TEHNIČKI PODACI ZA BMW M5 LIMUZINU.
Vrsta motora | Benzin – Plug-in-Hibrid |
---|---|
Snaga u kW (KS) | 535 (727) |
Okretni moment u Nm | 1.000 |
Mjenjač | 8-Gang, automatisch |
Pogon | Pogon na sve kotače |
Cilindri | 8 |
---|---|
Obujam u cm3 | 4.395 |
Nazivna snaga u kW (KS)/1/min | 430 (585)/5.600–6.500 |
Nazivni okretni moment u Nm/1/min | 750/1.800–5.400 |
(Nazivna) snaga/30-minutna snaga u kW (hp) | 145 (197)/57 |
---|---|
(Nazivni) okretni moment u Nm | 280 |
Ubrzanje 0–100 km/h u s | 3,5 |
---|---|
Najveća brzina u km/h | 250 |
Najveća brzina električnog motora u km/h | 140 |
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km 5 | 1,7–1,6 |
---|---|
Emisija CO2, kombinirani WLTP u g/km 5 | 39–37 |
Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana) 5 | 25,5–25 |
Električni doseg, WLTP u km 6 | 67–69 |
Kapacitet baterije u kWh | 18,6 |
---|---|
Maximum charging power AC in kW | 7,4/– |
Vrijeme punjenja AC 0–100% u h | 3,25 |
5.096 mm | |
1.970 mm | |
1.510 mm | |
Duljina u mm | 5.096 |
---|---|
Širina u mm | 1.970 |
Visina u mm | 1.510 |
Širina uključujući retrovizore (vozačeva / suvozačeva strana) u mm | 2.081 (1.046 / 1.035) |
Međuosovinski razmak u mm | 2.857 |
Masa praznog vozila u kg 8 | 2.510 |
Dopuštena masa u kg | 2.155 |
Nosivost u kg | 455 |
Obujam prtljažnika u l | 466 |
Kapacitet spremnika u l | 60 |
BMW kotači i gume.
Gume za naša vozila podvrgavamo strogim ispitivanjima s do 50 različitih kriterija kvalitete - znatno više od propisanih jedinstvenim propisom o označavanju guma koji vrijedi u cijeloj Europi. Ovdje ćete pronaći sve informacije o osobinama guma koje se koriste u BMW-u.
Potrošnja goriva i emisija CO2.
BMW M5 Limousine M xDrive[1][2]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,7–1,6; Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 39–37; Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 25,5–25; Električni doseg u km (WLTP): 67–69
[1] Domet ovisi o različitim čimbenicima, posebno o: individualnom stilu vožnje, karakteristikama rute, vanjskoj temperaturi, grijanju/klimatizaciji, predklimatizaciji.
[2] Za plug-in hibrid: Ponderirano, kombinirano (EC AC Charge Weighted)