REZULTAT SUSTAVNOG NAPRETKA.

BMW X5 iDrive40e iPerformance.

BMW iPerformance
BMW iPerformance

REZULTAT SUSTAVNOG NAPRETKA.

BMW X5 iDrive40e iPerformance.

REZULTAT SUSTAVNOG NAPRETKA.BMW X5 iDrive40e iPerformance.

Najbolje od dvaju svjetova kombinirano u izvanredno udobnom priključnom hibridu s pogonom na sve kotače: BMW X5 xDrive40e. Inovacija se susreće s luksuzom i praktičnošću BMW-a X5. Impresivna vozna dinamika, izvanredna učinkovitost i vrhunska ekološka osviještenost – jedinstven koncept savršeno prikladan za značajke SAV-a.

KONCEPT VOZILA.

BMW X5 s potrošnjom malog automobila. Optimalna trakcija i agilnost obilježja zahvaljujući pogonu na sve kotače BMW xDrive i dinamična vozna obilježja u svim voznim režimima. Svojom praktičnošću i dinamičkim obilježjima BMW X5 xDrive40e ispunjava sva očekivanja. Natpis "eDrive" na stražnjim nosačima krova profinjeno ukazuje na to o kakvom je BMW-u X5 riječ. Ono što to vozilo doista odvaja od drugih njegov je domet u posve električnoj vožnji. U vožnji posve bez lokalnih emisija i bez ikakva utroška goriva BMW X5 xDrive40e može prevaliti oko 30 kilometara. Visokonaponska baterija sigurno je pohranjena ispod podnice prtljažnika, koji je, s obzirom na to da mu zapremnina iznosi 1720 litara, iznimno prikladan za veće komade prtljage. Ukratko, riječ je o pionirskom i zasad neusporedivom konceptu vozila.

PRILAGODLJIVE VOZNE ZNAČAJKE.

Kao priključni (plug-in) hibrid, BMW X5 xDrive40e raspolaže različitim voznim režimima koji vozaču omogućuju da uvelike utječe na stvarnu potrošnju energije. Ona ovisi i o odabranom režimu vožnje i o vozačevu osobnom načinu vožnje. Kad je baterija posve puna, možete prijeći do 31 kilometara a da ne potrošite ni kap goriva. U režimu vožnje AUTO eDrive optimalna kombinacija elektromotora i motora s unutarnjim izgaranjem omogućava najekonomičniju vožnju.

  • Gradska vožnja

    U gradskoj vožnji BMW X5 xDrive40e posve iskorištava prednosti električnog pogona. Kad je baterija posve puna, kratke udaljenosti (do 31 kilometra) možete prevaliti bez lokalnih emisija – kroz grad se vozite a da ne potrošite ni kap goriva.

  • Svakidašnja vožnja

    U svakidašnjoj vožnji u prvi plan dolazi suradnja među dvjema pogonskim sustavima. U režimu vožnje AUTO eDrive inteligentna kombinacija motora na unutarnje izgaranje i električnog motora jamči znatno manju potrošnju od benzinskih i dizelskih vozila tog segmenta. Ukratko, uživajte u luksuzu BMW-a X5 s bonusom izvanredne ekonomičnosti.

  • Duga putovanja

    Uživajte u zabavnoj vožnji s vrlo niskom potrošnjom – čak i na dugim putovanjima. Priključni hibrid izvanredno se ponaša na dugim putovanjima, bez ikakvih kompromisa glede praktičnosti vozila.

BMW X5 xDrive40e

VOZNA DINAMIKA, A NE EMISIJE.

Upoznajte novi BMW X5 xDrive40e.

VOZNA DINAMIKA, A NE EMISIJE.

Upoznajte novi BMW X5 xDrive40e.

POGON.

Velika snaga benzinskog četverocilindarskog turbomotora BMW TwinPower i visokoučinkovit elektromotor eDrive pokretačka su snaga BMW-a X5 xDrive40e. Inteligentan sustav pogona na sve kotače BMW xDrive u svakom trenutku jamči najbolju trakciju. Kombinacijom tih tehnologija iz palete EfficientDynamics nastalo je inovativno vozilo koje u svim uvjetima vožnje ne nudi samo nisku potrošnju nego i vrhunsku voznu dinamiku te stabilnost.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJOM.

Inteligentno upravljanje energijom jedan je od temelja koncepta BMW eDrive. Sustav koordinira rad svih dijelova pogona kako bi se postigle najbolja učinkovitost bez ikakvih kompromisa glede vozne dinamike.
Inteligentno upravljanje energijom učinkovitost hibridnog vozila optimira pravodobnim odabirom odgovarajućeg pogona. Primjerice, podaci navigacijskog sustava iskorištavaju se za prepoznavanje dionice ceste po kojoj se trenutačno vozi i odabir režima vožnje, odnosno najučinkovitijeg punjenja visokonaponske baterije.
U situacijama u kojima bi motor s unutarnjim izgaranjem bio razmjerno neučinkovit, sustav prebacuje pogon na opterećenje s boljim iskorištavanjem energije. To znači da motor s unutarnjim izgaranjem stvara dodatnu snagu. Ta se snaga tada iskorištava za punjenje baterije električnim motorom/generatorom, što se poslije može iskoristiti za posve električni pogon ili za potporu motoru s unutarnjim izgaranjem. Sustav također nadzire rad električnog motora/generatora, pa se tijekom kočenja i "jedrenja" kinetička energija također pretvara u električnu. U kombinaciji s režimom ECO PRO, inteligentno upravljanje energijom koordinira rad svih sustava vozila, među njima i sve pomoćne dijelove i funkcije udobnosti, kako bi se ostvarila najučinkovitija vožnja uz najmanju potrošnju goriva.
Gumb eDrive omogućuje vozaču odabir jednog od triju različitih električnih režima vožnje: standardni režim AUTO eDRIVE, posve električni režim MAX eDRIVE i režim SAVE BATTERY u kojem se čuva napunjenost visokonaponske baterije.

  • Režim AUTO eDRIVE

    Ovisno o brzini vožnje i stanju napunjenosti baterije, inteligentan sustav BMW EfficientDynamics u režimu AUTO eDRIVE određuje najučinkovitiju kombinaciju rada elektromotora i motora s unutarnjim izgaranjem. Režim je podijeljen u dvije faze: ako je napunjenost baterije između 12 i 100 posto, brzinom do 70 km/h možete voziti bez lokalnih emisija i bez potrošnje goriva. Na većim brzinama i u zahtjevnijim uvjetima automatski se uključuje benzinski motor. Kad napunjenost baterije padne ispod 12 posto, BMW X5 xDrive40e na posve električni pogon može uz umjereno ubrzanje voziti do 55 km/h.

  • Režim MAX eDRIVE

    Maksimalna zabava u vožnji samo na električni pogon: u režimu MAX eDrive na posve električni pogon možete voziti do 120 km/h. Na većim brzinama ili kad je potrebno veće ubrzanje, automatski se uključuje motor s unutarnjim izgaranjem.

  • Režim SAVE BATTERY

    Kad je baterija slabo napunjena, režim SAVE BATTERY omogućava punjenje baterije motorom s unutarnjim izgaranjem ili dopušta održavanje trenutačne napunjenosti. Tako vozač može kapacitet baterije sačuvati za kasniju, posve električnu vožnju.

  • Predviđanje uvjeta na cesti

    Kad se u navigacijski sustav unese odredište, sustav predviđanja upravljanja energijom analizira planiranu rutu rabeći poznate podatke poput ograničenja brzine uz informacije u stvarnom vremenu o trenutačnom stanju u prometu. Tako sustav električnu energiju troši najekonomičnije, na najprikladniji način i, ponajprije, na dionicama na kojima to ima najviše smisla (npr. u gradskoj vožnji).

PUNJENJE.

Bez obzira na to obavlja li se preko obične kućne električne utičnice ili BMW i Wallboxa iz sveobuhvatne palete proizvoda i usluga 360° ELECTRIC – punjenje visokonaponske baterije ne može biti lakše. Dok u gradu obavljate druge poslove, na nekoj od brojnih javnih postaja za punjenje ChargeNow možete dopuniti bateriju automobila.

  • Punjenje kod kuće

    Vozilo se može lako napuniti kod kuće priključujući ga na utičnicu, pa za otprilike četiri sata automobil ponovno ima "pun spremnik". Priključak za punjenje na automobilu nalazi se iza poklopca na prednjem lijevom boku. Za punjenje je potreban poseban kabel koji je lako i sigurno spremiti ispod podnice prtljažnika. Posebna brtva štiti priključak na vozilu i utikač od utjecaja vremenskih prilika. LED prsten na priključku pokazuje da je punjenje u tijeku i kakvo je stanje baterije.
    Umjesto na običnoj mrežnoj utičnici, kao postaja za punjenje može se iskoristiti uređaj nazvan BMW i Wallbox. Jačina struje punjenja je veća, pa se skraćuje vrijeme potrebno za punjenje baterije. Zaslon na posebnoj kontrolnoj ploči pokazuje vozaču koliko je visokonaponska baterija napunjena u tom trenutku. Ovisno o različitim čimbenicima, primjerice jačini struje, uređajima u automobilu koji troše električnu energiju tijekom punjenja te načinu uporabe Wallboxa, da se prazna baterija posve napuni potrebno je manje od tri sata. Tijekom punjenja iz vanjskog izvora putnička kabina može se grijati ili hladiti bez utjecaja na visokonaponsku bateriju.

  • Punjenje na putovanju

    Osim punjenja kod kuće, vozilo se lako i praktično može puniti na sve većem broju javnih punionica. Tako će vas poslije kupnje u gradu automobil dočekati s "punim spremnikom" i tako omogućiti daljnju vožnju bez lokalnih emisija. Za punjenje je potreban poseban kabel koji je lako i sigurno spremiti ispod podnice prtljažnika. LED prsten na priključku pokazuje da je punjenje u tijeku i kakvo je stanje baterije. Opcijski navigacijski sustav i aplikacija BMW Remote za priključne hibride nude vozaču informacije o položaju i dostupnosti odgovarajućih punionica.
    Autorizacija na punionici i mjesečno plaćanje za utrošenu energiju obavljaju se preko kartice ChargeNow, dijelu BMW-ove usluge mobilnosti ChargeNow. Baterija vozila može se puniti strujom različitih jačina. Vrijeme punjenja ovisi o nizu čimbenika, primjerice jačini struje i uređajima u automobilu koji u tom trenutku troše električnu energiju.

POVEZANOST.

Uvijek povezani sa svojim BMW-om: preko pametnog mobitela (iOS ili Android) na raspolaganju su vam ne samo BMW-ove daljinske usluge poput zaključavanja nego i funkcije povezane s hibridnom vožnjom. To znači da uvijek imate potpun nadzor nad potrošnjom i učinkovitošću vašeg BMW-a X5 xDrive40e. BMW-ove usluge za svaku situaciju koje se mogu upotrijebiti u vozilu – ali i izvan njega.

  • Aplikacija My BMW Remote za priključne hibride

    Aplikacija My BMW Remote za priključne hibride namijenjena operacijskim sustavima iOS i Android prikazuje podrobne informacije o trenutačnom stanju vozila, primjerice lokaciju, napunjenost baterije i preostali domet.
    Postupak punjenja može se daljinski nadzirati tjednim tajmerom, a temperatura u vozilu daljinski namjestiti na vrijeme za iduće putovanje. Odredišta, točke interesa i položaj postaja za punjenje lako je iz aplikacije prebaciti izravno u vozilo.
    Aplikacija My BMW Remote za priključne hibride također mjeri i izračunava učinkovitost svakog putovanje te može ponuditi savjete kako voziti učinkovitije i tako povećati domet. Učinkovitost svakog putovanja možete anonimno podijeliti s drugim vozačima i uspoređivati podatke.

  • Predzagrijavanje vozila

    Uđite u ugodno rashlađen automobil ljeti i u zagrijano vozilo s odmagljenim prozorima zimi – to omogućava stacionarni sustav grijanja i hlađenja priključnog hibrida BMW X5. Zahvaljujući električnom kompresoru za hlađenje i električnom grijaču bez spremnika, automatski klima-uređaj radi gotovo bešumno, čak i kad motor ne radi. Unaprijed se mogu namjestiti dva vremena predviđenog odlaska na put.
    Pola sata prije planiranog odlaska inteligentan nadzorni sustav uključuje grijanje, hlađenje i ventilaciju kako bi se postigla željena temperatura. Sustavom se upravlja iDrive Controllerom u vozilu ili vrlo praktično pametnim telefonom s instaliranom aplikacijom My BMW Remote za priključne hibride.
    Ako je visokonaponska baterija dovoljno napunjena, stacionarno grijanje i hlađenje radi bez obzira na to da li se vozilo puni izvana ili ne.

UDOBNOST.

Gotovo da i ne treba spominjati da inovativan automobil poput BMW-a X5 xDrive40e nudi vrhunsku udobnost. Serijski ugrađen paket prilagodljivog ovjesa Comfort nudi punu voznu dinamiku, stabilnost u svakome trenutku te iznimno ugodan osjećaj u vožnji – čak i na dugim putovanjima te kad u automobilu prevozite težak teret. Posve prikagodljivi amortizeri i samoregulirajući ovjes na stražnjoj osovini jamče izvanrednu stabilnost bez obzira na to koliko je vozilo natovareno.