BMW i Vizije

UBRZAVANJE PULSA VREMENA.

BMW i

BMW i Visions.

UBRZAVANJE PULSA VREMENA.

BMW i Visions.

UBRZAVANJE PULSA VREMENA.BMW i Visions.

Istraživanje novih puteva ponekad zahtijeva prekid s tradicijom i razmišljanje u potpuno novim smjerovima. U BMW-u i Visions, ova težnja zauzima određene oblike. Vizionarske ideje i inovativne tehnologije postale su vidljive po prvi put. Kao rezultat toga, mobilna budućnost postaje ponešto opipljivija. Svaki BMW i Vision ne samo da pruža pogled na daljnji razvoj, već također pruža poticaj i izvor inspiracije za održivu mobilnost budućnosti bez emisija.

BMW i

BMW CONCEPT iX3 I BMW i VISION DYNAMICS.

Budućnost je električna, a BMW Concept iX3 BMW predstavlja dizajnersku studiju prvog posve električne vozila za sportske aktivnosti (Sports Activity Vehicle - SAV) na sajmu u Kini - Auto China 2018. S petom generacijom BMW eDrive tehnologije i snažnom baterijom s više od 70 kWh buduće serijsko vozilo nudi raspon od preko 400 km pri punjenju do 30 minuta. Električna vožnja na novoj razini - bez kompromisa u funkcionalnosti i udobnosti.

Vizionarska rješenja i koncepti spremni za budućnost postaju stvarnost: BMW i Vision Dynamics prikazuje sliku električne mobilnosti u dinamičnom, praktičnom modelu. S mogućim rasponom od 600 km (72 km), krajnjom brzinom od 200 km/h i ubrzanjem od 0-100 km/h (4,0 km) u 4,0 sekunde BMW i Visions Dynamics podiže iskustvo e-mobilnosti na novu razinu. Progresivni Gran Coupé sa četiri vrata, smješten između i3 i i8. Napetost između velikih površina i vrhunski obrađeni detalji upućuju na inovativnu tehnologiju u srcu automobila na nenametljiv način.

Povezani sa budućnošću.

BMW i Vision Dynamics

PRIČA O USPJEHU: BMW i.

2008: PROJEKT i.

U proljeće 2008., najbolji umovi BMW-a susreli su se na tajnoj lokaciji u Münchenu razmotriti ambiciozni cilj: ponovno preispitivanje gradske mobilnosti. Tim iz Munchena osnovao je trust mozgova, nazvao ga "projektom i" i dodjelio jednu misiju: Zaboravite što je bilo prije. Ponovno razmotrite sve.

2009: BMW VISION EFFICIENT DYNAMICS.

Prvi put se razvija cjeloviti koncept za uštedu energije; ranije je taj pristup uključivao samo integraciju tehnika uštede energije u postojeće modele. Karoserija i pogonski sustav su posebno razvijeni, s naglaskom na štednju energije. Koncept postaje tehnološka baza za mnoge daljnje razvoje BMW-a.

2010: LANSIRANJE BMW-a i.

Born Electric: BMW i je nova BMW marka koja impresionira svojim konceptom mobilnosti koji omogućuje potpuno električnu mobilnu dnevnu rutinu - prije, za vrijeme i nakon putovanja. To je zato jer BMW i uvijek razmišlja više od samog automobila - i ništa ne ostavlja za poželjeti sa svojim inovativnim uslugama mobilnosti.

2011: BMW CONCEPT i8 I BMW CONCEPT i3.

Sljedeći korak evolucije u BMW Vision EfficientDynamics - BMW i8 Concept. Kombinira impresivne performanse sportskog automobila s visokim stupnjem učinkovitosti. BMW i3 Concept je predstavljen u isto vrijeme. Prvo potpuno povezano električno vozilo, posebno prilagođeno zahtjevima električne mobilnosti.

2012: BMW i8 CONCEPT SPYDER.

Manje balasta, više slobode - BMW i8 Concept Spyder: ovaj prekrasni lagani roadster s hibridnim pogonskim sustavom odbacuje krov i beskompromisno se oslanja na karbon, aluminij i litij. Osovine i baterije pogonskog sustava su smještene u strukturu okvira tako da je težina savršeno uravnotežena.

2012: BMW i3 CONCEPT COUPÉ.

Ponovno preispitivanje mobilnosti znači razmišljanje van područja ekološki svjesne i agilne vožnje. Rezultat je BMW i3 koji svojim vizionarskim dizajnom pruža pogled na automobil sutrašnjice. Njegov inovativni eDrive pogonski sustav ne samo da omogućuje neusporedivo zadovoljstvo u vožnji bez emisija, već istodobno pruža uzbudljivo, gotovo nečujno iskustvo vožnje.

2013: TRŽIŠNO LANSIRANJE BMW-a i3.

Ponovno preispitana gradska mobilnost: BMW i3 je rezultat vizije koja seže daleko van ekološki svjesne i agilne vožnje. S vizionarskim dizajnom i inovativnim BMW eDrive pogonskim sustavom, BMW i3 je automobil sutrašnjice. Nije samo bez lokalnih izvora onečišćenja, već i potpuno povezan s gradom.

2013: TRŽIŠNO LANSIRANJE BMW-a i8.

Sportski automobil budućnosti - uz potrošnju i emisijske vrijednosti kompaktnog automobila. Snaga ovog plug-in hibrida leži u savršenoj sinkronizaciji elektromotora i motora s unutarnjim izgaranjem, koji se izražava u maksimalnoj učinkovitosti i dinamici na cesti. Više nije vizija, već potpuno napunjena inteligencija. Prvi sportski automobil koji čak može ubrzati i duh vremena.

2016: BMW i VISION FUTURE INTERAKCIJA.

Budućnost je prikazana 2016. godine u Las Vegasu: na sajmu Consumer Electronics Show BMW i Vision Future Interaction pruža pogled na povezani kokpit sutrašnjice. Samo jedna od značajki je AirTouch, potpuno novi sustav koji omogućuje širok raspon funkcija koje se kontroliraju gestama.

2016: BMW i3 (94 Ah).

Priča o uspjehu BMW-a i se nastavlja - ili bolje: nastavlja trajati. S novim europskim voznim ciklusom NEDC od do 300 km (200 km u svakodnevnim radnjama), novi BMW i3 (94 Ah) također je pouzdan suputnik za dugotrajna putovanja. I sa 7,3 sekundi za 0 do 100 km/h, također ima prave kvalitete sprintera.

2017: BMW i3s (94 Ah).

Ako sportska vožnja bez emisije označava budućnost, tada je BMW i3s stigao tamo odavno. Maksimalno sportski, maksimalno električan: BMW i3s kombinira izvrsnu voznu dinamiku s najsuvremenijom tehnologijom. S impresivnih 3,7 sekundi od 0 do 60 km/h, tipičan osjećaj jedne papučice i njegov progresivni dizajn, oslobađa dinamiku sportskog automobila.

2017: BMW i8 Roadster.

Budućnost nastavlja dobivati oblik - u obliku prvog BMW-a i8 Roadster. Entuzijastičan, fascinantan i spreman reinterpretirati slobodu. Najupečatljivija značajka: impozantna lagana krilna vrata od karbonskih vlakana koja se mogu udobno otvoriti. Tahometar se uključuje jednako brzo: inovativni plug-in hibridni motor generira 374 KS i 250 Nm te ubrzava BMW i8 Roadster od 0 do 100 km/h u samo 4,6 sekundi.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • Potrošnja energije i emisije CO2 za BMW i3 (94 Ah) (3):
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 0
    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 0
    Potrošnja energije u kWh/100 km: 13,6*/13,1**

    Potrošnja energije i emisije CO2 za BMW i3 (94 Ah) s opcijom Range Extender (produljenje dosega) (3):
    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 14,0*/13,0**
    Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 11,9*/11,5**
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 0.6

    Potrošnja energije i emisije CO2 za BMW i3s (94 Ah) (3):
    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 0
    Potrošnja energije u kWh/100 km: 14.3
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 0

    Potrošnja energije i emisije CO2 za BMW i3s (94 Ah) s opcijom Range Extender (produljenje dosega) (3):
    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 14.0
    Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 12.5
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 0.7

    Potrošnja energije i emisije CO2 za BMW i8 s plug-In hibridom BMW iPerformance (3):
    Emisije CO2 u g / km (kombinirane): 42
    Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 14.0
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 1.9

    Potrošnja energije i emisije CO2 za BMW i8 Roadster s plug-In hibridom BMW iPerformance (3):
    Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 2.1
    Potrošnja energije u kWh/100 km (kombinirana): 14.5
    Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 46

    * Klasteri kotači 1: 19" kotači

    ** Klasteri kotača 2: 20" kotači; zimske gume

    Vrijednosti potrošnje goriva, emisije CO2 i potrošnje energije određene su prema europskoj Uredbi (EC) 715/2007 u verziji koja se primjenjuje u trenutku odobrenja tipa. Brojke se odnose na vozilo s osnovnom konfiguracijom u Njemačkoj, a prikazani raspon uzima u obzir opcijsku opremu i različite veličine kotača i guma na odabranom modelu.

    Vrijednosti vozila označene s (3) već se temelje na novom WLTP propisu i prevedene su natrag u NEDC-ekvivalentne vrijednosti kako bi se osigurala usporedba vozila. [S obzirom na ta vozila, za poreze vezane uz vozila ili druge trošarine temeljene (barem između ostalog) na emisije CO2, vrijednosti CO2 mogu se razlikovati od ovdje navedenih vrijednosti.]

    Specifikacije učinkovitosti CO2 određene su u skladu s Direktivom 1999/94/EK i Europskom Uredbom u svojoj trenutnoj verziji koja se primjenjuje. Prikazane vrijednosti temelje se na potrošnji goriva, vrijednosti CO2 i potrošnji energije prema NEDC ciklusu za klasifikaciju.

    Dodatne informacije o službenoj potrošnji goriva i specifičnoj emisiji CO2 novih osobnih automobila mogu se izvući iz "priručnika o potrošnji goriva, emisiji CO2 i potrošnji energije novih osobnih automobila" koji je dostupan na svim prodajnim mjestima i na https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.