Pogon BMW-a i8

SPORTSKA ENERGETIČNOST.

BMW i

Pogon BMW-a i8.

SPORTSKA ENERGETIČNOST.

Pogon BMW-a i8.

Spoj elektromotora i snažnog benzinskog motora čini temelj BMW-a i8, jednog od najinovativnijih sportskih automobila našeg doba. Sportski karakter vozila stalno je očit. Točno međudjelovanje između motora s unutarnjim izgaranjem i električnog pogona jamči učinkovitost i dinamičnost u jednakoj mjeri.

SPORTSKA ENERGETIČNOST.Pogon BMW-a i8.

Spoj elektromotora i snažnog benzinskog motora čini temelj BMW-a i8, jednog od najinovativnijih sportskih automobila našeg doba. Sportski karakter vozila stalno je očit. Točno međudjelovanje između motora s unutarnjim izgaranjem i električnog pogona jamči učinkovitost i dinamičnost u jednakoj mjeri.

BMW i

BMW eDRIVE.

Tehnologija BMW eDrive rezultat je višegodišnjeg razvoja tehnologije BMW EfficientDynamics. Cjelokupni okretni moment agilnog elektromotora dostupan je od samog kretanja vozila i jamči vozačko zadovoljstvo bez premca. Istodobno, inovativni sustav hlađenja osigurava optimalnu radnu temperaturu visokonaponskih baterija čime se produljuju njihove performanse i životni vijek.
Inteligentno upravljanje motorom koordinira interakciju između elektromotora s baterijom i motorom s unutarnjim izgaranjem te uvijek teži vrhunskim performansama uz minimalnu potrošnju. Rezultat svega toga je snažan i učinkovit plug-in hibridni sustav.

BMW eDrive kao plug-in hibrid.

Prvi sportski automobil potrošnje goriva na razini kompaktnog automobila.

  • Snažan plug-in hibridni sustav

    Razmišljajte unaprijed za veći domet. Inteligentni pogonski sustav eDrive BMW-a i8 spoj je prednosti elektromotora i benzinskog motora kao plug-in hibrida čime je stvoreno iznimno vozačko iskustvo i potvrda da je moguće istodobno dobiti iznimnu učinkovitost i maksimalnu dinamičnost. Elektromotor snage 131 KS (96 kW) nalazi se na prednjoj osovini dok stražnju osovinu pogoni snažni 1,5-litreni trocilindarski benzinski motor BMW TwinPower Turbo najveće snage 231 KS (170 kW) koji razvija 430 Nm okretnog momenta. Taj motor, zajedno s potiskom elektromotora hibridnog sustava, jamči vozaču specifično vozačko zadovoljstvo BMW-a. Usto, ta dva sustava omogućuju BMW-u i8 da od 0 do 100 km/h ubrza za 4,4 s uz prosječnu potrošnju goriva od samo 2,1 l/100 km i emisiju CO2 od 49 g/km.
     

  • Inteligentno upravljanje energijom

    Zapanjujuća učinkovitost BMW-a i8 rezultat je savršenog međudjelovanja između tehnologije BMW eDrive i benzinskog motora. Iskorištenost ta oba sustava savršeno je koordinirana ovisno o režimu vožnje i uvjetima kako bi se udovoljilo određenim zahtjevima. Istodobno, obnavljanje energije kočenja radom s papučicom gasa i usporavanjem jamči učinkovito povećanje dometa u električnom načinu vožnje. Aerodinamičan dizajn dodatno pridonosi mogućnosti BMW-a i8 (kao punokrvnog sportskog automobila) da potrošnja goriva i emisija štetnih plinova budu na razini kompaktnog automobila.

 BMW TwinPower Turbo

BMW TWINPOWER TURBO 1.5-LITRE 3-CYLINDER PETROL ENGINE.

BMW TWINPOWER TURBO 1.5-LITRE 3-CYLINDER PETROL ENGINE.

BMW-ov 1,5-litreni trocilindarski benzinski motor TwinPower Turbo (novorazvijen unutar strategije BMW EfficientDynamics) objedinjuje sve prednosti koje očekujete od pogonske jedinice u sportskom automobilu. Sustav upravljanja energijom jamči optimalan potisak tijekom prebacivanja brzina od samog pokretanja motora i strelovite reakcije turbopunjača. Tijekom rada motor snage 231 KS (170 kW) voli se vrtjeti na visokim okretajima i razvija do 430 Nm okretnog momenta. Istodobno, dinamičnost i visoke performanse prati nevjerojatna učinkovitost što je i vidljivo po kombiniranoj prosječnoj potrošnji od samo 2,1 l/100 km i emisiji CO2 od 49 g/km.

Lak i kompaktan.

Motor BMW TwinPower Turbo odlikuju izvrsne performanse uz nisku potrošnju goriva.

  • Izjava o odricanju odgovornosti o emisiji CO2

    Više informacija o službenoj potrošnji goriva i službenim CO2 emisijama novih putničkih automobila pronaći ćete u brošuri “Potrošnja goriva i emisije CO2 novih putničkih vozila” koju možete besplatno dobiti u svim BMW prodajnim salonima i od tvrtke DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Njemačka.

    Svi motori udovoljavaju EU6 standardu za emisiju ispušnih plinova. Potrošnja goriva je određena u skladu s ECE ciklusu (93/116/EC) i sastoji se od oko trećine gradske vožnje i dvije trećine izvangradske vožnje. Emisija CO2 izmjerena je uz tako dobivenu potrošnju goriva. Potrošnja goriva izračunata je na temelju standardno opremljenog vozila. Dodatna oprema (npr. šire gume) može znatno utjecati na potrošnju goriva i performanse u vožnji.

    Navedeni tehnički podaci odnose se na njemačko tržište. Prikazani modeli mogu djelomično sadržavati opremu koja nije dio standardne opreme. Ovisno o tržištu, standarda i dodatna oprema se može razlikovati za pojedine modele od onih opisanih u tekstu i prikazanih na fotografijama. Za točnu informaciju molimo kontaktirajte vašeg BMW partnera. Podložno promjenama u dizajnu i opremi. Pridržavamo pravo na pogreške. Oprema specifična za određena tržišta ovdje nije prikazana.

    Masa neopterećenog vozila (EU) u kg: prikazane vrijednosti uključuju 90 posto napunjen spremnik goriva, vozača mase 68 kg i 7 kg prtljage. Masa neopterećenog vozila odnosi se na vozila sa standardnom opremom. Dodatna oprema može uvećati vrijednosti.

    Nazivna snaga: BMW preporučuje upotrebu super bezolovnog benzina od 95 oktana. Bezolovni benzin od 91 oktana ili više s najvećim udjelom etanola od 10 posto (E10) također je dopušten. Ovdje navedene performanse i potrošnja izmjerene su uz korištenje benzina od 98 oktana.

    Vrijednosti se ne odnose na pojedinačno vozilo i ne predstavljaju dio službene ponude već služe isključivo za usporedbu različitih vrsta vozila.

    Emisija CO2 nastala proizvodnjom i opskrba gorivom ili nekim drugim izvorom energije nije uzeta u obzir pri određivanju emisije CO2 sukladno direktivi 1999/94/EC.

REŽIMI VOŽNJE.

Mnoštvo režima vožnje omogućuje vam iznimno vozačko iskustvo – COMFORT, ECO PRO, SPORT i gumb eDrive optimiraju svojstva vašeg BMW-a i8 sukladno uvjetima vožnje. Domet u posve električnom načinu rada je do 37 km*, a na izbor imate i mogućnost izvangradske ekstremno atletske vožnje sportskog automobila. Između ta dva režima vožnje je najbolje od oba svijeta, a benzinski motor i elektromotor stalno demonstriraju da tehnička simbioza te dvije vrste motora nije stvar kompromisa.
Pritiskom na gumb eDrive prebacujete BMW i8 u posve električan režim vožnje (moguć u režimima COMFORT i ECO PRO). U režimu vožnje COMFORT pritiskom na eDrive BMW i8 vozi isključivo na elektromotor sve dok gotovo ne isprazni bateriju. Pritiskom na gumb eDrive BMW i8 možete voziti na električni pogon do brzine od 120 km/h. U slučaju da nije pritisnut gumb eDrvie, motor s unutarnjim izgaranjem se uključuje na brzini od 60 km/h.


* Utvrđeno u BMW-ovim internim studijama potrošnje. Domet ovisi o mnoštvu čimenika posebice osobnom stilu vožnje, ruti, vremenskim uvjetima, uporabi klima-uređaja i tempiranju automatskog uključivanja klima-uređaja.

  • Režim vožnje COMFORT

    Sva potrebna snaga od trenutka kad krenete s vožnjom. U režimu vožnje COMFORT, posve napunjeni BMW i8 s mjesta kreće isključivo na električni pogon. Posve električna vožnja moguća je do brzine od oko 65 km/h i uključuje kretanje s mjesta na semaforu i pretjecanje. Na višim se brzinama uključuje i motor s unutarnjim izgaranjem koji jamči optimalnu udobnost vožnje.

  • Režim vožnje ECO PRO

    Režim vožnje ECO PRO omogućuje BMW-u i8 da prikaže svoju učinkovitost. Rad s papučicom gasa i mjenjačem te sustav grijanja i hlađenja namješteni su da budu što je moguće učinkovitiji. Posve električna vožnja moguća je do brzine od oko 65 km/h. Usto, motor s unutarnjim izgaranjem uključuje se na višim brzinama ili ako razina snage u bateriji padne ispod određenog minimuma.

  • Režim vožnje SPORT

    Kao druga mogućnost položaju D za automatsku vožnju, vozač može i koristiti ručicu mjenjača za prebacivanje u režimu vožnje SPORT. Taj režim rada također obuhvaća i ručno prebacivanje brzina putem ručnog mjenjača ili ručica postavljenih iza upravljača. Ovaj režim vožnje također uključuje postave automobila prikladne sportskoj vožnji. Motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor maksimalno dinamično oslobađaju svoj okretni moment, linija papučice gasa programirana je za neposredne reakcije, a vozač uživa u učinku funkcije potiska elektromotora. Kako bi uvijek imali dovoljno energije na raspolaganju, ovaj vam režim vožnje također jamči i maksimalnu obnavljanje energije kočenja u fazama potiska i kočenja.

Pogon na sva četiri kotača

POGON NA SVA ČETIRI KOTAČA.

Pritiskom na gumb eDrive BMW i8 možete voziti na posve električan način, a snaga se prenosi samo na prednju osovinu. Hibridni režim vožnje omogućuje inteligentan spoj dvije vrste pogona koji vozaču u svakoj situaciji omogućuje optimalnu trakciju. Električni pogon smješten je na prednjoj osovini, a trocilindarski motor visokih performansi pokreće stražnju osovinu što znači da ta dva motora mogu istodobno pogoniti sva četiri kotača te, ovisno o vozačkim situacijama, iskoristiti prednosti pogona na prednje ili sva četiri kotača. Izvan grada posve razvijeni pogon na sva četiri kotača BMW-a i8 pokazuje svoju najveću snagu i to do najveće brzine od do 250 km/h.