INTELIGENTNIM SUSTAVIMA DO VEĆEG ZADOVOLJSTVA U VOŽNJI.

Sustavi pomoći u vožnji tehnologije BMW ConnectedDrive u BMW-u serije 3 Touring.

Što se više možete usredotočiti na vožnju, više ćete uživati u njoj. Upravo vas zato BMW serije 3 Touring oslobađa od brojnih zadataka. Sustav pomoći upozorava vas na nadolazeće opasnosti, navigacijski sustav Professional jamči da nećete naići na neugodna iznenađenja, čak ni na nepoznatim cestovnim dionicama, a automatski sustavi pomažu vam da parkirate lakše i ugodnije nego ikad prije.

POMOĆ U VOŽNJI.

Paket pomoći u vožnji povezuje sustav upozoravanja na napuštanje trake i sustav nadzora približavanja koji rade s kamerama i funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja.
Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen žmigavac.
Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom pomoćnoga gradskog kočenja registrira vozila, funkcija upozorenja na ljude s pomoćnim gradskim kočenjem reagira na pješake. Ako vozilo ispred naglo zakoči, BMW serije 3 reagira odmah čim se upozorenje na približavanje aktivira. Sustav djeluje u nekoliko koraka. Najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne titrati i emitira se zvučni signal, a naposljetku vozilo samo počinje kočiti (na brzinama ispod 60 km/h). Upozorenje na pješake reagira na brzinama od 10 do 60 km/h i u slučaju neposredne opasnosti emitira upozorenje. Ako sustav upozori na mogući sudar, istodobno se za bržu reakciju primjenjuju i kočnice. U slučaju nužde sustav će samostalno započeti s kočenjem. Djelovanje sustava mogu omesti mrak i magla.

AKTIVNI TEMPOMAT S FUNKCIJOM STOP&GO.

Aktivni tempomat s funkcijom Stop&Go

AKTIVNI TEMPOMAT S FUNKCIJOM STOP&GO.

Aktivni tempomat s funkcijom Stop&Go, koji uključuje radarski sustav upozoravanja na približavanje s funkcijom smanjivanja brzine i potpunog zaustavljanja, opcija je koja nudi veću udobnost i sigurnost u prometnim zastojima i vožnji u koloni. Sustav održava brzinu koju je odabrao vozač, baš kao i udaljenost od vozila ispred. Vozilo preuzima nadzor nad ubrzavanjem i kočenjem, pa čak i u sporo pokretnom prometu održava odabranu udaljenost od automobila ispred, a po potrebi i zaustavlja vozilo. Ako se automobil približi vozilu ispred, ili ako se drugo vozilo ubaci u traku, sustav točno prilagođava brzinu kako bi u obzir uzeo i drugo vozilo. Sustav djeluje na brzinama do 210 km/h.
Funkcija Stop&Go automatski nadzire brzinu vozila do potpunog zaustavljanja, ali i ponovno ubrzava do željene brzine kad to dopusti prometna situacija.
Ako je upozorenje na približavanje uključeno i vozilo ispred naglo zakoči, BMW odmah reagira. Sustav djeluje u nekoliko faza. Najprije prikazuje simbol upozorenja, zatim simbol počne titrati i emitira se zvučni signal, a naposljetku vozilo samo počinje snažno kočiti.

BMW Head-Up Display

BMW HEAD-UP DISPLAY.

BMW Head-Up Display u boji izravno u vidno polje vozača projicira sve informacije važne za putovanje i tako mu omogućava da se posve usredotoči na vožnju. Na zaslonu se prikazuju informacije poput trenutačne brzine, savjeti navigacijskog sustava, informacije o ograničenjima brzine s upozorenjem na zabrane pretjecanja, telefonski adresari i glazbeni popisi, a tu su i upozorenja različitih sustava pomoći u vožnji.
Simboli projicirani na vjetrobran prikazani su u boji i osobito visokoj razlučivosti. Slika se projicira tako da se doima otprilike 2,3 metra ispred vozila, U kombinaciji s optimalnim položajem omogućuje brzo i jednostavno očitavanje informacija uz vrlo malo odvraćanja pozornosti sa situacije na cesti.
Svjetlina prikaza automatski se namješta u skladu s vanjskim uvjetima danju i noću, a položaj prikaza na vjetrobranu možete podesiti kako vam najviše odgovara. Vozač usto može odabrati i koje će još informacije biti prikazane uz trenutačnu brzinu te upozorenja sustava pomoći u vožnji.

PARKIRANJE.

Inteligentni sustavi za lakše manevriranje pri parkiranju opcijska su oprema BMW-a serije 3 Touring. Korisni sustavi pomoći poput stražnje kamere, sustava pomoći pri parkiranju i panoramskog pogleda olakšavaju parkiranje u svim uvjetima, a osobito na tijesnim parkirnim mjestima i u prilikama kad je preglednost ograničena.

  • Stražnja kamera

    Kamera za vožnju unatrag omogućuje vozaču da na kontrolnom zaslonu prati područje iza vozila pri manevriranju i parkiranju. Stražnja kamera poboljšava vidljivost pri vožnji unatrag brzinama do 15 km/h, primjerice kad parkirate.
    Vodilice i obojene oznake za prepreke koje se pojavljuju na kontrolnom zaslonu pokazuju vozaču da je izabrano parkirno mjesto dovoljno veliko za automobil – što uvelike olakšava parkiranje. Sustav crvenom bojom prikazuje tragove kotača pri posve zakrenutom upravljaču, odnosno zelenim vodilicama koje pokazuju kako se upravo zakreće upravljač.
    Stražnja se kamera automatski isključuje poslije prevaljenih deset metara ili kad brzina premaši 15 km/h. Kad je na automobilu kuka za vuču, stražnja kamera povećava sliku i tako olakšava približavanje prikolici natraške.

  • Pomoć pri parkiranju

    Sustav pomoći pri parkiranju olakšava paralelno parkiranje. Bez obzira na to je li uključen ili ne, sustav uvijek mjeri raspoloživ prostor pri prolasku malom brzinom (manjom od 35 km/h) na udaljenosti manjoj od 1,5 metara od reda parkiranih vozila.
    Pronađe li dovoljno veliko mjesto, vozač jednostavno uključuje žmigavac, sustav pomoći pri parkiranju preuzima upravljač, a vozač to prati biranjem odgovarajućeg stupnja prijenosa i pritiskanjem papučice gasa, odnosno kočnice. Pritom sustav pomaže uputama na kontrolnom zaslonu i odgovarajućim zvučnim signalima. Na taj se način vozač može opustiti i uživati u većoj sigurnosti prilikom parkiranja.
    Dok se vozilo polako približava prepreci, pomoć pri parkiranju automatski se uključuje preko funkcije "Auto PDC" (Automatic Park Distance Control = automatska kontrola udaljenosti pri parkiranju). Proširena funkcionalnost ovog sustava uključuje i pomoć vozaču pri parkiranju unazad, tj. na parkirnim mjestima koja su okomita na cestu. PDC također odašilje i zvučni signal upozorenja ako se vozilo previše približi preprekama s bilo koje strane.
    Pri parkiranju bez uključene pomoći, sustav za bočno parkiranje rabi dodatne senzore za nadzor prostora uz vozilo, a prepreke prikazuje na kontrolnom zaslonu. Vozač se može opustiti i uživati u većoj sigurnosti prilikom parkiranja.

  • Pogled naokolo

    Pogled naokolo uključuje funkcije pogleda straga, panoramskog pogleda i pogleda odozgo bazirane na ugrađenim kamerama. Kamere u vanjskim zrcalim i kamera za vožnju unatrag nude pogled koji obuhvaća 270° oko vozila.
    Pogled odozgo prikazuje područja sa strane vozila i tako olakšava manevriranje. Bočni pogled olakšava vožnju u područjima sa slabom vidljivošću, pa je izlazak na cestu i prilaz zbunjujućim raskršćima sigurniji. Dvije digitalne kamere s lijeve i desne strane prednjeg dijela vozila snimaju prometnu situaciju ispred vozila. Tako vozač ranije zamjećuje nadolazeća vozila pa može na vrijeme reagirati. Bočni pogled automatski se isključuje kad vozilo premaši brzinu od 15 km/h. Vozač zatim može odabrati stražnju kameru, odnosno pogled odozgo ili bočni pogled.
    Sustavi kamera automatski se uključuju pri vožnji unatrag ili kad se pritisne gumb PDC-a, odnosno gumb bočnog pogleda. Slike koje snimaju kamere prikazuju se na kontrolnom zaslonu.

NAVIGACIJSKI SUSTAV PROFESSIONAL.

Navigacijski sustav Professional ima lijepo dizajnirano sučelje i izvanrednu paletu usluga. Sustavom se rukuje intuitivno jer je posve integriran u vozilo, a obuhvaća koncept rukovanja iDrive i iDrive Touch Controller. Sustav se sastoji od uređaja za telefoniranje bez ruku s USB priključkom i glasovnim nadzorom, radiom BMW Professional s DVD pogonom te 20 GB memorije za audiodatoteke. Omogućava i uporabu Prometnih informacija u stvarnom vremenu (Real Time Traffic Information, RTTI). Ugrađen LCD ekran u boji dijagonale 8,8" (26 centimetara) razlučivosti 1280 x 480 piksela s funkcijom podijeljenog zaslona (glavni i pomoćni) osmišljen je kako bi omogućio najbolju vidljivost i čitljivost.

  • iDrive Touch Controller

    iDrive Touch Controller s gumbima za izravni pristup izbornicima, osam dodatnih prečaca i glasovnim upravljanjem olakšava uporabu jer adresu odredišta možete napisati rukom na površini osjetljivoj na dodir. Zahvaljujući trodimenzionalnom prikazu karata koji se služi satelitskim slikama kao pozadinom – s fotografski realističnim prikazom izabranih objekata – navigacija se pretvara u uzbudljiv vizualni doživljaj.

  • Automatsko ažuriranje karata

    Karte se u BMW-ovim salonima bez dodatnih naknada mogu ažurirati tri godine. U okviru sustava BMW ConnectedDrive, u nekim europskim zemljama sustav besplatno tijekom tri godine automatski ažurira karte do četiri puta na godinu.

UPOZORENJE NA IZLAZAK IZ TRAKE.

Upozorenje na izlazak iz trake

UPOZORENJE NA IZLAZAK IZ TRAKE.

Na brzinama većim od 20 km/h radarski sustav za upozoravanje napuštanja trake detektira vozila u mrtvom kutu, ali i ona u susjednoj traci. Vozača na prisutnost vozila u opasnom području upozorava simbol trokuta na vanjskim zrcalima. Ako usprkos tome vozač namjeru promjene trake najavi uključivanjem žmigavaca, sustav ga upozorava vibriranjem upravljača i bljeskanjem simbola na vanjskim zrcalima.

INFORMACIJE O OGRANIČENJIMA BRZINE S INDIKATOROM ZABRANE PRETJECANJA.

Informacije o ograničenjima brzine s indikatorom zabrane pretjecanja

INFORMACIJE O OGRANIČENJIMA BRZINE S INDIKATOROM ZABRANE PRETJECANJA.

Sigurnost uvijek mora biti na prvom mjestu: sustav informacija o ograničenju brzine s prikazom zabrane pretjecanja na instrumentnoj vas ploči obavještava o važećem ograničenju brzine i mogućoj zabrani pretjecanja koja slijedi. Podaci se prikazuju na informacijskom zaslonu među analognim instrumentima. Kamera ugrađena u osvrtno zrcalo registrira važne prometne znakove. Računalo zatim obrađuje i prikazuje informaciju uz podatke navigacijskog sustava. S pomoću drugih funkcija automobila katkad se prikazuju i uvjetna ograničenja brzine, poput onih koja važe za loša vremena ili u određena doba dana.

BMW SELECTIVE BEAM.

BMW Selective Beam

BMW SELECTIVE BEAM.

BMW Selective Beam čini noćnu vožnju ugodnijom i sigurnijom. Po mraku nudi odličnu vidljivost bez zasljepljivanja drugih vozača. Sustav otkriva druge sudionike u prometu i selektivno ih isključuje iz dometa dugog snopa glavnih svjetala vozila. Snop dug 400 metara omogućava rano otkrivanje opasnosti i olakšava slijeđenje smjera.