Naš alat za upravljanje vašim dopuštenjem za uporabu kolačića privremeno je izvan mreže. Stoga možda nedostaju neke od funkcija koje zahtijevaju vaš pristanak za uporabu kolačića.

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I KRUŽNA.
Za BMW Grupu održivost je čvrsto usidrena unutar korporativne strategije. Istodobno se može osvrnuti na dugu tradiciju kada je u pitanju pitanje kako se može postići daljnji napredak u održivom gospodarenju. Deklarirani cilj je sveobuhvatan pristup s tri stupa koja se protežu duž cijelog lanca dodane vrijednosti: ekološki, društveni, ekonomski kao i fokus na kružno gospodarstvo. Unutar ove sheme, razvoj električnih vozila ključni je čimbenik – ali ne i jedini: za BMW Grupu, održivost se proteže od opskrbnog lanca, preko razvoja i proizvodnje, pa sve do kraja faze uporabe svih vozila.
BMW VEHICLE FOOTPRINT.

Promjena počinje s transparentnošću.
Kako mogu saznati ekološki otisak mog budućeg vozila? BMW Vehicle Footprint je odgovor. Četiri ključna kriterija održivosti – UTJECAJ NA KLIMU, UČINKOVITOST, KRUŽNOST, LANAC NABAVE – i opsežna procjena životnog ciklusa (LCA) koju je potvrdila Njemačka agencija za tehničku inspekciju, mogu vam pružiti sveobuhvatnu sliku.
OTKRIJTE NAŠ HOLISTIČKI PRISTUP ODRŽIVOSTI I i5.
ODRŽIVOST JE STALNI DIO STRATEGIJE BMW GRUPE.
NAŠ SVEOBUHVATNI PRISTUP OD TRI STUPCA.

Ekološki.
BMW Grupa se obvezala na Pariški klimatski sporazum i na neto nulu onečišćenja najkasnije do 2050. godine. Ova je predanost sastavni dio našeg holističkog pristupa održivosti od 360° koji je ukorijenjen unutar naše korporativne strategije.
Na putu do neto nule postavili smo si ambiciozne i znanstveno utemeljene ciljeve CO2 za kratkoročno razdoblje. Cilj nam je smanjiti naš ukupni CO2 otisak po vozilu za 40% tijekom cijelog životnog ciklusa do 2030. (u usporedbi s razinama iz 2019).

Društveno.
BMW Grupa sebe vidi kao poduzeće i poslodavca s društvenom odgovornošću za vlastite zaposlenike i društvo. Zbog toga veliku vrijednost pridaje zdravlju, raznolikosti i mogućnostima razvoja svoje radne snage. Kao globalno poduzeće, BMW Grupa je jednako svjesna svoje odgovornosti prema društvu.

Ekonomski.
BMW Grupa je svjesna svoje ekonomske važnosti i organizira svoje korporativno upravljanje u skladu s odgovornim načelima usmjerenim ka povećanju vrijednosti poslovanja na održivoj osnovi. Od ključne je važnosti poštivanje smjernica, koje smatramo kamenom temeljcem za dugoročni uspjeh i koje su čvrsto ugrađene u našu korporativnu kulturu. Ovim pristupom nastojimo izbjeći financijsku štetu i gubitak povjerenja u nas od samog početka. Posljedično, naše postupanje s mogućim rizicima nikada ne gubi iz vida budućnost i posljedice za našu tvrtku.
IZVJEŠĆE BMW GRUPE.
INTEGRIRANO IZVJEŠĆE O TRENUTNOM STATUS QUO.

BMW Grupa svoju odgovornost vidi u održivosti, mjerljivosti i transparentnosti svog izvještavanja.
- Od 2020. godine kombiniramo svoje godišnje izvješće s našim izvješćem o održivosti kako bismo proizveli jedno jedinstveno izvješće.
- Godine 2022. BMW Group dobio je nagradu Building Public Trust Award za najbolje izvješćivanje o održivosti među DAX 40 kompanijama.
- Ovo kombinirano izvješće nudi precizan pregled naših ciljeva u području održivosti te također prikazuje ostvarene godišnje ciljeve.
OCJENE ODRŽIVOSTI BMW-a.
BMW GRUPA U ORGANIZACIJAMA KAO ŠTO JE ECOVADIS.

BMW Grupa vidi vanjske ocjene kao vrlo važan način pružanja objektivnih procjena partnerima i kupcima. Kao stvar načela, stoga uvijek tražimo da se zahtjevi za vanjskim izjavama upute priopćenjima za tisak BMW Grupe i Voditeljima ključnih kupaca BMW Grupe kako bismo dobili konačnu sliku o određenim temama ili problemima.
USLUGE.
BMW Grupa ima širok spektar instrumenata i usluga za podršku B2B korisnicima u postizanju njihovih ciljeva održivosti kako bi mogli organizirati svoje vozilo na još učinkovitiji i održiviji način. Podaci o floti alata pružaju jedan od primjera ovoga: Ovaj alat nudi veliki broj usluga i pruža različite podatke o vozilima za vlasnike BMW ili MINI voznog parka. Podaci o voznom parku nude se u pet modula i pokrivaju više od deset relevantnih slučajeva primjene za upravljanje voznim parkom. Oni se kreću od upravljanja kilometražom i ugovorima do statusa vozila i pružanja GPS položaja. Servis, održavanje i potrošnja su dodatno uključeni. Od 2023. u ponudu će dodatno biti uključena tri nova niza usluga o održivosti. Podacima se može pristupiti ili izravno putem web stranice ili fleksibilno putem sučelja (API).
ČESTA PITANJA
Kako je održivost ugrađena u BMW Grupu?
Specifični ciljevi BMW Grupe usmjereni su na smanjenje emisije CO2, povećanje učinkovitosti resursa i daljnje poboljšanje društvenih i ekoloških standarda. Iz tog su razloga još u srpnju 2020. definirani jasno definirani ciljevi koji se trebaju provesti do 2030. Spektar se proteže od tema poput smanjenja CO2 i elektromobilnosti preko kružnog gospodarstva, ekoloških i društvenih standarda do društvene odgovornosti.
BMW Grupa vrlo ozbiljno shvaća svoj svestrani pristup temi održivosti. Zbog toga su sve tri dimenzije održivosti (okoliš, socijalna pitanja, odgovorno korporativno upravljanje) bitan čimbenik u donošenju odluka za sve projekte. Iz tog razloga utjelovljujemo mjere usmjerene na održivost unutar cijele tvrtke, posebno od dizajna, preko razvoja i proizvodnje, do prodaje. Nadalje, koristimo ciljane mjere kako bismo motivirali naše trgovačke odjele da postanu održiviji u različitim područjima djelovanja.Je li BMW Group član EcoVadisa? Kako je rangiran u međunarodnoj usporedbi u cijeloj industriji?
BMW Grupa je član EcoVadisa i nalazi se među 2% najboljih unutar ljestvice za sektor: EcoVadis rezultat (do 11/2022) je 75/100, u usporedbi s prosjekom za sektor od 45/100.