BMW Special Sales Održivost Pregled Održiva budućnost BMW grupe

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I KRUŽNA.

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I KRUŽNA.

    Za BMW Grupu održivost je čvrsto usidrena unutar korporativne strategije. Istodobno se može osvrnuti na dugu tradiciju kada je u pitanju pitanje kako se može postići daljnji napredak u održivom gospodarenju. Deklarirani cilj je sveobuhvatan pristup s tri stupa koja se protežu duž cijelog lanca dodane vrijednosti: ekološki, društveni, ekonomski kao i fokus na kružno gospodarstvo. Unutar ove sheme, razvoj električnih vozila ključni je čimbenik – ali ne i jedini: za BMW Grupu, održivost se proteže od opskrbnog lanca, preko razvoja i proizvodnje, pa sve do kraja faze uporabe svih vozila.

    Pročitajte više

    BMW VEHICLE FOOTPRINT.

    BMW Održivost Ekološki otisak vozila Video

    Promjena počinje s transparentnošću.

    Kako mogu saznati ekološki otisak mog budućeg vozila? BMW Vehicle Footprint je odgovor. Četiri ključna kriterija održivosti – UTJECAJ NA KLIMU, UČINKOVITOST, KRUŽNOST, LANAC NABAVE – i opsežna procjena životnog ciklusa (LCA) koju je potvrdila Njemačka agencija za tehničku inspekciju, mogu vam pružiti sveobuhvatnu sliku.

    OTKRIJTE NAŠ HOLISTIČKI PRISTUP ODRŽIVOSTI I i5.

    ODRŽIVOST JE STALNI DIO STRATEGIJE BMW GRUPE.

    NAŠ SVEOBUHVATNI PRISTUP OD TRI STUPCA.

    Proglašeni cilj BMW grupe je pokriti sve tri dimenzije održivosti: ekološku, društvenu i ekonomsku u cijelom lancu dodane vrijednosti. Ovdje ova tri stupa čine okvir za djelovanje i zajednički doprinose postavljenim ciljevima. Uz transparentnost naših ciljeva i rezultata, ovaj sveobuhvatan pristup temeljna je osnova za suradnju temeljenu na povjerenju s našim B2B klijentima.
    BMW Special Sales Održivost Pregled

    Ekološki.

    BMW Grupa se obvezala na Pariški klimatski sporazum i na neto nulu onečišćenja najkasnije do 2050. godine. Ova je predanost sastavni dio našeg holističkog pristupa održivosti od 360° koji je ukorijenjen unutar naše korporativne strategije.

     

    Na putu do neto nule postavili smo si ambiciozne i znanstveno utemeljene ciljeve CO2 za kratkoročno razdoblje. Cilj nam je smanjiti naš ukupni CO2 otisak po vozilu za 40% tijekom cijelog životnog ciklusa do 2030. (u usporedbi s razinama iz 2019).

    BMW Special Sales Održivost Pregled Društveno Zaposlenici BMW-a ispred zgrade sa šarenim balonima u zraku

    Društveno.

    BMW Grupa sebe vidi kao poduzeće i poslodavca s društvenom odgovornošću za vlastite zaposlenike i društvo. Zbog toga veliku vrijednost pridaje zdravlju, raznolikosti i mogućnostima razvoja svoje radne snage. Kao globalno poduzeće, BMW Grupa je jednako svjesna svoje odgovornosti prema društvu.

    Društveno BMW Special Sales Održivost Pregled Ekonomski Unutrašnji prikaz proizvodnje i skladišta BMW-a

    Ekonomski.

    BMW Grupa je svjesna svoje ekonomske važnosti i organizira svoje korporativno upravljanje u skladu s odgovornim načelima usmjerenim ka povećanju vrijednosti poslovanja na održivoj osnovi. Od ključne je važnosti poštivanje smjernica, koje smatramo kamenom temeljcem za dugoročni uspjeh i koje su čvrsto ugrađene u našu korporativnu kulturu. Ovim pristupom nastojimo izbjeći financijsku štetu i gubitak povjerenja u nas od samog početka. Posljedično, naše postupanje s mogućim rizicima nikada ne gubi iz vida budućnost i posljedice za našu tvrtku.

    IZVJEŠĆE BMW GRUPE.

    INTEGRIRANO IZVJEŠĆE O TRENUTNOM STATUS QUO.

    BMW Special Sales Održivost Pregled Izvješće BMW Grupe plava infografika s konceptnim automobilom BMW

    BMW Grupa svoju odgovornost vidi u održivosti, mjerljivosti i transparentnosti svog izvještavanja.
     

    • Od 2020. godine kombiniramo svoje godišnje izvješće s našim izvješćem o održivosti kako bismo proizveli jedno jedinstveno izvješće.
    • Godine 2022. BMW Group dobio je nagradu Building Public Trust Award za najbolje izvješćivanje o održivosti među DAX 40 kompanijama.
    • Ovo kombinirano izvješće nudi precizan pregled naših ciljeva u području održivosti te također prikazuje ostvarene godišnje ciljeve.

    OCJENE ODRŽIVOSTI BMW-a.

    BMW GRUPA U ORGANIZACIJAMA KAO ŠTO JE ECOVADIS.

    BMW Special Sales Održivost Pregled EcoVadis Logo

    BMW Grupa vidi vanjske ocjene kao vrlo važan način pružanja objektivnih procjena partnerima i kupcima. Kao stvar načela, stoga uvijek tražimo da se zahtjevi za vanjskim izjavama upute priopćenjima za tisak BMW Grupe i Voditeljima ključnih kupaca BMW Grupe kako bismo dobili konačnu sliku o određenim temama ili problemima.

    USLUGE.

    BMW Grupa ima širok spektar instrumenata i usluga za podršku B2B korisnicima u postizanju njihovih ciljeva održivosti kako bi mogli organizirati svoje vozilo na još učinkovitiji i održiviji način. Podaci o floti alata pružaju jedan od primjera ovoga: Ovaj alat nudi veliki broj usluga i pruža različite podatke o vozilima za vlasnike BMW ili MINI voznog parka. Podaci o voznom parku nude se u pet modula i pokrivaju više od deset relevantnih slučajeva primjene za upravljanje voznim parkom. Oni se kreću od upravljanja kilometražom i ugovorima do statusa vozila i pružanja GPS položaja. Servis, održavanje i potrošnja su dodatno uključeni. Od 2023. u ponudu će dodatno biti uključena tri nova niza usluga o održivosti. Podacima se može pristupiti ili izravno putem web stranice ili fleksibilno putem sučelja (API).

    Pročitajte više

    PODACI O FLOTI – NOVE USLUGE ODRŽIVOSTI.

    BMW Special Sales Održivost Pregled Podaci o voznom parku Vozilo BMW vozi se cestom ispred planinskog krajolika
    • Procjena i transparentnost za brojke CO2 u procjeni udjela vožnje bez emisija za PHEV vozila – potencijalna analiza i preporuka za elektrifikaciju voznog parka.

    BMW RJEŠENJA ZA PUNJENJE.

    BMW Special Sales Održivost Pregled

    Prikladno punjenje na nekoliko stotina tisuća javnih punionica u Europi električnom energijom iz obnovljivih izvora energije. Također nudimo individualna rješenja za punjenje kod kuće i na poslu.

    ČESTA PITANJA

    • Kako je održivost ugrađena u BMW Grupu?
    • Je li BMW Group član EcoVadisa? Kako je rangiran u međunarodnoj usporedbi u cijeloj industriji?