VJEROJATNO NAJBOLJI SUVOZAČ IKAD.

Sustavi pomoći u vožnji iz palete BMW ConnectedDrive u BMW-u serije 2 Coupé.

BMW serije 2 Coupé već ima pouzdanog suputnika, a to su brojni sustavi pomoći u vožnji iz paketa BMW ConnectedDrive. Ti sustavi predstavljaju podršku vozaču i omogućuju mu da uživa u jedinstvenom vozačkom iskustvu. Oni pravodobno upozaravaju kad trebaju i pomažu vam parkirati vozilo. Ili vam pomoći pri manevriranju kad stražnja kamera funkcionira kao treće oko. BMW serije 2 Coupé pouzdan je partner koji vam omogućuje da se usredotočite na najvažnije na ruti, a to je cesta.

POMOĆ U VOŽNJI.

Paket sustava za pomoć u vožnji uključuje sljedeće sustave koji rade pomoću kamera: upozorenje pri napuštanju voznog traka, kontrola kod približavanja vozilima te upozorenje na pješake s gradskom aktivacijom kočnica (Lane Departure Warning; Approach i Pedestrian Warning with City Brake Activation).
Sustav upozoravanja na napuštanje trake na brzinama iznad 70 km/h otkriva oznake na kolniku i vibriranjem upravljača upozorava vozača na nenamjernu promjenu trake. Upozorenje se ne aktivira ako je promjena trake namjerna, tj. ako je uključen pokazivač smjera.
Dok sustav upozorenja na približavanje s funkcijom gradske aktivacije kočnica registrira vozila, funkcija upozorenja na pješake s gradskom aktivacijom kočnica reagira na pješake. Zakoči li iznenada vozilo ispred, kontrola kod približavanja vozila aktivira upozorenje u dvije faze - na instrumentnoj ploči se upali simbol, nakon čega slijedi zvučni alarm. Ne reagira li vozač i dalje, na brzinama do 60 km/h sustav sam počinje kočiti. Na brzinama od oko 20 – 20 km/h sustav upozorenja na pješake pomaže spriječiti nesreće s pješacima, a pri brzinama od do 60 km/h smanjuje težinu nesreće. Ukaže li se potreba za uključivanjem sustava, kočnice se istodobno pripremaju za bržu reakciju i, ako potrebno, sustav samostalno pošinje kočiti. Asistent pozornosti prati vozačevo ponašanje i traži znakove umora. Primijeti li neke nepravilnosti, na kontrolnom zaslonu se pojavljuje poruka vozaču da se odmori.

iDRIVE TOUCH CONTROLLER.

iDrive kontroler osjetljiv na dodir omogućuje praktično i lagano upravljanje sustavom iDrive koristeći samo jednu ruku. Zahvaljujući dodirnoj podlozi integriranoj u kontroler, vozač može lako unositi informacije poput odredišta u navigacijski sustav koristeći se svojim vlastitim rukopisom. Kontroler se također može koristiti za pristup i konfiguriranje brojnih funkcija i za pretraživanje lista. Upravljanje sustavom je vrlo lagano i intuitivno (zasniva se na osjetu dodira). To čini život mnogo lakšim za vozača, jer je odvraćanje pažnje od prometa svedeno na goli minimum. Sve funkcije kojima se upravlja pomoću kontrolera moguće je jednostavno vidjeti na kontrolnom zaslonu.

INFORMACIJE O OGRANIČENJU BRZINE.

Sigurnost treba uvijek biti na prvom mjestu: informacije o ograničenjima brzine s indikatorom zabrane pretjecanja na instrumentnoj ploči prikazuju važeće ograničenje brzine, kao i informacije o zonama zabrane pretjecanja. Ovo se prikazuje na informacijskom zaslonu instrumentne ploče. Posebna kamera prepoznaje važne prometne znakove. Računalo obrađuje te podatke skupa s podacima iz sustava za navigaciju. Uključene su i druge funkcije automobila i opcije poput senzora za kišu pa se u pojedinim situacijama prepoznaju i promjenjiva ograničenja brzine, primjerice, kod mokrog kolnika ili u određeno doba dana. Funkcije je dostupna samo uz paket navigacijskog sustava Business ili Professional.

POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Ovaj sustav olakšava usporedno i okomito parkiranje. Sustav, uključen ili ne, mjeri potencijalni prostor (čak i uska usporedna parkirališta) dok prolazite uz parkirno mjesto pri nižim brzinama (ispod 35 km/h) i uz najveću udaljenost od 1,5 metara od niza parkiranih vozila.
Kad pronađe dovoljno veliko mjesto, vozač samo uključi žmigavac i sustav preuzme upravljač dok vozač upravlja papučicom gasa i kočnice i brzinama. Sustav također daje upute na kontrolnom zaslonu i dodatne zvučne signale.
Kako se automobil sporo približava prepreci, sustav se automatski uključuje putem funkcije “Auto PDC” (automatska pomoć pri parkiranju). Proširena funkcionalnost sustav obuhvaća podršku vozaču pri parkiranju na mjesta okomita u odnosu na cestu. Sustav također odašilje signal upozorenja ako se automobil previše približi prepreci.
Pri parkiranjima bez uključenog sustava, sustav pomoći pri bočnom parkiranju koristi dodatne senzore za nadziranje mjesta bočno od automobila i prikazuje prepreke na kontrolnom zaslonu pa vozač može ostati opušten i uživati u većoj sigurnosti pri parkiranju.

KAMERA ZA VOŽNJU UNATRAG.

Kamera za vožnju unatrag omogućuje vozaču pregled područja iza automobila na kontrolnom zaslonu pri manevriranju i parkiranju. Kamera pospješuje vidljivost kod vožnje unatrag pri brzinama ispod 20 km/h, primjerice kod parkiranja.

Interaktivne linije vodilje pokazuju je li odabrano parkirno mjesto dovoljno veliko za automobil te pomažu vozaču tako što određena područja označuju različitim bojama na kontrolnom zaslonu. Kad je vozilo opremljeno kukom za vuču, kamera za vožnju unatrag olakšava pristup i spajanje prikolice zahvaljujući praktičnoj funkciji zumiranja.