja trake detektira vozila u mrtvom kutu, ali i ona u susjednoj traci. Vozača na prisutnost vozila u opasnom području upozorava simbol trokuta na vanjskim zrcalima. Ako usprkos tome vozač namjeru promjene trake najavi uključivanjem žmigavaca, sustav ga upozorava vibriranjem upravljača i bljeskanjem simbola na vanjskim zrcalima.
NAVIGACIJSKI SUSTAV PROFESSIONAL.
Navigacijski sustav Professional nudi lijepo dizajnirano sučelje i izvanrednu paletu usluga. Sustavom se rukuje intuitivno jer je posve integriran u vozilo, a obuhvaća koncept rukovanja iDrive i iDrive Touch Controller.
Sustav se sastoji od uređaja za telefoniranje bez ruku s USB priključkom i glasovnim nadzorom, radiom BMW Professional s DVD pogonom te 20 GB memorije za audiodatoteke. Omogućava i uporabu Prometnih informacija u stvarnom vremenu (Real Time Traffic Information, RTTI). Ugrađen LCD ekran u boji dijagonale 10,25" (26 centimetara) s funkcijom podijeljenog zaslona (glavni i pomoćni) osmišljen je kako bi omogućio najbolju vidljivost i čitljivost.
Navigacijski sustav Professional.
iDrive Touch Controller
iDrive Touch Controller s gumbima za izravni pristup izbornicima, osam dodatnih prečaca i glasovnim upravljanjem olakšava uporabu jer adresu odredišta možete napisati rukom na površini osjetljivoj na dodir. Zahvaljujući trodimenzionalnom prikazu karata koji se služi satelitskim slikama kao pozadinom – s fotografski realističnim prikazom izabranih objekata – navigacija se pretvara u uzbudljiv vizualni doživljaj.
Karte se u BMW-ovim salonima bez dodatnih naknada mogu ažurirati tri godine. U okviru sustava BMW ConnectedDrive, u nekim europskim zemljama sustav besplatno tijekom tri godine automatski ažurira karte do četiri puta na godinu.
POMOĆ PRI PARKIRANJU.
Posve automatski sustav za pomoć pri parkiranju posljednja je generacija udobnosti koju za tu funkciju nudi BMW. U ovoj generaciji sustav za pomoć pri parkiranju bira stupanj prijenosa za vožnju naprijed ili natrag, preuzima nadzor nad upravljačem i po potrebi automatski ubrzava ili koči. Prije manevra parkiranja vozač mora uključiti žmigavac i zatim tijekom cijelog postupka parkiranja držati pritisnutim gumb PDC te pomoću automatski aktivirane stražnje kamere nadzirati prostor oko vozila.
Kad je manevar završen, sustav automatski vraća mjenjač u položaj P sa zakočenim kotačima. U vožnji brzinom do 35 km/h i na najvećoj udaljenosti od 1,5 metra od reda parkiranih automobila ultrazvučni senzori vozila na kontrolnom zaslonu prikazuju moguća mjesta za paralelno parkiranje.
BMW SELECTIVE BEAM.
Sa sustavom BMW Selective Beam noćna vožnja je ugodnija i sigurnija. Po mraku nudi odličnu vidljivost bez zasljepljivanja drugih vozača. Sustav otkriva druge sudionike u prometu i selektivno ih isključuje iz dometa dugog snopa glavnih svjetala vozila. Domet snopa od 400 metara jamči rano zamjećivanje opasnosti.