PREGLED BMW SERIJE 7.

Bez obzira na prigodu, BMW serije 7 predstavlja briljantan primjer. Njegova uzvišena prisutnost i samouvjereni karakter odražavaju tradiciju, iskustvo i savršenstvo koje se očekuje u luksuznom segmentu. Iznimni pogon i tehnološka superiornost vozila pokazuju kako se novi, viši standardi u izvedbi, udobnosti i dinamici mogu uvijek iznova postići.

Pročitajte više

5 KARAKTERISTIKA BMW SERIJE 7.

  • 01 Vrhunski, samouvjeren izgled
  • 02 Bez kompromisa u udobnosti i luksuzu
  • 03 Izuzetna izvedba u svakom pogledu
  • 04 Vrhunska tehnologija vozila
  • 05 Izvrsna povezanost sa svim uslugama zahvaljujući BMW ConnectedDrive
BMW serije 7 limuzina (E23) Tročetvrtinski pogled sprijeda BMW serije 7 limuzina (G12) 7/8 pogled s boka, u mirovanju

KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 7.

Otkrijte porijeklo i povijest BMW-ovog vrhunskog vozila. Doživite evoluciju i razvoj limuzine koja postavlja standarde u performansama, luksuzu i dizajnu.

Pročitajte više

KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 7.

PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E23) 7/8 pogled s boka u vožnji

(BMW E23)

BMW serije 7 rođen je 1977. godine. Vozilo koje utjelovljuje dinamičan sportski duh, inovativni tehnički napredak i elegantan luksuz na najvišoj razini. Nasljednik serije BMW E3 ima 6-cilindrične motore koji pokazuju neusporedivu profinjenost i performanse u svakoj fazi snage i čine automobil najsportskijom limuzinom u high-end klasi. Oblik karoserije temelji se na dizajnu Paula Bracqa, a karakteriziraju ga nagnuti prednji i stražnji dijelovi, koji, poput niskog pojasa, naglašavaju sportski duh luksuzne limuzine.

Moderne značajke kao što su elektronički sustav kontrole klime i tempomat dostupne su već 1978. godine, a sustav protiv blokiranja kotača (ABS) i digitalna elektronika motora uslijedili su 1979. godine. Iste godine svi motori su pretvoreni u ubrizgavanje benzina. .

1980. izlazi na tržište vrhunski model: BMW 745i isporučuje 185 kW (252 KS) za postizanje najveće brzine od 227 km/h. Ažuriranje modela iz 1982. ima modificirani, još aerodinamičniji prednji dio, četverostupanjski automatski mjenjač i prerađeno podvozje. Tijekom devet godina više od 270.000 vozila napustilo je tvornicu, a vrlo uspješna serija nastavlja dominaciju BMW-a u modernim limuzinama luksuzne klase.

 

Razdoblje proizvodnje: 1977–1986

Motori: 2,5–3,4 litre (110–185 kW, 150–343 KS), 6-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm

DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E23) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW E32)

Pod dizajnerskim vodstvom Clausa Luthea, drugi model BMW serije 7 uključuje skladne linije i dinamične, samouvjerene elemente stila. Široki bubreg sprijeda, na primjer, ili impozantan stražnji dio, čija stražnja svjetla u obliku slova L dodatno naglašavaju izgled. BMW serija 7 sada dolazi s ABS-om kao standardom zajedno s opcijskim nadzorom udaljenosti parkiranja i dvostrukim staklom, što značajno smanjuje razinu buke i osigurava stakla bez magle.

Od 1987., vrhunska limuzina dostupna je s 5,0-litrenim V12-cilindričnim motorom koji isporučuje 220 kW (300 KS). Motor je prvi te vrste koji se koristi u njemačkoj proizvodnji automobila od 1945. BMW serije 7 sada je dostupan i u dužoj verziji za maksimalnu udobnost za putnike na stražnjim sjedalima. Od 1989., nova dodatna oprema High Line podiže luksuz na novu razinu s opremom kao što su hladnjak u vozilu i telefon za automobil.

Po prvi put u serijskom vozilu, ksenonska rasvjeta dostupna je kao opcija od 1991. nadalje. 1992. godine predstavljeno je veliko ažuriranje modela. Nakon toga, dva 8-cilindarska motora s tri i četiri litre obujma upotpunjuju ponudu motora. Do 1994. proizvedeno je oko 310.000 vozila.

 

Razdoblje proizvodnje: 1986–1994

Motori: 3,0–5,0 litara (135–220 kW, 184–300 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm

TREĆA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E38) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW E38)

Nova generacija BMW-a serije 7 stiže u salone 1994. godine i može se pohvaliti nizom tehničkih inovacija. To je prvi europski automobil s navigacijskim sustavom, a od 1996. godine standardno ima bočne zračne jastuke za vozača i suvozača. Prednji zračni jastuci štite putnike na stražnjim sjedalima od 1997. Dizajn je širi i sportskiji, ali i elegantniji.

To je prvi model BMW serije 7 dostupan s dizel motorom, sa 6-cilindarskim motorom koji isporučuje 135 kW (184 KS), uz pomoć common rail tehnologije. Od 1996. 6-cilindarski dizelski motor obujma 2,5 litara i 105 kW (143 KS) opslužuje nižu paletu dizelskih motora. A 1999. godine vrhunska limuzina s V8 dizelskim motorom i izlaznom snagom od 180 kW (245 KS) postavlja novi rekord: vozilo je najsnažniji dizelski osobni automobil ikada.

BMW 750i/750iL prednjači u performansama: njegovih dvanaest cilindara obujma 5,4 litre generira 240 kW (326 KS). Ažuriranje modela iz 1998. ima dinamičnija prednja i stražnja svjetla, kao i redizajnirane bočne pragove i nešto širi bubreg. Ponuda motora je prerađena, a sklopovi postaju učinkovitiji i, u isto vrijeme, snažniji. Od 2000. godine, BMW serija 7 dom je nove tehnologije motora: BMW 750hL se proizvodi u maloj mjeri i koristi vodik. Uz redovnu verziju s dugim međuosovinskim razmakom, pod imenom L7 proizvodi se oko 900 vozila koja su ukupno 39 centimetara duža od standardne izvedbe. Ukupno je proizvedeno 327.000 BMW-a serije 7 (E38).

 

Razdoblje proizvodnje: 1994–2001

Motori: 2,5–5,4 litre (105–240 kW, 143–326 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4,984–5,374 mm/1,862 mm/1,425–1,435 mm

ČETVRTA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E66) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW E65, E66, E67 i E68)

Lansiran na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Njemačkoj 2001., novi BMW serije 7 (E65) potpuno je novo vozilo u svakom pogledu. Tim Chrisa Banglea stvara dizajnerske naglaske s potpuno redizajniranim prednjim svjetlima i karakteristično pomaknutim poklopcem prtljažnika. Unutra, iDrive sustav pruža vozaču neviđeno radno okruženje. Ima manje kontrolnih gumba. Umjesto toga, oko 700 funkcija koje pokrivaju opsežne i raznolike sustave vozila može se pristupiti putem jednog gumba koji se može okretati, gurati i pomicati u osam smjerova. Putno računalo koristi informacije s interneta. Još jedna inovacija ima svoju svjetsku premijeru: šesterostupanjski automatski mjenjač s mjenjačem na upravljaču. Vrhunski motor sada proizvodi 327 kW (445 KS), koju 12-cilindarski motor crpi iz šest litara obujma.

Od 2003. dostupan je BMW serije 7 s prilagodljivim svjetlima za zavoje, a 2005. je poduzeto veliko ažuriranje modela. Vizualno, stražnji dio je širi, bubrezi su veći, a bi-Xenon prednja svjetla sada su standardna oprema. Također imaju mnogo dinamičniji dizajn. Sustav iDrive je ažuriran i sada se njime može učinkovitije upravljati. U jesen 2005. dodan je pomoćnik za duga svjetla, kao i Night Vision, BMW noćni asistent koji pomaže poboljšati sigurnost u mraku.

Uz limuzinu (E65), različite oznake modela uključuju i dugu verziju s 14 centimetara dužim međuosovinskim razmakom (E66), visokosigurnu verziju (E67) i verziju na vodik (E68).

 

Razdoblje proizvodnje: 2001–2008

Motori: 3,0–6,0 litara (160–327 kW, 218–445 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5,039–5,179 mm/1,902 mm/1,491 mm

PETA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (F02) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW F01/F02)

Na svom predstavljanju u Münchenu, BMW serije 7 (F01) definira novi standard za kombiniranje vrhunske dinamike vožnje, izvanredne prisutnosti i iznimne udobnosti putovanja. Elegantan i sportski dizajn ogleda se u dugoj haubi, niskoj liniji krova i dinamičnim proporcijama. Kroz cijeli stražnji dio proteže se kromirana traka koja zajedno sa stražnjim svjetlima naglašava širinu vozila.

Interijer se može pohvaliti ekskluzivnim, iznimno izrađenim materijalima i mnoštvom modernih sustava pomoći: od aktivnog tempomata i pomoći u traci do head-up zaslona. Dodatnu sigurnost daju kamere koje prikazuju stražnji pogled, a također mogu pružiti i sveobuhvatan pogled. Ova opcija generira sliku vozila odozgo, jamči najbolji mogući ukupni pregled.

Dizelski i benzinski motori pružaju sportske performanse, uključujući turbo motore s dvostrukim punjenjem i BMW 760i, čiji V12-cilindrični motor isporučuje 400 kW (544 KS). I po prvi put, hibridni pogon dostupan je u BMW-u serije 7. Opcijski pogon na četiri kotača, prilagodljiva stabilizacija pri prevrtanju i elektronička kontrola amortizera (EDC) doprinose tipičnoj BMW dinamici vožnje – za sigurnu, preciznu vožnju.

Ažuriranje modela iz 2012. donosi novi središnji zaslon s 3D vizualima, redizajnirane sustave pomoći uključujući LED pomoćnik za duga svjetla i prerađene, učinkovitije motore.

 

Razdoblje proizvodnje: 2008–2015

Motori: 3,0–6,0 litara (180–400 kW, 245–544 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5,072–5,212 mm/1,902 mm/1,479 mm

ŠESTA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (G12) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW G11/G12)

Proizveden od 2015. godine, BMW serije 7 (G11) kombinira vrhunsku dinamiku i preciznost s iznimnom prisutnošću i ekskluzivnim luksuzom. To je očito u raskošnim, svjetlucavim bojama i upečatljivom dizajnu straga. Ravna LED svjetla povezana su uskim svjetlosnim pojasom i daju samouvjeren izgled, pojačan ispušnim cijevima sa svojim trapezoidnim konturama i širokim pozicioniranjem. Tijelo se sastoji od kompozita CFRP (plastika ojačana ugljičnim vlaknima), čelika i aluminija, čime se štedi znatna količina težine. Panoramski krov dostupan je u verziji s dugim međuosovinskim razmakom (G12), koji svojom funkcijom klizanja i podizanja osigurava ventilaciju. Kao Sky Lounge, također prikazuje grafike u boji, koje se savršeno usklađuju sa svjetlosnim naglascima na B-stupu. A pri približavanju, BMW serije 7 pozdravlja vozača svjetlosnom predstavom "Dobrodošli i zbogom".

Ekskluzivni, visoko izrađeni materijali izražavaju vaše osobne preferencije – na primjer presvlake od Nappa kože s prošivanjem “Cognac”, komplementarne unutarnje obloge i krovna obloga. Sustav za zabavu putnika straga opremljen je HD zaslonima osjetljivim na dodir. S opcijom Executive Lounge, putnici straga uživaju u maksimalnoj udobnosti zahvaljujući luksuznim sjedalima s podesivim funkcijama masaže. Putnici koji sjede iza suvozača imaju nesmetan panoramski pogled, a njihov oslonac za noge pričvršćen je za suvozačevo sjedalo.

Zbog svoje integrirane SIM kartice, BMW Personal Assistant ima neograničen mobilni pristup aplikacijama i uslugama, kao što je kontinuirano ažurirana Povezana navigacija i udaljene nadogradnje softvera. BMW Connected predstavlja besprijekornu vezu između pametnog telefona i vozila. Poluautomatizirano parkiranje daje vozaču kontrolu nad vozilom bez da se nalazi u njemu: BMW serije 7 može sam manevrirati na parkirna mjesta i garaže uz nadzor vozača.

Ažuriranjem modela 2019. automobil je dobio novu, znatno veću rešetku hladnjaka, koja zajedno s odgovarajućim prednjim svjetlima naglašava širinu i prisutnost luksuzne limuzine.

 

Razdoblje proizvodnje: 2015 – danas

Motori: 2,0–6,6 litara (183–448 kW, 249–610 KS), 4-, 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5,098–5,260 mm/1,902 mm/1,467–1,479 mm

SEDMA GENERACIJA BMW-A SERIJE 7.

(BMW G70)

Od 2022. godine, BMW serije 7 (G70) kao novo lice luksuzne klase ugledao je svjetlo dana kombinirajući čistu eleganciju s izvanrednim voznim karakteristikama i višesenzornom zabavom.

Izvana, kultna prednja strana i monolitni dizajnerski jezik privlače svu pozornost. Osvijetljena bubrežasta kontura i dvodijelna, tanka LED prednja svjetla otkrivaju eleganciju na prvi pogled, a na zahtjev su također dostupna u posebno atraktivnoj verziji kao BMW kristalna prednja svjetla 'Iconic Glow' s pozadinskim osvjetljenjem Swarovski elementima. U kombinaciji s impresivnim osvjetljenjem scenarija dobrodošlice "Great Entrance Moments", ovo stvara sliku izvanredne i ekskluzivne osobnosti.

U unutrašnjosti visokokvalitetni materijali poput 'Merino' kože, kašmir vune i Swarovski kristala šire luksuzni ugođaj. U kombinaciji s modernom tehnologijom ergonomski dizajniranom za vozača, rezultat je impresivna igra elegancije, udobnosti i inovacije: multifunkcionalni kontrolni element BMW Interaction Bar, na primjer, daje zadivljujući dojam svojim kristalnim izgledom i kombinira vizualne i dodirne kontrole. Zajedno s BMW Curved Display zaslonom visoke razlučivosti od 14,9 inča, ovo čini multimedijski kokpit jedinstvenim.

U novom BMW-u serije 7, međutim, iskustvo vožnje nije rezervirano samo za vozača. Putnici također uživaju u punoj udobnosti. Opcijski 31,3'' BMW Theatre Screen stvara veliku kino atmosferu. Zajedno s kristalno čistim zvukom i 4D zvukom opcijskog Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound Systema, rezultat je jedinstveno iskustvo na stražnjem sjedalu koje također šalje oči i uši na putovanje.

Limuzina luksuzne klase dostupna je u verzijama snažnog benzinskog i dizelskog motora te s učinkovitim plug-in hibridnim pogonom, kao i po prvi put kao potpuno električni BMW i7 od 2022. Zahvaljujući snazi ​​od 400 kW (544 KS) i potpuno električnim dometom od više od 600 km, možete uživati ​​u maksimalno dinamičnoj i fleksibilnoj održivoj mobilnosti bez emisija ispušnih plinova. Posebno komponiran od strane Hansa Zimmera, BMW IconicSounds Electric prati svaki način vožnje posebnom zvučnom kulisom kako bi iskustvo vožnje bilo još impresivnije.

Razdoblje proizvodnje: Od 2022
Motori: 3,0–4,4 litre (200–400 kW, 272–544 KS), 6 i 8 cilindara
Duljina/širina/visina: 5391 mm/1950 mm/1544 mm

BMW serije 7 limuzina (G12) pogled s boka na otvorena stražnja vrata

BMW SERIJE 7 LIMUZINA.

BMW rabljena vozila ispred BMW zastupništva

BMW RABLJENA VOZILA.

POTROŠNJA GORIVA I CO2 EMISIJE.

BMW serije 7 limuzina:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,1–1,8
Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 252–41
Potrošnja električne energije u kWh/100 km (kombinirano): 20,1–17,9
Električni domet u km: 44–55

 

Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom iu skladu s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. WLTP brojke uzimaju u obzir svaku dodatnu opremu u slučaju raspona. Za vozila koja su nedavno homologirana od 01.01.2021., službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o NEDC i WLTP metodama mjerenja možete pronaći na www.bmw.de/wltp

Pročitajte više

Potrošnja goriva i CO2 emisije.

  • BMW serije 7 limuzina*:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,2–1,0
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 255–25
    Potrošnja električne energije u kWh/100 km (kombinirano): 26,9–24,5
    Električni domet u km: 80–89

    *Vrijednosti su preliminarne

    Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom iu skladu s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. WLTP brojke uzimaju u obzir svaku dodatnu opremu u slučaju raspona. Za vozila koja su nedavno homologirana od 01.01.2021., službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o NEDC i WLTP metodama mjerenja možete pronaći na www.bmw.de/wltp