POUZDAN PARTNER KOJEM MOŽETE VJEROVATI.

Usluga BMW Pomoć u slučaju kvara i prometne nesreće.

Naši su stručnjaci tu za vas i to svo vrijeme, a na vama je da uživate u maksimalnom vozačkom zadovoljstvu, sigurnosti i udobnosti svog BMW-a. Naša usluga BMW Pomoć u slučaju kvara i prometne nesreće brine se da ste dobro zbrinuti i u hitnim slučajevima i to 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
Samo nazovite BMW Mobile Service ako vam je potrebna pomoć na cesti i odmah ćemo poslati BMW Servicemobile do vas i dogovoriti pomoć na cesti putem mreže probranih partnera. Bude li potrebno, također ćemo vam organizirati taksi prijevoz ili rezervirati hotel.
U sluačju prometne nesreće, naši su vam stručnjaci na raspolaganju. Ti stručnjaci točno znaju što treba učiniti i pobrinut će se da se brzo vratite na cestu. Gdje god vas putovanje nanijelo, uz uslugu BMW Pomoć u slučaju kvara i prometne nesreće nikad niste ostavljeni sami sebi.

USLUGA BMW ACCIDENT HOTLINE.

BMW Accident Hotline prvi je telefonski broj koji okrećete u slučaju prometne nesreće. Pružit ćemo vam savjet i tehničku podršku i riješiti sve pojedinosti - dogovoriti vuču vozila, osigurati vam zamjensko vozilo ili podnijeti prvotni izvještaj osiguravateljnoj kući. Usluga BMW Accident Management omogućuje vam da brzo i jednostavno izgladite čak i teške situacije. Naši su vam stručnjaci na raspolaganju u bilo koje doba dana i noći.

  • Usluge BMW Accident Hotline

    Jedan poziv, svi odgovori. Vučna služba, zamjensko vozilo ili rješavanje potraživanja - usluga BMW Accident Management rješava sve važne pojedinosti u hitnim slučajevima.


    Pregled usluga:


    • Organizacija vučne službe i zamjenskog vozila (rent-a-car) tijekom trajanja popravka.
    • Obavještavanje najbližeg BMW Servisnog partnera.
    • BMW Partner pomaže kod podnošenja izvještaja vašem osiguravatelju.
    • Osiguravanje da vam je automobil popravljen u radionici odobrenoj od BMW-a.
    • Rješavanje faktura i potraživanja vještaka iz osiguravateljne kuće.
    • Općeniti savjeti kako se ponašati nakon prometne nesreće.
    • Savjeti o drugim načinima putovanja.


    Dodatni troškovi poput vučne službe, troškova popravka, zamjenskog vozila i sličnog nisu uključeni u uslugu.

  • Stručni popravak u slučaju prometne nesreće

    Vrhunska kvaliteta, optimalno očuvanje vrijednosti vozila - prvi broj koji zovete za vaš BMW jer uz tehnološki napredak, popravak BMW vozila je sve sofisticiraniji posao. Samo vaš BMW Servisni partner može odraditi posao prema točno određenim standardima. Vrhunski osposobljeni stručnjaci tehnički i vizualno obnavljaju vaš BMW u originalno stanje i osiguravaju da udovoljava svim specifikacijama crash-testova. Svi popravci, kao što biste i očekivali, odrađuju se uporabom originalnih BMW dijelova proizvedenih uz iznimnu posvećenost pojedinostima i temeljito testiranih. Usto, ako vašem BMW-u treba malo i rada na boji karoserije, to izvodimo uporabom ekološki prihvatljive boje BMW ColorSystem.

USLUGA BMW RESCUE INFORMATION ZA SUDIONIKE PROMETNE NESREĆE.

Nakon ozbiljnije prometne nesreće vrijeme je od goleme važnosti kad hitne službe trebaju izvaditi ozlijeđene osobe iz automobila. I zato hitne službe trebaju što prije dobiti potpune informacije o automobilu. Gdje su smještene baterije i akumulator? Gdje su zračni jastuci? Na kojim mjestima se vozilo može brzo i sigurno izrezati? Iz tog smo razloga osmislili uslugu BMW Rescue Information za hitne službe, uslugu BMW Rescue Charts i posebne naljepnice za vjetrobransko staklo.

  • BMW Rescue Charts

    BMW Rescue Charts pruža hitnim službama važne informacije koje im pomažu da brzo i sigurno dopru do osoba u automobilu.
    Ilustraciju si možete ispisati kao pdf i držati je iza vozačeve sjenila za sunce. Ilustracije su u boji kako bi bile jednostavnije za uporabu i stoga vam preporučujemo da si ispišete na pisaču u boji.
    Pravna napomena: sadržaj ilustracija za spašavanje namijenjen je isključivo za osposobljene članove spasilačkih službi koji pomoću ilustracija mogu provesti tehničko spašavanje osoba.

  • Naljepnica za vjetrobransko staklo

    Vaš BMW Partner može vam dati i naljepnicu s ilustracijom za spašavanje. Stoga kako bi prvi spasioci na poprištu znali da u automobilu postoji ilustracija za spašavanje, naljepnicu treba zalijepiti na dno vjetrobranskog stakla kod vozačeve strane. Vaš će vas BMW Partner drage volje savjetovati.

USLUGA BMW BREAKDOWN MANAGEMENT: MOBILE CARE.

Uz paket BMW Mobile Care u slučaju kvara dostupan vam je opsežan paket usluga mobilnosti. Za maksimalnu mobilnost kad vam je to najpotrebnije. Bez obzira koji dan bio ili vrijeme, samo kontaktirajte BMW Mobile Service putem izbornika iDrive (samo u modelima s kontrolnim zaslonom) ili nazovite

U većini slučajeva naši stručnjaci vas mogu jednostavno navoditi putem telefona. Za vozila opremljena uslugom BMW Teleservices, pomoć možete dobiti i putem BMW usluge BMW TeleService Diagnosis and Help.
Ako vam je potrebna pomoć na cesti, možemo vam brzo i pouzdano dogovoriti BMW Servicemobile (ako je usluga dostupna na vašem tržištu) te, ako je potrebno, još mnogo toga drugoga, primjerice vučnu službu, taksi i hotelski smještaj. Uz paket BMW Mobile Care, naše paneuropsko jamstvo mobilnosti, sve ćete prednosti imati sa sobom u automobilu. Široka paleta usluga iz paketa BMW Mobile Care services je, naravno, besplatna za vas.

  • Pomoć na cesti

    U većini slučajeva moći ćemo vam pomoći putem telefona. Međutim, ako vam je potrebna pomoć na cesti, odmah ćemo vam poslati BMW Servicemobile (ako je usluga dostupna kod vas) ili organizirati BMW pomoć na cesti za vas putem izabranog partnera. Mi subvencioniramo troškove te usluge. Napomena: usluga pomoći na cesti ograničena je isključivo na osposobljavanje vozila za nastavak vožnje.

  • Pomoć s puknućima gume i manjim nezgodama

    Mi vam također možemo pružiti i pouzdanu pomoć u slučaju puknuća gume. Ako je vaš BMW opremljen run-flat gumama i unutar četiri sata ne možete doći do zamjenske gume, troškovi dodatnih usluga također vam se nadoknađuju (osim troškova samih guma). U slučaju manjih nezgoda, primjerice ključevi su vam ostali u zaključanom vozilu ili ste ih izgubili, ulili ste krivu vrstu goriva ili ste ostali bez goriva, drage ćemo vam volje ogranizirati pomoć. Molimo imajte na umu da ne preuzimamo nikakvu odgovornost za troškove pomoći na cesti ili usluga mobilnosti izvan gore navedenih okvira.

  • Usluga vuče vozila do najbližeg BMW Servisnog partnera

    U slučaju da se vaš problem ne može riješiti na licu mjesta, pokrit ćemo vam troškove vuče vozila do najbližeg BMW Servisnog partnera.

  • Taksi prijevoz

    U slučaju kvara vozila i potrebe da putovanje nastavite taksijem, pokrit ćemo vam troškove jedne ili više vožnji taksijem do maksimalnog iznosa od 65 eura.

  • Hotelski smještaj

    U slučaju da trebate prenoćiti u hotelu zbog kvara automobila, pokrit ćemo vam troškove hotelskog smještaja za sve putnike iz vozila sve dok se vozilo ne popravi, ali najviše četiri noći (u hotelu kategorije do četiri zvjezdice). Ovo je važeće ako je mjesto kvara vozila više od 50 kilometara udaljenog od vašeg prebivališta.

  • Nastavite putovanje sa zamjenskim vozilom

    Pokrit ćemo vam troškove zamjenskog vozila sve dok se vaše vozilo ne popravi, ali maksimalno tri radna dana plus vikend u vašoj državi te maksimalno pet radnih dana plus vikend u inozemstvu.
    Molimo imajte na umu da dostupnost zamjenskih vozila može varirati. Opći uvjeti komercijalnih rent-a-car kuća mogu imati navedena geografska ograničenja uporabe njihovih vozila.

  • Ostale usluge koje vam omogućuju potpunu mobilnost

    Osim gore navedenih usluga, kako bi ostali ostali posve mobilni pokrit ćemo vam troškove sljedećih usluga do maksimalnog iznosa od 500 eura po kvaru.
    Ako to okolnosti zahtijevaju, također ćemo vam pokriti i troškove povratka kući vlakom ili avionom i to do gore navedenog maksimalnog iznosa.
    Ako napravite troškove za preuzimanje svog vozila, pokrit ćemo vam te troškove do gore navedenog maksimalnog iznosa. Ako je potrebno, organizirat ćemo vraćanje vašeg vozila umjesto vas ako popravak traje više od tri radna dana od trenutka dovoženja vozila u servis do očekivanog vremena popravka. U tom slučaju vaše prebivalište mora biti udaljeno više od 100 kilometara od mjesta kvara vozila. Povratak vozila iz inozemstva može trajati oko 10 dana (konsolidirani prijevoz).*
    * Napomena o ovoj usluzi - troškovi više različitih usluga pruženih kako bi ostali mobilni mogu se nadoknaditi do najvećeg iznosa od 500 eura po kvaru.

POVRAT TROŠKOVA.

Kao temeljno načelo, pokrivaju se samo troškovi dogovoreni uz uslugu Mobile Service. Općenito govoreći, mi umjesto vas rješavamo troškove svih usluga BMW Mobile Care. U slučaju da trebate vi platiti za servis, odmah ćemo vam nadoknaditi taj iznos. Kako bi to mogli učiniti, trebat će nam originalan račun ili faktura za korištene usluge (primjerice, od tvrtke za vuču vozila) zajedno s kopijom računa za popravak i kompletnim zapisnikom kvara.

PODRUČJE VAŽENJA.

Usluge BMW Mobile Care za kvarove vrijede za putovanje u sljedećim europskim državama:
Albanija, Andora, Austrija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Cipar, Crna Gora, Češka, Danska, Estonija, Finska, Grčka, Hrvatska, Italija, Irska, Latvija, Litva, Luksemburg, Makedonija, Malta, Monako, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Srbija, Španjolska (uključujući Kanarsko otočje), Švedska, Turska i Velika Britanija.

VALJANOST USLUGA BMW MOBILITY.

BMW vam jamči mobilnost u Europi s paketom BMW Mobile Care i taj je paket valjan do pet godina od dana prve registracije vašeg vozila.

  • Opsežne usluge mobilnosti u trajanju od dvije godine

    Ova ponuda obuhvaća opsežne usluge mobilnosti sukladno valjanim uvjetima paketa BMW Mobile Care u trajanju od dvije godine na sva nova BMW vozila prvi put registrirana 1. siječnja 2011. ili kasnije.

  • Obnova jamstva mobilnosti

    Nakon isteka 24-mjesečnog jamstva, na vama je da odlučite hoćete li obnoviti mobilno jamstvo BMW Mobile Care za svoj BMW. Kad obavite zakazani servis ulja u ovlaštenom BMW servisu, mobilno jamstvo BMW Mobile Care automatski se obnavlja na dodatnih 24 mjeseca sve do maksimalno pet godina nakon datuma prve registracije vozila. Datum sljedećeg servisa ulja određuje putno računalo sukladno vašem osobnom stilu vožnje. Unos u servisnu knjižicu vozila ili račun servisa služi kao potvrda. Čak i ako servis ulja motora niste obavili u ovlaštenom BMW servisu, i dalje možete obnoviti svoje jamstvo mobilnosti. Dovoljno je samo da sljedeći servis ulja motora zakažete u ovlaštenom BMW servisu, i jamstvo mobilnost BMW Mobile Care će vam se automatski produljiti za 24 mjeseca, ali maksimalno do pet godina nakon datuma prve registracije vozila. Molimo imajte na umu da jamstvo mobilnosti BMW Mobile Care ističe u svim slučajevima nakon isteka pet godina od datuma prve registracije vozila.

  • Iznimke jamstva mobilnosti

    Servisna prava unutar jamstva mobilnosti BMW Mobile Care ne gubite ako servis ili popravak, uključujući i dodatne servise ulja, obave neovlašteni servisi. Međutim, usluge unutar jamstva mobilnosti BMW Mobile Care se poništavaju ako je gubitak mobilnosti vozila uzrokovan propustom u pregledu i servisnim intervalima koje je odredio proizvođač ili ako pregledi, servisi i ostali popravci u neovlašteno servisu ne udovoljavaju uvjetima proizvođača.