BMW EfficientLightweight

VIŠE SNAGE. MANJE MASE.

BMW EfficientLightweight.

VIŠE SNAGE. MANJE MASE.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight tipičan je primjer kako učinkovita i dinamična vožnja mogu biti međusobno usklađene. Uporabom iznimno lakih i krutih materijala, poput ugljikovih vlakana upotrijebljenih u izradi putničkog prostora, aluminija upotrijebljenog za izradu podvozja, čvrstog čelika za izradu karoserije, ultramodernih magnezijskih legura za izradu motora potrošnja se smanjuje, a vozne značajke su poboljšane.

VIŠE SNAGE. MANJE MASE.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight tipičan je primjer kako učinkovita i dinamična vožnja mogu biti međusobno usklađene. Uporabom iznimno lakih i krutih materijala, poput ugljikovih vlakana upotrijebljenih u izradi putničkog prostora, aluminija upotrijebljenog za izradu podvozja, čvrstog čelika za izradu karoserije, ultramodernih magnezijskih legura za izradu motora potrošnja se smanjuje, a vozne značajke su poboljšane.

BMW M4 Coupé Mala masa

MALA MASA. VELIKO UBRZANJE.

MALA MASA. VELIKO UBRZANJE.

Od stražnje osovine do aluminijske prednje maske, od M lakometalnih naplataka do krova od plastike ojačane ugljikovim vlaknima, BMW M4 Coupé primjer je napretka koji donosi BMW EfficientLightweight.

Potrošnja goriva u l/100 km (kombinirana): 8,8 [8,3]
Emisije CO2 u g/km (kombinirane): 204 [194]

IZNIMNA KRUTOST I SIGURNOST: PUTNIČKA KABINA OD UGLJIKOVIH VLAKANA.

Putnička kabina od ugljikovih vlakana

IZNIMNA KRUTOST I SIGURNOST: PUTNIČKA KABINA OD UGLJIKOVIH VLAKANA.

BMW i revolucionarizirao je konstrukciju automobila prvim putničkim kabinama serijski proizvedenim od ugljikovih vlakana, čime je postavio novi standard u konstrukciji male mase. Zahvaljujući iznimnoj snazi, taj materijal putnicima nudi najveću razinu sigurnosti u slučaju nesreće, ali je dovoljno lak da nadoknadi višak mase zbog ugradnje visokonaponske baterije. Rezultat su veća sigurnost, udobnost i ponuda prostora koja istodobno donosi uštedu mase i tako dodatno poboljšava vozna svojstva.

BMW i3 i BMW i8 prva su vozila u kojima je napredna konstrukcija od ugljikovih vlakana iskorištena u serijskoj proizvodnji. Uporaba ugljikovih vlakana dugo je bila ograničena jer su se vlakna morala proizvoditi ručno. Danas grupa BMW sama proizvodi ugljikova vlakna i pločice od ugljikovih vlakana, što omogućuje proizvodnju u velikim serijama.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

Podaci o potrošnji goriva i emisijama CO2 ovise o dimenzijama naplataka i odabranih guma.
Navedeni podaci odnose se na osnovni model s mjenjačem koji je dio osnovne opreme, a podaci u zagradama na model s mjenjačem dostupnim u opciji (vidi posebnu opremu).
Dodatne informacije o službenim podacima potrošnje goriva i emisije CO2 za nove automobile pronađite u brošuri “Vodič kroz potrošnju goriva i emisiju CO2 za nova vozila” koju besplatno možete dobiti na svim prodajnim mjestima te od tvrtke DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Njemačka.