KONJSKA SNAGA+

BMW M

Vozna dinamika BMW-a M4 Coupé.

KONJSKA SNAGA+

Vozna dinamika BMW-a M4 Coupé.

KONJSKA SNAGA+Vozna dinamika BMW-a M4 Coupé.

Uz više od četiri desetljeća razvoja visokih performansi automobila, cilj je uvijek bio postići savršenu interakciju jedinice za napajanje, šasije, prijenosa i upravljanja - uz vozački dojam kao mjerilo. BMW M4 Coupé utjelovljuje sve što je ekskluzivno u BMW M. Svaki detalj je spreman za izvrsne performanse i preciznost. Postavke za pilote koje je teško pobijediti.

BMW M4 Coupé:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirano): 8.8 (8.3)
Emisija CO2 u g/km (kombinirano): 204 (194)

Brojke u zagradama odnose se na vozila s sedam-stupanjskim M mjenjačem i dvostrukom spojkom uz opciju Drivelogic.


Rezultati EU ciklusa ispitivanja i potrošnja goriva ovise o odabranom formatu guma. Ilustrirani modeli uključuju dodatnu opremu.

Pročitajte više
BMW M

ZAUZIMANJE TRKAĆE LINIJE.

BMW M4 Coupé je prošao stotine testova na stazi kako bi izoštrio brojne inovacije proizašle iz motorističkog sporta do sazrijevanja proizvodnje. Rezultat je više nego impresivan: koncentrirana snaga s ubrzanjem koje oduzima dah susreće izuzetno okretnu i visoku preciznost upravljanja. U bilo kojoj situaciji vožnje. Na svakoj površini. Zajamčena injekcija adrenalina je uključena - zajedno sa poznatim osmijehom.

M COMPETITION PAKET.

Nerazblažen osjećaj utrka: M Competition paket BMW-a M3 Sedan nudi još bolje performanse zahvaljujući poboljšanoj snazi motora, posebno podešenom prilagodljivom M ovjesu, novim kalibracijama dinamičke kontrole stabilnosti (DSC), aktivnim M diferencijalom i 20" M lakometalnim kotačima s različitim gumama.

  • Novine vozne dinamike u M Competition paketu

    Snaga M TwinPower Turbo 6-cilindričnog benzinskog motora je povećana na 331 kW (450 KS). M sportski ispušni sustav proizvodi još moćniji zvuk motora od standardnog ispušnog sustava. Na trkaćoj stazi i u svakodnevnoj vožnji, specijalno podešen prilagodljivi M ovjes zaslužan je za maksimalno precizan rad svake upravljačke funkcije.

  • Novine vanjštine u M Competition paketu

    Na vanjštini, M Competition paket ostavlja veliki dojam sa ekskluzivnim, izraženim i sjajnih 20" M naplataka Star karkova stila 666 M s različitim gumama. Atletski karakter naglašen je BMW Individual Shadow Line visokim sjajem s proširenim značajkama, koje kreću u crnoj boji visokog sjaja na prednjoj maski preko škrga do oznaka modela, i završavaju na crnim kromiranim ispušnim cijevima.

BMW M4 COUPÉ VERZIJE PRIJENOSA.

Opcije za M 6-stupanjski manualni prijenos i 7-stupanjska M dvostruka spojka u BMW-u M4 Coupé vam omogućava da odaberete kako ubrzati vaš puls od 0 do 180. Oboje jamče maksimalan užitak u vožnji.

  • M ručni mjenjač od 6 brzina

    Uz smanjenje od 12 kg težine u usporedbi s tradicionalnim modelima i svojeg kompaktnog oblika, M 6-stupanjski ručni mjenjač u BMW-u M4 Coupé je primjer inteligentne lagane konstrukcije. Unutar prijenosa, novo oblaganje trenja karbonskih vlakana u prstenovima pruža više udobne promjene brzina, a suhi sustav podmazivanja osigurava učinkovitiju opskrbu uljem.

  • Prijenos s M dvostrukom spojkom od 7 brzina

    Mijenjanja brzina bez prekida u vučnoj sili, bez upotrebe kvačila i bez usporavanja: M dvostruka spojka od 7 stupnjeva sa sustavom Drivelogic to omogućava. Stupnjevi prijenosa mogu se mijenjati automatski ili ručno pomoću ručica mjenjača na upravljaču ili ručice mjenjača. Launch Control osigurava maksimalno ubrzanje iz stojećeg položaja.

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

AKTIVNI M DIFERENCIJAL.

Aktivni M diferencijal optimizira trakciju i stabilnost vozila pri promjeni vozne trake ili ubrzavanja iz zavoja, prilikom ulaska u zavoje pri velikim brzinama ili na različitim cestama. Trakcija je optimizirana uz pomoć elektronički upravljanog uređaja koji smanjuje razliku u brzini okretaja između stražnjih kotača.

PRILAGODLJIV M OVJES.

PRILAGODLJIV M OVJES.

Elektronički regulirani amortizeri, prilagodljivi M ovjes automatski osigurava da je vozilo savršeno podešeno tako da odgovara uvjetima vožnje. Postavke ovjesa mogu se mijenjati za visoku udobnost i sportsku dinamiku putem načina vožnje COMFORT, SPORT i SPORT+ na kontroli iskustva vožnje.

365 DANA OSJEĆAJA MOTORISTIČKOG SPORTA.

Prijenos inovativnih tehnologija motorističkog sporta za proizvodnju standardnih sportskih automobila je temeljna sposobnost BMW M GmbH. To je razlog zašto BMW M4 Coupé postiže savršenu ravnotežu između adrenalinom nabijene performanse i svakodnevne korisnosti.

  • Launch Control

    Launch Control omogućava maksimalno ubrzanje iz stojećeg starta. Prilagođava motor svojoj idealnoj početnoj brzini, a M prijenos dvostruke spojke stalno postavlja prijenosne bodove, tako da kada se kreće prema gore, sljedeći optimalan broj okretaja motora je na raspolaganju.

  • M Driver paket

    M Driver paket povećava maksimalnu brzinu na 280 km/h. M Driver paket može se naručiti prilikom kupnje novog vozila ili može biti dodan kasnije. Svi ostali tehnički podaci ostaju nepromijenjeni jednom kad se instaliraju. To također uključuje bon za BMW M intenzivni trening kao dio BMW Driving Experience.

  • M Drive

    M Drive omogućava individualnu konfiguraciju DSC načina, pojavu Head-Up zaslona i profila osobnog vozača - od ugodnog krstrenja sve do sportski responzivnog postava - podešavanjem motora, amortizera i karakteristikama upravljanja, kao i prijenos. Aktivacija je jednostavna kao dodirivanjem jedne od dvije M tipke integrirane u multifunkcijski upravljač.

  • M Servotronic

    M Servotronic prilagođava servo koji odgovara trenutnoj brzini i osigurava izravan i precizan odaziv upravljača i pri velikim brzinama. On također osigurava vrhunsku udobnost umanjujići fizički napor potreban za upravljanje, kao i maksimiziranje agilnosti pri parkiranju, manevriranju ili navigacijom uskim ili uvijajućim cestama.

  • M dinamičan način

    M dinamičan način, pod-funkcija dinamičke kontrole stabilnosti (DSC), omogućava određeni stupanj proklizavanja kotača, čime se značajno poboljšava vozna dinamika. Dok DSC radi protiv podupravljanja i preupravljanja, M dinamički način omogućuje punu eksploataciju maksimalnog uzdužnog i lateralnog dinamičkog potencijala automobila. Međutim, pristup potpori koju DSC osigurava je zadržan.

MOĆNE KOČNICE.

Ključni dio vrlo izvanrednog iskustva vožnje u BMW-u M3 Sedan: kočioni sustav. Uz njegovi preciznost i učinkovitost, M kompozitne kočnice i opcijske M karbonsko keramičke kočnice su vrhunska dostignuća u smislu dinamike i performansi.

  • M kompozitne kočnice

    Zahvaljujući upotrebi različitih materijala, M kompozitne kočnice postižu ne samo izvanredne vrijednosti usporavanja, već i visoku stabilnost i dugi vijek trajanja, kao i smanjenje mase koja pozitivno utječe na agilnost, dinamiku i ubrzanje. Čeljusti kočnica u Blue metalik boji s M oznakama predstavljaju M specifični kočni sustav visokih performansi. Zbog specifičnog dizajna, privremeni šumovi mogu se pojaviti nakon velikog, niskog ili ekstremno dugog opterećenja, koji ponovno nestaju nakon kratkog vremena. Kako bi se izbjegli funkcionalni šumovi, prikladno je opterećivati kočnice u redovitim intervalima uz nešto jače kočenje. S vlagom na kočnim diskovima, kočni sustav se može aktivirati na suhom kako bi se izbjegla buka. Funkcionalni šumovi nemaju utjecaj na performanse, radnu sigurnost i stabilnost kočnica.

  • M karbonsko-keramičke kočnice

    Uz opcijske M karbonsko-keramičke kočnice, korištenje kočne snage je još izravnije, bez korozije, još otpornije na toplinu, znatno smanjenog trošenja i doprinosi uštedi mase, što pozitivno utječe na agilnost, dinamiku i ubrzanje. Posebna tehnička oprema vidljiva je kroz čeljusti u zlatnoj mat boji s M oznakama na vanjštini. Zbog specifičnih svojstava materijala, tijekom kočenja može doći do povećanih funkcionalnih šumova pri radu, npr. u slučaju produljenog, niskog opterećenja ili u vlažnim uvjetima neposredno prije zaustavljanja vozila. Zvuk povezan s dizajnom može se izbjeći korištenjem kočnica na suho u slučaju vlažnosti ili većim opterećenjem kočnica nakon dugog, niskog opterećenja kočenja. Utjecaj vlage i soli na cesti uzrokuje performanse kočenja koje su u skladu s konvencionalnim sustavom kočenja. Ta smanjena snaga kočenja može se nadoknaditi većim pritiskom na papučicu. Funkcionalni šumovi nemaju utjecaja na performanse, radnu sigurnost i stabilnost kočnica.

Potrošnja goriva i emisija CO2.

  • Vrijednosti potrošnje goriva, emisija CO2 i potrošnje električne energije određene su prema europskoj Uredbi (EZ) 715/2007 u verziji koja se primjenjuje u trenutku odobrenja tipa. Podaci se odnose na vozilo s osnovnom konfiguracijom u Njemačkoj, a prikazani raspon uzima u obzir opcijsku opremu i različite veličine kotača i guma dostupne na odabranom modelu.

    Vrijednosti vozila označene s (3) već se temelje na novom WLTP propisu i prevedene su natrag u NEDC-ekvivalentne vrijednosti kako bi se osigurala usporedba vozila. [S obzirom na ta vozila, za poreze vezane uz vozila ili druge trošarine temeljene na (barem između ostalog) emisijama CO2, vrijednosti CO2 mogu se razlikovati od ovdje navedenih vrijednosti.]

    Specifikacije učinkovitosti CO2 određene su u skladu s Direktivom 1999/94/EZ i europskom Uredbom u svojoj trenutnoj verziji koja se primjenjuje. Prikazane vrijednosti temelje se na potrošnji goriva, vrijednosti CO2 i potrošnji električne energije prema NEDC ciklusu za klasifikaciju.

    Svi podaci o ekonomičnosti potrošnje goriva i emisiji CO2 za sve modele novih osobnih automobila mogu se naći u "Vodiču o ekonomičnosti potrošnje goriva i emisijama CO2" koji je dostupan na svim prodajnim mjestima Tomić & Co.