PREGLED BMW SERIJE 7.

Bez obzira na prigodu, BMW serije 7 predstavlja briljantan primjer. Njegova uzvišena prisutnost i samouvjereni karakter odražavaju tradiciju, iskustvo i savršenstvo koje se očekuje u luksuznom segmentu. Iznimni pogon i tehnološka superiornost vozila pokazuju kako se novi, viši standardi u izvedbi, udobnosti i dinamici mogu uvijek iznova postići.

Pročitajte više

5 KARAKTERISTIKA BMW SERIJE 7.

  • 01 Vrhunski, samouvjeren izgled
  • 02 Bez kompromisa u udobnosti i luksuzu
  • 03 Izuzetna izvedba u svakom pogledu
  • 04 Vrhunska tehnologija vozila
  • 05 Izvrsna povezanost sa svim uslugama zahvaljujući BMW ConnectedDrive
BMW serije 7 limuzina (E23) Tročetvrtinski pogled sprijeda BMW serije 7 limuzina (G12) 7/8 pogled s boka, u mirovanju

KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 7.

Otkrijte porijeklo i povijest BMW-ovog vrhunskog vozila. Doživite evoluciju i razvoj limuzine koja postavlja standarde u performansama, luksuzu i dizajnu.

Pročitajte više

KRATKA POVIJEST BMW SERIJE 7.

PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E23) 7/8 pogled s boka u vožnji

(BMW E23)

BMW serije 7 rođen je 1977. godine. Vozilo koje utjelovljuje dinamičan sportski duh, inovativni tehnički napredak i elegantan luksuz na najvišoj razini. Nasljednik serije BMW E3 ima 6-cilindrične motore koji pokazuju neusporedivu profinjenost i performanse u svakoj fazi snage i čine automobil najsportskijom limuzinom u high-end klasi. Oblik karoserije temelji se na dizajnu Paula Bracqa, a karakteriziraju ga nagnuti prednji i stražnji dijelovi, koji, poput niskog pojasa, naglašavaju sportski duh luksuzne limuzine.

Moderne značajke kao što su elektronički sustav kontrole klime i tempomat dostupne su već 1978. godine, a sustav protiv blokiranja kotača (ABS) i digitalna elektronika motora uslijedili su 1979. godine. Iste godine svi motori su pretvoreni u ubrizgavanje benzina. .

1980. izlazi na tržište vrhunski model: BMW 745i isporučuje 185 kW (252 KS) za postizanje najveće brzine od 227 km/h. Ažuriranje modela iz 1982. ima modificirani, još aerodinamičniji prednji dio, četverostupanjski automatski mjenjač i prerađeno podvozje. Tijekom devet godina više od 270.000 vozila napustilo je tvornicu, a vrlo uspješna serija nastavlja dominaciju BMW-a u modernim limuzinama luksuzne klase.

 

Razdoblje proizvodnje: 1977–1986

Motori: 2,5–3,4 litre (110–185 kW, 150–343 KS), 6-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm

DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E23) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW E32)

Pod dizajnerskim vodstvom Clausa Luthea, drugi model BMW serije 7 uključuje skladne linije i dinamične, samouvjerene elemente stila. Široki bubreg sprijeda, na primjer, ili impozantan stražnji dio, čija stražnja svjetla u obliku slova L dodatno naglašavaju izgled. BMW serija 7 sada dolazi s ABS-om kao standardom zajedno s opcijskim nadzorom udaljenosti parkiranja i dvostrukim staklom, što značajno smanjuje razinu buke i osigurava stakla bez magle.

Od 1987., vrhunska limuzina dostupna je s 5,0-litrenim V12-cilindričnim motorom koji isporučuje 220 kW (300 KS). Motor je prvi te vrste koji se koristi u njemačkoj proizvodnji automobila od 1945. BMW serije 7 sada je dostupan i u dužoj verziji za maksimalnu udobnost za putnike na stražnjim sjedalima. Od 1989., nova dodatna oprema High Line podiže luksuz na novu razinu s opremom kao što su hladnjak u vozilu i telefon za automobil.

Po prvi put u serijskom vozilu, ksenonska rasvjeta dostupna je kao opcija od 1991. nadalje. 1992. godine predstavljeno je veliko ažuriranje modela. Nakon toga, dva 8-cilindarska motora s tri i četiri litre obujma upotpunjuju ponudu motora. Do 1994. proizvedeno je oko 310.000 vozila.

 

Razdoblje proizvodnje: 1986–1994

Motori: 3,0–5,0 litara (135–220 kW, 184–300 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm

TREĆA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E38) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW E38)

Nova generacija BMW-a serije 7 stiže u salone 1994. godine i može se pohvaliti nizom tehničkih inovacija. To je prvi europski automobil s navigacijskim sustavom, a od 1996. godine standardno ima bočne zračne jastuke za vozača i suvozača. Prednji zračni jastuci štite putnike na stražnjim sjedalima od 1997. Dizajn je širi i sportskiji, ali i elegantniji.

To je prvi model BMW serije 7 dostupan s dizel motorom, sa 6-cilindarskim motorom koji isporučuje 135 kW (184 KS), uz pomoć common rail tehnologije. Od 1996. 6-cilindarski dizelski motor obujma 2,5 litara i 105 kW (143 KS) opslužuje nižu paletu dizelskih motora. A 1999. godine vrhunska limuzina s V8 dizelskim motorom i izlaznom snagom od 180 kW (245 KS) postavlja novi rekord: vozilo je najsnažniji dizelski osobni automobil ikada.

BMW 750i/750iL prednjači u performansama: njegovih dvanaest cilindara obujma 5,4 litre generira 240 kW (326 KS). Ažuriranje modela iz 1998. ima dinamičnija prednja i stražnja svjetla, kao i redizajnirane bočne pragove i nešto širi bubreg. Ponuda motora je prerađena, a sklopovi postaju učinkovitiji i, u isto vrijeme, snažniji. Od 2000. godine, BMW serija 7 dom je nove tehnologije motora: BMW 750hL se proizvodi u maloj mjeri i koristi vodik. Uz redovnu verziju s dugim međuosovinskim razmakom, pod imenom L7 proizvodi se oko 900 vozila koja su ukupno 39 centimetara duža od standardne izvedbe. Ukupno je proizvedeno 327.000 BMW-a serije 7 (E38).

 

Razdoblje proizvodnje: 1994–2001

Motori: 2,5–5,4 litre (105–240 kW, 143–326 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 4,984–5,374 mm/1,862 mm/1,425–1,435 mm

ČETVRTA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (E66) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW E65, E66, E67 i E68)

Lansiran na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Njemačkoj 2001., novi BMW serije 7 (E65) potpuno je novo vozilo u svakom pogledu. Tim Chrisa Banglea stvara dizajnerske naglaske s potpuno redizajniranim prednjim svjetlima i karakteristično pomaknutim poklopcem prtljažnika. Unutra, iDrive sustav pruža vozaču neviđeno radno okruženje. Ima manje kontrolnih gumba. Umjesto toga, oko 700 funkcija koje pokrivaju opsežne i raznolike sustave vozila može se pristupiti putem jednog gumba koji se može okretati, gurati i pomicati u osam smjerova. Putno računalo koristi informacije s interneta. Još jedna inovacija ima svoju svjetsku premijeru: šesterostupanjski automatski mjenjač s mjenjačem na upravljaču. Vrhunski motor sada proizvodi 327 kW (445 KS), koju 12-cilindarski motor crpi iz šest litara obujma.

Od 2003. dostupan je BMW serije 7 s prilagodljivim svjetlima za zavoje, a 2005. je poduzeto veliko ažuriranje modela. Vizualno, stražnji dio je širi, bubrezi su veći, a bi-Xenon prednja svjetla sada su standardna oprema. Također imaju mnogo dinamičniji dizajn. Sustav iDrive je ažuriran i sada se njime može učinkovitije upravljati. U jesen 2005. dodan je pomoćnik za duga svjetla, kao i Night Vision, BMW noćni asistent koji pomaže poboljšati sigurnost u mraku.

Uz limuzinu (E65), različite oznake modela uključuju i dugu verziju s 14 centimetara dužim međuosovinskim razmakom (E66), visokosigurnu verziju (E67) i verziju na vodik (E68).

 

Razdoblje proizvodnje: 2001–2008

Motori: 3,0–6,0 litara (160–327 kW, 218–445 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5,039–5,179 mm/1,902 mm/1,491 mm

PETA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (F02) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW F01/F02)

Na svom predstavljanju u Münchenu, BMW serije 7 (F01) definira novi standard za kombiniranje vrhunske dinamike vožnje, izvanredne prisutnosti i iznimne udobnosti putovanja. Elegantan i sportski dizajn ogleda se u dugoj haubi, niskoj liniji krova i dinamičnim proporcijama. Kroz cijeli stražnji dio proteže se kromirana traka koja zajedno sa stražnjim svjetlima naglašava širinu vozila.

Interijer se može pohvaliti ekskluzivnim, iznimno izrađenim materijalima i mnoštvom modernih sustava pomoći: od aktivnog tempomata i pomoći u traci do head-up zaslona. Dodatnu sigurnost daju kamere koje prikazuju stražnji pogled, a također mogu pružiti i sveobuhvatan pogled. Ova opcija generira sliku vozila odozgo, jamči najbolji mogući ukupni pregled.

Dizelski i benzinski motori pružaju sportske performanse, uključujući turbo motore s dvostrukim punjenjem i BMW 760i, čiji V12-cilindrični motor isporučuje 400 kW (544 KS). I po prvi put, hibridni pogon dostupan je u BMW-u serije 7. Opcijski pogon na četiri kotača, prilagodljiva stabilizacija pri prevrtanju i elektronička kontrola amortizera (EDC) doprinose tipičnoj BMW dinamici vožnje – za sigurnu, preciznu vožnju.

Ažuriranje modela iz 2012. donosi novi središnji zaslon s 3D vizualima, redizajnirane sustave pomoći uključujući LED pomoćnik za duga svjetla i prerađene, učinkovitije motore.

 

Razdoblje proizvodnje: 2008–2015

Motori: 3,0–6,0 litara (180–400 kW, 245–544 KS), 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5,072–5,212 mm/1,902 mm/1,479 mm

ŠESTA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 limuzina (G12) 7/8 pogled s boka u mirovanju

(BMW G11/G12)

Proizveden od 2015. godine, BMW serije 7 (G11) kombinira vrhunsku dinamiku i preciznost s iznimnom prisutnošću i ekskluzivnim luksuzom. To je očito u raskošnim, svjetlucavim bojama i upečatljivom dizajnu straga. Ravna LED svjetla povezana su uskim svjetlosnim pojasom i daju samouvjeren izgled, pojačan ispušnim cijevima sa svojim trapezoidnim konturama i širokim pozicioniranjem. Tijelo se sastoji od kompozita CFRP (plastika ojačana ugljičnim vlaknima), čelika i aluminija, čime se štedi znatna količina težine. Panoramski krov dostupan je u verziji s dugim međuosovinskim razmakom (G12), koji svojom funkcijom klizanja i podizanja osigurava ventilaciju. Kao Sky Lounge, također prikazuje grafike u boji, koje se savršeno usklađuju sa svjetlosnim naglascima na B-stupu. A pri približavanju, BMW serije 7 pozdravlja vozača svjetlosnom predstavom "Dobrodošli i zbogom".

Ekskluzivni, visoko izrađeni materijali izražavaju vaše osobne preferencije – na primjer presvlake od Nappa kože s prošivanjem “Cognac”, komplementarne unutarnje obloge i krovna obloga. Sustav za zabavu putnika straga opremljen je HD zaslonima osjetljivim na dodir. S opcijom Executive Lounge, putnici straga uživaju u maksimalnoj udobnosti zahvaljujući luksuznim sjedalima s podesivim funkcijama masaže. Putnici koji sjede iza suvozača imaju nesmetan panoramski pogled, a njihov oslonac za noge pričvršćen je za suvozačevo sjedalo.

Zbog svoje integrirane SIM kartice, BMW Personal Assistant ima neograničen mobilni pristup aplikacijama i uslugama, kao što je kontinuirano ažurirana Povezana navigacija i udaljene nadogradnje softvera. BMW Connected predstavlja besprijekornu vezu između pametnog telefona i vozila. Poluautomatizirano parkiranje daje vozaču kontrolu nad vozilom bez da se nalazi u njemu: BMW serije 7 može sam manevrirati na parkirna mjesta i garaže uz nadzor vozača.

Ažuriranjem modela 2019. automobil je dobio novu, znatno veću rešetku hladnjaka, koja zajedno s odgovarajućim prednjim svjetlima naglašava širinu i prisutnost luksuzne limuzine.

 

Razdoblje proizvodnje: 2015 – danas

Motori: 2,0–6,6 litara (183–448 kW, 249–610 KS), 4-, 6-, 8- i 12-cilindarski

Duljina/širina/visina: 5,098–5,260 mm/1,902 mm/1,467–1,479 mm

BMW serije 7 limuzina (G12) pogled s boka na otvorena stražnja vrata

BMW SERIJE 7 LIMUZINA.

BMW rabljena vozila ispred BMW zastupništva

BMW RABLJENA VOZILA.

POTROŠNJA GORIVA I CO2 EMISIJE.

BMW serije 7 limuzina:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,1–1,8
Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 252–41
Potrošnja električne energije u kWh/100 km (kombinirano): 20,1–17,9
Električni domet u km: 44–55

 

Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom iu skladu s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. WLTP brojke uzimaju u obzir svaku dodatnu opremu u slučaju raspona. Za vozila koja su nedavno homologirana od 01.01.2021., službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o NEDC i WLTP metodama mjerenja možete pronaći na www.bmw.de/wltp

Pročitajte više

Potrošnja goriva i CO2 emisije.

  • BMW serije 7 limuzina:
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 11,1–1,8
    Emisije CO2 u g/km (kombinirano): 252–41
    Potrošnja električne energije u kWh/100 km (kombinirano): 20,1–17,9
    Električni domet u km: 44–55

    Službeni podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji električne energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu s propisanim mjernim postupkom iu skladu s Uredbom (EU) 715/2007 s izmjenama i dopunama. WLTP brojke uzimaju u obzir svaku dodatnu opremu u slučaju raspona. Za vozila koja su nedavno homologirana od 01.01.2021., službene specifikacije postoje samo prema WLTP-u. Dodatne informacije o NEDC i WLTP metodama mjerenja možete pronaći na www.bmw.de/wltp