Skip to main content

Web-stranica trenutačno nije dostupna u cijelosti.

Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

BMW i7 xDrive60 na asfaltu ispred tornja sa spiralnim stubištem i planinskom panoramom iza njega.

BMW SERIJE 7.

LUKSUZNA I DINAMIČNA.

BMW i7 xDrive60[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,3–18,5; Električni doseg u km (WLTP): 572–624

AKTUALNI BMW SERIJE 7.

Beskompromisna kombinacija sportskog duha, dinamike vožnje, luksuza i udobnosti ono je što čini BMW serije 7 tako jedinstvenim. S ovim vozilima premium klase BMW već desetljećima brani svoju vodeću poziciju u segmentu luksuznih limuzina. Otkrijte sofisticiranu nadmoć, ekskluzivne materijale i stilski osviješten dizajn.

Sortirajte prema: Istaknuto
Sortirajte prema: Najniža cijena
Sortirajte prema: Najviša cijena
Sortirajte prema: Snaga (KS)
BMW i7 M70 Limousine
BMW i7 M70 Limousine
  • 485 (659) kW (KS)
  • ubrzanje 0-100 za 3.7 s
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Limuzina.

BMW i7 M70 xDrive[1]: Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,7-20,8; Električni doseg u km (WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60 Limousine
  • do 544 KS
  • ubrzanje 0-100 za 4.7 s
BMW i

BMW i7 Limuzina.

BMW X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (KS)
  • ubrzanje 0-100 za 4.7 s
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

BMW X7 M60i xDrive[1]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 12,9–12,1; Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 292–273

BMW X7 xDrive40i
BMW X7 xDrive40i
  • 280 (381) kw (KS)
  • ubrzanje 0-100 za 5.8 s
BMW M760e xDrive Limousine
BMW M760e xDrive Limousine
  • 420 (571) kw (KS)
  • ubrzanje 0-100 za 4.3 s
BMW M

BMW M760e xDrive Limuzina.

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,4–1,1; Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 31–25; Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 26,0-23,4; Električni doseg u km (WLTP): 70–78

BMW 740d xDrive Limousine
BMW 740d xDrive Limousine
  • 220 (299) kw (KS)
  • ubrzanje 0-100 za 5.8 s

BMW 740d xDrive Limuzina.

BMW 740d xDrive[5]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 6,8–6,1; Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 179–160

BMW 750e xDrive Limousine
BMW 750e xDrive Limousine
  • 360 (489) kw (KS)
  • ubrzanje 0-100 za 4.8 s

BMW 750e xDrive Limuzina.

BMW 750e xDrive[1][3][4][6]: Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,4–1,0; Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 31–23; Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 26,2–23,4; Električni doseg u km (WLTP): 71–80

DODATNE TEME.

BMW i7, spojen na stanicu za punjenje ispred poslovne zgrade

BMW ELEKTROMOBILNOST.

BMW i5 parkiran ispred financijskog instituta

BMW FINANCIAL SERVICES.

PREGLED BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 predstavlja tehnološku inovaciju u premium segmentu još od svoje prve generacije. Postavlja standard u udobnosti putovanja, dinamici vožnje i sigurnosti sa svakim novim izdanjem. Čak je i prvi BMW serije 7 dostupan s automatskim klima uređajem, tempomatom i sustavom protiv blokiranja kotača. Kao pravi pionir, BMW serije 7 uvodi čak i značajke kao što su ksenonska svjetla i navigacijski sustav kao standardnu ​​značajku. Budući da su optimizirane za performanse, opcije motora BMW-a serije 7 uvjerljive su u svakom pogledu. Na taj način luksuzna limuzina osigurava prisutnost koja će se pamtiti.

BMW Serije 7 Sedan E23 parkiran ispred mora sa kamenim molom u pozadini

PRVA GENERACIJA (E23).

BMW serije 7 prvi put je predstavljen 1977. Vozilo namijenjeno utjelovljenju sportskog duha, tehničkih inovacija i luksuza na najvišoj razini. Kao nasljednik serije modela BMW E3, ima šestocilindrični motor. Motor pokazuje svoju superiornost na svakoj razini snage s neusporedivom glatkoćom i performansama, čineći vozilo najsportskijom limuzinom u segmentu luksuznih automobila. Dizajn karoserije temelji se na nacrtu Paula Bracqa. Kosi prednji i stražnji dio te nizak pojas naglašavaju sportski karakter luksuznih limuzina.

 

Već 1978. godine za model je dostupna suvremena oprema, poput elektroničkog automatskog klima uređaja i tempomata. Od 1979. nadalje dostupni su i sustav protiv blokiranja kotača (ABS) i digitalna elektronika motora. Iste godine svi motori prelaze na benzinsko ubrizgavanje.

 

BMW 745i predstavljen je 1980. kao top model. Ima snagu od 185 kW (252 KS) i postiže najveću brzinu od 227 km/h. Ažuriranjem modela iz 1982. prednji dio poprima još dinamičniji izgled. BMW serije 7 također je ažuriran kako bi uključio četverostupanjski automatski mjenjač i prerađenu šasiju i sustav ovjesa. U razdoblju od devet godina s proizvodnih traka silazi preko 270.000 vozila iz najuspješnijih serija. Ona pomažu BMW-u da zadrži vodeću poziciju u segmentu modernih luksuznih limuzina.


Razdoblje proizvodnje: 1977–1986
Motori: 2,5–3,4 litara (110–185 kW, 150–252 KS), 6-cilindara
Duljina/širina/visina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm.

BMW serije 7 limuzina E32 u poljoprivrednom okruženju okruženom poljima i poljoprivrednim objektima

DRUGA GENERACIJA (E32).

Dizajn BMW-a serije 7 ažuriran je za drugu generaciju pod vodstvom Clausa Luthea. Karakteriziraju ga skladne linije i dinamični, samouvjereni stilski elementi. To uključuje široku rešetku hladnjaka u obliku bubrega sprijeda i svjetla u obliku slova L na impresivnoj stražnjoj strani. Vozilo ima ABS kao standard. Park Distance Control je također dostupan na zahtjev, kao i dvostruka stakla za znatno manje buke u unutrašnjosti vozila i prozore bez zamagljivanja.

Od 1987. nadalje, luksuzna limuzina dostupna je s 5,0-litrenim V12 motorom. Isporučujući 220 kW (300 KS) snage, ovaj motor je prvi te vrste koji je viđen u njemačkoj automobilskoj industriji nakon 1945. godine. Model je također dostupan kao duga verzija za optimalnu udobnost. Sa svojom ekskluzivnom opremom, kao što su ugrađeni hladnjak i telefon u automobilu, nova linija opreme High Line podiže luksuz na novu razinu 1989. godine.

Ksenonska svjetla također su dostupna kao dodatna oprema po prvi put u proizvodnom vozilu od 1991. nadalje. S velikim ažuriranjem modela godinu dana kasnije, dva 8-cilindrična motora s tri i četiri litre obujma zaokružuju portfelj dostupnih motora. Do 1994. godine proizvedeno je oko 310.000 vozila.

Razdoblje proizvodnje: 1986–1994
Motori: 3,0–5,0 litara (135–220 kW, 184–300 KS), 6, 8 i 12-cilindara
Duljina/širina/visina: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm

BMW serije 7 limuzina E38 na aveniji u ruralnoj prirodi ljeti s malim gradom u pozadini

TREĆA GENERACIJA (E38).

Nova generacija BMW-a serije 7 u prodajne salone stiže 1994. godine. Vozače osvaja tehničkim inovacijama i prvo je vozilo u Europi koje je opremljeno navigacijskim sustavom. Od 1997. bočni zračni jastuci za vozača i suvozača postaju dio standardne opreme, a godinu dana kasnije ugrađeni su zračni jastuci za glavu koji štite suvozače. Dizajn postaje širi i sportskiji, ali i elegantniji.

To je prvi BMW serije 7 s opcijom dizelskog motora koji s 3,0 litrenim i 6 cilindara stvara 135 kW (184 KS) korištenjem common rail tehnologije. Od 1996. nadalje, 6-cilindrični dizelski motor s 2,5-litrenim obujmom i 105 kW (143 KS) dovršava donji dio ponude dizelskih motora. S V8 dizelskim motorom i snagom od 180 kW (245 KS), luksuzna limuzina postavlja nove rekorde 1999. godine. To ovaj model čini najsnažnijim dizelskim automobilom do danas.

Što se tiče performansi, BMW 750i/750iL je najsnažniji model. S 12 cilindara i obujma od 5,4 litre, motor razvija 240 kW (326 KS) snage. Ažuriranje modela 1998. donosi novi dizajn s dinamičnijim prednjim i stražnjim svjetlima. Također ima redizajnirane bočne pragove i nešto širu masku hladnjaka. Asortiman dostupnih motora također je revidiran, što znači da postaju učinkovitiji dok nude višu razinu performansi. Od 2000. nadalje, BMW serije 7 također ima novu tehnologiju motora: BMW 750hL se proizvodi u manjim količinama i koristi vodik kao gorivo. Osim obične duge verzije, oko 900 vozila proizvedeno je s oznakom L7. Dulji su 39 centimetara od osnovne verzije. Ukupno je proizvedeno oko 327.000 ovih modela BMW serije 7.

Razdoblje proizvodnje: 1994–2001
Motori: 2,5–5,4 litara (105–240 kW, 143–326 KS), 6, 8 i 12-cilindara
Duljina/širina/visina: 4.984–5.374 mm/1.862 mm/1.425–1.435 mm

BMW serije 7 limuzina E65, E66, E67, E68 parkiran ispred moderne visoke zgrade s prednjim staklom zatamnjenim crnim staklom

ČETVRTA GENERACIJA (E65, E67 i E68).

Godine 2001. novi BMW serije 7 predstavljen je kao potpuno novo vozilo. Za dizajn su zaslužni Chris Bangle i njegov tim. Ima potpuno redizajnirana prednja svjetla u kombinaciji s karakteristično pomaknutim stražnjim vratima. U unutrašnjosti vozači mogu iskusiti koncept upravljanja kakav dosad nije viđen, sa sustavom iDrive. Stoga je smanjen broj kontrola. Vozači sada mogu pristupiti do približno 700 funkcija sveobuhvatnih sustava vozila pomoću jedne tipke. Ovaj gumb se može okretati, pomicati u osam različitih smjerova i pritiskati. Putno računalo također ima pristup internetu. Automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa s polugom mjenjača na upravljaču prvi je u svijetu. Vrhunski motor ima izlaznu snagu od 327 kW (445 KS), koju stvara 12 cilindara obujma od šest litara.

Od 2003. nadalje, BMW serije 7 dostupan je s prilagodljivim prednjim svjetlima. Glavno ažuriranje modela slijedi dvije godine kasnije. Što se tiče estetike, stražnji dio postaje širi, a rešetka hladnjaka veća. Biksenonska svjetla u još dinamičnijem dizajnu postaju dio standardne opreme. Sustav iDrive je poboljšan i rad postaje još učinkovitiji. Iste godine također dolazi do uvođenja High-beam Assistant i BMW Night Vision, koji nudi veću sigurnost u mraku.

Različite oznake tipa koriste se za opisivanje sljedećih verzija vozila: Limuzina (E65), duga izvedba s 14 centimetara duljim međuosovinskim razmakom (E66), posebna blindirana izvedba (E67) te izvedba s pogonom na vodik (E68).

Razdoblje proizvodnje: 2001–2008
Motori: 3,0–6,0 litara (160–327 kW, 218–445 KS), 6, 8 i 12-cilindara
Duljina/širina/visina: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

BMW serije 7 limuzina F01, F02 na krovu garaže sa suncem i plavim nebom u pozadini

PETA GENERACIJA (F01-F02).

Samouvjerena dinamika vožnje. Izvanredna prisutnost. Izvanredna udobnost. Na svom predstavljanju u Münchenu, BMW serije 7 pokazuje kako definira nove standarde za ove kvalitete. Dizajn je jednako elegantan koliko i sportski. To je zahvaljujući dugom poklopcu motora, niskoj liniji krova i dinamičnim proporcijama. Kromirana traka prolazi cijelim stražnjim dijelom. Zajedno sa stražnjim svjetlima naglašava širinu vozila.

Unutrašnjost vozila sadrži ekskluzivne, visokokvalitetne materijale, kao i mnoštvo modernih sustava pomoći u vožnji. Ovi sustavi sežu od adaptivnog tempomata do Lane Keeping Assistant, do BMW head-up zaslona. Za dodatnu sigurnost tu su i kamere koje prikazuju pogled unatrag, pa čak i Surround View. Ova funkcija generira sliku vozila iz perspektive odozgo prema dolje, pružajući najbolji mogući pregled situacije.

Sportske performanse osigurane su izborom dizelskih i benzinskih motora u ponudi. Oni se protežu od motora s dvostrukim turbopunjačem sve do BMW-a 760i, koji ima V12 motor visokih performansi sa izlaznom snagom od 400 kW (544 KS). BMW serije 7 također je po prvi put dostupan s hibridnim pogonskim sustavom. Opcijski pogon na sve kotače, adaptivna stabilizacija prevrtanja i elektronička kontrola amortizera (EDC) pridonose tipičnoj BMW-ovoj dinamici vožnje. Omogućuju sigurniju i precizniju vožnju.

Ažuriranje modela u 2012. uključuje uvođenje novog središnjeg zaslona s 3D izgledom, ažuriranih sustava pomoći poput LED asistenta za duga svjetla i revidiranih motora koji nude veću učinkovitost.

Razdoblje proizvodnje: 2008–2015
Motori: 3,0–6,0 litara (180–400 kW, 245–544 KS), 6, 8 i 12-cilindara
Duljina/širina/visina: 5.072–5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

BMW serije 7 limuzina G11, G12 parkiran u atriju u kasnovečernjem okruženju s toplim svjetlima u pozadini

ŠESTA GENERACIJA (G11, G12).

BMW serije 7 (G11), koji se proizvodi od 2015. nadalje, kombinira inteligentnu dinamiku i preciznost s izvanrednom pojavnošću i ekskluzivnim luksuzom. To je vidljivo već iz složene boje s efektom preljevanja. Ali i od upečatljivog dizajna stražnjeg dijela. Od 2019. godine ravna LED svjetla povezana su jedno s drugim tankom svjetlosnom trakom. U kombinaciji s trapezoidnim završecima ispušnog sustava koji su postavljeni dalje prema boku, oni stvaraju posebno pouzdanu estetiku. Šasija je izrađena od kombinacije CFRP-a (plastika ojačana ugljičnim vlaknima), čelika i aluminija. To rezultira značajnim smanjenjem težine. Duga verzija (G12) dostupna je s panoramskim staklenim krovnim otvorom, koji zahvaljujući funkcijama klizanja i naginjanja omogućuje dovoljno prozračivanja. Značajka Sky Lounge također nudi živopisnu grafiku. Savršeno se uklapaju s naglašenim osvjetljenjem na B-stupu. Kada se približite BMW-u serije 7, on vas pozdravlja "Welcome" svjetlosnim efektima.

Unutrašnjost vozila ima posebno individualiziranu estetiku zahvaljujući upotrebi ekskluzivnih visokokvalitetnih materijala, kao što su Nappa kožne obloge s "Cognac" prošivanjem, prilagodljive unutarnje obloge i strop. Sustav za zabavu na stražnjim sjedalima osvaja putnike HD zaslonom osjetljivim na dodir. U izvedbi Executive Lounge, putnici straga mogu uživati ​​u najvišoj razini udobnosti zahvaljujući luksuznim sjedalima. Oni su opremljeni masažnim funkcijama koje nude mnoštvo postavki. Sa suvozačeve strane, putnik ima savršen pogled u sve strane, a oslonac za noge je pričvršćen za suvozačevo sjedalo.

Zahvaljujući integriranoj SIM kartici, BMW Personal Assistant ima neograničen mobilni pristup aplikacijama i uslugama. Na primjer, dosljedno ažurirana usluga Connected Navigation i opcija za izvođenje Remote Software Upgrades ažuriranja. Zahvaljujući BMW Connectedu, vozilo u svakom trenutku ostaje povezano s pametnim telefonom. Djelomično automatizirana značajka vožnje za napuštanje parkirnih mjesta omogućuje vozačima daljinsko upravljanje vozilom. To znači da BMW serije 7 može sam izaći iz garaže pod nadzorom vozača.

Dizajn ažuriranja modela 2019. dodatno naglašava prisutnost i širinu luksuzne limuzine. To je postignuto znatno većom maskom hladnjaka i prilagođenim prednjim svjetlima.

Razdoblje proizvodnje: 2015–2022
Motori: 2,0–6,6 litara (183–448 kW, 249–610 KS), 4, 6, 8 i 12-cilindara
Duljina/širina/visina: 5.098–5.260 mm/1.902 mm/1.467–1.479 mm

BMW serije 7 Sedan G70 vozi se futurističkom autocestom s panoramom grada u pozadini

SEDMA GENERACIJA (G70).

Lansiranje novog BMW-a serije 7 2022. najavljuje pojavu novog lica luksuzne klase. Kombinira čistu eleganciju s izvanrednim voznim svojstvima i nudi jedinstvenu zabavu za sva osjetila.

The iconic front and a monolithic design language mean that this model is a true head-turner. Zahvaljujući konturnom osvjetljenju na rešetki hladnjaka i dvodijelnim, tankim LED prednjim svjetlima, vozilo ima posebno elegantnu estetiku. Na zahtjev, dostupan je još sofisticiraniji dizajn prednjih svjetala, s BMW kristalnim sjajem Iconic Glow s pozadinskim osvjetljenjem Swarovski elementima. U kombinaciji s impresivnim svjetlosnim efektima scenarija dobrodošlice "Great Entrance Moments", ovo stvara sliku izvanredne i ekskluzivne osobnosti.

Unutrašnjost vozila karakterizira jedinstvena igra elegancije, udobnosti i inovativnosti. Visokokvalitetni materijali, kao što su Merino koža, kašmir vuna i Swarovski kristali odaju dojam luksuza. Moderna tehnologija u kokpitu vozila ergonomski je optimizirana za vozača. Na primjer, višenamjenski upravljački elementi BMW Interaction Bara stavljaju upečatljiv naglasak svojim kristalnim izgledom, kombinirajući vizualne i dodirne kontrole. Zajedno s 14,9" BMW zakrivljenim zaslonom visoke razlučivosti, ovo stvara jedinstveno multimedijsko iskustvo u kokpitu vozila.

Međutim, uzbuđenje vožnje u novom BMW-u serije 7 nije ograničeno samo na vozača. Putnici također uživaju u izvanrednoj razini udobnosti. Opcijski 31,3" BMW Theatre Screen stvara kinematografski ambijent velikih razmjera. Zajedno s kristalno čistim zvukom i 4D audio sustavom Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System, putnici na stražnjim sjedalima uronjeni su u izvanredno iskustvo za oči i uši.

Luksuzna limuzina dostupna je s dizelskim motorom visokih performansi, kao i s učinkovitim Plug-in Hybrid pogonom. Od 2022. također je dostupan kao potpuno električni model s pionirskim BMW-om i7. Ima snagu od 400 kW (544 KS) i potpuno električni domet veći od 600 km. Kao takvi, možete uživati ​​u održivoj mobilnosti bez emisija na najdinamičniji i najfleksibilniji mogući način. Sastavljen od strane Hansa Zimmera, BMW IconicSounds Electric pruža pratnju za svaki način vožnje kako bi iskustvo vožnje bilo još impresivnije i impresivnije.

Razdoblje proizvodnje: Od 2022
Motori: 3,0–4,4 litara (220–485 kW, 299–659 KS), 6 i 8-cilindara; električni motor (BMW i7)
Duljina/širina/visina: 5.391 mm/1.950 mm/1.544 mm

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

Potrošnja i emisija CO2.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 23,7–20,8;
Električni domet, WLTP u km: 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,3–18,5;
Električni domet, WLTP u km: 572–624

BMW i7 eDrive50[1]:
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 20,3–19,1;
Električni domet, WLTP u km: 574–611

BMW X7 M60i xDrive:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 12,9–12,1;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 292–273

BMW M760e xDrive[1][4]:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,4–1,1;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 31–25;
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 26,0–23,4;
Električni domet, WLTP u km: 70–78

BMW 750e xDrive[1][4]:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 1,4–1,0;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 31–23;
Potrošnja energije, kombinirani WLTP u kWh/100 km: 26,2–23,4;
Električni domet, WLTP u km: 71–80

BMW 740d xDrive:
Potrošnja goriva, kombinirani WLTP u l/100 km: 6,8–6,1;
Emisije CO2, kombinirani WLTP u g/km: 179–160

[1] Domet ovisi o različitim čimbenicima, posebno o: individualnom stilu vožnje, karakteristikama rute, vanjskoj temperaturi, grijanju/klimatizaciji, predklimatizaciji.

[2] Sastoji se od pogona motora s unutarnjim izgaranjem snage 280 kW (381 KS) i električnog pogona snage 145 kW (197 KS). Električni pogon ovisno o razini napunjenosti baterije.

[3] Za plug-in hibrid: Električni pogon ovisno o razini napunjenosti baterije.

[4] Za plug-in hibrid: Ponderirano, kombinirano (EC AC Charge Weighted).

[5] Sastoji se od pogona motora s unutarnjim izgaranjem 210 kW (286 KS) i električnog pogona 13 kW (18 KS).

[6] Sastoji se od pogona motora s unutarnjim izgaranjem 230 kW (313 KS) i električnog pogona 145 kW (197 KS). Električni pogon ovisno o razini napunjenosti baterije.

Brojke za performanse, potrošnju i emisije CO2 odnose se na vozila sa standardnim prijenosom.

Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom i odgovaraju Europskoj Uredbi (EC) 715/2007 u važećoj verziji. Za raspone, podaci utvrđeni prema WLTP-u uzimaju u obzir svu dodatnu opremu (u ovom slučaju dostupnu na njemačkom tržištu). Za vozila koja su novohomologirana od 1. siječnja 2021. postoje samo službeni podaci prema WLTP-u. Osim toga, NEDC vrijednosti brišu se iz potvrda o sukladnosti od 1. siječnja 2023. Uredbom EZ-a 2022/195.  Za više informacija o NEDC i WLTP mjernim postupcima posjetite www.bmw.com/wltp

Dodatne informacije o potrošnji goriva i službenoj emisiji CO2 za model novih osobnih automobila možete pronaći u „Smjernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova osobna vozila“, besplatno dostupnim na svim prodajnim mjestima, na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Njemačka, i pod https://www.dat.de/co2/.

Podaci o performansama benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste gorivo RON 98. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu s Uredbom EU 715/2007. Također se može koristiti bezolovni RON 91 i viši s maksimalnim udjelom etanola od 10% (E10). BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.